Úvahy proč zrovna Elantru
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Úvahy proč zrovna Elantru
Poprvé jsem se seznámil s Elantrou někdy v roce 2006/7 na autosalonu v Brně. Ze všech těch "cenově dostupných" aut měla největší a nejpohodlnější vnitřní prostor, především mi utkvěl v paměti pocit prostoru u středového sloupku, úskalí téměř všech vozů této třídy. Nesnáším ten tlak sloupku na pravé koleno, holeň. A většina aut této třídy tím fakt dobře vyniká, je to k zbláznění. Bohužel byla neskousnutelná z venku. Na to auto se nedalo dívat. Zůstal jsem tedy věrný ještě Fabii. Nyní verzi KOMBI. A právě s tou se budu díky nové Elantře loučit. Proč?
Rodina. Táta od dvou prťavců, neposedných klučinů, v autě trpí, jako tažný kůň na dostizích. Rok jsem obrážel německé Autobazary a přemýšlel o A4, Benz C, BMW 3, ve variantách kombi, s dovozem bez DPH (jsem drobný podnikatel), nesporná výhoda, pokud chcete ušetřit kapitál do DPH. Prestižní autíčka, splněný sen na stará kolena, nebylo moc co dál vymýšlet, stačilo jen rozhodonut. Jenže děsil mě servis. Z toho jsem měl fakt špatné spaní.
Vše ale začalo úplně někde jinde. Náhodný klik na test Autobildu 2010:
http://www.autobild.de/artikel/auto-bil ... 15088.html
Cože? Hyundai je PRVNÍ? Co je to za blbost?
Jenže ona to blbost není. Je to fakt. Oni mají přece navíc ještě tu 5-ti letou záruku na všechno, ne? Že by konec obav ze servisu?
Takže jsem oprášil vzpomínku na Elantru a ze zvědavosti obrazil "Hy" web. A koukám jako blázen, nová Elantra. A z venku úplně jiný kafe, než ta předchozí. Ten den už jsem toho moc nenapodnikal a do odpoledne ležel na netu.
Z kanceláře to mám po cestě domů okolo Hyundai salonu v brněnských Židenicích. No tak jsem to zkusil.
BYLA TAM. Ve Stylu, v hnedé kůži, v plné náloži.
Fascinoval mě ten vnitřní prostor. Jako v pětkovým Báwu (skoro).
První prověrka - zadní sedadla - děti (autosedačky, noční můra každého mobilního táty). Nastavil jsem si přední sedadlo na max. pohodlí (182m chlapík, to jsem já) a sedl si do zadu. ŠOK. Ještě mi zbývá skoro 10cm od kolen k přednímu sedadlu. Tady můžu přefiknout i Halinu Pawlovskou !!! Zadní "lavice" pohodlná, místa všude habaděj. Sláva, konečně mě nebudou kluci za jízdy kopat a když budu měnit autosedačky, nebude to vopruz. Kam se na takový prostor na zadních sedadlech hrabe ČESKÁ OCTAVIA !!!!!
Kufr - 485 litrů? Další ŠOK. OPEL Astra v kombíku má upocených 500. !!! Víc má jen ta naše Oktávčička, ale kam se hrabe na Elantru na zadních sedadlech.
Je to rozvorem. 2700mm to je pecka, podvozek z i30cw - kombíku (nikoli i30 hb). Hledám, hledám a zjišťuji, že takový rozvor NIKDO NEMÁ. Tak proto !!!
Design - líbí. Palubovka - líbí. Výbava - Style + něco k tomu, to se uvidí. Láka mě otvírací střecha a kůže.
OBAVY:
1.Motor:
Testovací jízda toho moc neukáže, benzín je potřeba zajet a to dobře zajet. A taky neukázala. Do dluhého kopce jsem musel dát plyn až na podlahu, aby "to jelo". Ve dvou. Alespoň to moc neřvalo. Benzín mi vyhovuje víc. S palivem z ropy to už bude furt jen horší a horší, takže raději mám k dispozici prostor pro předělávku na plyn. Nakonec to není úplně špatné, ale je to asi úplně nejslabší článek vozu. Výkon a akcelerace motoru.
2. Zadní náprava:
Nic jsem nepoznal, zatím. Dálnici si ještě zkusím zvlášť.
3. Výbava:
Rádio nemá RDS - NEVADÍ. Rádio nikdy neposlouchám. Ani doma, nikde. Raději CD, MP3 a td.
Nemožnost uzavřít prostřední "fukary" klimatizace - okolo středového sloupku. Tak toby vadit mohlo. Prý to fouká pořád, nejde to zavřít. Ověřil jsem a je to víceméně pravda. I když jsem přesměroval foukání na čelní sklo, trochu to pořád foukalo i z těhto. Ale až praxe ukáže, jak moc to může být otravné a vadit to. Světýlko v boxíku není, hm, to je blbý, ale k vůli tomu nebudu kupovat auto o 100 tis. dražší, že
Pak už nic, vše ostatní je přesně podle mé a rodinné potřeby.
4. Kufr - nevzhledná táhla k zadním sedačkám, snad nebudou dělat problémy. Otvírání jen klíčkem - píp/píp, nebo zevnitř. Rukou nelze. To je o zvyku. Zvyknu si.
5. Přední boční sloupky:
Sakra tak to mě ale fakt zaskočilo !!! Vůbec přes ně není vidět do úhlů. Přefiknout štíhlou osmnáctku na přechodu pro chodce asi nebude problém. Dá se na to zvyknout a sžít se s tím? Věřím, že ano, že je to jen o zvyku na jiné auto. Jinak si ji moc neužiju a skončím v base za masakr na přechodu pro chodce.
6. Kola:
16" je málo, pořád to vypadá "blbě". Prostě divně. Jako by ta kastle proti těm 16" kolům byla "o číslo větší". Už jsem si vyhlídnul 17" v kombinaci s bílým lakem to bude pecka:
http://alu-kola.shop-y.cz/alu-kola-raci ... ce%29.html
Nečekané překvapení. Sedan jako rodinný vůz? Elantra určitě ANO. Kluci už z kočárků předevčírem rovinka "vyrostli", takže sedan kufr s 485 litry bohatě stačí. Nejsem chatař.
Vůz ve stejné výbavě i rozměrech nabízí konkurence zhruba o 100 tis víc. Za stejnou cenu pak vozy menší, méně prostroné, hůř vybavené, s malým kufrem.
A až to polepím tímle:
http://www.autofolie-praha.cz/images/fo ... G_0085.JPG
oznámím všem, že mám nový BETMOBIL
Tak nashledanou s novou Elantrou.
P.S: Dobrý den fanoušci. Jsem tu dnes prvně, takže vlastně premi-éra
Rodina. Táta od dvou prťavců, neposedných klučinů, v autě trpí, jako tažný kůň na dostizích. Rok jsem obrážel německé Autobazary a přemýšlel o A4, Benz C, BMW 3, ve variantách kombi, s dovozem bez DPH (jsem drobný podnikatel), nesporná výhoda, pokud chcete ušetřit kapitál do DPH. Prestižní autíčka, splněný sen na stará kolena, nebylo moc co dál vymýšlet, stačilo jen rozhodonut. Jenže děsil mě servis. Z toho jsem měl fakt špatné spaní.
Vše ale začalo úplně někde jinde. Náhodný klik na test Autobildu 2010:
http://www.autobild.de/artikel/auto-bil ... 15088.html
Cože? Hyundai je PRVNÍ? Co je to za blbost?
Jenže ona to blbost není. Je to fakt. Oni mají přece navíc ještě tu 5-ti letou záruku na všechno, ne? Že by konec obav ze servisu?
Takže jsem oprášil vzpomínku na Elantru a ze zvědavosti obrazil "Hy" web. A koukám jako blázen, nová Elantra. A z venku úplně jiný kafe, než ta předchozí. Ten den už jsem toho moc nenapodnikal a do odpoledne ležel na netu.
Z kanceláře to mám po cestě domů okolo Hyundai salonu v brněnských Židenicích. No tak jsem to zkusil.
BYLA TAM. Ve Stylu, v hnedé kůži, v plné náloži.
Fascinoval mě ten vnitřní prostor. Jako v pětkovým Báwu (skoro).
První prověrka - zadní sedadla - děti (autosedačky, noční můra každého mobilního táty). Nastavil jsem si přední sedadlo na max. pohodlí (182m chlapík, to jsem já) a sedl si do zadu. ŠOK. Ještě mi zbývá skoro 10cm od kolen k přednímu sedadlu. Tady můžu přefiknout i Halinu Pawlovskou !!! Zadní "lavice" pohodlná, místa všude habaděj. Sláva, konečně mě nebudou kluci za jízdy kopat a když budu měnit autosedačky, nebude to vopruz. Kam se na takový prostor na zadních sedadlech hrabe ČESKÁ OCTAVIA !!!!!
Kufr - 485 litrů? Další ŠOK. OPEL Astra v kombíku má upocených 500. !!! Víc má jen ta naše Oktávčička, ale kam se hrabe na Elantru na zadních sedadlech.
Je to rozvorem. 2700mm to je pecka, podvozek z i30cw - kombíku (nikoli i30 hb). Hledám, hledám a zjišťuji, že takový rozvor NIKDO NEMÁ. Tak proto !!!
Design - líbí. Palubovka - líbí. Výbava - Style + něco k tomu, to se uvidí. Láka mě otvírací střecha a kůže.
OBAVY:
1.Motor:
Testovací jízda toho moc neukáže, benzín je potřeba zajet a to dobře zajet. A taky neukázala. Do dluhého kopce jsem musel dát plyn až na podlahu, aby "to jelo". Ve dvou. Alespoň to moc neřvalo. Benzín mi vyhovuje víc. S palivem z ropy to už bude furt jen horší a horší, takže raději mám k dispozici prostor pro předělávku na plyn. Nakonec to není úplně špatné, ale je to asi úplně nejslabší článek vozu. Výkon a akcelerace motoru.
2. Zadní náprava:
Nic jsem nepoznal, zatím. Dálnici si ještě zkusím zvlášť.
3. Výbava:
Rádio nemá RDS - NEVADÍ. Rádio nikdy neposlouchám. Ani doma, nikde. Raději CD, MP3 a td.
Nemožnost uzavřít prostřední "fukary" klimatizace - okolo středového sloupku. Tak toby vadit mohlo. Prý to fouká pořád, nejde to zavřít. Ověřil jsem a je to víceméně pravda. I když jsem přesměroval foukání na čelní sklo, trochu to pořád foukalo i z těhto. Ale až praxe ukáže, jak moc to může být otravné a vadit to. Světýlko v boxíku není, hm, to je blbý, ale k vůli tomu nebudu kupovat auto o 100 tis. dražší, že
Pak už nic, vše ostatní je přesně podle mé a rodinné potřeby.
4. Kufr - nevzhledná táhla k zadním sedačkám, snad nebudou dělat problémy. Otvírání jen klíčkem - píp/píp, nebo zevnitř. Rukou nelze. To je o zvyku. Zvyknu si.
5. Přední boční sloupky:
Sakra tak to mě ale fakt zaskočilo !!! Vůbec přes ně není vidět do úhlů. Přefiknout štíhlou osmnáctku na přechodu pro chodce asi nebude problém. Dá se na to zvyknout a sžít se s tím? Věřím, že ano, že je to jen o zvyku na jiné auto. Jinak si ji moc neužiju a skončím v base za masakr na přechodu pro chodce.
