Spotreba Oleja na LPG.
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: Spotreba Oleja na LPG.
podpaleni vyfukovych ventilu je uplne neco jineho nez naco se ptal, podpalene ventily nezerou olej,ale netesni v sedlech motor pote nema kompres,bud unika do sani nebo do vyfuku., co se mohlo treba prihodit tak to ze ventily v saci sly na sucho a vydrely se ve voditkach,tim vznikla vetsi vule na voditkach a gufera nejsou schopny toto vytesnit a pronika kolem nich olej do sani,to by ale pote bylo znatelne na kourivosti motoru,taktez muze olej pronikat do spalovaciho motoru pres pistni krouzky nebo
pokud je na motoru turbo taktez muze pronikat olej pres turbo do vyfuku .
pokud je na motoru turbo taktez muze pronikat olej pres turbo do vyfuku .
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- Reklama
Re: Spotreba Oleja na LPG.
psal jsem mimochodem Kdyby měl každý pořádnou výplatu,nemusel by si ku*vit motor LPG Stejně je neoprávněně daňově zvýhodněn.
Re: Spotreba Oleja na LPG.
nechytej me za slovicka,neminim se tady dohadovat, to jestli se pouziva kvalitni olej ci nikoliv ma velky vliv, kdyz budes pouzivat oleje M-AD tak pote uvidis jaky je rozdil jak je motor zanesen od karbonu-mysleno prostor kde se spaluje smes, ne v motoru klikove skrini,pak staci na 1 mesic na to dat LPG a mas to ciste.
kazdy palivo ma sve plusy a minusy,je jedno zda nafta ,benzin,ci LPG,CNG atd. podle toho je pak treba pouzivat prisady tim mam na mysli oleje patricnych vykonostnich trid atd. dnes ti kazdy prodejce bude tvrdit ze v tom neni zaden rozdil jen proto aby to prodal,
a otom kdyz by nebyly rozdily tak naco pak delaji ruzne svicky,ruzne oleje zvlast kdyz jeste je na aute ten nesmysl filtr hrubych castic,treba tady kdyz pouzijes nevhodny olej tak tim spis urychlis zaneseni filtru. fakt nema cenu se tu dohadovat co a jak,kazdy ma svuj nazor a ja te neminim presvedcovat, jak se pravi-rid se svym rozumem,az cas ukaze co je spravne
kazdy palivo ma sve plusy a minusy,je jedno zda nafta ,benzin,ci LPG,CNG atd. podle toho je pak treba pouzivat prisady tim mam na mysli oleje patricnych vykonostnich trid atd. dnes ti kazdy prodejce bude tvrdit ze v tom neni zaden rozdil jen proto aby to prodal,
a otom kdyz by nebyly rozdily tak naco pak delaji ruzne svicky,ruzne oleje zvlast kdyz jeste je na aute ten nesmysl filtr hrubych castic,treba tady kdyz pouzijes nevhodny olej tak tim spis urychlis zaneseni filtru. fakt nema cenu se tu dohadovat co a jak,kazdy ma svuj nazor a ja te neminim presvedcovat, jak se pravi-rid se svym rozumem,az cas ukaze co je spravne
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Spotreba Oleja na LPG.
Na LPG vyhoví výkonnostní třída co je předepsaná pro dané auto(motor) Tzv. oleje na LPG nemají jinou výkonnostní třídu
Re: Spotreba Oleja na LPG.
Já se přidám se svýma zkušenostma: Mám LPG a používám olej 10w 40 a musím říct že olej mezi výměnou (10 000 km) taky dolívám ale musím se přiznat že nesleduju kolik (prostě hodím oko a popř. doleju ) a jestli to tak bylo před montáží LPG taky nevím hned po koupi sem nechal namontovat
Santa Fe -2,4i teď už 4x4 r.v.2002
Re: Spotreba Oleja na LPG.
Podle mého může bejt problém v tom oleji prej se nesmí měnit plná syn.5-40W za polosyn. 10-40W že to rozpouští karbon v motoru a motor de do kopru takhle mi to bylo vysvětleno tak nevim co je natom pravdy
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Re: Spotreba Oleja na LPG.
Mezi 5W40 a 10W 40 zase takový rozdíl není. To platilo spíše pro stará auta typu š 120,kdy někoho napadlo po 150000km na 15w50 Mogul Super,či ještě něco horšího nalejt do svého krasavce třeba 5w40 syntetiku .Obecně je platné,že nejlepší je značku a třídu oleje neměnit,případně až potom co motor začne žrát olej dát vyšší vizkozitu.Změna z plné syntetiky na polo,pokud to výrobce motoru má ve specifikacích je naprosto v pohodě.
Re: Spotreba Oleja na LPG.
tak to jo ale stejně se to tak praktikuju dávám tam ten samej nebo lepší než tam byl
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: Spotreba Oleja na LPG.
ja by som navrhoval vrátiť sa k pôvodnému oleju a potom si to skús odsledovať či úbytok oleja je rovnaký...
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
Re: Spotreba Oleja na LPG.
Olej:
"Ano"....po montazi LPG + flashlube stupne spotreba oleja...aspon teda u nma. Odsledovany mam cca 1l/2500km.
Riesenie: Castejsie kontrolujem hladinu oleja a dolievam 10w40. Inak neriesim.
Sviecky:
Skusal som rozne sviecky a nakoniec som skoncil u originalnych predpisanych NKG.
