STK (Technicka kontrola) a Emisie
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Mexican - dik, skoda ze som to nevedel predtym - ja som to menil v Hyundai servise - a tam dali original. Len som vtedy nejako nemal cas - lebo opakovanu STK bolo treba urobit do 30 dni a dost ma zdrzalo vybavovanie toho zapisu tazneho do TP
V kazdom pripade nabuduce radsej hodim otazku sem ako sa nechat obtiahnut "originalnymi dielcami".
V kazdom pripade nabuduce radsej hodim otazku sem ako sa nechat obtiahnut "originalnymi dielcami".
Tucson 1.6 GDI smart (2020)
Renault Clio IV grandtour 0.9 Tce (2015)
ex - Hyundai Accent 2007,1.5 CRDi, Ebony Black
ex - Skoda Octavia I - 1.6 elegance
ex - Skoda Felicia
ex - Ford escort, Skoda 120, Trabant :-)
Renault Clio IV grandtour 0.9 Tce (2015)
ex - Hyundai Accent 2007,1.5 CRDi, Ebony Black
ex - Skoda Octavia I - 1.6 elegance
ex - Skoda Felicia
ex - Ford escort, Skoda 120, Trabant :-)
- Reklama
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Nenazyval bych to obtahnutim.
S kvalitou svetel DEPO a TYC mam pomerne bohate zkusenti a cena odpovida kvalita. Nektere jsou bez problemu, ale nektere se mlzi, plasty jsou mnohem krehci, nekterym reflektorum uplne chybi Lkova krivka svetla.
S kvalitou svetel DEPO a TYC mam pomerne bohate zkusenti a cena odpovida kvalita. Nektere jsou bez problemu, ale nektere se mlzi, plasty jsou mnohem krehci, nekterym reflektorum uplne chybi Lkova krivka svetla.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
mne menili motorcek na zaruku {stihol som to v trojrocnej zaruke} a nepamatam si, ze by mi menili komplet cely svetlomet, ale len motorcek. ked som to prisiel do servisu reklamovat, tak to na potvoru nerobilo, ale prijmaci technik mi povedal, ze je to znama slabost accentov {ten isty problem ma aj otec na jeho accente lc}.
stk som absolvoval minuly rok a dalsia ma {ne}caka o rok. auto preslo bez zavahania, ale pred prazdninami som si bol dal skontrolovat tlmice {predne 72% a 73%, zadne 55% a 54%}, takze mozno po zime budem musiet menit tie zadne.
s cim som mal problem, tak to je nesumernost zadnych brzd {15%} a parkovacia brzda je uplne mimo {1.48kN a 0.91kN}, ked na pravom kolese nedosiahla hranicu bloku tak to vyzera, ze na dalsej stk by som s brzdami uz nepresiel...
stk som absolvoval minuly rok a dalsia ma {ne}caka o rok. auto preslo bez zavahania, ale pred prazdninami som si bol dal skontrolovat tlmice {predne 72% a 73%, zadne 55% a 54%}, takze mozno po zime budem musiet menit tie zadne.
s cim som mal problem, tak to je nesumernost zadnych brzd {15%} a parkovacia brzda je uplne mimo {1.48kN a 0.91kN}, ked na pravom kolese nedosiahla hranicu bloku tak to vyzera, ze na dalsej stk by som s brzdami uz nepresiel...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8141
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
JoKo nesumernost mas sposobenu zrejme zanesenymi zadnymi brzdami - rozmontovat, vycistit. a bude brzdit dobre. Rucka sa da nastavit tiez pohodovo - vid fotonavody
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Taky mi na STK říkal, že zadní brzdy nejsou moc souměrné, ale když to párkrát pořádně prošlápnul, tak už to bylo OK, říkal, že asi málo brzdím.
Doporučuji před STK auto pořádně protáhnout, vč. několikerého intenzívního brzdění, nejlépe se zatíženým zadkem, aby měly zadní brzdy taky nějakou práci.
