Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
[quote="GALA"]to je celkem dost....tipuju ze takova firma powerflow nebo magnaflow ti je udela za podobne penize...:/
a neda mi sem dat jedno video...posrana jednasestka a zvuk na volnobeh jak mustang...))
http://www.youtube.com/watch?v=JX890xt0lZI
fakt bomba[/quote]
Jo když to dělá nějaká firma seriove tak je to levnější než dělat přípravky a svařovat si to sám
a neda mi sem dat jedno video...posrana jednasestka a zvuk na volnobeh jak mustang...))
http://www.youtube.com/watch?v=JX890xt0lZI
fakt bomba[/quote]
Jo když to dělá nějaká firma seriove tak je to levnější než dělat přípravky a svařovat si to sám
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
- Reklama
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
[quote="GALA"]ozaj a ako je to s lambdou?...este som to nekontroloval...je pred katalyzatorom?...viete ci nehlasi chybu ked tam nahodis nerez zvody[/quote]
Pokud tam dáš svody bez katalizátoru tak musíš mít ten eliminátor nebo místo lamdy tam dát odpor aby to házelo dobrý stav. Ale jízdu bez katu ti tu každý rozmluví, navíc neprojdeš emisemi.
Já mám svody a za ně jsem navřil sporotvní katalizátor a jedna lambda je na svodech a druhá za katem. Tak je to v pořádku a žádnou chybo to nehází protože ten kat je samozřejmě funkční anavíc má 3x menší odpor než standardní katalizátor tudíš tím zvedneš výkon
Pokud tam dáš svody bez katalizátoru tak musíš mít ten eliminátor nebo místo lamdy tam dát odpor aby to házelo dobrý stav. Ale jízdu bez katu ti tu každý rozmluví, navíc neprojdeš emisemi.
Já mám svody a za ně jsem navřil sporotvní katalizátor a jedna lambda je na svodech a druhá za katem. Tak je to v pořádku a žádnou chybo to nehází protože ten kat je samozřejmě funkční anavíc má 3x menší odpor než standardní katalizátor tudíš tím zvedneš výkon
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
no ja ty zvody nahodit musim protoze mi vcera zasvitilo carovne svetilko......chyba P0420...coz je kazalyzator v prdely...takze tam hodim zvody asi koupim ten cel eliminator jak si spominal...no a pred STK tam hodim katik spatky na par dnu a po STK sup svody zpatky...))...
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
a tak to je jasny ze kdyz si si to delal sam a z laskou tak se i lepe jezdi potom...
btw...kolik te vysli ty zvody?...ja mam vyhlidnuty na ebay za 190e plus posta
btw...kolik te vysli ty zvody?...ja mam vyhlidnuty na ebay za 190e plus posta
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Nerezové svody mě zajisťoval Stenley stáli 6500kč včetně dopravy.
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
aha...no tyhle chcou 40 za dopravu...takze 230e coz je cca 5750...takze zhruba stejne...a nemel jsi problem ze se ti dotykala ta cast za katem olejovy vany?...jako tenhle tipek ...
http://www.flyryde.com/Reviews/Hyundai% ... eader.aspx
a to uz je druhej pripad co vim....mozna je to ze mel blbe zvody...hmmm
http://www.flyryde.com/Reviews/Hyundai% ... eader.aspx
a to uz je druhej pripad co vim....mozna je to ze mel blbe zvody...hmmm
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
a ako riešte potom ten sportový katalyzator? dáte ho až za vlnovec ci ako?
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Neměl jsem žádný problém. Všechno pasovalo až na délku potrubí s vlnovcem. to bylo kratší a musem jsem ho prodloužit.
Kaliber koukni se na mé fotky v tomto tématu. je vidět kde je umístěný sport. katalizátor. Je to až za vlnovcem
Kaliber koukni se na mé fotky v tomto tématu. je vidět kde je umístěný sport. katalizátor. Je to až za vlnovcem
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
ja nebudem davat ziadny kat....teraz akurat riesim ten cel eliminator a hlavne rozmyslam ci to bude fungovat...))
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
fungovat bude mam to osobně odzkoušené,ale stim katem bych si to rozmyslel ,doporučuje se odstranit u dízlů a ne u benzinu ale je to tvoje rozhodnutí
Prodej levných autodílů.
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Jezdit bez katu je naprostý nesmysl... Ale už jsem tady o tom mluvil...
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Krom jinýho zvuku, možná víc kouření v zimě (a teda tý ekologie), co je tak katastrofálního na de-cat ježdění?
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
U atmosféry to je spíš ztráta na výkonu
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
každý motor je stavěný na nějaký odpor ve výf. potrubí a když najednou daš kat,tlumič do pryč tak to děla neplechu
Prodej levných autodílů.
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Stanley: a u přeplňovanýho motoru?
Jinak ten "backpressure" mi něco říká, ale co konkrétně to může dělat za neplechu?
Obecně jen horší zátah, nebo i jiný problémy?
A napadlo mě, dala by se upravit ECU, aby počítala s absencí katu, nebo je to čistě "hardwarový" problém?
Jinak ten "backpressure" mi něco říká, ale co konkrétně to může dělat za neplechu?
Obecně jen horší zátah, nebo i jiný problémy?
A napadlo mě, dala by se upravit ECU, aby počítala s absencí katu, nebo je to čistě "hardwarový" problém?
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená