Váš názor na motorkáře a kamioňáky??
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: VÁŠ NÁZOR NA MOTORKÁŘE???
Dalším článkem, v tomhle zamotanym řetězu, co a proč se děje na našich silnicích, je taky ta skutečnost, kdo všechno dnes dostane řidičák. Z 99% všichni Po světě už běhám nějaký pátek a synkovi bylo letos v červnu 18 let. V současné době si dělá první řidičák a za 14 dní dělá závěrečky. Když jsem já začínal v dobách kdy autoškoly nebyli soukromé, tak jsem v autoškole zažil téměř vojenský dryl, kdy jsme nejdřív těžce a doslova nazpaměť museli mít našprtanou teorii, jako značky, křižovatky a samozřejmě vyhlášku a teprve pak, po několika prověřovacích testech (které jsme psali každou vyučovací hodinu), se šlo na jízdy po silnici. A dnes? Kluk přišel 2x do autoškoly a 3 vyučovací hodinu už měl první jízdu. Nechápal jsem . O víkendu ho teď vždy naložím do auta a jedeme si u nás na vesnice, kde je minimální provoz zajezdit a nechávám kluka samozřejmě řídit. Páč jsem přesvědčenej, že synka toho takto naučím víc, než v autoškole. Tam ale zase jezdí víc po městě, což si já s ním na černo za volantem nemůžu dovolit. Někdy bych mu ale nejraději hned jednu z boku fláknul . Né pro to jak jezdí, ale má mezery v teorii (značky a někdy pravidlo pravý ruky). Celá autoškola dnes trvá 2 - 2,5 měsíce. Pokud by ale nějaká autoškola byla skutečně přísná a vyhazovala toho, kdo perfektně neumí teorii a není schopen se naučit řídit bezpečně a s přehledem, tak by z každého kurzu muselo od nich odejít 50% nýmandů. No a o takové autoškole by se to asi rychle rozkřiklo, že jsou přísní a že papíry nedají každému, každý by se bál k nim začít chodit no a taková autoškola by asi bez klientů velmi rychle skončila. Asi ouplnému hovadu, které se není schopno samo rozjet a plete si pravou a levou stranu, tak tomu asi papíry napoprvé nedají, ale jinak si myslím, že autoškoly vážně pouští na silnice nehotové řidiče.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÁŠ NÁZOR NA MOTORKÁŘE???
Had21 mna to ze jazdi 800km denne vobec netrapi, preco by ma to malo trapit? jednak ze tolko jazdit nesmu (po 3 hodinach musia mat pauzu) a nesmu za den soferovat viac ako 9 hodin v kuse. Takze to vidim na cca 500 denne. Co je nic. Jadim bezne 700-750 a to este k tomu pol dna pracujem. Ak viem, ze sa na to necitim, tak to proste neurobim. Kazdemu sa moze prihodit nehoda, nik nie je neomylny. Ale hrubo porusovat predpisy s vedomim "mne sa nic nestane, pretoze vy v tych drobnych osobakoch proste uhnete ak sa nechcete rozmaznut o moj kamion" je totalne srabactvo
to ci niekto ide 160 v lavom pruhu mna osobne netrapi. Nie som policajt a nie som plateny za to aby som vychovaval vodicov. V kazdom pripade vsak viem, ze sa mu tam nestrcim, pretoze viem ze rozdiel v rychlosti je znacny a moze sa to skocit nehodou. Ak ja idem 120 a on 160, tak rozdiel tych 40km znamena ze mi skonci v kufri, pripadne na zadnych sedackach. Sulinovi v kamione je to jedno, lebo sedi o 13 metrov dalej vysoko v kabine a ja samu maximalne rozflaknem o naves. Pretoze on predbieha 85km/h a ja idem tych 120
Co je blbe ze jazdim dost v nemecku a tam su trasy tak dlhe ze treba jazdit rychlejsie - vacsinou 140 a vyssie. A tam je to uz skutocne neprijemne ak sa na dvojpruhu kde je zakaz predbiehania ober-checker rozhodne ze bude predbiehat. Mozem dolozit xy pripadov, kedy by to bolo posudene ako hrube porsenie predpisov a cakam len na nejaky zakon, kedy budem moct na policii predlozit zaznam z kamery aby dostavali takyto machri pokuty
