Problém s baterkou
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Problém s baterkou
Tak jsem to byl vyzkoušet a displej svítí.Ale jen abych se ubezpečil.Nejsou na něm žádné čísla,jen prázdný displej.Je to ono?V pondělí bych kontaktoval servis.Hlavně,že jsem byl na garančce před 14 dny Dík za info
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
- Reklama
Re: Problém s baterkou
Jojo, to je přesně ono, na sluníčku to není téměř vidět.
Hyundai I30 CW 1.4i 16V CVVT Comfort, Vivid Blue, facelift
Re: Problém s baterkou
Dnes jsem to zkoušel a nesvítí nic.To jsem z toho blázen
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Re: Problém s baterkou
Asi to "nefunguje" takto stále, ale len niekedy. Ináč, to je asi prvý prípad, o ktorom už teraz viem, že východ slovenska je v tomto popredu. Bol som s touto záležitosťou (aspoň myslím, že je to ono podľa toho, čo píšete) na zvolávacej akcii už pred vyše polrokom. Keď som sa pýtal o čo ide, tak mi bolo povedané, že niekedy zostane alebo začne po zamknutí svietiť displej na prístrojovke a vybije batériu, preto tam niečo museli meniť.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Problém s baterkou
Tak je po problému Ráno jsem volal do servisu,podle VINu zjistili,že autu chybí drát,oprava trvala cca 15 min a displej nesvítí.Jen nechápu,že když o tom věděli,že nesvolali všechny auta r.v.2010 do servisu.Je to prkonina na 15 min.No na Slovensku jsou asi dál Na garančce jsem byl před 14 dny a nic Jinak ochotu musím ocenit.Potřeboval jsem to co nejrychleji/Chorvatsko/
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Re: Problém s baterkou
Tak jsme měli již také dvakrát vybitou baterii. Mám tři děti tak jsme to svedli na ně, že nechali svítit světýlko. Jenže po druhé to bylo po dovolené. Jde sice o prkotinu, ale nepříjemnou. Jednou jsem ráno musel v 5:00 manželku vézt 20km jela na služebku a ráno to nenastartovala. Po druhé po odvolené v nedeli vecer jsem pro jistotu auto zkusil a nic. No nabijecku mam takze zase jezdi. Jinak ten displej se opravdu po zamceni rosviti asi po 30s u na vzdy ne jen nekdy. Zitra jdu na garancku rikali ze to odstrani, ale mohli dát alespon vedet clovek by si dával pozor a nestalo by se mu, ze kdyz auto potrebuje nejezdi. Jeste ze mame dve auta.
Re: Problém s baterkou
Svatá pravda.Je sice fakt,že to není nebezpečná závada,ale když tě nechá auto na dovči někde v chorvatsku nebo nedaj bože na maďarech,kde se asi domluví málokdo,tak to je celkem problém.Mně se to stalo na slovensku a sehnal jsem startovací kabely.Asi nechtějí "šířit paniku" jak psal Hard.Myslím,že ten problém mají íčka s novým PP
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Re: Problém s baterkou
No tak som sa na to dnes pozrel aaaa som na tom rovnako, display sa rozsvieti cca po 20-30 sekundach. Zajtra volam hned servis. Zatial som s baterkou nemal probem ale bude to asi tym ze auto pouzivam denne tak alternator tu baterku za ten cas dobije. Auto bolo vyrobene niekedy na jesen 2010, uz neviem presne, predane v Oktobri tak som teda zvedavy co mi povedia na stav baterky a na predpredajny servis, toto je uz druha zavada co mala byt odhalena pri predaji.
Hyundai Getz, 1.1, 47kW, 2004
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
Re: Problém s baterkou
vena: tak to gratuluju, jsem rád, že jsme tady našli řešení, bohužel budu souhlasit s těmi, kdo začali tvrdit, že to Hyu měl svolat, podle čísel VIN, které MÁ k dispozici (viděl jsem ten seznam).
