A je to v pecku

... Uz asi mesiac mi obcas zasvietila kontrolka EPS a len velmi tazko sa dalo tocit volantom. Cize v pecku posilovac. Pomohlo vypnutie a znovu nastartovanie auta. Ale dnes rano, uz ani na desiaty krat nezhasla a posilovac v... A teraz sa zacne show, pretoze tam mam namontovane LPG a urcite sa budu vykrucat zo zaruky, lebo sa sahlo do elektroniky (aj ked urcite riadiaca jednotka motora nema nic spolocne s posilovacom riadenia. a pri montazi sahol akurat tak nato, ze odpojil nejaky kontakt od vstrekovacov benzinu. Dokonca ani v riadiacej jednotke ked to bolo na garancke nebolo nic on tom zaznamenane v pamati. Nejaka hlaska). Uz som volal do Hyundai a jeden mi povedal, ze zaruka pada, ale priamo importer povedal, ze to mam niekde odniest, ze to rozoberu a potom sa uvidi ci sa uzna zaruka. Neviem ako by montaz LPG mohla posrat EPS. A este k tomu bola montaz robena v novembri minuleho roka a EPS svietilo obcas od aprila maja. Bol som na diagnostike a bol tamkod c1290 a na nete som nasiel toto:
C1290 (Torque sensor main signal failed)
This failure is detected if 'Main Sensor output > 4.6V or < 0.4V'
Failsafe control: Motor Off, Relay Off, Warning lamp ON
(Relay means the failsafe relay built in the control module)
Tak som zvedavy ako sa to vyriesi, kedze to sa opravit neda a dava sa to cele nove a co som tak nasiel cenu u jedneho co to menil na accent-e tak dal za to 43 000 Kc cize cca 1500 Eur.
Oni musia mne dokazat, ze to bolo sposobene montazou alebo ja im, ze nie?