Vyplívá ti to z toho blbě. OII bych nechtěl ani náhodou a nepopírám, že v tom hrajou roli i peníze. Po zkušenosti s Hyundaí bych si za ta peníze raději koupil hyundai santafe a měl bych za ty samý peníze auto o 2 třídy výš než je OII.Skyline píše:Tak nějak mi z toho vyplívá, že bys raději OII, ale neměl jsi na ni. Vnitřní pohodlí I30 oproti OII určitě není úplně jinde, OII má výhodu v měkčím podvozku (zsae je ale uhopanější, tak trochu proporce autobusu), což konstatuje i moje 6leté dítě, to když jedeme setejnou cestu pokaždé v jiném autě, tak říká že OII tak neskáče jak I30. Já kdybych mohl tak si z každýho vezmu to co mi přijde fajn a tím nemyslím u OII ani motor TDI ani kufr! ale třeba např. nižší posed za volantem, díru ve dveřích na PET láhev, xenony a to je asi to nejpodstatnější pro mne.standas píše:Tak já už si vozím zadek v nové cw30 i diesel 66 kw a škodovkářům se jen směju. Původně jsem měl strach ze síly, ale když dám tempomat při 139 km/h tak to po d1 dá každej kopec bez zpomalení. Vnitřní pohodlí auta je na rozdíl od škody někde uplně jinde. Škodovka je dobrá jako firmní auto, ale koupit si za svý....může jen pako. Hnusný, tvrdý sedačky, lepší výbava je předražená.
Např. nižší posed za volantem považuji za jednoznačné mínus (např. že pokaždé po vylezení z auta máte zmuchlanou košili na břiše).
Kluci ze škodovky se asi zbláznili, za takový peníze za který nabízí škodovky čechům jen lituji ty, kteří si na ně uspořili z vlastního.
Škodovky jsou použitelný jen jako firemní auta, který se daj odepsat a při krádeži (jakože jsou nejkradenější) dostanu alespoň nějaký peníze od pojišťovny.