potom budu na trhu tiez auta. Taxa rozhodnem mam teraz velku sancu ze s 1,6 A/T precestujem na dovolenke asi 3000km po zapade USA, takze sa hrozne tesim. Aj na cestu a verim ze ta Ela sa podari. Pozicovna ich v tej triede maHardcam píše:To ti rekl proto, abys ji koupil
Dva-tri rokly na trhnu snad vydrzi, ne?
ELANTRA 2011
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8140
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: ELANTRA 2011
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: ELANTRA 2011
Kdyz si na to vzpomenes, tak se podivej na VIN. U i40 jsem koukal a je tam KMHxx..., Ela by mela byt taky korejska, coz by znamenalo, ze se jeste nejaka kvalita ocekavat da...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: ELANTRA 2011
objednano... verze Style, barva Hyper Silver... pry pripluje koncem listopadu :]
Re: ELANTRA 2011
takze v breznu
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: ELANTRA 2011
Nestraš ho Harde
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Re: ELANTRA 2011
Vsichni vime, jak to realne chodi
ja uz jen pujdu jen do skladovek, vzdycky se da najit nejaka vyhovujici
ja uz jen pujdu jen do skladovek, vzdycky se da najit nejaka vyhovujici
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: ELANTRA 2011
Dneska jsem se stavil do Saloonu omrknout novou Elantru. Sice jenom staticky, ale celkem důkladně jsem si ji prolezl a mám trochu smíšené pocity.
Začnu zvenku: předek dobrý, zadek dobrý, ale to mezi tím... no nic moc, hlavně tvar C sloupku s velmi úzkým a zašpičatělým zadním bočním okýnkem mě nenadchnul, výhled šikmo vzad je dost bída. Zadní okno je hodně naplocho, spíš jako střecha, tudíž perfektní lapač prachu a po krátkém čase nebo po dešti prakticky neprůhledné. To znamená opravdu velmi časté mytí.
I ve verzi Comfort chybí např. denní LED světla nebo litá kola, která jsou dnes standardem i na malých autech.
Jinak snad zvenku nic podstatného, zrcátka jsou dost velká, nastupování celkem pohodlné.
Auto je dost dlouhé, z místa řidiče není vidět ani předek ani zadek auta.
A teď dovnitř: palubka a budíky OK, středový panel na první pohled trochu nepřehledný, ale jinak pěkný a ke stylu auta se dobře hodí.
V černém provedení interiéru je to trochu smutné, stříbrný dekor to zachraňuje jen málo, ale k dispozici je i dvoubarevná kombinace, takže si vybere každý.
A teď mínusy: celkem málo místa na předních sedadlech, lépe řečeno interiér díky dlouhému a skloněnému sklu nepůsobí tak vzdušně, malé boční okýnka tento pocit ještě umocňují.
Poměrně vysoko uložené sedadlo řidiče i v nejnižší možné poloze, představoval bych si delší sedák. Volant by mohl být nastavitelný v trochu větším rozsahu, hlavně nahoru (měřím 191cm).
Naopak na zadních sedadlech je vše v pořádku, v klidu jsem se posadil sám za sebe a ještě jsem měl asi 6cm místa před koleny . S místem nad hlavou to bylo horší, ale žádná tragédie.
Celkově jde o povedené auto, naprosto srovnatelné ve své kategorii se značkami jako jsou škoda, seat, ale třeba i ford nebo francouzské a japonské značky.
Představoval bych si trochu jinak namíchanou výbavu vzhledem k ceně a větší možnost individualizace pakety.
Začnu zvenku: předek dobrý, zadek dobrý, ale to mezi tím... no nic moc, hlavně tvar C sloupku s velmi úzkým a zašpičatělým zadním bočním okýnkem mě nenadchnul, výhled šikmo vzad je dost bída. Zadní okno je hodně naplocho, spíš jako střecha, tudíž perfektní lapač prachu a po krátkém čase nebo po dešti prakticky neprůhledné. To znamená opravdu velmi časté mytí.
I ve verzi Comfort chybí např. denní LED světla nebo litá kola, která jsou dnes standardem i na malých autech.
Jinak snad zvenku nic podstatného, zrcátka jsou dost velká, nastupování celkem pohodlné.
Auto je dost dlouhé, z místa řidiče není vidět ani předek ani zadek auta.
A teď dovnitř: palubka a budíky OK, středový panel na první pohled trochu nepřehledný, ale jinak pěkný a ke stylu auta se dobře hodí.
V černém provedení interiéru je to trochu smutné, stříbrný dekor to zachraňuje jen málo, ale k dispozici je i dvoubarevná kombinace, takže si vybere každý.
A teď mínusy: celkem málo místa na předních sedadlech, lépe řečeno interiér díky dlouhému a skloněnému sklu nepůsobí tak vzdušně, malé boční okýnka tento pocit ještě umocňují.
Poměrně vysoko uložené sedadlo řidiče i v nejnižší možné poloze, představoval bych si delší sedák. Volant by mohl být nastavitelný v trochu větším rozsahu, hlavně nahoru (měřím 191cm).
Naopak na zadních sedadlech je vše v pořádku, v klidu jsem se posadil sám za sebe a ještě jsem měl asi 6cm místa před koleny . S místem nad hlavou to bylo horší, ale žádná tragédie.
Celkově jde o povedené auto, naprosto srovnatelné ve své kategorii se značkami jako jsou škoda, seat, ale třeba i ford nebo francouzské a japonské značky.
Představoval bych si trochu jinak namíchanou výbavu vzhledem k ceně a větší možnost individualizace pakety.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: ELANTRA 2011
Pod to, co napsal Tombas, se klidně v něčem podepíšu taky jsem měl po prohlídce nové Elantry, dost rozporu plné pocity ....
Jako velké plus, vidím spoustu místa ve voze. Posunul jsem si sedák řidiče hodně dozadu, tak jak to mám rád a za mnou, na zadních sedadlech, bylo ještě hodně místa ..
Taky palubka na mě udělala dobrý dojem dojem, pěkná a moderní ... tady se konstruktérům určitě nedá nic vytknout, ale to by bylo tak všechno ...
Co mě dostalo, byly klasické panty víka zavazadlového prostoru to nechápu, udělají nový auto a namontujou do něj normální pravěk ... krátké plynové vzpěry, by se sem hodily určitě líp ..
Pohled na auto zepředu ... tady mi to připadá, jako stará 120ka ( užovka ), na kterou narvali blatníky z novějších modelů ... přední spoiler je moc masivní a trčí z něj úzké, žiletkoidní pneu a navíc balóny. Nižší profil pneumatik, by působil mnohem lepším dojmem ...
Nová Elantra na mě působí, tak nějak moc lacině ..... byl jsem hodně zklamaný, čekal jsem víc
Nikdy jsem nebyl obdivovatelem i30ky, jsem spíš na sedany, ale kdybych se měl dneska rozhodovat při koupi nového vozu mezi Elantrou a i30kou, jdu jednoznačně do i30ky ....
O co víc jsem byl nadšený z i40ky, tak o to víc, jsem byl zklamaný Elantrou .... ale je to jen můj názor, který samozřejmě nikomu nevnucuju ...
Jako velké plus, vidím spoustu místa ve voze. Posunul jsem si sedák řidiče hodně dozadu, tak jak to mám rád a za mnou, na zadních sedadlech, bylo ještě hodně místa ..
Taky palubka na mě udělala dobrý dojem dojem, pěkná a moderní ... tady se konstruktérům určitě nedá nic vytknout, ale to by bylo tak všechno ...
Co mě dostalo, byly klasické panty víka zavazadlového prostoru to nechápu, udělají nový auto a namontujou do něj normální pravěk ... krátké plynové vzpěry, by se sem hodily určitě líp ..
Pohled na auto zepředu ... tady mi to připadá, jako stará 120ka ( užovka ), na kterou narvali blatníky z novějších modelů ... přední spoiler je moc masivní a trčí z něj úzké, žiletkoidní pneu a navíc balóny. Nižší profil pneumatik, by působil mnohem lepším dojmem ...
Nová Elantra na mě působí, tak nějak moc lacině ..... byl jsem hodně zklamaný, čekal jsem víc
Nikdy jsem nebyl obdivovatelem i30ky, jsem spíš na sedany, ale kdybych se měl dneska rozhodovat při koupi nového vozu mezi Elantrou a i30kou, jdu jednoznačně do i30ky ....
O co víc jsem byl nadšený z i40ky, tak o to víc, jsem byl zklamaný Elantrou .... ale je to jen můj názor, který samozřejmě nikomu nevnucuju ...
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8140
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: ELANTRA 2011
chalani, to nesmiete pozerat na Comfort. Elantra dava zmysel vo verzii Style a pakete Premium. Sa divim, ze predvadzacky dostali takto socialne vybavene. Vo vsetkych predvadzackach ktorymi som siel boli vzdy skoro najvyssia verzia
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: ELANTRA 2011
Souhlasim s Mexicanem. Dilema i30 vs. Elantra bych mel rychle vyresene - Elantra Style. Nejaky plynovy vzpery me nerozhodi, do kufru sice lezu casteji, ale po horni hranu ho naplnim jednou rocne. Ale kazdy si zakladame na necem jinem.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: ELANTRA 2011
Tak zase než Elantru ve verzi Style + Premium paket, to bych šel do Laguny 2.0i Expression se 104Kw a prakticky plnou výbavou. Přece jen je to ještě o třídu větší a navíc výkonnější.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: ELANTRA 2011
Laguna je tak levna, aby ti zbylo i na byt v blizkosti servisu. OK, 419tKc je cena pekna, za Francouze bych to osobne nedal.
Na Lagunu je ten motor slaby a od jakekoliv vyssi vybavy je k dispozici jen diesel s naftovym kurvitkem, diky, nechci.
Na Lagunu je ten motor slaby a od jakekoliv vyssi vybavy je k dispozici jen diesel s naftovym kurvitkem, diky, nechci.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8140
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: ELANTRA 2011
huh? Expression je najnizsia vybava u Laguny. Motor ma len o 5kW viac, teda pri hmotnostnom rozdiele sa to zotrie. Tiez ju dostanes na plechacoch. Proti Elantre v Style + Premium ma ESP a dazdovy senzor. Nema parkovacie senzory (aj ked osobne by mi nechybali). Zauruka je 3 roky (hmmmpf)tombas píše:Tak zase než Elantru ve verzi Style + Premium paket, to bych šel do Laguny 2.0i Expression se 104Kw a prakticky plnou výbavou. Přece jen je to ještě o třídu větší a navíc výkonnější.
co s atyka rozmerov - Laguna ma o 5cm vacsi razvor.. mno, to je fajn, potesi. Auta by som povedal v podstate podobne, Ela je skor zamerana proti Fluence. Vedieme tu ale diskuziu "keby" ja si to nove auto teraz nemozem dovolit. A o rok-roka pol bude zas ina ponuka. Teraz by ta Elantra ale fakt stala za zvazenie. Aj ked som v nej zatial len sedel a nejazdil (tam sa lame chleba)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: ELANTRA 2011
A to je právě ten problém Hyundaie, za velmi podobnou cenu jakou má elantra v nejlepší výbavě se dá koupit auto, až na pár drobností, stejně vybavené, ale o třídu výš.
Proto jsem psal, že bych uvítal trochu jinak poskládané verze výbavy a větší rozsah příplatkových paketů, aby byla větší možnost si vybrat jen to, co chci a zbytečně neplatil v paketu za 60 tis. to co nechci.
Jinak samozřejmě neříkám, že elantra je špatná, naopak, na 1.6 je to super výkon a taky vypadá kvalitně, jen s tou nabídkou výbavy si mohli trochu pohrát.
Proto jsem psal, že bych uvítal trochu jinak poskládané verze výbavy a větší rozsah příplatkových paketů, aby byla větší možnost si vybrat jen to, co chci a zbytečně neplatil v paketu za 60 tis. to co nechci.
Jinak samozřejmě neříkám, že elantra je špatná, naopak, na 1.6 je to super výkon a taky vypadá kvalitně, jen s tou nabídkou výbavy si mohli trochu pohrát.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: ELANTRA 2011
A zase jsme u priorit, ja radsi zvolim maximalne (nebo rekneme jednu z nejvyssich vybav, ktera mi da co potrebuju) vybavene mensi auto nez zaklad v aute vetsim, se slabym motorem a jeste ustupek v podobe jine znacky. Mrknete na Renault forum a reknete si, ze to co tady resime my jsou vlastne prkotiny.
Proc najednou Reanult otocil politiku a podbizi se cenou? Megane III Generation je vzhledem k velikosti a vybave skoro zadarmo (1.6 za 250tKc), cenove absolutne nema konkurenci. A premyslim proc.
Btw, vyrabi se v Turecku.
Proc najednou Reanult otocil politiku a podbizi se cenou? Megane III Generation je vzhledem k velikosti a vybave skoro zadarmo (1.6 za 250tKc), cenove absolutne nema konkurenci. A premyslim proc.
Btw, vyrabi se v Turecku.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT