i300cw EDF supercharged
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
i300cw EDF supercharged
..tak na úvod hádanka - konik koní navíc?
- Přílohy
-
- Fotografie0220.jpg (138.09 KiB) Zobrazeno 4279 x
-
- Fotografie0221.jpg (134.29 KiB) Zobrazeno 4279 x
-
- Fotografie0222.jpg (160.92 KiB) Zobrazeno 4279 x
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
- Reklama
Re: i300cw EDF supercharged
0
nebo spis -5
nebo spis -5
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: i300cw EDF supercharged
jj, suhlas s hardcamom
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: i300cw EDF supercharged
Uz len z principu a pre tu namahu to iste pridalo 25k
Re: i300cw EDF supercharged
ja som opatrnejší....ak to dokáže pretlakovať sústavu...ktovie?
ale muselo by to mať tak 10 000ot/min.
ale muselo by to mať tak 10 000ot/min.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: i300cw EDF supercharged
No myslím, že toto by dokázalo zvednout tlak vzduchu maximílně v nízkých otáčkách a taky otázka o kolik. Takže celkový přínos 00nic.
Když už, tak něco pořádného jako toto
Když už, tak něco pořádného jako toto
i30 1.6cvvt 93kW Comfort 2011
Passat 1.9TDI 96kw 2005
Mondeo 2.0TDDI 85kw 2001
206 1.4 55kw 2000
Re: i300cw EDF supercharged
Hej hustýýýý to chci taky tuning pi*o
Re: i300cw EDF supercharged
no a pak že to nejde vy jelimáni A hele franta tady ten už to tam má
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: i300cw EDF supercharged
Pilotzz: To na tvým obrázku, to vede do airboxu ta vrtule? Třeba to jen chladí vzduch.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: i300cw EDF supercharged
Dwonder : co to ako je ? To je turbo kompresor ? Lebo vidim tam hriadel od kladiek, cize ten snek bude kompresor, ale nedava mi zmysel tie rury co idu od strany vyfuku. Tipujem ze tam bude este turbo
EDIT : a prdlajz, ten valec co vyzera ako tlmic je nejaky chladic, lebo do neho idu hadicky, takze to bude nejaky kompresor s chladenim stlaceneho vzduchu, pekna sranda
Kde si vyhrabal taku fotku ?
EDIT : a prdlajz, ten valec co vyzera ako tlmic je nejaky chladic, lebo do neho idu hadicky, takze to bude nejaky kompresor s chladenim stlaceneho vzduchu, pekna sranda
Kde si vyhrabal taku fotku ?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: i300cw EDF supercharged
Pěkný větráček a výkon? no tak -5/-10 za teplý vzduchu z motorového prostoru.
Jednou měl kamarád podobný nápad a čísla mluví za vše.
tedy když motor točí 6000ot/min a má obsah 1,6 tak potřebuje 4800l/min vzduchu sice je to méně, protože v takových otáčkách neplní na 0 ale v mínusu.
Zkuste najít veltilátor s takovým průtokem aby se tam pěkně vešel. pro běžný přepočet ventilátorů to je tuším necelých 300m3/h což zase není tolika ale na tu velikost? a na přeplnění to moc nebude.
jinak bych ty malé motůrky moc nepodceňoval ony točí i 20 000ot/min a mají výkon i 1,3hp
Jednou měl kamarád podobný nápad a čísla mluví za vše.
tedy když motor točí 6000ot/min a má obsah 1,6 tak potřebuje 4800l/min vzduchu sice je to méně, protože v takových otáčkách neplní na 0 ale v mínusu.
Zkuste najít veltilátor s takovým průtokem aby se tam pěkně vešel. pro běžný přepočet ventilátorů to je tuším necelých 300m3/h což zase není tolika ale na tu velikost? a na přeplnění to moc nebude.
jinak bych ty malé motůrky moc nepodceňoval ony točí i 20 000ot/min a mají výkon i 1,3hp
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Re: i300cw EDF supercharged
Takže, výkon jsem neměřil, ale:Vladislav Bureš píše:Pěkný větráček a výkon? no tak -5/-10 za teplý vzduchu z motorového prostoru.
Jednou měl kamarád podobný nápad a čísla mluví za vše.
tedy když motor točí 6000ot/min a má obsah 1,6 tak potřebuje 4800l/min vzduchu sice je to méně, protože v takových otáčkách neplní na 0 ale v mínusu.
Zkuste najít veltilátor s takovým průtokem aby se tam pěkně vešel. pro běžný přepočet ventilátorů to je tuším necelých 300m3/h což zase není tolika ale na tu velikost? a na přeplnění to moc nebude.
jinak bych ty malé motůrky moc nepodceňoval ony točí i 20 000ot/min a mají výkon i 1,3hp
1. Lze subjektivně zaznamenat lehké zlepšení v akceleraci na BA95 s 20% E85
2. Šlo o obyčejný pokus s momentálně nevyužitým elektrodmychadlem (EDF) určeným pro pohon modelů letadel. Motor má konstantu 2700ot/V a napájen byl 3článkem Lipol, regulován regulátorem na 40A. Otáčky jsou tedy někde v intervalu 25-28tis ot/min. Příkon motoru byl cca 200-250W, má ještě cca 100W rezervu, možná zkusím ještě 4čl. Lipol, možná i jiný motůrek na 6 čl. Lipol (cca 800W)
Handicap tohoto dmychadla oproti odstředivému kompresoru ala turbo je v malém tlaku (obecná vlastnost axiálního dmychadla, navíc toto má docela nadstandardně velikou mezeru mezi rotorem a pláštěm kudy se vrací protitlak), výhoda (vlastně nepoužitelá) naopak v obrovském průtoku, ostatně toto zařízení je schopno prohánět po obloze kilový model rychlostí dost nad 100km/h, to by klasický rotor kompresoru turba musel točit tak půl milionu RPM..
3. Rozdíl v teplotách nasávaného vzduchu při venkovní teplotě 36°C (=údaj z displeje v autě - páteční pařák, takže nad cestou se tetelí vzduch prohřátý dost nad tuto teplotu) byl cca 15°C. S originálním sáním 49-55°C, s EDF 59-69°C (čteno přes OBD na Garminu, rozdíly v podtlaku v potrubí jsem nezaznamenal, páč mě chvíli Garmin zlobil (vybitej) a soustředil jsem se právě na teplotu nasávaného vzduchu.
4. Až se zase budu nudit, zkusím EDF s 400-800W při poměru E85/BA95 min 60:40 (už jen tento poměr E85 je v akceleraci poznat), ale nejlepší by bylo napojit se na originální lapač a nahradit pouze tu trubku a udělat přívod k EDF (bohužel trubka je na lapači nejen nacvaknutá, ale pojištěná nýtem, a nechce se mi do toho drbat..). Potom se vsadím, že nárůst výkonu bude znatelnější, tedy pokud ECU nebude na abnormální hodnoty "podtlaku" v potrubí v kombinaci s neobvyklou hodnotou lambda reagovat zásadním způsobem a negativně korigovat proces...
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: i300cw EDF supercharged
porovnavat toto s turbom je nonsens
Navyse keby to aj vyvolalo zvysenie tlaku vzduchu v airboxe, tak vzduchovy filter ho aj tak spomali.
Zaujmalo by ma aku zivotnost ma podla teba takato vrtulka ? Zapina sa ti to automaticky pri starte ?
Navyse keby to aj vyvolalo zvysenie tlaku vzduchu v airboxe, tak vzduchovy filter ho aj tak spomali.
Zaujmalo by ma aku zivotnost ma podla teba takato vrtulka ? Zapina sa ti to automaticky pri starte ?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: i300cw EDF supercharged
Počkej....
Já se fakt dobře bavil,když jsem si to tu pročítal.Ale na konci jsem dostal dojem,že to myslíš vážne?
Já se fakt dobře bavil,když jsem si to tu pročítal.Ale na konci jsem dostal dojem,že to myslíš vážne?
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: i300cw EDF supercharged
No na Googlu najdeš skoro všecko , ale blbé je, že už se k tomu nedají sehnat žádné technické informace.89majlo96 píše:Dwonder : co to ako je ? To je turbo kompresor ? Lebo vidim tam hriadel od kladiek, cize ten snek bude kompresor, ale nedava mi zmysel tie rury co idu od strany vyfuku. Tipujem ze tam bude este turbo
EDIT : a prdlajz, ten valec co vyzera ako tlmic je nejaky chladic, lebo do neho idu hadicky, takze to bude nejaky kompresor s chladenim stlaceneho vzduchu, pekna sranda
Kde si vyhrabal taku fotku ?
i30 1.6cvvt 93kW Comfort 2011
Passat 1.9TDI 96kw 2005
Mondeo 2.0TDDI 85kw 2001
206 1.4 55kw 2000