Je tu diskuzia o motorkaroch a napisal som - mne nevadia uz zo zasady ze ma neohrozuju ako vodica. Aj ked ich vidim ze predbiehaju, uhnem na stranu a vestime sa. Nikomu vsak nexcem dopriat zazitok, ze som vosiel do zakruty z kopca a v oboch pruhuch sli kamiony (jeden predbiehal druheho). Brdzil som z 80 na 0 a zastal som meter od toho pic*sa. Vyshrabal som sa do kabiny a mal som fakt na male aby som mu jednu nevrazil do drzky. V tom kopci by na predbehnutie potreboval miminalne 150k osobak strednej triedy a nie kamion
operovat tradicnym: kamiony jazdit musia, inak budeme bez rohlikov v tescu"je divne. to ze sa tovar potrebuje prevazat je otazne. Najma po cestach. priklad:
V Martine je v okruhu 5km asi 8 benzinovych pump. Ja si myslim, ze by stacili 2
V Martinskom okrese sme kedysi mali asi 3-4 bitunky. Teraz sa to maso dovaza do toho Tesca z kde akej prdele z polska, lebo je o 5kc/kilo lacnejsie. Co vo vseobecnosti znamena - kamionova doprava musi existovat (netvrdim ze nie) ale bud to budu robit ludia, ktori na to maju znalosti a talent alebo to budu robit hovada ako doteraz. A budu riskovat a ohrozovat okolitych ucastnikov
Hodne zalezi na firme. Nespominam si, ze by som mal nejaky konflikt s kamionom od Smidberskeho alebo Hopi. Velke firmy, zrejme kvalitni vodici, profesionali. Kde aky dedinski dopravcovia s tahacom, ktori si robia pomaly za volantom aj uctovnictvo su opak
to ci niekto ide 160 v lavom pruhu mna osobne netrapi. Nie som policajt a nie som plateny za to aby som vychovaval vodicov. V kazdom pripade vsak viem, ze sa mu tam nestrcim, pretoze viem ze rozdiel v rychlosti je znacny a moze sa to skocit nehodou. Ak ja idem 120 a on 160, tak rozdiel tych 40km znamena ze mi skonci v kufri, pripadne na zadnych sedackach. Sulinovi v kamione je to jedno, lebo sedi o 13 metrov dalej vysoko v kabine a ja samu maximalne rozflaknem o naves. Pretoze on predbieha 85km/h a ja idem tych 120
Co je blbe ze jazdim dost v nemecku a tam su trasy tak dlhe ze treba jazdit rychlejsie - vacsinou 140 a vyssie. A tam je to uz skutocne neprijemne ak sa na dvojpruhu kde je zakaz predbiehania ober-checker rozhodne ze bude predbiehat. Mozem dolozit xy pripadov, kedy by to bolo posudene ako hrube porsenie predpisov a cakam len na nejaky zakon, kedy budem moct na policii predlozit zaznam z kamery aby dostavali takyto machri pokuty
Je tu diskuzia o motorkaroch a napisal som - mne nevadia uz zo zasady ze ma neohrozuju ako vodica. Aj ked ich vidim ze predbiehaju, uhnem na stranu a vestime sa. Nikomu vsak nexcem dopriat zazitok, ze som vosiel do zakruty z kopca a v oboch pruhuch sli kamiony (jeden predbiehal druheho). Brdzil som z 80 na 0 a zastal som meter od toho pic*sa. Vyshrabal som sa do kabiny a mal som fakt na male aby som mu jednu nevrazil do drzky. V tom kopci by na predbehnutie potreboval miminalne 150k osobak strednej triedy a nie kamion
operovat tradicnym: kamiony jazdit musia, inak budeme bez rohlikov v tescu"je divne. to ze sa tovar potrebuje prevazat je otazne. Najma po cestach. priklad:
V Martine je v okruhu 5km asi 8 benzinovych pump. Ja si myslim, ze by stacili 2
V Martinskom okrese sme kedysi mali asi 3-4 bitunky. Teraz sa to maso dovaza do toho Tesca z kde akej prdele z polska, lebo je o 5kc/kilo lacnejsie. Co vo vseobecnosti znamena - kamionova doprava musi existovat (netvrdim ze nie) ale bud to budu robit ludia, ktori na to maju znalosti a talent alebo to budu robit hovada ako doteraz. A budu riskovat a ohrozovat okolitych ucastnikov
Hodne zalezi na firme. Nespominam si, ze by som mal nejaky konflikt s kamionom od Smidberskeho alebo Hopi. Velke firmy, zrejme kvalitni vodici, profesionali. Kde aky dedinski dopravcovia s tahacom, ktori si robia pomaly za volantom aj uctovnictvo su opak
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: VÁŠ NÁZOR NA MOTORKÁŘE???