"Ano"....po montazi LPG + flashlube stupne spotreba oleja...aspon teda u nma. Odsledovany mam cca 1l/2500km.
Riesenie: Castejsie kontrolujem hladinu oleja a dolievam 10w40. Inak neriesim.
Sviecky:
Skusal som rozne sviecky a nakoniec som skoncil u originalnych predpisanych NKG.
2001, 4x4, 2351cm3, benzin a od 20110221 LPG GASTECH 600S + flashlube
spotreba 11.8l/100km benzin, LPG 13.5l/100km
spotreba 11.8l/100km benzin, LPG 13.5l/100km
Re: Spotreba Oleja na LPG.
Ahojte, tak som po výmene rozvodov, oleja a filtrov a aj po montáži Flash Lube. Uvidím teda či sa niečo zmenilo alebo nie.
BTW: Aký by mal byť kompresný tlak vo valcoch ?
BTW: Aký by mal byť kompresný tlak vo valcoch ?
mx5/swiftsport/santafe/accent
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: Spotreba Oleja na LPG.
POSTAČÍ!!!
KONTROLA kompresního tlaku
1.
Před kontrolou komprese motoru, zkontrolujte hladinu motorového oleje. Zkontrolujte také, zda elektrický startér a baterie jsou v normálním provozním stavu.
2.
Nastartujte motor a počkejte, až teplota chladicí kapaliny motoru dosáhne 80 až 95 ° C (176 ~ 205 ° F).
3.
Vypněte motor a odpojte kabel zapalovací svíčky.
4.
Vyjměte zapalovací svíčky.
5.
Kliky motoru odstranit cizí materiál, ve válcích.
6.
Vložte komprese rozchod do otvoru pro zapalovací svíčku.
7.
Sešlápněte pedál plynu k otevření škrticí klapky v plném rozsahu.
8.
Kliky motoru a přečtěte si rozchod.
Standardní hodnota: 1200kpa (12,2 kg / cm ², 170 psi)
9.
Opakujte kroky 6 až 8 pro všechny válce, zajistí, že rozdíl tlaku pro každý z válců je ve stanoveném limitu.
omezení
Max. 100 kPa (1,0 kg / cm ², 14 psi) mezi válci
10.
Je-li válce komprese nebo tlakový rozdíl je mimo specifikaci, přidejte malé množství oleje do otvoru pro zapalovací svíčku, a opakujte kroky 6 až 9.
(1)
Pokud se navíc oleje způsobí kompresi roste, je pravděpodobné, že tam může být opotřebení mezi pístních kroužků a stěny válce.
(2)
Je-li komprese zůstává stejný, ventil záchvaty, špatnou funkci ventilů sezení nebo komprese úniku z těsnění hlavy válců jsou všechny možné příčiny.
utahovací moment
Zapalovací svíčky: 20 ~ 30 Nm (200 ~ 300 kg.cm, 14 ~ 22 lb.ft)
KONTROLA kompresního tlaku
1.
Před kontrolou komprese motoru, zkontrolujte hladinu motorového oleje. Zkontrolujte také, zda elektrický startér a baterie jsou v normálním provozním stavu.
2.
Nastartujte motor a počkejte, až teplota chladicí kapaliny motoru dosáhne 80 až 95 ° C (176 ~ 205 ° F).
3.
Vypněte motor a odpojte kabel zapalovací svíčky.
4.
Vyjměte zapalovací svíčky.
5.
Kliky motoru odstranit cizí materiál, ve válcích.
6.
Vložte komprese rozchod do otvoru pro zapalovací svíčku.
7.
Sešlápněte pedál plynu k otevření škrticí klapky v plném rozsahu.
8.
Kliky motoru a přečtěte si rozchod.
Standardní hodnota: 1200kpa (12,2 kg / cm ², 170 psi)
9.
Opakujte kroky 6 až 8 pro všechny válce, zajistí, že rozdíl tlaku pro každý z válců je ve stanoveném limitu.
omezení
Max. 100 kPa (1,0 kg / cm ², 14 psi) mezi válci
10.
Je-li válce komprese nebo tlakový rozdíl je mimo specifikaci, přidejte malé množství oleje do otvoru pro zapalovací svíčku, a opakujte kroky 6 až 9.
(1)
Pokud se navíc oleje způsobí kompresi roste, je pravděpodobné, že tam může být opotřebení mezi pístních kroužků a stěny válce.
(2)
Je-li komprese zůstává stejný, ventil záchvaty, špatnou funkci ventilů sezení nebo komprese úniku z těsnění hlavy válců jsou všechny možné příčiny.
utahovací moment
Zapalovací svíčky: 20 ~ 30 Nm (200 ~ 300 kg.cm, 14 ~ 22 lb.ft)
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
Re: Spotreba Oleja na LPG.
Ďakujem Miooo za plno veľa pre mňa nepochopiteľných úkonov.
Mám to teda v norme, mechanik spomínal "niečo v hodnote 170 na kždom valci.
Ten únik teda vidím to teda cez sedlá ventilov.
BTW: po 91tis KM musím meniť predné dosky.
Mám to teda v norme, mechanik spomínal "niečo v hodnote 170 na kždom valci.
Ten únik teda vidím to teda cez sedlá ventilov.
BTW: po 91tis KM musím meniť predné dosky.
mx5/swiftsport/santafe/accent