Jazda na diaľnici
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Jazda na diaľnici
PS: i20 nemá náhodou tiež elektrické servo ako accent? to by vysvetlovalo pri miernom pootočení výrazný výkyv...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Reklama
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Jazda na diaľnici
i20 ma elektronicke servo - adaptovatelne. To znamena, ze tvrdne a makne podla rychlosti auta samozrejme.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Jazda na diaľnici
Mám takový dotaz na tohle téma. Absovoval jsem delší cestu po německých dálnicích a zajímá mě zda je u všech i20tek stejně nastavený posilovač. Tedy pokud jedu do 110km/h tak mi volant přijde příjemně posilovaný a ovladatelný, ale pokud překročím tuto rychlost a jedu víc tak mi volant tak nějak divně ztuhne. Uprostřed volantu se utvoří volný prostor, který nezatáčí, ale člověk nemůže volant držet v klídku protože prakticky pořád plave. Člověk si na to pochvíli zvykne, ale zdá se mi to takové nesmyslné. Prostě uprostřed volná a pak malinko dál to zatočí. Jsou takhle nastaveny všechny posilovače u i20tek? Nebo je někde nějaká chyba? Taky jsem pozoroval větší náchylnost na poryv větru. Pneu mám z výroby R14 plecháče a byli jsme plně zatíženi tedy i tlak v pneu jsem měl nastaven na 2.5bar. Díky za postřehy
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Jazda na diaľnici
Asi vsetky i20 maju posilnovac, ktory je pri vyssich rychlostiach tuhsi - co je vlastne aj dobre, kedze na dialniciach sa smer koriguje uz len minimalne. Nemam pocit, ze by mi uprosted nezatacal, reaguje na kazde, hoc aj male, zatocenie. Toto by mohlo byt reklamovatelne - pretoze ak by sa to rozsirilo, tak by to mohlo byt dost nebezpecne..
Co sa tyka bocneho vetru, no co si budeme navravat, je to ako u kazdeho maleho auta. Cim mensie auto, tym skor ta odfukne Pri porovnani s inymi autami podobnej velkosti (207, felicia) mi to vychadza cca. na rovnako.. Vacsie (a najma teda sirsie) pneumatiky by mohli nepatrne pomoct, ale ten rozdiel nebude vyrazny.
Co sa tyka bocneho vetru, no co si budeme navravat, je to ako u kazdeho maleho auta. Cim mensie auto, tym skor ta odfukne Pri porovnani s inymi autami podobnej velkosti (207, felicia) mi to vychadza cca. na rovnako.. Vacsie (a najma teda sirsie) pneumatiky by mohli nepatrne pomoct, ale ten rozdiel nebude vyrazny.
Re: Jazda na diaľnici
No chápal bych kdyby byl volant normálně tuhý jako je to při rychlosti do 110km/h tak by to bylo dobré, ale jak říkám jedu rychleji tak mi volant udělá uprostřed neutrální místo a je jakoby volný.(cca 1-2cm odhadem) a je to takové nelogické a dělá to tedy ještě někomu? nebo máte volant celkově tuhý? I když jedete rovně?
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Jazda na diaľnici
nespozoroval som aby moja i20 v 130km/h mala problem aky popisujes. S tym plavanim to je normalne na nasu triedu auta.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Jazda na diaľnici
lidi moc ty auta sledujete, normálně jezděte a neřešte to tolik. když jedeš na dálnici rovinku tak vždycky budeš volantem trochu korigovat nevím co je na tom divného.
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
Re: Jazda na diaľnici
No tady nejde o to, že s ním malinko koriguji, ano to vím ale ten volant uprostřed je volný a zatočí až malinko dál. Tak se jen ptám zda je to normální nebo to dělá jen mě.... To je jako když držíš volant a ten ti plave v ruce protože je volný ale nezatáčí já si nestěžuju jen mě zajímá zda to ostatní mají také
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Jazda na diaľnici
V riadení musí byť trochu vôľa, to je normálne. (že od stredovej polohynereaguje hneď)
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Re: Jazda na diaľnici
to: bartiik18
Riadenie na mojej i20ke sa správa rovnako. Všimol som si to hneď pri prvej jazde po diaľnici pri rýchlosti 130 km/h. Zvykol som si na to, ale je prevda, že v iných autách som nič také nepostrehol.
Riadenie na mojej i20ke sa správa rovnako. Všimol som si to hneď pri prvej jazde po diaľnici pri rýchlosti 130 km/h. Zvykol som si na to, ale je prevda, že v iných autách som nič také nepostrehol.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Jazda na diaľnici
jsem rád, že to není tak divné jen u mě Taky jsem si zvykl není to nic hrozného, ale je to takové nepřirozené... Sice asi myšlenka byla dobrá udělat řízení tak, aby na dálnici člověk nemusel pořád korygovat směr, ale tohle krapet přehnali ocenil bych toto malinko víc tužší tak aby mě to nazačátku nezaměstnávalo víc než normální držení směru
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Jazda na diaľnici
Riadenie na našich i20 je preposilované, ale myslím, že je to bežný jav aj u konkurencie. Možno by to chcelo aby servo fungovalo len do určitej rýchlosti, niečo podobné mal myslím Fiat v 2. generácií Punta.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Jazda na diaľnici
Ked porovnam i20 a 207-ku, tak myslim, ze o preposilovanosti nemoze byt ani reci U frantikov som mal pocit, ze by som mohol otacat volantom aj pierkom, a to aj pri vyssich rychlostiach - tam mi to prekazalo asi najviac. V meste mi to nevadi, tam sa aspon nespotim
Re: Jazda na diaľnici
to: suah
Každý model to má iné, ja som mal predtým Golfa a Yarisa a tam riadenie nebolo tak preposilované, ale s francúzmi nemám skúsenosť.
Každý model to má iné, ja som mal predtým Golfa a Yarisa a tam riadenie nebolo tak preposilované, ale s francúzmi nemám skúsenosť.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Jazda na diaľnici
To samé jsme řešili s našimi New Accenty ..... od určité rychlosti servo skoro vypadlo a honili jsme auto po silnilci, ze strany na stranu .... ale po nějakém čase jsme si na to zvykli. Dneska mi to ani nepřijde, ale když řídil auto můj tatík, tak si na to okamžitě stěžoval taky ...elektrický posilovač se chová trochu jinak než hydraulické servo, které se dávalo do starších vozů ....bartiik18 píše:No chápal bych kdyby byl volant normálně tuhý jako je to při rychlosti do 110km/h tak by to bylo dobré, ale jak říkám jedu rychleji tak mi volant udělá uprostřed neutrální místo a je jakoby volný.(cca 1-2cm odhadem) a je to takové nelogické a dělá to tedy ještě někomu? nebo máte volant celkově tuhý? I když jedete rovně?
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný