KOMPRESOR
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: KOMPRESOR
tak jede to podle mě podobně jako 2.0 coupe - váha je cca stejná
N2DRIFT: z tebe mám hochu jak tě tak čtu pocit, že jsi si koupil špatný auto. Máš relativně "obyčejné a rodinné" auto (i30) a pořád spekuluješ nad umělým zvyšování výkonu - přijde mi to jako by někdo uvažoval o kompresoru třeba do Felicie
Pro tebe by bylo IMHO ideál genesis coupe - vypadá dobře a taky to konečně jako jediný hyundai trochu jede (pokud uvažovals nad S8, tak bys na něj jistě měl... )
N2DRIFT: z tebe mám hochu jak tě tak čtu pocit, že jsi si koupil špatný auto. Máš relativně "obyčejné a rodinné" auto (i30) a pořád spekuluješ nad umělým zvyšování výkonu - přijde mi to jako by někdo uvažoval o kompresoru třeba do Felicie
Pro tebe by bylo IMHO ideál genesis coupe - vypadá dobře a taky to konečně jako jediný hyundai trochu jede (pokud uvažovals nad S8, tak bys na něj jistě měl... )
- Reklama
Re: KOMPRESOR
A nebo Coupé 2.7l alpine stage 2 a pak si budeš hrát s novějšíma M3
http://www.youtube.com/watch?v=yMwCUapJYds
http://www.youtube.com/watch?v=yMwCUapJYds
Re: KOMPRESOR
Mel jsem moznost se svest s 2.7 v Coupe nekdy minuly tyden a mel jsem z toho velmi prijemnej zazitek, ten motor je uzasnej a kdo tvrdi, ze mezi 2.0 a 2.7 je rozdil 17kW neznatelny nebo je zbytecne do nej jit, tak v nem nikdy nejel. O zvuku nemluve, na druhou stranu spotreba bude hrat taky svou roli.
Jinak dvoulitrova i30 jede rekl bych stejne jako Coupe 2G s technikou CVVT (tedy poface), lip urcite ne, protoze je pomerne tezka, uz to neni jako Lantra nebo stary Coupe s vahou 1100kg.
Jinak dvoulitrova i30 jede rekl bych stejne jako Coupe 2G s technikou CVVT (tedy poface), lip urcite ne, protoze je pomerne tezka, uz to neni jako Lantra nebo stary Coupe s vahou 1100kg.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: KOMPRESOR
To hodně lidi tvrdí, že ten rozdíl není znát a neoplatí se do toho jít... záleží i na krouťáku, skutečný výkon (brzda), ne jen papírově.
Re: KOMPRESOR
Stanley: to je jasný,ale já beru sériový auta - takhle si můžeš upravit třeba i octávku Jinak si pořád myslím, že M3 ti vždy ujede (okruh , zatáčky atd.) - není to jenom o max výkonu (pokud se ti ho teda podaří dostat na úroveň M3).
Kdybych se rozhodoval ted, tak beru coupe 2.7. Je ale zajímavý, že v některých testech (už bych to ale asi nenašel) byla 2.7 na 0-100 m stejná nebo pomalejší než 2.0...
Kdybych se rozhodoval ted, tak beru coupe 2.7. Je ale zajímavý, že v některých testech (už bych to ale asi nenašel) byla 2.7 na 0-100 m stejná nebo pomalejší než 2.0...
Re: KOMPRESOR
souhlas s tím co bylo řečeno, turbit, kompresorovat 1.4 nemá smysl. Jinak tolik tebou vychvalované jízdní vlastnosti no, nejsou špatné, ale že by byla třeba nějaká dobrá zpětná vazba apod. to ee. i30 není sportovní náčiní. Jinak jestli přemýšlíš nad tou nejstarší S8 tak good luck, sice ji koupíš za pár šupů, ale do oprav/údržby nasypeš cenu i30tky...