6. Kola:
16" je málo, pořád to vypadá "blbě". Prostě divně. Jako by ta kastle proti těm 16" kolům byla "o číslo větší". Už jsem si vyhlídnul 17" v kombinaci s bílým lakem to bude pecka:
http://alu-kola.shop-y.cz/alu-kola-raci ... ce%29.html
Nečekané překvapení. Sedan jako rodinný vůz? Elantra určitě ANO. Kluci už z kočárků předevčírem rovinka "vyrostli", takže sedan kufr s 485 litry bohatě stačí. Nejsem chatař.
Vůz ve stejné výbavě i rozměrech nabízí konkurence zhruba o 100 tis víc. Za stejnou cenu pak vozy menší, méně prostroné, hůř vybavené, s malým kufrem.
A až to polepím tímle:
http://www.autofolie-praha.cz/images/fo ... G_0085.JPG
oznámím všem, že mám nový BETMOBIL
Tak nashledanou s novou Elantrou.
P.S: Dobrý den fanoušci. Jsem tu dnes prvně, takže vlastně premi-éra
- Reklama
Re: Úvahy proč zrovna Elantru
Varianty ke konkurenci připadají v úvahu snad jen tyto:
Toyota Corolla - sedan
Stejný motor (papírově). Velmi podobné vnitřní rozměry.
Mitsubishi Lancer sedan
Rozměry velmi podobné, oproti Elantře tu máme "výkonnější" motor 1.8 - 103kW avšak, bohužel, naprosto nepochopitelně jenom 5-ti kvalt
Obě značky jsou obecně uznávané z hlediska minimální poruchovosti.
Vše ostatní je výrazně dražší, nebo menší, nebo to stojí za prd.
Toyota Corolla - sedan
Stejný motor (papírově). Velmi podobné vnitřní rozměry.
Mitsubishi Lancer sedan
Rozměry velmi podobné, oproti Elantře tu máme "výkonnější" motor 1.8 - 103kW avšak, bohužel, naprosto nepochopitelně jenom 5-ti kvalt
Obě značky jsou obecně uznávané z hlediska minimální poruchovosti.
Vše ostatní je výrazně dražší, nebo menší, nebo to stojí za prd.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úvahy proč zrovna Elantru
a co Fluence, Cruze?
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úvahy proč zrovna Elantru
Renault raději ne, ale ten Cruze nevypadá špatně a nově je i hatchback
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Úvahy proč zrovna Elantru
Napsal jsi to krasne, jen je skoda, ze ji hodlas zbastlit nekvalitnima (a uprimne ne zrovna hezkyma) kolama. Ten cern y mat si radsi taky rozmysli. Jinak v Elantre jsem neco malo jezdil a souhlasim s tim, ze jako syrovy motor nic moc.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Úvahy proč zrovna Elantru
Takže postupně:
- Kola určitě 17", ale jiné, značkové a určitě jiný design než ty uvedené.
- Polep matnou karbonovou folií nikdy! To je opravdu hnus.
- Benzínový motor potřebuje na solidní zajetí min 10 tis. km, ale opravdu jede až tak od 15 - 20 tis. Osobní zkušenost z Accenta 1.4i. Koupil jsem ho starší s najetýma 9 tis. km a byl jsem dost zklamaný, motor netáhnul, prostě to řvalo a moc nejelo. Dneska mám na tachometru přes 18 tis a to je úplně něco jiného! Kvalitní benzín a nebát se ho trochu točit a jede to jak z praku. Na dálnici v pohodě zrychlím do kopce ze 130 na 150 - 160 km/h na 5. stupeň, aniž bych kohokoliv brzdil.
- Chybějící RDS by mi hodně vadilo a světýlko v kaslíku je prostě šlendrián, to má každá plečka za pár kaček už nejmíň 30 let.
Jinak dobrá volba, hlavně v nejvyšší výbavě, kůži a s velkým skleněným oknem nad hlavou
- Kola určitě 17", ale jiné, značkové a určitě jiný design než ty uvedené.
