nu což, taky přispěju troškou do mlýna...tentokrát ne zcela šťastně a radostně... na kapotě jsem po 2 letech provozu objevil pár drobných sekanců od pouličního marastu (do 1mm) a jeden větší, hlubší (cca 1,5 mm2)...taky se před barákem nějakému idiotovi podařilo přibrat bok zadního nárazníku při vyjíždění - holt někdo se opře, vycouvá, vytočí víc a vyjede...někteří renaulti a renaultky však ne...
I jal se Luki navštívit svůj "oblíbený" servis GMP Mix v Ostravě (oblíbený proto, že 3 garančku jsem absolvoval díky ochotě místního technika radši ve FM - 20km rozdíl, přístup milionový - díky pane Sroka
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
a poprosil o korekční "tužku" dle VIN přibližovadla...za 2 dny dorazily 2 pidilahvičky velikosti laku na nehty mé přítulkyně a ejhle von v tom je i štěteček...jal jsem se tedy inkriminovaná místa ošetřit acetonem a vzhledem k záběru štětečku použít při nanášení laku raději špičku párátka...výsledek posuďte sami
Pro nedočkavce: při reklamaci špatného odstínu u prodejce mi bylo řečeno (parafrázuji): milý pane, to přece každej ví, že tužka nebude nikdy vypadat stejně jako lak, dyk tam máte vrstvu alespoň 20x větší než při lakování, to je jasné, že to bude tmavší (já toho chlopa prostě žeru)
Nu což: návštěva specializovaného pracoviště, zovajícího se lakovna, mne bude stát 4000 a pak ať si mne nepřejou! jestli se o ten nárazník opře jen pohledem, ide pod drn!
No a na závěr: Sháním informace o čirých foliích na kapotu - ceny, zkušenosti, doporučení..
Sračkám se nevyhneš..
i30cw 1.6 CVVT+LPG 2012, cashmere brown, comfort + paket tempomat + paket kůže by Luki :D