To, že tady jeden po druhém nadáváme na tutéž závadu, kazí pověst značky, a já ji bohužel zkazím ještě víc, přes 10 dnů jsem objednaný na instalaci toho drátu a servisu ještě nepřišel, tj. pojedu nejspíš na další dovo s nefunkčním autem a sorry, není to prkotina, už 2x jsem musel použít vnější zdroj, nebyl můj. Pustit auto po skončení dovolené "dolů kopcem" je samozřejmě možné, ale jsem zvědav, co v motoru přeskočí (motor zevnitř asi nikdo z místních neviděl - je na řetězu napínák nebo konstruktéři mysleli hlavou a udělali kryty rozvodových kol nebo nějaké výstupky tak těšně u řetězových kol, aby řetěz nemohl přeskočit? Koncepčně 50 let starý motor z Felicie to tak má a proto není problém najet 500 000 km bez sáhnutí na řetěz, akorát začne chrastit, ale nikdy nemůže přeskočit).
To, že tady jeden po druhém nadáváme na tutéž závadu, kazí pověst značky, a já ji bohužel zkazím ještě víc, přes 10 dnů jsem objednaný na instalaci toho drátu a servisu ještě nepřišel, tj. pojedu nejspíš na další dovo s nefunkčním autem a sorry, není to prkotina, už 2x jsem musel použít vnější zdroj, nebyl můj. Pustit auto po skončení dovolené "dolů kopcem" je samozřejmě možné, ale jsem zvědav, co v motoru přeskočí (motor zevnitř asi nikdo z místních neviděl - je na řetězu napínák nebo konstruktéři mysleli hlavou a udělali kryty rozvodových kol nebo nějaké výstupky tak těšně u řetězových kol, aby řetěz nemohl přeskočit? Koncepčně 50 let starý motor z Felicie to tak má a proto není problém najet 500 000 km bez sáhnutí na řetěz, akorát začne chrastit, ale nikdy nemůže přeskočit).
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Problém s baterkou
severtom > "Koncepčně 50 let starý motor z Felicie to tak má a proto není problém najet 500 000 km bez sáhnutí na řetěz, akorát začne chrastit, ale nikdy nemůže přeskočit" Preskocit moze, oholene kolecko a preskocilo.... Ak by som moc hladal najdem aj foto....
Ohladom baterky, hyundai mal viac veci, ktore mohol riesit bez toho aby na to prisiel zakaznik bezne pri garanckach. Mozno spoliehaju na to, kto sa neozve tak opravime po zaruke, pripadne vobec.. Ked setria vo vyrobe na par diodach, tak v tomto vidia vyssiu usporu...
Ohladom baterky, hyundai mal viac veci, ktore mohol riesit bez toho aby na to prisiel zakaznik bezne pri garanckach. Mozno spoliehaju na to, kto sa neozve tak opravime po zaruke, pripadne vobec.. Ked setria vo vyrobe na par diodach, tak v tomto vidia vyssiu usporu...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Re: Problém s baterkou
Nejak sa v tom strácam... Felícia mala rozvodovú reťaz? Ja som na nej menil vždy remeň - mal som 1,6-tku. Staré škodovky mali reťaz a možno aj favority, to už neviem. A i30 má teda rozvody aké?
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Problém s baterkou
Felda 1.3 - retaz
Felda 1.6 - remen
Felda 1.9 - remen
Favas - retaz...
len ked sa ozubene kolecka oholia tak skoci aj retaz...
I30 1.4cvvt ma retaz..
Felda 1.6 - remen
Felda 1.9 - remen
Favas - retaz...
len ked sa ozubene kolecka oholia tak skoci aj retaz...
I30 1.4cvvt ma retaz..
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Re: Problém s baterkou
Ono je rozdíl velmi krátký řetěz u OHV Favoritu,Felicie i 1,4 OHV Fabie a dlouhý řetěz u OHC s napínákem. U Fava byl prakticky věčný,pokud někomu nevadilo ,že po cca. 200000 a více km už byl vytahaný a hlučný.