- Polep matnou karbonovou folií nikdy! To je opravdu hnus.
- Benzínový motor potřebuje na solidní zajetí min 10 tis. km, ale opravdu jede až tak od 15 - 20 tis. Osobní zkušenost z Accenta 1.4i. Koupil jsem ho starší s najetýma 9 tis. km a byl jsem dost zklamaný, motor netáhnul, prostě to řvalo a moc nejelo. Dneska mám na tachometru přes 18 tis a to je úplně něco jiného! Kvalitní benzín a nebát se ho trochu točit a jede to jak z praku. Na dálnici v pohodě zrychlím do kopce ze 130 na 150 - 160 km/h na 5. stupeň, aniž bych kohokoliv brzdil.
- Chybějící RDS by mi hodně vadilo a světýlko v kaslíku je prostě šlendrián, to má každá plečka za pár kaček už nejmíň 30 let.
Jinak dobrá volba, hlavně v nejvyšší výbavě, kůži a s velkým skleněným oknem nad hlavou
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: Úvahy proč zrovna Elantru
V Alanyi na dovolenke som pár krát videl prebehnúť okolo mňa Elu 2011, bielu s čiernou strechou. Výzorovo bez výhrad. 17"-18" kola, luxusný vzhľad.
BTW: aj Accent 2011 v bielej farbe s čiernou strechou detto. (ako taká mini elantra)
BTW: aj Accent 2011 v bielej farbe s čiernou strechou detto. (ako taká mini elantra)
mx5/swiftsport/santafe/accent
Re: Úvahy proč zrovna Elantru
Celkem ctivej PR clanek Na mne je ta nova Elantra az moc kulata...asi bych si ji nekoupil i kdyz za ty prachy je to velice slusna volba. Skoda jen, ze z toho udelali sedan.
Elantra 1.6 2006
Re: Úvahy proč zrovna Elantru
Jen pro info, snad ti to pomůže při výběru kol, značka Racing Line se vyrábí v Litvě nebo v Lotyšsku (nevím přesně, ale mám dojem že v Lotyšsku). Netvrdím, že jsou špatné a nekvalitní, nemám s nima žádnou vlastní zkušenost, ale já když jsem si alu kola vybíral a tuhle skutečnost jsem zjistil, tak jsem do nich raději nešel.aliencz píše: 6. Kola: 16" je málo, pořád to vypadá "blbě". Prostě divně. Jako by ta kastle proti těm 16" kolům byla "o číslo větší". Už jsem si vyhlídnul 17" v kombinaci s bílým lakem to bude pecka:
http://alu-kola.shop-y.cz/alu-kola-raci ... ce%29.html
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Úvahy proč zrovna Elantru
Pěkně sepsáno.
S těma kolama bych si to rozmyslel, chápu, že nadšení z nového auta je obrovské (sám to znám), ale na rodinný sedan, byť v líbivém dynamickém kabátu, je to podle mě ještě furt velká divočina.
Karbonová fólie by auto asi taky moc neslušela. Auto samotné má pěkné tvary a karbon dekor by ty linie rozbil - víc se hodí na velké rovné plochy...
S výhledem přes přední sloupek je to u novějších aut podobné - holt jsou kvůli bezpečnosti silnější. Už jsem si na to za ty roky zvykl a do zatáček pokývám hlavou, abych se přesvědčil, že jsem nic nepřehlídl. Při "spráném" úhlu a vzdálenosti se ti za ten sloupek schová nejen štíhlá osmnáctka, ale i Avie!
Jo, a ta Halina Pawlovská na zadní sedačce by mě zajímala - ovšem čistě z ergonomického hlediska
S těma kolama bych si to rozmyslel, chápu, že nadšení z nového auta je obrovské (sám to znám), ale na rodinný sedan, byť v líbivém dynamickém kabátu, je to podle mě ještě furt velká divočina.
