Sakiho "Kundaj" i30cw 1.6i CVVT Style
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Sakiho "Kundaj" i30cw 1.6i CVVT Style
Ahoj,
už x krát jsem se přistihl jak hodiny brouzdám po tomhle fóru, tak jsem si řekl, že taky přispěju .
Začalo to tím, že jsem změnil zaměstnání (k lepšímu) a potřeboval jsem auto. Po zkušebce jsem věděl, že když nemám hypotéku, tak nějakej ten úvěr rozchodím. Chtěl jsem nové levné auto. Autům nerozumím a chtěl jsem mít něco co bude spolehlivě fungovat a nebudu do toho muset investovat peníze mimo splátky... Teď už vím nic takovýho neexistuje (ono se furt něco najde)
Stanovil jsem si limit 250k a začal jsem u Dacie Sandero Stepway, prošel x salónů absolvoval x zkušebních jízd, pročítal kde co, přemýšlel, počítal no a nakonec jsem v září 2010 pořídil:
i30cw 1.6i CVVT Style za 360 000,- v Korecar Pardubice
Vůz byl ze salónu, dle prodejce více jak 60 000 sleva, podle ceníku to odpovídalo. Na tachometru 15km, v servisní knížce mám ale pořízení vozu o 2 měsíce dříve asi nějaké švidly s prodeji. Datum převzetí tam mám ale korektně.
+ stříbrná metalíza zdarma (alespoň jsme se s přítelkyní nemuseli hádat o barvu )
úvěr na 60 měsíců na částku 288 000,- který za tu dobu přeplatím právě o oněch 60 000.
Jedná se o moje první vlastní auto, myslím si, že v daný moment to pro mě byla výhodná koupě. Jediný je mi líto, že od nového roku se dělá šestikvalt.
S autem jsem po všech stránkách spokojen. Splňuje to co jsem od něj čekal, myslím si, že v dané cenové relaci výrazně vyčnívá nad ostatní.
Pár mínusů:
- Menší kufr
- se spotřebou se nemůžu dostat na to co mám v TP ani náhodou. Průměr za jednotlivá tankování mám 8.1 litru (najeto lehce přes 10 000 km, tankuji vždy do plné nádrže) skoro denně jezdím Pardubice - Chrudim. plus po Pardubicích a občasný výlet (Praha, Slovensko, nějaká ta dovča, atd.). Na nejnižší spotřebu jsem se dostal reálně na 6.85 při jízdě ve dvou na Slovensko, PP je optimista a měří mi o 0.1 až 0.4 méně. Nicméně spotřebu se nesnažím nijak výrazně honit. Jezdím tak jak mám náladu. (pirát silnic ale nejsem)
- občas když vracím volant problikne směrovka do druhého směru. Stane se mi to tak dvakrát do měsíce, aniž bych o ni zavadil.
To je vše co mě zatím napadlo, postupně sem budu přidávat
už x krát jsem se přistihl jak hodiny brouzdám po tomhle fóru, tak jsem si řekl, že taky přispěju .
Začalo to tím, že jsem změnil zaměstnání (k lepšímu) a potřeboval jsem auto. Po zkušebce jsem věděl, že když nemám hypotéku, tak nějakej ten úvěr rozchodím. Chtěl jsem nové levné auto. Autům nerozumím a chtěl jsem mít něco co bude spolehlivě fungovat a nebudu do toho muset investovat peníze mimo splátky... Teď už vím nic takovýho neexistuje (ono se furt něco najde)
Stanovil jsem si limit 250k a začal jsem u Dacie Sandero Stepway, prošel x salónů absolvoval x zkušebních jízd, pročítal kde co, přemýšlel, počítal no a nakonec jsem v září 2010 pořídil:
i30cw 1.6i CVVT Style za 360 000,- v Korecar Pardubice
Vůz byl ze salónu, dle prodejce více jak 60 000 sleva, podle ceníku to odpovídalo. Na tachometru 15km, v servisní knížce mám ale pořízení vozu o 2 měsíce dříve asi nějaké švidly s prodeji. Datum převzetí tam mám ale korektně.
+ stříbrná metalíza zdarma (alespoň jsme se s přítelkyní nemuseli hádat o barvu )
úvěr na 60 měsíců na částku 288 000,- který za tu dobu přeplatím právě o oněch 60 000.
Jedná se o moje první vlastní auto, myslím si, že v daný moment to pro mě byla výhodná koupě. Jediný je mi líto, že od nového roku se dělá šestikvalt.
S autem jsem po všech stránkách spokojen. Splňuje to co jsem od něj čekal, myslím si, že v dané cenové relaci výrazně vyčnívá nad ostatní.
Pár mínusů:
- Menší kufr
- se spotřebou se nemůžu dostat na to co mám v TP ani náhodou. Průměr za jednotlivá tankování mám 8.1 litru (najeto lehce přes 10 000 km, tankuji vždy do plné nádrže) skoro denně jezdím Pardubice - Chrudim. plus po Pardubicích a občasný výlet (Praha, Slovensko, nějaká ta dovča, atd.). Na nejnižší spotřebu jsem se dostal reálně na 6.85 při jízdě ve dvou na Slovensko, PP je optimista a měří mi o 0.1 až 0.4 méně. Nicméně spotřebu se nesnažím nijak výrazně honit. Jezdím tak jak mám náladu. (pirát silnic ale nejsem)
- občas když vracím volant problikne směrovka do druhého směru. Stane se mi to tak dvakrát do měsíce, aniž bych o ni zavadil.
To je vše co mě zatím napadlo, postupně sem budu přidávat
- Reklama
Re: Sakiho "Kundaj" i30cw 1.6i CVVT Style
Vitaj a prijimej gratulace
sestikvalt te mrzet nemusi, urcite jsi tady cetl, ze to neni takova vyhra...
sestikvalt te mrzet nemusi, urcite jsi tady cetl, ze to neni takova vyhra...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Sakiho "Kundaj" i30cw 1.6i CVVT Style
Přídávám pár fotek, foceno všechno mobilem...
To ještě nemělo SPZ A vevnitř bylo docela čisto Nízké tatry
To ještě nemělo SPZ A vevnitř bylo docela čisto Nízké tatry
Re: Sakiho "Kundaj" i30cw 1.6i CVVT Style
Hardcame, díky, nečetl zatím, asi to tu čtu málo, budu se snažit víc
Re: Sakiho "Kundaj" i30cw 1.6i CVVT Style
Vítej, není nás mnoho, kdo si vybrali cw a 1.6 benzín. S tou spotřebou je to problém, okolo Chrudimi je dost kopců a nemůžeš dosáhnout na hodnoty co mám já kolem NB a KO. Přesto si myslím, že je to o pochopení výkonové křivky motoru, o lehké noze a v neposlední řadě o hlavě.
Pokud jezdíš často stejnou trasu, brzy zjistíš, že jen o málo pomalejší plynulá jízda tě do cíle dostane o několik málo minut později, zato s výraznou úsporou paliva .... a o tom to je. Před pár dny jsem tu psal - poslední nádrž jsem vyjel s průměrem 5,6L. A to není žádný extra výkon, byla v tom jízda s plným vozíkem, puštěná klimatizace, spousta pojížděk po městě, ....
Pokud jezdíš často stejnou trasu, brzy zjistíš, že jen o málo pomalejší plynulá jízda tě do cíle dostane o několik málo minut později, zato s výraznou úsporou paliva .... a o tom to je. Před pár dny jsem tu psal - poslední nádrž jsem vyjel s průměrem 5,6L. A to není žádný extra výkon, byla v tom jízda s plným vozíkem, puštěná klimatizace, spousta pojížděk po městě, ....
Re: Sakiho "Kundaj" i30cw 1.6i CVVT Style
Čus, koukám, že to máš dobře spočítané, to se počítá. Banky jsou kurvy a nikomu nic zadarmo nedaj, naopak tě vojebou jak můžou a hezky s úsměvem. Kdyby takhle hezky počítali všichni, tak to maj mnohem víc ztížené.
Jinak auto super, cw mi přijde mnohem hezčí než samotná i30 a to, že má kufr menší než škodovka mi vůbec nepřijde jako nevýhoda, spíš naopak, nemá hnusnej dlouhej zadek v kterým když se ti rozkutálí nákup tak do něj nemusíš vlézt a vše důležité se do něj vejde včetně kočárku.
jinak spotřeba je normální, když chceš šetřit, měl sis koupit nafťáka je jen o cca 20000,- dražší.
Spíš bych dal do huby politikům který si berou z každýho litru 10 kč,- a dováděj všechny řidiče k šílenství, zmrdi.
A s tou šestkou.. ta je super, ale zase to neni až tak výraznej rozdíl. Tu oceníš spíš v rychlostech kolem 140km/h na dálnici, ale do 130 je to v pohodě.
Já jsem taky dlouho vybíral a jsem hrozně spokojenej, za tu cenu, takovej komfort, paráda.
Jinak auto super, cw mi přijde mnohem hezčí než samotná i30 a to, že má kufr menší než škodovka mi vůbec nepřijde jako nevýhoda, spíš naopak, nemá hnusnej dlouhej zadek v kterým když se ti rozkutálí nákup tak do něj nemusíš vlézt a vše důležité se do něj vejde včetně kočárku.
jinak spotřeba je normální, když chceš šetřit, měl sis koupit nafťáka je jen o cca 20000,- dražší.
Spíš bych dal do huby politikům který si berou z každýho litru 10 kč,- a dováděj všechny řidiče k šílenství, zmrdi.
A s tou šestkou.. ta je super, ale zase to neni až tak výraznej rozdíl. Tu oceníš spíš v rychlostech kolem 140km/h na dálnici, ale do 130 je to v pohodě.
Já jsem taky dlouho vybíral a jsem hrozně spokojenej, za tu cenu, takovej komfort, paráda.
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011
Re: Sakiho "Kundaj" i30cw 1.6i CVVT Style
.jpg[/attachment]
Naposledy upravil(a) standas dne 16 črc 2011, 10:54, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011
Re: Sakiho "Kundaj" i30cw 1.6i CVVT Style
Zdarec,píšeš ,že máš průměr 8,1 na nádrž .Já to mám za 7,2 a to nejezdím s lehkou nohou (najeto přes 3000 )Osobně si myslím ,že šestka mám na tom taky nemalý podíl ,ale Hardcam Ti to určitě vyvrátí Kolik točí pětikvalt při devadesátce ?
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
Re: Sakiho "Kundaj" i30cw 1.6i CVVT Style
Pokud myslis, ze 200 otacek je tak citelnej rozdil a jen tak ubere litr, tak si to klidne mysli dal. On je taky rozdil v tom, jestli jeden jezdi v Krkonosich, druhej v centru Prahy a treti kolem trebonskych rybniku.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Sakiho "Kundaj" i30cw 1.6i CVVT Style
Taky tě vítám a přeju hodně štastných kilometrů. Moc dobrá výbava.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.