i10 a nafta
Moderátor: Moderátoři
Re: i10 a nafta
Píšeš,že na mém názoru Ti vůbec nezáleží. Tak proč tolik povyku? To chce klid
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 20
- Registrován: 28 srp 2011, 21:37
Re: i10 a nafta
Mohlo mi docvaknou že stejně jako je ,,zuřivá nenávist" mezi fanoušky S versus S,jako je vzájemné hanění příznivců fotoaparátů N versus C i naprosto netolerantní nevraživost na motorkářských fórech mezi majiteli ,,japonek" versus ,,italek",tak obdobně nesmyslnou rivalitu lze očekávat i zde mezi ,,benzíňáky" a ,,ropáky".
Když pominu pár užitečných informací ( pro ty které zajímaly),tak jediným výsledkem zdejší diskuse je to,že se tu celkem zbytečně zjitřily emoce ( jen na pouhém podkladě mých zprostředkovaných pocitů a nedlouhých zkušeností ).
A co jsem si odnesl já (z příspěvků některých diskutujících)?? Poznání že majitel dieselu je ,,a priori" podezřelý že jediným důvodem ke koupi je možnost (a schopnost) okrádat o naftu svého zaměstnavatele.Také že při volbě musí (!) být vždy na prvním místě jen finanční stránka věci a kdo to nerespektuje a má své jiné priority ( jako já) je vlastně totální blb (stejně tak jako pouhých několik desítek jiných majitelů).A vůbec....nafta a auto??!!....navíc malé auto ??!!....no fuj!!...naprosto nemožná kombinace....každému ,,nešťastníkovi" který si ho koupil je potřeba to pořádně znechutit aby pochopil jaký je pitomec a která ,,víra" je ta správná (bez ohledu na to že je s ním pro svou potřebu spokojený).
Myslím že je nejvyšší čas tady zkončit.
Mějte se všichni fajn,ať vám ty vaše stroje slouží k naprosté spokojenosti (bez ohledu na značku,typ,motor,politickou příslušnost i náboženské vyznání.....jo a taky barvu pleti).
Karlík
PS:nejspíš mám ,,od přírody" slabost pro věci kterými ostatní pohrdají nebo o nich prohlašují že nestojí za nic.
A tak mám i10 v dieselu (i když jak jsem se zde dozvěděl je to zoufalost),zrcadlovku Pentax (navzdory svornému ,,znemožňování" značky a výrobků od majitelů Canonů i Nikonů),navigaci Dynavix (přestože rozhodně nemůže být (prý) dobrá. když to není světová zahraniční značka !) a motorky naštěstí nevyrábějí jen Japonci nebo Italové ( i když ty anglické jim rozhodně nesahají ani po výfuky...tedy říkají to na srazech někteří ,,zkušení motorkáři" kteří znají jen ,,zalehávačku" co jim koupil papínek).
Přes výše popsané ,,vážné" výhrady ,,fundovaných odborníků" jsem s tím co mám ( a co jsem si pro svou potřebu cíleně vybral) naprosto spokojený....z toho nejspíš vyplývá že pro své okolí nejsem úplně při smyslech nebo jsem duševně nemocný.Ale já už jsem s tím smířený a jiný nejspíš nebudu.
Když pominu pár užitečných informací ( pro ty které zajímaly),tak jediným výsledkem zdejší diskuse je to,že se tu celkem zbytečně zjitřily emoce ( jen na pouhém podkladě mých zprostředkovaných pocitů a nedlouhých zkušeností ).
A co jsem si odnesl já (z příspěvků některých diskutujících)?? Poznání že majitel dieselu je ,,a priori" podezřelý že jediným důvodem ke koupi je možnost (a schopnost) okrádat o naftu svého zaměstnavatele.Také že při volbě musí (!) být vždy na prvním místě jen finanční stránka věci a kdo to nerespektuje a má své jiné priority ( jako já) je vlastně totální blb (stejně tak jako pouhých několik desítek jiných majitelů).A vůbec....nafta a auto??!!....navíc malé auto ??!!....no fuj!!...naprosto nemožná kombinace....každému ,,nešťastníkovi" který si ho koupil je potřeba to pořádně znechutit aby pochopil jaký je pitomec a která ,,víra" je ta správná (bez ohledu na to že je s ním pro svou potřebu spokojený).
Myslím že je nejvyšší čas tady zkončit.
