Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
Vilda sportovec? Moje Pirelky vydrzali cca 35tis km a ked som ich daroval tak mali 2x 3mm a 2x 4mm....
Po vymene pneu za Falken ZE912 195/55 r15 spotreba NIZSIA a hlucnost tiez, drzanie na ceste uuuplne ine
Pirelli p6000 - vymenit! Usetris na spotrebe, nizsia hlucnost a lepsie drzanie na ceste..
Po vymene pneu za Falken ZE912 195/55 r15 spotreba NIZSIA a hlucnost tiez, drzanie na ceste uuuplne ine
Pirelli p6000 - vymenit! Usetris na spotrebe, nizsia hlucnost a lepsie drzanie na ceste..
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
mam 64 000 na kleberoch, dezen pri TWI je 2,5mm. takze suhlas s tym, ze tie Pirelli made in Turkey moc nevydrziaadam221 píše:Vilda sportovec? Moje Pirelky vydrzali cca 35tis km a ked som ich daroval tak mali 2x 3mm a 2x 4mm....
Po vymene pneu za Falken ZE912 195/55 r15 spotreba NIZSIA a hlucnost tiez, drzanie na ceste uuuplne ine
Pirelli p6000 - vymenit! Usetris na spotrebe, nizsia hlucnost a lepsie drzanie na ceste..
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
Tak auto v ostřejším režimu občas protáhne každej znás ale spíš mám pocit, že Pirelky dostala " autostrada Adriatica " ... italská dálnice ale problémy jsem s nima neměl a nemám, co se týče jízdních vlastnostíadam221 píše:Vilda sportovec?
To jsem jezdil na mnohem horších pneu ... třeba Michelin
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
Tiez som ich dako nesetril, ale prislo mi to tak, ze po prvom roku zmizlo najviac /meksia zmes/ a o rok uz mizlo pomalsie... Najskor ta pneu vyzrela, trochu stvrdla a potom sa uz drzala To mi pripomina pneu na S120 take 10 - 15 rocne
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
Segra ma Continettaly (Sport Contact v rozmere 195/65/15) a asi asi 45 000, tie pneu maju mozno 4-5 mm pohodovo, vobec nemiznu. Na fieste mame Hankook K415, najazdenych 30 000 a naposledny co som meral mali este 4mm. A to oco niekedy s fiestou veru "driftuje" Takze tolko pre porovnanie
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- cert
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 29 zář 2008, 09:39
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
Tak pod tohle bych se klidně podepsal. Moje Pirellky maji najeto cca 20.000 km, střídám předek a zadek 1-2 krát za sezonu a je na nich aktuálně 4 mm vzorku (až na dno, takže vlastně -1,6 mm na TWI pásku pneu). Dávám je na úroveň Bravurisů co jsem měl kdysi na Golfu III - na ničem horším, snad kromě kdysi protektorů, jsem nejezdil.Georges píše:...na voze jsou pneu Pirelli P6000 (185/14). Možná je to jen můj osobní dojem, nicméně na suchu nijak valně nedrží, na mokru jsou ještě horší. A jsou neskutečně hlučné, hlavně na hrubším asfaltu. Chci se jen zeptat, je-li to jen můj dolem, nebo jestli máte s Pirelli podobné zkušenosti ...
Po Pirellkách asi půjdu do Barum Brillantis 2 (po zimních Nokianech zkusím taky Barumky, ale Polaris 3 - ovšem to bude až za dlouho, Nokiany drží fest).
Naposledy upravil(a) cert dne 19 srp 2011, 18:14, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Re: Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
taky se pridam, u mne uvedeno jinde tak to nema cenu znovu tu rozepisovat ale muzu rict ze P6000 na vode sedi celkem slusne treba oproti Barumkam ci jinych znacek jako Kleber,Sava,Hankok ale tasky zalezi jaky vzorek, jsou treba i lepsi vzorky u nize uvedenych ale co jsem mel moznost poznat na autech s kterymi jsem jezdil tak Pirelky jednoznacne na 1 miste.
dale pokud na vode se nekomu zda ze gumy nesedi v zatacce a auto ustreluje tak toto je zpusobene nekvalitnimi tlumici-taktez psano jinde problematika tlumicu.mi po vymene za KYB auto prestalo uskakovat v zatacce a bylo jedno jestli bylo mokro ci sucho.proste tlumeni dela sve.
je pravda ze na suchu jsou a ted podotykam jen na nasich silnicich dost hlucne, kdyz jsem opustil republiku a je jedno kterym smerem tak gumy nebyly slyset,takze u nas nemame jen nejdrazsi cesty ale i nejhlucnejsi asfaltove povrchy.
dale:
celkem zajimavy poznatek na predni naprave, kdyz se vam zda ze predni gumy se moc sjizdi je to castecne zpusobene tim ze predni ramena a celkove zaveseni prednich kol je jakoby mekke,skousel jsem na vlastnim voze nastavit geometrii pri prazdnem voze do 0 stupnu a pote jsem si sednul do auta a znova byla premerena sbihavost a uz tam pri me vaze cca 110 kg bylo 1 stupen rozbihavosti, takze nedovvedu si predstavit kolik by tam bylo pri plne obsazenem aute.tkaze kdyz jedou v predu dva takovi jako ja tak rozbihavost je pres toleranci 0 (-+2mm) a tim pak dochazi k sjizdeni pneu. mozna by to veresily jine pruziny s jinou progresivitou perovani ale kdovi jak by to pak sedelo,to nikdo nevi.
dale pokud na vode se nekomu zda ze gumy nesedi v zatacce a auto ustreluje tak toto je zpusobene nekvalitnimi tlumici-taktez psano jinde problematika tlumicu.mi po vymene za KYB auto prestalo uskakovat v zatacce a bylo jedno jestli bylo mokro ci sucho.proste tlumeni dela sve.
je pravda ze na suchu jsou a ted podotykam jen na nasich silnicich dost hlucne, kdyz jsem opustil republiku a je jedno kterym smerem tak gumy nebyly slyset,takze u nas nemame jen nejdrazsi cesty ale i nejhlucnejsi asfaltove povrchy.
dale:
celkem zajimavy poznatek na predni naprave, kdyz se vam zda ze predni gumy se moc sjizdi je to castecne zpusobene tim ze predni ramena a celkove zaveseni prednich kol je jakoby mekke,skousel jsem na vlastnim voze nastavit geometrii pri prazdnem voze do 0 stupnu a pote jsem si sednul do auta a znova byla premerena sbihavost a uz tam pri me vaze cca 110 kg bylo 1 stupen rozbihavosti, takze nedovvedu si predstavit kolik by tam bylo pri plne obsazenem aute.tkaze kdyz jedou v predu dva takovi jako ja tak rozbihavost je pres toleranci 0 (-+2mm) a tim pak dochazi k sjizdeni pneu. mozna by to veresily jine pruziny s jinou progresivitou perovani ale kdovi jak by to pak sedelo,to nikdo nevi.
Naposledy upravil(a) 69pavel dne 25 říj 2011, 09:46, celkem upraveno 1 x.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- cert
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 29 zář 2008, 09:39
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
S povrchem silnic v ČR s Tebou souhlasím, jinde jsem s Accentem nebyl - ale nesouhlasím s těmi pneumatikami. Mám komplet nové tlumení od KYB, auto se výrazně zlepšilo, ale pneu to degradují. Prostě P6000 je nic moc vzorek a rozměr 185/65 je prostě dost vysoký profil... Mrkněte sem - hodnocení od uživatelů v různých rozměrech: http://www.tyretest.com/summercar_tyres ... index.html . Mimochodem nejlépe hodnocené pneu mají známku od 1,87 do 2...
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Re: Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
Certe, asi Pirelky sjedeš dřív než já, tak budu zvědavej na hodnocení Barumek Brilantis .... docela o nich začínám uvažovat taky, jako o dalším obutí. Při dnešních cenách benzínu se nikam nehonim a na takovýhle ježdění by bohatě stačily
69pavel : souhlas .. na našich silnicích hučeji asi všechny pneu ale stačí přejet do Bavor a ve 120ti slyšim jen šumění velkých zpětných zrcátek .... Pirelky vůbec
69pavel : souhlas .. na našich silnicích hučeji asi všechny pneu ale stačí přejet do Bavor a ve 120ti slyšim jen šumění velkých zpětných zrcátek .... Pirelky vůbec
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
no ted me sice omezuji jeste finance ale zvazuji jit pri dalsi volbe bud do Michelinu nebo goodyer,bohuzel na mokru budou vzdy horsi vlastnosti a pokud budou na mokru dobre tak zase budou stat za prd na suchu,takze je treba volit kompromis
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
... ja mam na pirelkach najazdene 52000 km a vyzeraju zatial slusne ... kupil som aj druhe skoro funglace od jedneho z BA z buracky ... tak uwidime no ... ja som s nimi zatial spokojny ... kazdy ma na ne svoj nazor ...
Re: Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
auto ma 30 000km a pneu. su ako nove vobec sa nezosuchali jedine co mozem im vytknut je to ze v zakrutach moc neudrzia auto v stope a vynasa ho von zo zakruty ale inak spokojnost a ziadne opotrebovanie
- cert
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 29 zář 2008, 09:39
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
patriot93:
tak to, že nedrží v zatáčkách je podle mně zásadní chyba. Navíc opotřebením nejsou nijak valné mám je všechny na +/- 3 mm vzorku a maji za sebou cca 24.00 km a to je dost šetřím.
tak to, že nedrží v zatáčkách je podle mně zásadní chyba. Navíc opotřebením nejsou nijak valné mám je všechny na +/- 3 mm vzorku a maji za sebou cca 24.00 km a to je dost šetřím.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Re: Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
podla mna to je sirkou lebo cim sirsie tym lepsie a aj tym ze niesu nizko profilove aspon ja si tak myslimcert píše:patriot93:
tak to, že nedrží v zatáčkách je podle mně zásadní chyba. Navíc opotřebením nejsou nijak valné mám je všechny na +/- 3 mm vzorku a maji za sebou cca 24.00 km a to je dost šetřím.
- cert
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 29 zář 2008, 09:39
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Origo pneumatiky - Pirelli P6000 skusenosti
Tak nižší profil to je , protože standard je 80%, ale to se na pneu většinou neuvádí (třeba Š105/120/130/... měly pneu 165 R13, případně 165/80 R13 což je totéž). Stabilita vlivem šířky je relativní, protože pak je auto daleko citlivější na vyjeté koleje v silnici. Taková ta nervozita Accenta je daná konstrukcí nápravy a naladěním odpružení a samozřejmě šílenou kvalitou origo tlumičů. Až se svezeš s někým kdo má vyměněné tlumiče, tak poznáš sám.
V běžném provozu je šíře pneumatik 185 nebo 195 tak akorát i s ohledem na spotřebu paliva. Navíc těch 97k u 1,4i, či 110/112 u 1,5CRDi/1,6i by takovýma 205 otáčeli míň ochotně. Martun má na CRDi 205, ten by Ti popsal pozitiva i negativa.
V běžném provozu je šíře pneumatik 185 nebo 195 tak akorát i s ohledem na spotřebu paliva. Navíc těch 97k u 1,4i, či 110/112 u 1,5CRDi/1,6i by takovýma 205 otáčeli míň ochotně. Martun má na CRDi 205, ten by Ti popsal pozitiva i negativa.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008