U těchto velkých dopravců to funguje trochu jinak.Tam se dost řeší,když někdo napráší na firmu nějakou prasárnu jejich řidiče...
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: VÁŠ NÁZOR NA MOTORKÁŘE???
ak to takto niekto robí, je to blb - na to ale nepotrebuje kamion - ovela častejšie to robí zazobanec na Land Roveri, Audi q7, BMW x5 a pod.Mexican píše: ... hrubo porusovat predpisy s vedomim "mne sa nic nestane, pretoze vy v tych drobnych osobakoch proste uhnete ak sa nechcete rozmaznut o moj kamion" je totalne srabactvo
toto nepotrebuje komentár... to si nemyslel vážne.Mexican píše: ... operovat tradicnym: kamiony jazdit musia, inak budeme bez rohlikov v tescu"je divne. to ze sa tovar potrebuje prevazat je otazne. Najma po cestach.
Už párkrát to tu odznelo, ale zopakujem to: vzťahovať to čo robí zopár ľudí na všetkých je blbosť - hovada jazdia so všetkým, a osobne vnímam ako ohrozovanie bezpečnosti na ceste aj ujka v červenej fabii, nalepeného na volante s vytreštenými očami, čo po dlhej rovnej ceste mimo mesta "kalí" 60km/h..Mexican píše:... alebo to budu robit hovada ako doteraz..
Takže tak, (houk - domluvil jsem )!
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Re: VÁŠ NÁZOR NA MOTORKÁŘE???
HOVADO jezdí jako hovado,chodí jako hovado a chová se k lidem jako hovado. Třeba i na tříkolce. Jdu do šenku . Ahoj
Re: VÁŠ NÁZOR NA MOTORKÁŘE???
Mexican + matysekul: Tak že z debaty o motorkářích se nám pomalu ale jistě stává debata o truckerech. Rád bych vaše poslední příspěvky trochu upřesnil. Vzhledem k tomu, že již 10 let dělám v mezinárodní silniční přepravě, tak bych o tom něco vědět měl, jak to ve skutečnosti chodí. Jen upřesńuji, že nedělám řidiče, ale dispečera. Tak že každodenně komunikuji i s řidičema. Letitá situace na našem českém trhu práce je taková, že je extrémní nedostatek řidičů nákladních vozidel. V každé dopravní firmě, která má volné nevyužité auto, za jeho volant pustí každého, kdo chce jezdit a má na to papíry. KAŽDÉHO !!!! Uděláš za volantem průser? Je to jen a jen tvůj problém. A už vůbec neplatí, že čím větší dopravní společnsot, tím lepší a profesionálnější řidiči tam jezdí. Samá voda. Naopak. Ve velké dopravní firmě je řidič jen číslo, lehce nahraditelný jiným číslem. V menších firmách, kde je více osobní atmosféra a řidiči tam jsou spojeni, tak tam vydrží jezdit leta. A taková perlička, ještě před začátkem celosvětové krize, bylo v CZ tolik možností přeprav, že firmy měli zájem nakupovat nové kamiony, ale absolutně nešlo sehnat řidiče. V té době jsem pracoval u největšího přepravce v CZ, u společnosti C.S.Cargo, která následně skoupila Šmidberského a spol. A v té době, kdy vážně byl hlad po řidičích, management vymyslel úžasnou věc. Přez naše ministerstvo průmyslu a obchodu se začalo jednat s vládou Číny, nebo nějakejch jinejch Asijců, aby u nich v zemy zorganizovaly nábor a následné pracovní povolení v CZ, aby u nás mohly Číňani jezdit kamionama. Vážně to není prdel a firma nám to oznámila jako holý fakt, ať jsme na to připraveni. V té době se udělala největší objednávka kamionů v historii CZ, kdy C.S.Cargo objednalo 800 nových kamionů u Mercedesu, ale neměli koho posadit za volant. Pak přišla krize a z velké objednávky kamionů byl akorát tak velký průser, páč se to všechno za milionové odstupné v EUR, muselo stornovat. Ani si raději nechci představit ten masakr, kdy se po EU prohánějí ve 40-ti tunových a 19m dlouhých kamionech Číňani, kteří umějí říct jen: Tobra den, děkovat a tobra noc. Když se to tak nějak mezi dopravcema v oboru rozneslo, tak nám začali chodit docela prima úsměvné e-maily s fotomontážema, kdy se po dálnici řítí kamiony s logem C.S.Cargo a za volantem sedí indiáni s čelenkama, Eskymáci, nebo Xi Xao od křováků. Ještě že to nakonec díky krizy nedopadlo, páč to by byl vážně masakr. Ale hlavně že to vymysleli manageři, s dvěma vysokejma z USA.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: VÁŠ NÁZOR NA MOTORKÁŘE???
Pěkně jsi to napsal. Pravda je někdy nejvíc neuvěřitelná.
Re: VÁŠ NÁZOR NA MOTORKÁŘE???
Však jste taky díky tomu získali krasnou novou budovu se zázemím pro kamčáky od Šmidberského v Pardubicích.. ale pak jsem si říkal že asi došly peníze, páč se kamionum zezačátku jen přelepily dveře, a mám takový pocit že plachty na návěsech jsou Šmidbersky!lada 71 píše:... u společnosti C.S.Cargo, která následně skoupila Šmidberského a spol. A v té době, kdy vážně byl hlad po řidičích, management vymyslel úžasnou věc. Přez naše ministerstvo průmyslu a obchodu se začalo jednat s vládou Číny, nebo nějakejch jinejch Asijců, aby u nich v zemy zorganizovaly nábor a následné pracovní povolení v CZ, aby u nás mohly Číňani jezdit kamionama...
To o těch číňanech , či eskymácích vím, říkal mi to kámoš co jezdí kamionem. Že budou fasovat nový slovníky, aby si mohli popovídat...tink ťonk? ťank! To by taky byla bejkárna všech bejkáren!! zaplať bůh že to takhle dopadlo...
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: VÁŠ NÁZOR NA MOTORKÁŘE???
To už je politika. Pozor na OT
Re: Váš názor na motorkáře a kamioňáky??
Smrťák
Změnil jsem nadpis a máš po OT! stejně se to už zvrhlo...
Změnil jsem nadpis a máš po OT! stejně se to už zvrhlo...
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Váš názor na motorkáře a kamioňáky??
To máš pravdu. Doufám ,že to není moje vina. Když tak mě můžeš deaktivovat. Tak se to dělá na tzv. superforu. Už to tam stojí za hovno co to převzala MF Dnes a buzíci moderátoři.Pryč je svoboda
- Lhoty
- Moderátor
- Příspěvky: 1197
- Registrován: 02 říj 2007, 10:32
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na motorkáře a kamioňáky??
kamionákovi se uhnu rád, protože vím jaký to je jezdit velkým autem, ne všude se vejde, narozdíl od nás si musí nadjet
a motorkářovi se uhnu rád, protože jsem taky motorkář, a vím, jak se k nám chovají lidi v autech
je třeba myslet a předvídat!
a motorkářovi se uhnu rád, protože jsem taky motorkář, a vím, jak se k nám chovají lidi v autech
je třeba myslet a předvídat!
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
4 x Trabant 601 1970 - 1991
Re: Váš názor na motorkáře a kamioňáky??
Pánové, toto je první forum nebo chat, kterého se aktivně účastním, tak že se moc nevyznám v různých zkratkách. Co to znamená to OT? Jistě to je nějaká zkratka. Ale jaká a co to znamená? Prosím o poučení a může to být třeby i s výsměchem, já to přežiju .Smrťák píše:To už je politika. Pozor na OT
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Váš názor na motorkáře a kamioňáky??
OT = Off Topic. Čili mimo téma! To je v poho, nikdo se ti nesměje!
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Váš názor na motorkáře a kamioňáky??
Jo táák, už rozumim. Původní téma bylo o motorkářích, ale postupně se to rozlézalo jinam a pak to bylo víc o truckerech, než mašinách. A v ten moment to je tedy OT, tedy mimo původní téma o motorkářích? Díky za vysvětlení .
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".