Karbonová fólie by auto asi taky moc neslušela. Auto samotné má pěkné tvary a karbon dekor by ty linie rozbil - víc se hodí na velké rovné plochy...
S výhledem přes přední sloupek je to u novějších aut podobné - holt jsou kvůli bezpečnosti silnější. Už jsem si na to za ty roky zvykl a do zatáček pokývám hlavou, abych se přesvědčil, že jsem nic nepřehlídl. Při "spráném" úhlu a vzdálenosti se ti za ten sloupek schová nejen štíhlá osmnáctka, ale i Avie!
Jo, a ta Halina Pawlovská na zadní sedačce by mě zajímala - ovšem čistě z ergonomického hlediska
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Úvahy proč zrovna Elantru
Cruze ne, nelíbí se mi a je menší, syrový, takový nemastný, neslaný. Rodinné auto je pořád "prioritou". O vkusu se ale hádat nechi, to je osobní věc.
Chlapi, design doplňků je o vkusu, já Vám taky nevysvětluju, že ty Vaše zrzavý holky jsou škaredý, protože je to pitomost. (zrzky jsou nádherný, samozřejmě)
Díky za radu k diskům, v tom nemám vůbec žádné zkušenosti a rád přijmu zajímavé informace.
Ke konkurenci u druhého příspěvku:
OBŠLÁP JSEM JI. A byla to zábava. Jako motivačku rozhodně doporušuji.
Jako první odpadla TOYOTA Corolla, do ktreré jsem ale vkládal nejvíce nadějí. Dělící sloupek palubovky jsem kvůli tlaku na pravé koleno neustál (zmiňoval jsem jistou háklivost právě na toto) a tragicky malý prostor na zadních sedadlech, kde jsem nebyl schopen dát nohy (kolena) k sobě, ji jednoznačně vyžadily z výběru. Přitom Corolla byl favorit, léty ověřený, spolehlivý a populární držák a je pěkná především zevnitř. Pozice řidiče jedna báseň.
Mitsubishi Lancer SPORTsedan byl prostorově na zadních sedadlech mnohem lepší a stačilo by to, ale na Elantru to pořád nemá. Ale t oby nevadilo. Z venku je také pěkný. Bohužel Lancer, přestože má skvělé jízdní vlastnosti a je to skutečně plnokrevné a v rallye vyšlechtěné auto se vším všudy, je totálně skažené hodně, ale hodně strohou palubovkou, na kterou musí být u zákazníka přítomen onen masochistický vkus a ten já bohužel nemám a pak mě také doslova šokovalo občasné šlendriánské provedení některých drobností, ktreré bych tak tipoval spíš na Severní Koreu, nebo někam do pobaltní. I Logan je preciznější. A to je u Japonce se spotovním duchem za 400 tisíc velký šok směrem do negativa. Vůbec u japonců mě to překvapilo, protože jistého "amatérského" provedení čalounění v kufru jsem si okamžitě všiml i u Toyoty Corolly. Kdo by to řek, že?
Další podivnost mi přišla pouze pětikvalt u 1.8 benzínu. Nevím co si o tom myslet.
Takže mezi touto trojkou Elantra u mě nemá konkurenci. Podotýkám, bohužel. Corolla mě fakt bere. A to mě, opět bohužel, přimělo asi přehodnotit vstupní náklady a zkusit i dražší auta rodinného typu.
V akci se totiž právě nachází skutečně skvěle vybavené Toyota Verso a zcela nový Opel Astra Sport Turier (česky kombík). Oboje akceptovatelné jako plnohodnotné rodinné autíčka. Zejména Verso je skutečný, domácí mazlík se vším všudy. Tolik vychytávek jsem už dlouho neviděl. Když už jsem tam byl kvůli Corolle, jejíž prohlídka skončila v páté minutě zasednutím na zadní sedadlo, tak jsem si to prolezl. A Verso jsem si oňuchával hodinu a půl i s malým Míšou, který z toho auta byl úplně paf
Ale to nepatří do tématu Hyundai. Tak promiňte.
Na pořadu dne je tedy zapůjčení nové Elantry na víkend a pořádně ji prověřit a to rozhodne. Pokud nenarazíme na zásadní problém a budem spokojeni, asi moje pátrání skončí a hodím za hlavu všechna ta varování "autoodborníků", kteří mě od Elantry odrazují a směřují k osvěčeným vozům a značkám. Nebudeme-li nadšeni, raději zvednu cenu k plnohodnotnému, dynamickému a prostornému vozu pro rodinu po všech stránkách, jako je třeba ono Verso, které mě čistě z praktického pohledu na potřeby rodiny se dvěma bláznivými rarachy fakt ohromilo. Až na tu cenu, protože i po slevě je to rovných půl mega i s DPH. A to jsem zpočátku fakt nechtěl, měl jsem strop 400 tis. vč. DPH.
K dalším nápadům podotýkám, že nemám rád francouze, snesu jen nový Citroen C4, ale ten neodpovídá prostorovým požadavkům, nic víc od Šaškoziho nechci ani zadarmo
Chlapi, design doplňků je o vkusu, já Vám taky nevysvětluju, že ty Vaše zrzavý holky jsou škaredý, protože je to pitomost. (zrzky jsou nádherný, samozřejmě)
Díky za radu k diskům, v tom nemám vůbec žádné zkušenosti a rád přijmu zajímavé informace.
Ke konkurenci u druhého příspěvku:
OBŠLÁP JSEM JI. A byla to zábava. Jako motivačku rozhodně doporušuji.
Jako první odpadla TOYOTA Corolla, do ktreré jsem ale vkládal nejvíce nadějí. Dělící sloupek palubovky jsem kvůli tlaku na pravé koleno neustál (zmiňoval jsem jistou háklivost právě na toto) a tragicky malý prostor na zadních sedadlech, kde jsem nebyl schopen dát nohy (kolena) k sobě, ji jednoznačně vyžadily z výběru. Přitom Corolla byl favorit, léty ověřený, spolehlivý a populární držák a je pěkná především zevnitř. Pozice řidiče jedna báseň.
Mitsubishi Lancer SPORTsedan byl prostorově na zadních sedadlech mnohem lepší a stačilo by to, ale na Elantru to pořád nemá. Ale t oby nevadilo. Z venku je také pěkný. Bohužel Lancer, přestože má skvělé jízdní vlastnosti a je to skutečně plnokrevné a v rallye vyšlechtěné auto se vším všudy, je totálně skažené hodně, ale hodně strohou palubovkou, na kterou musí být u zákazníka přítomen onen masochistický vkus a ten já bohužel nemám a pak mě také doslova šokovalo občasné šlendriánské provedení některých drobností, ktreré bych tak tipoval spíš na Severní Koreu, nebo někam do pobaltní. I Logan je preciznější. A to je u Japonce se spotovním duchem za 400 tisíc velký šok směrem do negativa. Vůbec u japonců mě to překvapilo, protože jistého "amatérského" provedení čalounění v kufru jsem si okamžitě všiml i u Toyoty Corolly. Kdo by to řek, že?
Další podivnost mi přišla pouze pětikvalt u 1.8 benzínu. Nevím co si o tom myslet.
Takže mezi touto trojkou Elantra u mě nemá konkurenci. Podotýkám, bohužel. Corolla mě fakt bere. A to mě, opět bohužel, přimělo asi přehodnotit vstupní náklady a zkusit i dražší auta rodinného typu.
V akci se totiž právě nachází skutečně skvěle vybavené Toyota Verso a zcela nový Opel Astra Sport Turier (česky kombík). Oboje akceptovatelné jako plnohodnotné rodinné autíčka. Zejména Verso je skutečný, domácí mazlík se vším všudy. Tolik vychytávek jsem už dlouho neviděl. Když už jsem tam byl kvůli Corolle, jejíž prohlídka skončila v páté minutě zasednutím na zadní sedadlo, tak jsem si to prolezl. A Verso jsem si oňuchával hodinu a půl i s malým Míšou, který z toho auta byl úplně paf
Ale to nepatří do tématu Hyundai. Tak promiňte.
Na pořadu dne je tedy zapůjčení nové Elantry na víkend a pořádně ji prověřit a to rozhodne. Pokud nenarazíme na zásadní problém a budem spokojeni, asi moje pátrání skončí a hodím za hlavu všechna ta varování "autoodborníků", kteří mě od Elantry odrazují a směřují k osvěčeným vozům a značkám. Nebudeme-li nadšeni, raději zvednu cenu k plnohodnotnému, dynamickému a prostornému vozu pro rodinu po všech stránkách, jako je třeba ono Verso, které mě čistě z praktického pohledu na potřeby rodiny se dvěma bláznivými rarachy fakt ohromilo. Až na tu cenu, protože i po slevě je to rovných půl mega i s DPH. A to jsem zpočátku fakt nechtěl, měl jsem strop 400 tis. vč. DPH.
K dalším nápadům podotýkám, že nemám rád francouze, snesu jen nový Citroen C4, ale ten neodpovídá prostorovým požadavkům, nic víc od Šaškoziho nechci ani zadarmo
Re: Úvahy proč zrovna Elantru
varování "autoodborníků", kteří tě směřují k osvěčeným vozům a značkám nech proplout ušima bez následků. Při každé koupi auta jsem je slyšel a jejich ignorace se mi zatím vždy vyplatila
Corolla Verso vypadá jako povedené auto, ale pořádně si ho prohlídni. Já jsem byl velmi zklamán, když mi v ruce zůstal kus čalounění v kufu a zadní sedačka se mnou nepříjemně povrzávala Možná jsem měl smůlu na vzorový vůz, ale spíš se obávám, že Toyota už není ta Toyota, na kterou jsme bývali zvyklí... Obecně mám rád takto stavěná auta (kratší a vyšší), moji favoriti byli C-MAX a Peugeot 3008, ale tlačily mě finance, tak jsem se nakonec rozhodl pro konzervativní stavbu vozu a ítřicítku. Zatím nelituju
Corolla Verso vypadá jako povedené auto, ale pořádně si ho prohlídni. Já jsem byl velmi zklamán, když mi v ruce zůstal kus čalounění v kufu a zadní sedačka se mnou nepříjemně povrzávala Možná jsem měl smůlu na vzorový vůz, ale spíš se obávám, že Toyota už není ta Toyota, na kterou jsme bývali zvyklí... Obecně mám rád takto stavěná auta (kratší a vyšší), moji favoriti byli C-MAX a Peugeot 3008, ale tlačily mě finance, tak jsem se nakonec rozhodl pro konzervativní stavbu vozu a ítřicítku. Zatím nelituju
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Úvahy proč zrovna Elantru
Z Elantry se pomalu a jiste stava Fabie, dnes pri ranni ceste do Prahy 3 ks v jednom smeru. To povazuju za uspech.
Z Japonce jsem zklamany pokazdy, kdyz usednu dovnitr. Dobry pocit jsem mel zatim jen z EVO X, novyho Accorda, Legend a novyho Avensise. Japonci umeli/umi nesmrtelny a pritom vyspely motory, ale ty interiery
Z Japonce jsem zklamany pokazdy, kdyz usednu dovnitr. Dobry pocit jsem mel zatim jen z EVO X, novyho Accorda, Legend a novyho Avensise. Japonci umeli/umi nesmrtelny a pritom vyspely motory, ale ty interiery
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Úvahy proč zrovna Elantru
jó accordíček mazlíček - mít na něj prachy, tak ho beru okamžitě všema čtyřma!!
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úvahy proč zrovna Elantru
ja som teda novu Elu v Brne nevidel ano nahodou. Smutne postavaju pred Balvinom, ale to je vsetko
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023