Mějte se všichni fajn,ať vám ty vaše stroje slouží k naprosté spokojenosti (bez ohledu na značku,typ,motor,politickou příslušnost i náboženské vyznání.....jo a taky barvu pleti).
Karlík
PS:nejspíš mám ,,od přírody" slabost pro věci kterými ostatní pohrdají nebo o nich prohlašují že nestojí za nic.
A tak mám i10 v dieselu (i když jak jsem se zde dozvěděl je to zoufalost),zrcadlovku Pentax (navzdory svornému ,,znemožňování" značky a výrobků od majitelů Canonů i Nikonů),navigaci Dynavix (přestože rozhodně nemůže být (prý) dobrá. když to není světová zahraniční značka !) a motorky naštěstí nevyrábějí jen Japonci nebo Italové ( i když ty anglické jim rozhodně nesahají ani po výfuky...tedy říkají to na srazech někteří ,,zkušení motorkáři" kteří znají jen ,,zalehávačku" co jim koupil papínek).
Přes výše popsané ,,vážné" výhrady ,,fundovaných odborníků" jsem s tím co mám ( a co jsem si pro svou potřebu cíleně vybral) naprosto spokojený....z toho nejspíš vyplývá že pro své okolí nejsem úplně při smyslech nebo jsem duševně nemocný.Ale já už jsem s tím smířený a jiný nejspíš nebudu.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i10 a nafta
Karlikamater
podstata tunajsich diskuzii je ta: pride nejaky skuseny chytrak, ktory o teme nema sajnu. takzvany diskutersky trol. Zasada je zacat prudit a dogmaticky presvedcovat okolie o svojom nahlade na vec. Diskuteri, ktory maju iny nazor su smahom roky odsudeni do pozicie fanatikov a neznalkov. Aj ked osobne nikde tu nepadlo ziadne zle slovo na benzinove motorizacie u i10, zrazu sa to vyhrotilo smerom k pochybnemu zdraviu majitelov Crdi. Tu som cakal diskuziu prave tych majitelov i10 a i10. Zapojil som sa preto, lebo v davnych casoch som tu robil moderatora (takze nemoc z povolania
podstata tunajsich diskuzii je ta: pride nejaky skuseny chytrak, ktory o teme nema sajnu. takzvany diskutersky trol. Zasada je zacat prudit a dogmaticky presvedcovat okolie o svojom nahlade na vec. Diskuteri, ktory maju iny nazor su smahom roky odsudeni do pozicie fanatikov a neznalkov. Aj ked osobne nikde tu nepadlo ziadne zle slovo na benzinove motorizacie u i10, zrazu sa to vyhrotilo smerom k pochybnemu zdraviu majitelov Crdi. Tu som cakal diskuziu prave tych majitelov i10 a i10. Zapojil som sa preto, lebo v davnych casoch som tu robil moderatora (takze nemoc z povolania
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
-
- *
- Příspěvky: 20
- Registrován: 28 srp 2011, 21:37
Re: i10 a nafta
Jinak díky všem kteří měli zájem věcně diskutovat,případně chtěli získat dojmy a poznatky z autíčka které neměli možnost si sami ,,osahat".
Karlík
PS: ještě pro Smrťáka (jak píšeš i ty ...nic osobního).Hodně a dlouho,cca 30 let, fotím(proto někdy ta přirovnání).Přestože celé ty roky fotím se zrcadlovkami,tak na diskusi majitelů DSLR mne ( i ostatní) přesvědčuje o jejich ,,nevhodnosti" jeden ,,zkušený fotograf" který ji nikdy neměl v ruce a dodnes fotí jen kompaktem.Nevím jak ty,ale já daleko víc dám na názory praktických uživatelů ,než na doměnky ,,teoretiků" bez osobních zkušeností s konkrétním výrobkem.
Měj se a ať ti ,,Puntík" dělá radost má k tomu předpoklady (za svou existenci získal,tuším,2x titul auto roku).Patří mezi auta která se mi líbí.
Karlík
PS: ještě pro Smrťáka (jak píšeš i ty ...nic osobního).Hodně a dlouho,cca 30 let, fotím(proto někdy ta přirovnání).Přestože celé ty roky fotím se zrcadlovkami,tak na diskusi majitelů DSLR mne ( i ostatní) přesvědčuje o jejich ,,nevhodnosti" jeden ,,zkušený fotograf" který ji nikdy neměl v ruce a dodnes fotí jen kompaktem.Nevím jak ty,ale já daleko víc dám na názory praktických uživatelů ,než na doměnky ,,teoretiků" bez osobních zkušeností s konkrétním výrobkem.
Měj se a ať ti ,,Puntík" dělá radost má k tomu předpoklady (za svou existenci získal,tuším,2x titul auto roku).Patří mezi auta která se mi líbí.
Re: i10 a nafta
TO Karlikamater:
Nenech se rozhodit někomu se líbí to a někomu zase tohle
Já a myslím, že spousta osatních lidí se rádi dozvědí co a jak čekat od i10tky s naftou a ne se tady hádat co je lepší nafta nebo benzín...to je hloupost... Někdo odjakživa jezdí naftou tak si další auto koupí naftu to je samozdřejmé. Ale hádat se co dýl vydrží a co ne to mě překvapuje.. Já se tu chtěl dozvědět ponatky ze světa nafty malých automobilů. Nikdy jsem neměl nafťáka tak nemohu soudit. Ale Fiatka Punto z 98 jsem měl taky s 1.2kou 44kw až na pár drobností to byl pracant to musím uznat. Nikdy mě nikde nenechal, jen to drnčení po celém autě a profukování dveří to bylo děsné. Nevím možná majitel předemnou ho naboural, ale to jsem v tu dobu neřešil bylo to auto co mělo sloužit a to splnilo. Jezdí ještě dnes. Tak sem hoď ještě nějaké poznatky i10tky s naftou pod kapotou
PS: za tu chvilku co tu jsem mě už vím, že smrťák rád vyjádří svůj názor (prostě rypák)... nenechal bych se rozhodit
Nenech se rozhodit někomu se líbí to a někomu zase tohle
Já a myslím, že spousta osatních lidí se rádi dozvědí co a jak čekat od i10tky s naftou a ne se tady hádat co je lepší nafta nebo benzín...to je hloupost... Někdo odjakživa jezdí naftou tak si další auto koupí naftu to je samozdřejmé. Ale hádat se co dýl vydrží a co ne to mě překvapuje.. Já se tu chtěl dozvědět ponatky ze světa nafty malých automobilů. Nikdy jsem neměl nafťáka tak nemohu soudit. Ale Fiatka Punto z 98 jsem měl taky s 1.2kou 44kw až na pár drobností to byl pracant to musím uznat. Nikdy mě nikde nenechal, jen to drnčení po celém autě a profukování dveří to bylo děsné. Nevím možná majitel předemnou ho naboural, ale to jsem v tu dobu neřešil bylo to auto co mělo sloužit a to splnilo. Jezdí ještě dnes. Tak sem hoď ještě nějaké poznatky i10tky s naftou pod kapotou
PS: za tu chvilku co tu jsem mě už vím, že smrťák rád vyjádří svůj názor (prostě rypák)... nenechal bych se rozhodit
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: i10 a nafta
Kdyby to jistý pán nehnal do osobní roviny už bych tady nenapsal nic. Přečtěte to zpět . Není to nafta versus benzín. Foťáky sem také netahám, Fiata jsem nezatáhl já, různé montážní jámy, zaměstnance pneuservisu,že někdo vůbec nemá auto. Atd. OK. Nechám to k diskusi těm cca. 5 co si koupili v celé ČR i10 v ropě. Trolové Pane Bože kde píšu ,že majitel i10 v naftě je totální blb? Jste demagogové,nechte se zaměstnat v parlamentu. Životnost dnešních motorů už také není co bývala . 1,1 v ropě nepřežije v dobré kondici 150000km. Totéž platí pro výborný motor 1,3 od Fiatu. Akorát ,že jen v trochu těžším autě se trápí a jeho životnost je také velmi omezená. Objem ničím nenahradíš. Dočasně turbem,ale něco za něco. Nic není zadarmo.
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: i10 a nafta
Já toto téma začal číst také, ač jsem zřejmý příznivce benzínu, tak mě zajímalo kdo takto nakonfigurované auto umí využít a jakým způsobem. A určitě nezatracuji názor "mám raději křivku dieselu" ani přístup "i10 mám v naftě protože chci".
Ale ty jednořádkové, nic do diskuze nepřinášející a zcela mimo téma, Smrťákovy žblebty, nechápu. Měly-li vyprovokovat ostatní ke zkvalitnění argumentace pro i10 v naftě, pak se daly určitě napsat jiným než infantilně-trollím stylem. Otevře-li si to tady náhodný kolemjdoucí, který se chce dozvědět nějaká pro a proti i10 v naftě, na první stránce se nedozví téměř nic (jen to že tu máme grafomana který si asi myslí že majitelé dieselů kradou naftu v práci), a dál pokračovat nebude otráven, že je to další vlákno plné off-topic keců, jako za dob Pepana. Naprosto chápu Mexičanovo rozčilení (i když tak nějak tuším, že je nad věcí), a dodávám, že přijde-li nám Smrťák takto plevelit sekce Coupé, budu ho nekompromisně mazat.
Ale ty jednořádkové, nic do diskuze nepřinášející a zcela mimo téma, Smrťákovy žblebty, nechápu. Měly-li vyprovokovat ostatní ke zkvalitnění argumentace pro i10 v naftě, pak se daly určitě napsat jiným než infantilně-trollím stylem. Otevře-li si to tady náhodný kolemjdoucí, který se chce dozvědět nějaká pro a proti i10 v naftě, na první stránce se nedozví téměř nic (jen to že tu máme grafomana který si asi myslí že majitelé dieselů kradou naftu v práci), a dál pokračovat nebude otráven, že je to další vlákno plné off-topic keců, jako za dob Pepana. Naprosto chápu Mexičanovo rozčilení (i když tak nějak tuším, že je nad věcí), a dodávám, že přijde-li nám Smrťák takto plevelit sekce Coupé, budu ho nekompromisně mazat.
Re: i10 a nafta
sekci Coupé Ti plevelit nebudu. Mexican není nad věcí.Kdyby byl,tak by se sám držel tématu. Trol jeden Jinak tedy nevím ,co se o I10 v naftě dozvěděl náhodný návštěvník od těch druhých hodných,když já jsem ten zlý? V podstatě nic. Kdo je Pepan a kde je?
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i10 a nafta
jou, jou.. chcelo by to premazat. A suhlasim z premazanim vsetkych mojich prispevkov vo vlakne. Smrtaka som uz raz hlasil za offtopic, teraz to robit nebudem. Pretoze to snad bude zmaznute automaticky
neviem ci beriem "byt nad vecou" to co mysli Tringi. Ja som pokojny a do krvi sa viem pohadat len osobne, nikdy nie cez internet. Smrttak snad suhlasi ze k teme nenapisal ani slovo. A ze ten maly motor nevydrzi bez oprav 150 000? to je nejaky odhad? alebo statistika? je to nejak a niekde podlozene? v mojom aute mam 1,5 a ak pozeram do tabuliek, ma pracu s by voko 100kg (1115 kg v i10 a 1230 v Accente). Ako som pisal o vydrz starost nemam, ale za 25 000km sa ozvem ako je na tom motor (to bude tych 150 000km).
Nik v tej i10 zrejme nebude tahat prives s konmi alebo 500kg piesku. Zameranie toho auta je uplne ine a to som sa tu na zaciatku snazil naznacit, kym spolucestujuci nepresli na oblubenu temu ze sa to sype. ja som v kazdom pripade trochu smutny, ze zusili motorovu ponuku, aj ked ta 1,25 s automatom moze byt na jazdenie mesto / primesto skvela volba
neviem ci beriem "byt nad vecou" to co mysli Tringi. Ja som pokojny a do krvi sa viem pohadat len osobne, nikdy nie cez internet. Smrttak snad suhlasi ze k teme nenapisal ani slovo. A ze ten maly motor nevydrzi bez oprav 150 000? to je nejaky odhad? alebo statistika? je to nejak a niekde podlozene? v mojom aute mam 1,5 a ak pozeram do tabuliek, ma pracu s by voko 100kg (1115 kg v i10 a 1230 v Accente). Ako som pisal o vydrz starost nemam, ale za 25 000km sa ozvem ako je na tom motor (to bude tych 150 000km).
