Ono pokud chcete výkonnější spojku tak bych začal u toho proč.
Potřebuju přenést větší krouťák?
Chci jiný průběh záběru?
Odešla stávající tak koukám po nové a tedy lepší?
A je toho více co by si člověk měl uvědomit
Materiál lamel což je asi největší alchymie je velmi různorodý ať už organiky či kovokeramiky.
Organické což je běžné v autech jsou vhodnější pro běžné ježdění kdy máte větší cit v záběru, když chcete výkonnější a teplotně odolnější jsou závodní směsi, které i při použití seriových přítlačáků přenesou větší krouťáky a přitom zachovají komfort rozjíždění. Měl jsem to na autě a dával dál a všude byly jen kladné ohlasy a cena byla 600 a druhý den hotovo.
Keramika má mnohem ostřejší záběr a větší třecí koeficient proto se používá na závodní auta udrží mnohem více. Ale nesnáší delší záběry tedy žádné pomalé zabírání vzniká tam velké množství tepla a odešla by.
Pak máte odpružený a pevný střed tedy jestli vyrovnává rázy a dovolí pozvolnější měkčí záběr nebo vše na tvrdo přenese do převodovky. Tedy je v tom ohromný rozdíl
Rozdílů je a charakteristik je hafo vše má své pro a proti a základ je si uvědomit co od toho chci a co jsem ochoten obětovat.
A jednoznačně kovokeramika do městského provozu (kolon) v žádném případě.
A je toto jen o lamelách další věci co k tomu patří tedy sertvák a přítlačák jsou zase s velkými "ale" a například u silnějších přítlačáků se mění i mechanizmy vytlačnování a někdy i posilovače
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Ja som si dal objednat tiez cez Stanleyho konkretne by to mala byt tato sada: http://gripforce.com/store/index.php?ma ... cts_id=186
tak som tiez zvedavy ako sa to bude spravat po namontovani, dufam ze nebudem sklamany
No já jsem zvědavej kdy to hlavně konečně dorazí Už se potím, i já čekám na svou
Tringi: Gripforce F1 Stage 2 organika (odpružená)
majoza1: Gripforce F1 Stage 3 keramika (odpružená)
Já: Gripforce F1 Stage 4 keramika s mědí či co (pevná)
Já mám auto na denní ježdění a žádné zvyšování výkonu neplánuju. Od spojky připravené k přenášení větších výkonů čekám především to, že těch mých stock stopade poníků vydrží přenášet déle než 75 tisíc km, které vydržela stávající originální.
tak mám od pondelka vymenenú spojku zabera pekne od spodu všetko ide ako má............ najazdil som tak cca 300 km a dnes zrazu idem 90km/h... kludná jazda a rozsvieti sa kontrolka check ale všetko funguje ako má.................. ako som auto odstavil tak som skúsil odpojenie baterky... ak ked som zapojil a naštartoval ZHASLO..... čo to mohlo byť ? som zvedavý či sa rozsvieti zase...
Spojku závidím
Pokud kontrolka takhle zhasla tak ji neřeš, to mohla být jakákoliv drobnost, přesný důvod by ti řekli v sevise po napojení na diagnostiku.