Aký benzín do i20-ky ?
Moderátoři: amaize, Moderátoři
- alvin
- **
- Příspěvky: 341
- Registrován: 28 črc 2011, 21:35
- Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký benzín do i20-ky ?
natankovanie benzínu s vyšším OČ môže mať vplyv,ľudovo povedané,menej nám treba stláčať plyn,na spotrebu,azda nejaká desatinka smerom nadol,ja som tankovával 98 pravidelne do Š120L r.v.1986 pri ceste do Tatier,potom sa menej hrial v kopcoch ten motor ,ale súdobých aut,len pri aplikácii "srágory" teda prípravku na vyčistenie palivovej sústavy,alebo vstrekov,inak tankujem výhradne 95-ku a to len u značkových ako Slovnaft,OMV,či Shell,obyčajnú 95,tie špecialne ako V-Pover či Carrer a pod,len výnimočne,pred dlhšou cestou po diaľnici a pod.Clekovú spotrebu nemám odsledovanú,spotrebu na trase Nitra-St.Smokovec a späť na Getze 1.1/2004 5,14 l/100km,pri bežných jazdách je to menej ako 6 l, o čom som mohol na Astre G 1,4 66kw len snívať,tam bola minimálna spotreba pri super uspornej jazde tak okolo 6,2 na 100,ale bežne tých 6,6-7 l ,ale toľko si vedel pri takej svižnejšej jazde zapapkať aj Matizek.Ale aby som sa vrátil plne k téme.Koľko má spotrebu na 100 otcov nový i20 ? Zatiaľ nwviem,povedať,lebo sa najazdilo len asi 67 km,ale podľa palubného počítača ukazuje 6,9 na 100,lenže v zábehu je vždy viac,navyše sa jazdilo zatiaľ len po meste a okolí
DACIA Sandero 1,0 SCe Arctica, ex-HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák, 132 000 Km,kupovaný ako fungláč-nedám naň dopustiť,len zub času
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
- Reklama
Re: Aký benzín do i20-ky ?
No a jaký má motor ta otcova i20tka? jestli 1.2ku tak já jezdím město a kousky mimo město a mám po 7 500km cca 6l/km a většinu trávím ve městě. A mezi město Pokud se jezdí větší dálky tak jak tu vidíš mají někteří kolem 5l/100km já pokud jsem jel delší cestu po okrskách průměrná rychlost 80-90km/h tak mívám 5,5l/100km
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
- alvin
- **
- Příspěvky: 341
- Registrován: 28 črc 2011, 21:35
- Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký benzín do i20-ky ?
Je to 1,2 ,57kw to je slušná spotreba okolo tých 6,keď sa jazdí väčšinou v meste, na Astre som mal aj cez 7 l pri takých jazdách, s aut čo som jazdil sa GETZu vyrovnal čo do spotreby pri rovnakom štýle jazdy akurát VW PASSAT 1,9 TDi, ten spotreboval rovnaké množstvo nafty,ako GETZ benzínu
- Přílohy
-
- DSC00007.JPG (61.73 KiB) Zobrazeno 2451 x
DACIA Sandero 1,0 SCe Arctica, ex-HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák, 132 000 Km,kupovaný ako fungláč-nedám naň dopustiť,len zub času
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
Re: Aký benzín do i20-ky ?
Jako samozdřejmě pokud bych jezdil jen po městě tak podle palubního PC mám cca 6,5-6,7l.... Já to zase naženu lepší spotřebu mimo město
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Aký benzín do i20-ky ?
...ja osobne jsem tankovaval Carreru 95 (OMV), ale pri "dnesnich" cenach tankuju (uz asi 3-4 mesice) natural plus (nebo jak se to jmenuje) od Tesca.
Pocitove mi nepripada horsi (vykon motoru) - otazka je, co dela s vnitrnostmi motoru...
Spotrebu mam ve meste 6,2 - 6,5 l/100 km a mimo (pri ceste z Ostravy do Martina, z Ostravy na J. Moravu) tak do 5,5. Tyto trasy jsou kombinaci dalnice, jizd pres mesta (vesnice) a mimomestske silnice. To vse pri stalem pouzivani klimy.
Jeste pozn.: nejezdim "duchodcovsky" - a to ani naznakem - pri predjizdeni podrazuju (tocivam motor az mezi 5500 - 6000 ot., z krizovatek odjizdim relativne rychle, apod. Jedine "usporne opatreni", ktereho vyuzivam (odjakziva - delal jsem to i kdysi u 120-ky) je brzdeni motorem.
Pocitove mi nepripada horsi (vykon motoru) - otazka je, co dela s vnitrnostmi motoru...