Doporučuji před STK auto pořádně protáhnout, vč. několikerého intenzívního brzdění, nejlépe se zatíženým zadkem, aby měly zadní brzdy taky nějakou práci.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
dakujem chalani. na tie zadne brzdy sa mi pozru kamarati a tiez povedali to iste, alebo niekde nejaka netesnost... tak dufam, ze je to len tym "malobrzdenim". nezvyknem moc brzdit brzdami...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Zdravím, aj sa pripojím do tejto témy. STK a emisnú som absolvoval pred mesiacom, pred tým vymenené všetky platničky - zodraté, zadný pravý tlmič - tiekol, predný pravý guľový čap - ohnutý, spravená geometria, predné sklo - prasknuté. Najazdených bolo 130000km. STK a emisná nevybavovaná, robená súčasne. Protokol STK bez akýchkoľvek zápisov. Kúpené po 3 rokov - skončený lízing. Ja som druhy majiteľ. Doteraz proste úžasné vozidlo.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8141
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
par prispevkov, ktore us nesuviseli z STK ale s brzdami som presunul sem: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=225
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Tak dnes STK a EK za mnou... Jedna jediná Ľahká chyba: 622- osvetlenie zadnej ŠPZ...
čo by som chcel od 4 ročného auta ktr. má najazdených iba 41 000 km
Cena: 49,- €
http://www.stkprievozska.sk
čo by som chcel od 4 ročného auta ktr. má najazdených iba 41 000 km
Cena: 49,- €
http://www.stkprievozska.sk
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8141
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Engineer tych 49 Euro je vlstne presne tolko, co v Brne. Takze som rad ze som nepreplatil. Na osvetlnenie znacky som si daval pozor, pred STK som vyhodil LED (pretoze jednasem-tam preblikavala). Dnes som tam dal nove (za bratru 28kc vratane posty, zatial ~~ 30 sekund co som to skusal~~ to svietilo dobre.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Ale pozeral som ako puk, keď ma vyzval na predloženie povinnej výbavy... Vestu videl keď dával do OBD na emisie konektor.
Lekárničku, trojuholník...
Lekárničku som mal po splatnosti ... Ale na to som mu povedal že: Ak toto sú najvážnejšie závady môjho auta tak ok (osvetlenie zadnej ŠPZ, lekárnička)...
Lekárničku musím kúpiť, resp. 2 moduly po rexpirácii, a osvetlene je už vymenené...
Lekárničku, trojuholník...
Lekárničku som mal po splatnosti ... Ale na to som mu povedal že: Ak toto sú najvážnejšie závady môjho auta tak ok (osvetlenie zadnej ŠPZ, lekárnička)...
Lekárničku musím kúpiť, resp. 2 moduly po rexpirácii, a osvetlene je už vymenené...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
... 54870 km ... STK Poprad ... 7:00 prichod ... 7:45 odchod z nalepkamy ... urobily emisnu ta v norme ... dalo by sa povedat pod normou ... ... a technicku ... brzdy predne prave trosku slabsie brzdy a zadne lave - ktove preco ? ... neriesim zatim ... ... nezdala sa mu rucna brzda ... ako som kukal na tie parametre co mu vybehovali na monitore a co tvrdil ze rucna by mala zaberat na plno pri 5, 6 zube ... a mne zevraj zaberala uz pri chyteni 2, 3 zuba ... vravim ja som z rucnou nerobil nic ... tak mi to dal do lahkych chyb ... 214 tusim ... prevod rucnej brzdy ... ci nejak tak ... zarobene 47,70 Eur ... ...
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
To vytáčení dieslů do omezovače je úplně normální. Bavil jsem se s technikem a není to možné jinak změřit. Stejně tak se to provádí i u Oktávek TDI a dalších nafťáků.
Accent 1,5 CRDI
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8141
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
normalne to teda IMHO nie je. Pretoze u benzinaku je kusok od obmedzovaca vrchol vykonu. U konkretne tohto je o 800 otacok nizsie a to je sakra daleko. To bude vsak zrejme chybne nastavenie motoru, pretoze neexistuje jediny rozumny dovod preco ist nad 4200 ot/s
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Na STK jdu s H1 za měsíc, už potřetí. Minule mě trošku překvapilo, že mi měřili emise při úplně jiných vyšších otáčkách než poprvé. Podle toho také vypadal výsledek - horší. Nechápu, jak je možné, že na stejné stanici měří vždy při jiných parametrech a logicky s odlišným výsledkem, byť v obou případech byly emise O.K.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza