Nemáte někdo info, jak vlastně palubní počítač u H počítá spotřebu ? Neukazuje okamžitou jako jsem měl u P406, tak mě přijde, že počítá podle měření nádrže a počtu ujetých km. Zjištěno tankováním různé nafty, při lepší naftě, na kterou najedu víc km, nulování počítadla nemění moc průměr (ani odhad dojetí km), až po najetí 2-3 plnejch nádrží a naopak na horší naftu také. Nemám tedy PP u i20 ale u Tucsona, ale podle mně je to tak u H všude, nemá někdo bližší info ? Zda je to tak jak si myslím, nebo jestli tam je nějaké čidlo co měří i okamžitou spotřebu - průtok, nebo se to jen takto dopočítá ?
jsem novým majitelem i20 1.2 inclusive (palubní pc tedy nemám), podle dotankování se pohybuju do 6l / 100 km. Nejvíc jsem měl 6,2 l / 100km (na trase 550km) a to jsem to vůbec nešetřil. Na trase Hradec Králové - Praha: letiště jsem měl 5,9 l / 100km a to jsem jel po dálnici i max rychlostí (podle tachometru přes 170km/hod) a potom minimálně 130 - 140. Navíc v Praze jsem byl ve špičce a popojížděl jsem v koloně. Cesta zpět byla přes centrum Prahy a na dálnici jsem jel 120 km/h. Spotřeba 5,9 l /100km mi tedy přijde dost dobrá. Zatím maximální spokojenost.
Já zatím s i20 mám najeto jen 3000km, teď jsem začal měřit spotřebu, najeto 700km (už asi 50 na rezervu, dotankováno do plné 43.8l, to mě vychází cca 6.2l/100km. Převážně jen mimo město a město, žádná dálnice, ale i kopce, nešetřím to nějak moc...a taky jezdí po městě i přítelkyně
Konečne som skúsil Shell Fuel Saver a reálna spotreba po odjazdení 818 km bola 4,8 L/100 km. Opäť som natankoval Fuel Saver a som zvedavý, či sa nízka spotreba zopakuje.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Ahoj, tak konečně jsem absolvoval delší cestu 700km s Hyundaikou. Jednalo se o cestu směr sever německa. Průměrná spotřeba 6,4l. Z České Lípy do Drážďan jsem dosáhl průměru cca 5,2l. A to se jelo ve 4 a plně naložený kufr. Potom dálnice rychlosti kolem 130 - 160km/h. Zapnutá klima celou dobu auto mě krásně překvapilo. Ani 1.2ka se nezdála lenivá i když jsem měl strach z reakce motoru při plném zatížení, ale nebyl to problém. Jediné co mě trošku zezačátku vyvedlo z míry bylo nelogicky vytuhlý posilovač a vlastně i boční vítr (trochu auto plavalo), ale po chvíli jízdy jsem si zvykl a už mi to ani nepřišlo. Jinak s i20 spokojenost.
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-)) bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
S i20 jsem absolvoval dovolenou (jih Chorvatska, Itálie - Benátky...). Celkem jsem najel 3100 km. Jeli jsme 2 a auto bylo plně naloženo (věci byly i na zadních sedadlech). Průměrná spotřeba za celou cestu činila 5,4 l / 100 km. Poslední etapu (jízdu ze Slovinských Lipic) jsem se snažil jet úsporně a spotřeba podle dotankování vyška na 4,2 l / 100km, takže maximální spokojenost. V této extrémně nízké spotřebě je cesta přes centrum Vídně a 160 km mimo dálnice.
..no nevím.. Nemáš sice v podpisu verzi motoru, ale podle předchozích příspěvků máš 1,2 benzín.
Mám stejný motor, vlastně většina lidí jej má. A spotřebu 4,2l/100Km.. No, neumím si to představit, a to jezdím
hodně úsporně. Myslím, že hranice tohoto motoru je někde okolo 4,8-5l/100Km. (Já obvykle 5,4-5,5l/100Km).
Neudělal jsi při počítání chybku?
Žiadna ekorallye, iba jazda podľa predpisov v obci 50 mimo obce 90. Okná samozrejme podľa potreby otvorené, klímu nemám, takže to ma netrápi. Pneu klasika 175/70 R14. Pri ekorallye by to bolo hlboko pod 3 litre
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km