Spotrebu mam ve meste 6,2 - 6,5 l/100 km a mimo (pri ceste z Ostravy do Martina, z Ostravy na J. Moravu) tak do 5,5. Tyto trasy jsou kombinaci dalnice, jizd pres mesta (vesnice) a mimomestske silnice. To vse pri stalem pouzivani klimy.
Jeste pozn.: nejezdim "duchodcovsky" - a to ani naznakem - pri predjizdeni podrazuju (tocivam motor az mezi 5500 - 6000 ot., z krizovatek odjizdim relativne rychle, apod. Jedine "usporne opatreni", ktereho vyuzivam (odjakziva - delal jsem to i kdysi u 120-ky) je brzdeni motorem.
Hyundai i20 1,4 Style Red
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Pred tím : Škoda 120 L (37 kW), Škoda Felicia 1,3 Atlanta benzin (50 kW)...(pracovně Mitsubishi L-300, Volha, Škoda 125 L, Favority, Felicie, Avia Furgon...)
..."Helejte se, ze mně blbce neuděláte - ja uz blbec sem"...
Re: Aký benzín do i20-ky ?
Vyskúšal som Shell V-Power a po vyjazdení 3 nádrží (101 l) a odjazdení 2135 km môžem potvrdiť, že tento benzín nemá výraznejší vplyv na spotrebu. Hlučnosť sa mi zdala rovnaká, avšak motor sa mi javil lenivejší.
Po prvom natankovaní som dosiahol spotrebu pri jazde na diaľnici 5,28 l
Druhé tankovanie, opať diaľnica zo 70 % do 90 km/h, zvyšok mimo mesta a mesto + jazda v hlbokom snehu (10 km) a spotreba 4,87 l
Tretie tankovanie len diaľnica do 90 km/h a spotreba 4,87 l
Celkový priemer na Shell V-Power 5,01, niekomu sa to bude možno zdať ako nízka spotreba v zimnej prevádzke, avšak s Naturalom 95 som dosahoval spotrebu 5,1, rozdiel teda zanedbateľný.
Tankovať Shell V-Power je finančne nevýhodné, hlavne ak rozdiel je 13 centov v porovnaní s Naturalom. Žiadnu výhodu pri tankovaní tohto paliva som nepostrehol a jeho tankovanie do 1,2 Kappa sú vyhodené peniaze.
U nás stojí Shell V-Power 1,629 EURO za liter, takže sa vraciam k tankovaniu Super 95 za 1,389
Po prvom natankovaní som dosiahol spotrebu pri jazde na diaľnici 5,28 l
Druhé tankovanie, opať diaľnica zo 70 % do 90 km/h, zvyšok mimo mesta a mesto + jazda v hlbokom snehu (10 km) a spotreba 4,87 l
Tretie tankovanie len diaľnica do 90 km/h a spotreba 4,87 l
Celkový priemer na Shell V-Power 5,01, niekomu sa to bude možno zdať ako nízka spotreba v zimnej prevádzke, avšak s Naturalom 95 som dosahoval spotrebu 5,1, rozdiel teda zanedbateľný.
Tankovať Shell V-Power je finančne nevýhodné, hlavne ak rozdiel je 13 centov v porovnaní s Naturalom. Žiadnu výhodu pri tankovaní tohto paliva som nepostrehol a jeho tankovanie do 1,2 Kappa sú vyhodené peniaze.
U nás stojí Shell V-Power 1,629 EURO za liter, takže sa vraciam k tankovaniu Super 95 za 1,389
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Aký benzín do i20-ky ?
Zdravim,
já jsem vyzkoušel hodně benzínek a nakonec jsem zůstal u EuroOilu na naturalu 95. Ten je součásti přímo Čepra tak benzín z těchto stanic jsem poznal že je snad nejlepší. Spotřebu u EuroOilu mám 4,7 l na 100km po okrskách. Jinak u jiných benzínek jsem měl při stejné trase a při stejném stylu jízdy 5l až 7l na 100km. Hodně to jde i poznat na výkonu auto. Jinak mám motor 1,2.
P.
já jsem vyzkoušel hodně benzínek a nakonec jsem zůstal u EuroOilu na naturalu 95. Ten je součásti přímo Čepra tak benzín z těchto stanic jsem poznal že je snad nejlepší. Spotřebu u EuroOilu mám 4,7 l na 100km po okrskách. Jinak u jiných benzínek jsem měl při stejné trase a při stejném stylu jízdy 5l až 7l na 100km. Hodně to jde i poznat na výkonu auto. Jinak mám motor 1,2.
P.