Elantra 16-16v/79kw problém s akcelerací
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Elantra 16-16v/79kw problém s akcelerací
čau kluci chtěl bych se zeptat s čím mužu mit problém při přidání plynu auto jakoby se zahltilo a vubec netáhne a začne jet normálně až za pár vteřin minule jsem vyměnil svičky,ale je to možná ještě horší,tak nevím jestli je tam problém třeba v té škrticí klapce nebo třeba v katalizatoru?? Mám najeto 204tis.Km Diky za každou radu
- Reklama
Re: Elantra 16-16v/79kw problém s akcelerací
Co kouřivost, spotřeba? Měnil jsi filtry - palivo a vzduch? Jako další krok bych proměřil čidla, lambdu... Škube to?
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: Elantra 16-16v/79kw problém s akcelerací
Mel jsem stejny problem. Vymenil jsem svicky,vzduchovej filtr, nechal jsem si vymenit civku a i obe lambdy, protoze byly spatny. Nakonec procisteni skrtici klapky a je po problemu.
Re: Elantra 16-16v/79kw problém s akcelerací
No mě zas po chvilce po nastartování spadnou rychle otáčky jako,kdyby chtělo auto chcípnout a lehce mi škube,ale po ujetí 1km,když se auto zahřeje jede jak má.Vyměnil jsem přední lamba sondu týden klid,ale opět se to vrátilo.
Hyundai Elantra 1.6 16V 66kw r.v 2003 LPG
Re: Elantra 16-16v/79kw problém s akcelerací
dělá ti to studený nebo i zahřátý?
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
Re: Elantra 16-16v/79kw problém s akcelerací
Jen studený,zahřátý je to v pohodě......
Hyundai Elantra 1.6 16V 66kw r.v 2003 LPG
Re: Elantra 16-16v/79kw problém s akcelerací
Mě to dělá taky hlavně studený,ale budu se muset mrknout co mě to dali za svičky,protože podle mě měli kratší tu elektrodu dole a možná to nepálí,tak jak má
Re: Elantra 16-16v/79kw problém s akcelerací
No budu zanedlouho měnit filtry a olej,tak zrovna vyměním i svíčky,takže uvidíme.
Hyundai Elantra 1.6 16V 66kw r.v 2003 LPG
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: Elantra 16-16v/79kw problém s akcelerací
repeatPiskotkiller píše:a jaký svíčky si tam dal???
Hyundai Scoupe GT
Re: Elantra 16-16v/79kw problém s akcelerací
že to netáhne za studena je normální, než se hne rafika aspoň do 1. třetiny rozsahu páč je to prostě studený, mi to dělá taky a měňte co chcete ale to nezměníte prostě tam elektrika za studena nepustí benzín abyste po tom neskákali. jeďte 3 minuty jak se má ke stdenému motoru chovat tzn. v klidu a nebudete mít problém.
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
Re: Elantra 16-16v/79kw problém s akcelerací
Presne tak, studenej benzin bude vzdycky delat trochu bordel nez se zahreje.
