Teče mi hadička u čerpadla, díky blbému přístupu jsem musel dát dolů stěrače,plast a plech. kryt pod něma.Taky přívod vzduchu do turba a z turba do intercooleru.Rovnou jsem zkontroloval vůli turba a zkontroloval ERG ventil.Teď mi funguje , ale nechci to za pul roku zase všechno rozebírat tak jsem ho z preventivních důvodů zaslepil.Staré těsnění jsem nechal a blíže k erg ventilu jsem dal plech potřený teploodolným tmelem na výfuky apod. Dal jsem ho pod erg ventil a pod trubku co vede do motoru .Dávat ho na boční stranu erg ventilu je zbytečné. My máme mechanický erg ventil. Stačilo by zadělat hadičku která vytváří podtlak a otevíra erg,ale zas nechci ať se erg zanáší výfuk.zplodinama.Proto záslepky. Až budu mít opravenu tu tekoucí hadičku,pak to vše poskládám a dám vědětkanal píše:to Bolo: Co Te tedy vedlo k zaslepeni EGR, resp. pocitoval si nejake konkretni problemy, ci jen tak na zkousku, preventivne? A jake ted pocitujes po zaslepeni zmeny, prosim? Rozhoduji se, ze to na svem CRDi (Trajet 2003) taky provedu. Proto bych se Te chtel jeste zeptat: ty zaslepovaci plechy si dal mezi obe priruby, co jsou pod a stranou ventilu, dle fotky? A co ta treti priruba na konci hadice, tam tez? Tesneni jsi odstranil a jen ty hlinikove plechy, ci jeste tmel? A co na to po vymene ridici jednotka, nesviti CHECK? Tolik otazek...se omlouvam, nechci neco pokazit. Dekuji za trpelivost a cenim si kazde odpovedi.
Edit:motor fachá a check engine nesvítí.zítra auto trochu projedu