Re: Problém s baterkou
Tak jen info. Byl jsem na garančce po 20k km ta stála 4200Kč to jsem spokojenej u Octavie mě stojí mnohem víc, ale nejsem spokojenej s odstraněním závady s vybitou baterkou. Nahlásil jsem při přejímce reklamaci a řekl jim veškeré poznatky z tohoto fóra, že jde o v Hyundai o známou závadu a že je třeba nějaký drát. Byl jsem ujištěn, že vědí z že to bude odstraněno. Druhý den mi volali ze servisu, že prohlídka je hotová, ale že závada je prý jinde někde ve spínací skrínce a že musí něco objednat dost mě to překvapilo, ale OK oni tomu rozuměj že? Čekali jsme týden a z autem jeli na opravu. No trvalo to necelé dvě hodiny a že je prý vše OK. Dle servisního listu opravdu vyměněno něco ve spínací skřínce - nevím co byla tam manželka je to její auto. Nezdálo se mi to protože závada je přesně dle popisu zde na fóru po zamknutí cca. do 30-60s začne lehce svítit display. No večer jsem to zkusili a co si myslíte stále svítí...
Docela mě naštvalo, že neudělali to co měli mají to celé popspané při přejímce v objednávkouvém formuláři. Nechápu proč tam nedali i nošodrát?
Vytiskl jsem z tohot fóra články které o tom jasně mluví a dnes tam s tím manželka jde znovu. Neví náhodou někdo jaké je číslo té svolávací akce modifikace aby sme jim to řekli vypadá to že v servisu se moc nechytaj takhle by to měli jasné. Sám jsem servisní technik sice laboratorních přístrojů, ale tohle považuji za diletanství neodstranit nahlášenou závadu a předat to jako že je vše OK. To ani nemluvím o tom že klepala kapota měla vůli 3 až 5mm a to odstranili tak že vyšroubovali gumové špunty - OK kapota neklepe jenže je o pár mm výš než zbytek blatníků a spára je tedy hoodně veliká (již jsme špunty zase zašrouboval zpět) místo aby posunuly zámek o 3-5mm dolu - no to si udělám sám žádný problém, ale nošodrát nezvládnu.
Docela mě naštvalo, že neudělali to co měli mají to celé popspané při přejímce v objednávkouvém formuláři. Nechápu proč tam nedali i nošodrát?
Vytiskl jsem z tohot fóra články které o tom jasně mluví a dnes tam s tím manželka jde znovu. Neví náhodou někdo jaké je číslo té svolávací akce modifikace aby sme jim to řekli vypadá to že v servisu se moc nechytaj takhle by to měli jasné. Sám jsem servisní technik sice laboratorních přístrojů, ale tohle považuji za diletanství neodstranit nahlášenou závadu a předat to jako že je vše OK. To ani nemluvím o tom že klepala kapota měla vůli 3 až 5mm a to odstranili tak že vyšroubovali gumové špunty - OK kapota neklepe jenže je o pár mm výš než zbytek blatníků a spára je tedy hoodně veliká (již jsme špunty zase zašrouboval zpět) místo aby posunuly zámek o 3-5mm dolu - no to si udělám sám žádný problém, ale nošodrát nezvládnu.
Re: Problém s baterkou
Prodejce servis mě naštval i na začátku auto jsem platil hotově hned po podpisu smlouvy auto jsem si vyzvedl až za 14 dní byl jsem na dovolené a papiry(techničák) jsem dostal až 4 dny po vypršení platnosti převozní značky. Přitom datum na techničáku bylo 3 dny před tím než mi ho dali měli 3 týdny peníze na účtě než vůbec poslali papíry do Hyundaje na vyplnění fuj. Můžete to najít zde na fóru to je už po druhé co mě prodejce naštval škoda, že všude jinde to máme mnohem dál. Tohle je 3-4km od baráku takže dojdem pěšky.
No jméno prodejce/servisu zatím nepíšu třeba je to jen souhra náhod, ale začínám ho mít opravdu dost. Sorry za příspěvky, ale člověku se uleví když si postěžuje holt šeptat do vrby v době internetu již není nutné.
No jméno prodejce/servisu zatím nepíšu třeba je to jen souhra náhod, ale začínám ho mít opravdu dost. Sorry za příspěvky, ale člověku se uleví když si postěžuje holt šeptat do vrby v době internetu již není nutné.