Jeste by mozna stalo za to to napichnout a zkontrolovat chyby, Me to delalo po tom co mi odesla lambda, lambadu su vymenil a delalo to porad, coz mi bylo divny. Pak mi to kolega v praci co se hrabe v autech napichnul a ukazalo mu to starou chybu od lambdy. Chyba se smazala a pak byla kontrola cista a od te doby klid. Obcas trochu cukne, ale to nic, to je normalni nez se zahreje. Jestli ovsem cuka hodne, tak bych si to nechal zkontrolovat - nejspis bude mrtva jedna nebo obe lambdy (zj. ta pred katem dela divy)
Jinak jeste me napadaji svody - kouknout jestli nejsou praskle, pokud budou hodne, tak to uvidis rovnou na motoru, bude nad nima cernej od koure (znam velmi dobre - svody mi praskly tak, ze 3 roury byly zepredu derave kazda tak cca 4cm a zezadu vsechny 4 tak cca 8cm) Byl to "super" zvuk a motor mam zepredu cernej, jak botu jeste ted
Jeste by mozna stalo za to to napichnout a zkontrolovat chyby, Me to delalo po tom co mi odesla lambda, lambadu su vymenil a delalo to porad, coz mi bylo divny. Pak mi to kolega v praci co se hrabe v autech napichnul a ukazalo mu to starou chybu od lambdy. Chyba se smazala a pak byla kontrola cista a od te doby klid. Obcas trochu cukne, ale to nic, to je normalni nez se zahreje. Jestli ovsem cuka hodne, tak bych si to nechal zkontrolovat - nejspis bude mrtva jedna nebo obe lambdy (zj. ta pred katem dela divy)
Jinak jeste me napadaji svody - kouknout jestli nejsou praskle, pokud budou hodne, tak to uvidis rovnou na motoru, bude nad nima cernej od koure (znam velmi dobre - svody mi praskly tak, ze 3 roury byly zepredu derave kazda tak cca 4cm a zezadu vsechny 4 tak cca 8cm) Byl to "super" zvuk a motor mam zepredu cernej, jak botu jeste ted
Hyundai i30CW 1.6GDi, 99kW, 2016 "Kraken"
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
MG ZS 180 2,5 V6, 130kW, 2003 "Cipajz"
Čo bolo to bolo:
Hyundai i30 II 2012 1.6 CRDi
Hyundai Elantra 1.6 GL
Rover 25 2.0 iDT
Hyundai Lantra 1.5
Škoda 105S
Re: Elantra 16-16v/79kw problém s akcelerací
To muze a nemusi byt pravda. Mel jsem presne ten samy problem, jak je vyse zmineno a bylo to civkou. Ted nemam problem s akceleraci ani za studena. Slo to poznat na svickach. Pred vymenou jsem mel dve krajni nacernaly. Po vymene civky, cisto.Bofors píše:že to netáhne za studena je normální, než se hne rafika aspoň do 1. třetiny rozsahu páč je to prostě studený, mi to dělá taky a měňte co chcete ale to nezměníte prostě tam elektrika za studena nepustí benzín abyste po tom neskákali. jeďte 3 minuty jak se má ke stdenému motoru chovat tzn. v klidu a nebudete mít problém.
Re: Elantra 16-16v/79kw problém s akcelerací
No pánové, sice nemám Elantru, ale Accenta v benzínu 1.4 16V a to co tady píšete, že benzín netáhne, když je studený a že je to ochrana motoru, tak to je nesmysl. Naopak studený motor dostává bohatou směs, aby kompenzoval to, že je studený.
Takové to padání otáček po nastarování a jakoby škubání (až skoro k chcípnutí) a neochota reagovat na sešlápnutí plynu, to dělaly první accenty od r.v. 2006 a byla to chyba SW řídící jednotky, která špatně vyhodnocovala údaje z teplotního čidla. Vyřešila to nová verze SW, ale až asi po 2 letech, než se soudruhům podařilo vydat novou verzi s opravou.
Lambda by u studeného motoru do řízení spalování neměla vůbec kecat, ta nastupuje až se sama zahřeje.
Závěr: neměňte půlku motoru, zkontrolujte, případně vyměňte čidlo teploty motoru a případně si nechte nahrát novou verzi SW řídící jednotky.
Takové to padání otáček po nastarování a jakoby škubání (až skoro k chcípnutí) a neochota reagovat na sešlápnutí plynu, to dělaly první accenty od r.v. 2006 a byla to chyba SW řídící jednotky, která špatně vyhodnocovala údaje z teplotního čidla. Vyřešila to nová verze SW, ale až asi po 2 letech, než se soudruhům podařilo vydat novou verzi s opravou.
Lambda by u studeného motoru do řízení spalování neměla vůbec kecat, ta nastupuje až se sama zahřeje.
Závěr: neměňte půlku motoru, zkontrolujte, případně vyměňte čidlo teploty motoru a případně si nechte nahrát novou verzi SW řídící jednotky.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: Elantra 16-16v/79kw problém s akcelerací
No mě už to třeba včera i po nastartování cca 5 sekund chcíplo,takže nějaký problém tam bude asi bude nejlepší někde zajet na diagnostiku.....
Hyundai Elantra 1.6 16V 66kw r.v 2003 LPG