Technické věci týkající se New Accenta
Moderátoři: Martun, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 kvě 2009, 17:25
- Bydliště: Fragopolis
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technické věci týkající se New Accenta
tehnicka ci elektricka vec.
rad by som vediet, kde najdem tzv. ODB/DLC konektor ?
snad ste o tom nieco poculi, je to nieco ako ked vam servisak napichne auto na ich softver a vidi kde su ake chyby a co je potrebne opravit. presne ako v BMW ci AUDI.
(ELM 237 externe zariadenie, ktore spolupracuje s mobilnym telefonom (pomocou bluetooth alebo usb), ktory ma softver Android 2.3 a vyssie a vdaka nemu vidite spotrebu, rychlost, ... atd.)
rad by som vediet, kde najdem tzv. ODB/DLC konektor ?
snad ste o tom nieco poculi, je to nieco ako ked vam servisak napichne auto na ich softver a vidi kde su ake chyby a co je potrebne opravit. presne ako v BMW ci AUDI.
(ELM 237 externe zariadenie, ktore spolupracuje s mobilnym telefonom (pomocou bluetooth alebo usb), ktory ma softver Android 2.3 a vyssie a vdaka nemu vidite spotrebu, rychlost, ... atd.)
cakali sme od 16.3.2009 do 26.8.2009
(Hyundai Accent 1.4 Active /Ebony Black/ r.v. 2009/)
(Hyundai Accent 1.4 Active /Ebony Black/ r.v. 2009/)
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technické věci týkající se New Accenta
jedna zasuvka je v poistkovej skrinke (pri lavom kolene vodica) a druha v motore, kusok od odvzdusnovaku chladica (napis diagnostics) - blizko mechanizmu zatvarania kapoty
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
-
- **
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 kvě 2009, 17:25
- Bydliště: Fragopolis
- Kontaktovat uživatele:
Re: Technické věci týkající se New Accenta
aha aha. pozriem sa dost ma to zaujima. nemas nahodou aj fotku ? ci mam skusit doktora gugla ?
cakali sme od 16.3.2009 do 26.8.2009
(Hyundai Accent 1.4 Active /Ebony Black/ r.v. 2009/)
(Hyundai Accent 1.4 Active /Ebony Black/ r.v. 2009/)
Re: Technické věci týkající se New Accenta
Neboj, odklopis plast od poistiek a uvidis...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Re: Dnešní nehoda
Sorry za OT, ale když vidím tu kouli, tak... no prostě mě to vždycky vytočí, ta tam nemá co dělat pokud netaháš vozík. Jeden frajer s koulí do mě nacouval na parkovišti a ještě se blbě tlemil. Proč ne, když on neměl ani škrábnutí, protože koule.
Není to nic osobního, ale pevné neodnímatelné tažné už mělo být dávno zakázáno.
Není to nic osobního, ale pevné neodnímatelné tažné už mělo být dávno zakázáno.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: Dnešní nehoda
Osobne me vzdycky narame pobavi,kdyz vidim na votuneny octavii kouli.a ze jich je:-D
Na druhou stranu,ta koule ma i vedlejsi ucinek v tom,ze pri nejakem tom tukanci snizuje dost vyrazne skody na majetku.jo,odnese to ten druhy,ale porad lepsi nez aby na tom byly tak obe auta.je blby kdyz toho nekdo zneuziva,to je jasna vec.
Na druhou stranu,ta koule ma i vedlejsi ucinek v tom,ze pri nejakem tom tukanci snizuje dost vyrazne skody na majetku.jo,odnese to ten druhy,ale porad lepsi nez aby na tom byly tak obe auta.je blby kdyz toho nekdo zneuziva,to je jasna vec.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Dnešní nehoda
Toto se líbí uživateli chasniktombas píše:Není to nic osobního, ale pevné neodnímatelné tažné už mělo být dávno zakázáno.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní nehoda
I mě
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Dnešní nehoda
S těma menšíma škodama to není tak jednoznačné. V případě drobných ťukanců možná, ale při větší ráně jde energie nárazu místo do nárazníku do podvozku auta a taky to může dopadnou zkroucenou kostrou a škoda je naopak mnohem větší.enjoy píše:Osobne me vzdycky narame pobavi,kdyz vidim na votuneny octavii kouli.a ze jich je:-D
Na druhou stranu,ta koule ma i vedlejsi ucinek v tom,ze pri nejakem tom tukanci snizuje dost vyrazne skody na majetku.jo,odnese to ten druhy,ale porad lepsi nez aby na tom byly tak obe auta.je blby kdyz toho nekdo zneuziva,to je jasna vec.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: Dnešní nehoda
tombas píše:Sorry za OT, ale když vidím tu kouli, tak... no prostě mě to vždycky vytočí, ta tam nemá co dělat pokud netaháš vozík. Jeden frajer s koulí do mě nacouval na parkovišti a ještě se blbě tlemil. Proč ne, když on neměl ani škrábnutí, protože koule.
Není to nic osobního, ale pevné neodnímatelné tažné už mělo být dávno zakázáno.
poprosim o citaciu zakona podla ktorej to tam nesmiem mat...
a ako som uz spominal vyssie, tak policajti tam boli, pytali sa na gulu a stacilo im moje vysvetlenie ohladom toho, ze je pevne... uz sa to tu preberalo, skus precitat trosku historiu...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Dnešní nehoda
proc bych nemohl mit tazne,klidne bych tam dal i vidle 1metr dlouhe, ato jen proto aby dalsi debil do me zezadu nanerazil,kdyz neumi jezdit tak nema na ceste co delat. to jsou takovi ti co maji porad naspech a jsou nalepeni na kufrech,nebo ti umelci co za jizdy telefonujou a maji plne ruce prace s necim jinym nez s volantem.
samozrejme pokud mam kouli tak sam se snazim abych pri couvani nikomu neudelal dulek do SPZ,takovy magor nejsem a pritom se najdou i takovi-bohuzel tady potom je opravnena reakce na takoveho ze nema mit kouli,ale jak jsem psal je to o tom kdo jak umi jezdit,nekdo nemusi mit kouli a stejne roluje nsvym autem druhe SPZ.
samozrejme pokud mam kouli tak sam se snazim abych pri couvani nikomu neudelal dulek do SPZ,takovy magor nejsem a pritom se najdou i takovi-bohuzel tady potom je opravnena reakce na takoveho ze nema mit kouli,ale jak jsem psal je to o tom kdo jak umi jezdit,nekdo nemusi mit kouli a stejne roluje nsvym autem druhe SPZ.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Dnešní nehoda
Takových magorů, co dělají důlky do SPZ, je hromada. Ale důlky mě netrápí, horší je nakřáplý nárazník...
Co je však mnohem důležitější: konstrukce vozidla je navržena tak, aby ze všech stran byly určité deformační zóny. Trvale čumící kus železa ze zadního nárazníku eliminuje snahu konstruktérů o snížení následků případné nehody. Podotýkám, že u obou vozidel, která se toho střetu účastní. Proto nechápu, jak je možné, že je dnes stále povoleno montovat pevná TZ
Mělo by být (zákonem garantovaným) standardem montovat pouze TZ s odnímatelnou částí, která přesahuje vnější obrys vozidla. A víc, než případné pokuty, by potom dodržování tohoto pravidla mohly pomoct pojišťovny, které by v případě nehody vozidla s neodmontovanou koulí krátily pojistné plnění resp. požadovali po řidiči takového vozidla (byť by nebyl viníkem), aby zvýšenou škodu na druhém vozidle zaplatil ze svého.
A těm, kteří si chtějí dát vidle dozadu, aby škodolibě ještě víc poškodili druhé vozidlo při případném středu, doporučuju, aby si ty vidle dali taky na volant místo airbagu. Je to levnější řešení. A pokud jsou natolik bezchybní, jak o sobě prohlašují, tak jim určitě nebudou vadit, protože oni nemůžou nikdy nabourat.
Dopředu říkám, že jsem osobně nikdy žádnou dopravní nehodu nezpůsobil (15 let a 280 000 km), ale nikdy bych si netroufl říct, že se tak nestane. Je to otázka okamžiku a mnohdy souhry spousty okolností, kterým nelze předejít ani opatrnou jízdou (která naopak často ke kolizním situacím vede, ale to už je jiné téma...).
Zákon dnes nikomu nic v tomto ohledu nepřikazuje, ale když vidím ty směšné rozdíly mezi pevným a odnímatelným TZ, tak je mi jasné, že tu pevnou kouli si pořizují zřejmě jen ti, co chtějí škodit druhým Takovým patří jediné: aby je někdo zezadu pěkně naremploval a místo prdlého zadku jim přes tu kouli pěkně zkroutil celou kastli. A ještě by si k tomu jako bonus mohli pěkně hnout krční páteří, možná by si jim potom v té lebeni rozsvítilo, aby pochopili, jaký vliv na snížení okamžikového zrychlení při nárazu mají deformační zóny...
Howg!
Co je však mnohem důležitější: konstrukce vozidla je navržena tak, aby ze všech stran byly určité deformační zóny. Trvale čumící kus železa ze zadního nárazníku eliminuje snahu konstruktérů o snížení následků případné nehody. Podotýkám, že u obou vozidel, která se toho střetu účastní. Proto nechápu, jak je možné, že je dnes stále povoleno montovat pevná TZ
Mělo by být (zákonem garantovaným) standardem montovat pouze TZ s odnímatelnou částí, která přesahuje vnější obrys vozidla. A víc, než případné pokuty, by potom dodržování tohoto pravidla mohly pomoct pojišťovny, které by v případě nehody vozidla s neodmontovanou koulí krátily pojistné plnění resp. požadovali po řidiči takového vozidla (byť by nebyl viníkem), aby zvýšenou škodu na druhém vozidle zaplatil ze svého.
A těm, kteří si chtějí dát vidle dozadu, aby škodolibě ještě víc poškodili druhé vozidlo při případném středu, doporučuju, aby si ty vidle dali taky na volant místo airbagu. Je to levnější řešení. A pokud jsou natolik bezchybní, jak o sobě prohlašují, tak jim určitě nebudou vadit, protože oni nemůžou nikdy nabourat.
Dopředu říkám, že jsem osobně nikdy žádnou dopravní nehodu nezpůsobil (15 let a 280 000 km), ale nikdy bych si netroufl říct, že se tak nestane. Je to otázka okamžiku a mnohdy souhry spousty okolností, kterým nelze předejít ani opatrnou jízdou (která naopak často ke kolizním situacím vede, ale to už je jiné téma...).
Zákon dnes nikomu nic v tomto ohledu nepřikazuje, ale když vidím ty směšné rozdíly mezi pevným a odnímatelným TZ, tak je mi jasné, že tu pevnou kouli si pořizují zřejmě jen ti, co chtějí škodit druhým Takovým patří jediné: aby je někdo zezadu pěkně naremploval a místo prdlého zadku jim přes tu kouli pěkně zkroutil celou kastli. A ještě by si k tomu jako bonus mohli pěkně hnout krční páteří, možná by si jim potom v té lebeni rozsvítilo, aby pochopili, jaký vliv na snížení okamžikového zrychlení při nárazu mají deformační zóny...
Howg!
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní nehoda
Před asi dvěma lety jsem koupil auto s pevným TZ za tu dobu několikrát zachránilo zadek dobře vím co Chasník myslí, ale obráceně když mi nabourají do zadku tedy ne mou vinou tak u levných aut pojišťovna častokrát udělá totálku aby ušetřila a výdajích odečtou zůstatkovou hodnotu a dostanu prd. Za dobu jízdy onoho vozu se to stalo už 5krát, vždy byli dotyční rádi že já na autě nic nemám a jelo se dál, žádní policajti žádná pojišťovna žádné zvedlé povinné a kdo má havarijku tak si to vyřídil potom. koule uložení vše v pořádku vždy to bylo jen nedobrždění v koloně či na semaforu. Jsem rád že to tam je a nemusí se to sundavat.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní nehoda
Já jsem taky rád, že to tam je, hlavně u těch druhých. To pak musím při parkování každou chvíli rovnat promáčklé číslo a řešit prasklé podložky pod ním.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dnešní nehoda
obráceně prasklá podložka pod spz do 50kč, oprava poškrábaného nárazníku když už nepůjde rozleštit od 1000,- pořád mi to příjde jako menší zlo než když se opře nárazníkemEspero píše:Já jsem taky rád, že to tam je, hlavně u těch druhých. To pak musím při parkování každou chvíli rovnat promáčklé číslo a řešit prasklé podložky pod ním.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005