Nik v tej i10 zrejme nebude tahat prives s konmi alebo 500kg piesku. Zameranie toho auta je uplne ine a to som sa tu na zaciatku snazil naznacit, kym spolucestujuci nepresli na oblubenu temu ze sa to sype. ja som v kazdom pripade trochu smutny, ze zusili motorovu ponuku, aj ked ta 1,25 s automatom moze byt na jazdenie mesto / primesto skvela volba
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: i10 a nafta
OF topic jsi sám. Přeji spokojené kilometry. Kdo chce po ostatních ,aby se drželi tématu,měl by se tématu držet sám. Když tedy 5-10% benzínových motorů se do 150tis. zadře,jak jsi vtipně poznamenal. Tak 1,1 v ropě už bude také po smrti.Už to promažte.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i10 a nafta
nejak si protirecis. lebo stranu dozadu si mi prial aby som natankoval nejaku zlu naftu. To si mohol pouzit skor stare zidovske "prajem ti svrab v rozkroku a tak kratke ruky aby si sa nemohol poskrabat". Tych 5-10 % bol priklad, pretoze ja nie som ADAC ani Zlty anjel ceskeho autoklubu aby som mal statistikuSmrťák píše:OF topic jsi sám. Přeji spokojené kilometry. Kdo chce po ostatních ,aby se drželi tématu,měl by se tématu držet sám. Když tedy 5-10% benzínových motorů se do 150tis. zadře,jak jsi vtipně poznamenal. Tak 1,1 v ropě už bude také po smrti.Už to promažte.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: i10 a nafta
Ja len dúfam, že toto nemyslíš vážne a nad celú "bitku od diesel" sa povznesieš. Aj keď sa i10 v nafte teraz nepredáva, predsalen existujú. Ja si neviem predstaviť, kde by som dneska hľadal info o tomto aute, ak by som ho chcel ako jazdenku. To že sa u nás moc nepredávali ešte neznamená, že sa nedá výhodne doviezť zo západu ako 2-3 ročná. Lenže moc ľudí asi nebude chcieť "mačku vo vreci" a rado by pred vysolením "Euri" niečo o aute zistilo a od koho lepšie než od majiteľov práve na takomto fóre. Aj keď niektoré info môžu byť subjektívne - na každém šprochu je pravdy trochu!Karlikamater píše:Myslím že je nejvyšší čas tady zkončit.
Tak sa nedaj, a občas niečo prihoď, lebo ako JEDINÝ v tejto téme to auto naozaj máš a jazdíš s ním. My ostatní len vyzvedáme, tipujeme, (hádame sa úplne od veci...)
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Re: i10 a nafta
No to je zábava Karliku, nenech se rozhodit jedincema, kteří rádi prudí, kolikrát za každou cenu... Podle velmi malého vzorku soudíš velice rychle celé toto fórum.
Fiat Punto: Ježiš, ty sis koupil italský auto? 100% dizajn, 0% kvalita. Proč sis nekoupil Jaríska, Corsu nebo Fábii? To se ti vymstí...
C-MAX: Co blázníš, ty sis koupil Forda? Proč jsi neřekl, sehnal bych ti Zafiru.
i30 cw: ty woe, ty sis koupil korejce?...
To jsme na tom podobně:Karlikamater píše: nejspíš mám ,,od přírody" slabost pro věci kterými ostatní pohrdají nebo o nich prohlašují že nestojí za nic.
Fiat Punto: Ježiš, ty sis koupil italský auto? 100% dizajn, 0% kvalita. Proč sis nekoupil Jaríska, Corsu nebo Fábii? To se ti vymstí...
C-MAX: Co blázníš, ty sis koupil Forda? Proč jsi neřekl, sehnal bych ti Zafiru.
i30 cw: ty woe, ty sis koupil korejce?...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i10 a nafta
Chasnik vyraz je v podstate okay. Mne sa dostavaju terminy ako" rejza", "rakosnik" "Hnujdaj" a najviac zaboli vzdy "Kia"
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: i10 a nafta
V tejto téme je dosť OT, tak pridám jedno aj ja : Neviem prečo Ťa práve toto zabolí najviac - je to skoro jedna firma - diely sú hádam rovnaké, len logo je iné.... Akože rivalita medzi a KIA??? ( - že tu neni ten smajlík, čo sa váľa od smechu). Náhodou nové Rio mi teraz hodne padlo do oka a základný diesel v ňom bude - čuduj sa svete - 1.1 CRDi ako v i10...Mexican píše: a najviac zaboli vzdy "Kia"
A ešte jedna vec k tým "rákosníkom", "hnujdajom" a pod...: Čím dlhšie mám i20 tým viac sa mi páči - ako vyzerá, ako sa šoféruje, vôbec všetko... takže takéto reči sú mi šumafuk, hlavne preto že ich majú hlavne tí, čo v žiadnom nikdy nesedeli.
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003