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: KOMPRESOR
přemýšlel jsem nad rokem 2004, ale já pořád nevím, asi počkám, přecejen S8 nebo A8 je pro mě ještě asi zbytečně těžká limuzína.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: KOMPRESOR
Genesis coupe vyjde na 800 000 + pokud se nemýlím, nicméně pořád je to "jen" hyundai a za tyhle peníze už člověk najde možná i lepší náčiní jako třeba focus RS což by mně typem auta asi vyhovovalo nejvíc. Nedávno jsem ho viděl stát a říkal si, kéž bych to mohl vyměnit, ale zase do coupe nenaložíš kolo a nevyjedeš s nim asi na dovču ve 4 lidech.hawk píše:tak jede to podle mě podobně jako 2.0 coupe - váha je cca stejná
N2DRIFT: z tebe mám hochu jak tě tak čtu pocit, že jsi si koupil špatný auto. Máš relativně "obyčejné a rodinné" auto (i30) a pořád spekuluješ nad umělým zvyšování výkonu - přijde mi to jako by někdo uvažoval o kompresoru třeba do Felicie
Pro tebe by bylo IMHO ideál genesis coupe - vypadá dobře a taky to konečně jako jediný hyundai trochu jede (pokud uvažovals nad S8, tak bys na něj jistě měl... )
Asi si holt budu muset počkat a mít pak auta 2, těžko říct jaká bude v budoucnu situace.
Přecejen jsem jen 20-ti letej vysokoškolák, tak nemůžu chtít hned sporťák.
Můj sen byl vždycky mít pořádně rychlý auto, miluju rychlost a technickou jízdu, zatáčky apod. bohužel asi jako všichni z nás tady jsem neměl možnost od mala jezdit nějaké automobilové závody apod. Už léta sním o tom jak si jednou postavím nějakej závodní speciál a budu se prohánět po trati, bohužel je to zatím jenom vize.
Jo a ta A8 co jsem měl vyhlídlou stála 350 000,-
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: KOMPRESOR
N2DRFT - stou A8/S8 na nejakou sport jizdu zapomen to jezdi jen rovne...
Kup si radeji za mensi penize nejaky Subaru Impreza STi nebo Evo VII-IX dle rozpoctu. Ale do 350k uz neco v +- stavu sezenes a uzijes si stim mnohem mnohem vic jak s tezkopadnou lodi typu S8...
A i30 co ma mamka mi prijde jako tezce uduseny auto diky Euro 5...a to rizeni je absolutne pravej opak toho cos bys mel chtit. Preposilovany jak prase, nic neni pres ten elektrickej posilovac cejtit a me osobne prijde jak kdyz jsem poprve v aute. Proste toto ee....
A to coupe s alpinou si myslim ze bude bohuzel jezdit jen rovne taky :(Nevim co tam teda chce dat za podvozek ale pruziny stacit nebudou a brzdy jsou slaby taky. Ja sem je upek i se 100kW vykonem a podvozek je takova sranda jen aby to tak nejak +- drzelo a do zatacek se tomu nejak moc nechce..
Kup si radeji za mensi penize nejaky Subaru Impreza STi nebo Evo VII-IX dle rozpoctu. Ale do 350k uz neco v +- stavu sezenes a uzijes si stim mnohem mnohem vic jak s tezkopadnou lodi typu S8...
A i30 co ma mamka mi prijde jako tezce uduseny auto diky Euro 5...a to rizeni je absolutne pravej opak toho cos bys mel chtit. Preposilovany jak prase, nic neni pres ten elektrickej posilovac cejtit a me osobne prijde jak kdyz jsem poprve v aute. Proste toto ee....
A to coupe s alpinou si myslim ze bude bohuzel jezdit jen rovne taky :(Nevim co tam teda chce dat za podvozek ale pruziny stacit nebudou a brzdy jsou slaby taky. Ja sem je upek i se 100kW vykonem a podvozek je takova sranda jen aby to tak nejak +- drzelo a do zatacek se tomu nejak moc nechce..
Mitsubishi Evolution X 2009/02
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Re: KOMPRESOR
netusim proc tu resite silna rychla auta mate moznost jezdit nekde na okruhu?
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
Re: KOMPRESOR
možnost jezdit na okruhu máme a navíc to neni jen o možnosti jezdit na orkuhu, ale taky předjíždět nějak rozumně obzvlášť když vezeš 4 lidi a náklad. Hrozně lidí si kupuje malý objemy, že ušetřej na spotřebě a povinným ručení, nicméně pak to auto stejně točí aby dosáhli stejnýho pružnosti jako se silnějším a spotřeba jde nahoru.
Kdybych měl možnost když se kupovala i30 vybrat si něco rychlejšího za ty peníze, tak bych jezdil v 350Z nebo nějaké impreze apod., ale jelikož jsem neměl, tak vymýšlím blbosti, jak z toho udělat závoďáka, kterým asi bohužel neni.
Jo a moje i30 normě Euro 5 ještě nepodléhá, pokud vím. Takže je ještě 80kW ne jako ta nejnovější 2011 co jí oklešitili kkti.
Beztak nějakej 6litrovej osmiválec v americe propálí tolik co my tady na fóru dohromady, tak nevim, proč omezujou jen nás.
Kdybych měl možnost když se kupovala i30 vybrat si něco rychlejšího za ty peníze, tak bych jezdil v 350Z nebo nějaké impreze apod., ale jelikož jsem neměl, tak vymýšlím blbosti, jak z toho udělat závoďáka, kterým asi bohužel neni.
Jo a moje i30 normě Euro 5 ještě nepodléhá, pokud vím. Takže je ještě 80kW ne jako ta nejnovější 2011 co jí oklešitili kkti.
Beztak nějakej 6litrovej osmiválec v americe propálí tolik co my tady na fóru dohromady, tak nevim, proč omezujou jen nás.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOMPRESOR
lebo europa je tak blba ze sa obmedzovat necha
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: KOMPRESOR
Naopak mam pocit ze Evropa jeste posledni zbytky rozumu ma...Americani ho totiz nikdy nemeli a mit nebudou
Takova ta chorobna potreba silnejch aut dokazuje jen ubohost lidi a zakomplexovanost - v CR je to strasne cejtit na kazdym cm silnice... nevim co to v nas je...mozna mate jine zkusenosti, ale v tech par evropskejch zemich, ktery jsem v poslednich letech navstivil se motoriste chovaji mnohem mene agresivne nez je tomu u nas...myslim ted napr. neustale prekracovani povolene rychlosti, cpani se vam na kufr, predjizdeni...najizdeni do chodcu, kteri si dovoli vstoupit na prechod...clovek si uz pripada nenormalne kdyz napr. v obci drzi rychlost mezi 50-55km/h a neustale ho nekdo atakuje a najizdenim na kufr, pripadne zbesilim predjizdenim...
Bavil jsem se o tom s kamaradem - Cechosvycarem - a musel jsem mu dat za pravdu - lide co v CR prijdou nejak k penezum tak prvni na co mysli je jak si koupit co nejdrazsi a nejsilnejsi auto, zatimco Svycari, kteri by si mohli financne s ceskymi "milionari" vytrit prdel, takove veci moc neresi...asi nasi postkomunistickou zemicku a nase male ceske lidicky ceka jeste dlouha cesta
Takova ta chorobna potreba silnejch aut dokazuje jen ubohost lidi a zakomplexovanost - v CR je to strasne cejtit na kazdym cm silnice... nevim co to v nas je...mozna mate jine zkusenosti, ale v tech par evropskejch zemich, ktery jsem v poslednich letech navstivil se motoriste chovaji mnohem mene agresivne nez je tomu u nas...myslim ted napr. neustale prekracovani povolene rychlosti, cpani se vam na kufr, predjizdeni...najizdeni do chodcu, kteri si dovoli vstoupit na prechod...clovek si uz pripada nenormalne kdyz napr. v obci drzi rychlost mezi 50-55km/h a neustale ho nekdo atakuje a najizdenim na kufr, pripadne zbesilim predjizdenim...
Bavil jsem se o tom s kamaradem - Cechosvycarem - a musel jsem mu dat za pravdu - lide co v CR prijdou nejak k penezum tak prvni na co mysli je jak si koupit co nejdrazsi a nejsilnejsi auto, zatimco Svycari, kteri by si mohli financne s ceskymi "milionari" vytrit prdel, takove veci moc neresi...asi nasi postkomunistickou zemicku a nase male ceske lidicky ceka jeste dlouha cesta
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
Re: KOMPRESOR
Naopak,svycari resi auta daleko vic.Tam existuji urcite kasty a pokud by si treba doktor koupil Hyundai tak tezce klesne jeho prestiz.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: KOMPRESOR
V tom případě taky nebudu normální Nevidím na tom nic špatného, že lidem se libi rychlé auta.