Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
S temi nahradamy mas pravdu,ale neni to peti letech,ale konkretne po dvou...
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
- Reklama
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
S temi nahradami je to samozrejme nesmysl, na i30 io Ceeda je jich dost, od filtru pres brzdy az po karosarinu. A to i na facelift modely 2010/2011.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Třeba i30/Cee'd jsou modely vyráběné v ČR/SR, ale přesto jsem např. nenašel rozvodové sady apod, ale zase tak moc důkladně jsem nepátral. Přesto si myslím, že než se objeví třeba komponenty na nové Rio nebo i40, bude to zase nějakou dobu trvat.
Nemluvím třeba o filtrech, to je základ, ale některé díly podvozku, tyčky stabilizátoru, čepy, apod. jsou spotřebka a ty by měly být k dispozici do několika měsíců od uvedení modelu na trh.
Taky jsem trochu porovnával některé díly na evropská a neevropská auta a asi nejlevněji vychází fiat, pak francouzi, u nás škoda, korejci a japonci jsou na tom hůře.
Poměrně málo dostupné jsou třeba díly na chevrolet, ale zase jak co. Běžné spotřební od druhovýrobců jsou asi na všechny modely.
Nejhorší to je s konstrukčními celky, jak to mají dnes automobilky v oblibě dělat - ložisko kola i s nábojem, tyč řízení s posilovačem apod., tam potom leze cena až závratně nahoru.
Nemluvím třeba o filtrech, to je základ, ale některé díly podvozku, tyčky stabilizátoru, čepy, apod. jsou spotřebka a ty by měly být k dispozici do několika měsíců od uvedení modelu na trh.
Taky jsem trochu porovnával některé díly na evropská a neevropská auta a asi nejlevněji vychází fiat, pak francouzi, u nás škoda, korejci a japonci jsou na tom hůře.
Poměrně málo dostupné jsou třeba díly na chevrolet, ale zase jak co. Běžné spotřební od druhovýrobců jsou asi na všechny modely.
Nejhorší to je s konstrukčními celky, jak to mají dnes automobilky v oblibě dělat - ložisko kola i s nábojem, tyč řízení s posilovačem apod., tam potom leze cena až závratně nahoru.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Byl jsem si prohlédnout fabriku v Nošovicích, akce H klubu. Přímo jsem se ptal průvodce, vlastně byla to ženská, jaký podíl produkce dílů podskupin a skupin jde připadá na náhradní díly a bylo mi řečeno, že žádný, všechno co tam vyrobí se tam spotřebuje na nové vozy.
To znamená, že jestli je nějaký Hyndaj dělaný u nás a jiný jinde je asi jedno, náhradní díly se produkují kdesi v modravých dálavách a úplně separátně. Dokonce myslím (a bylo by to logické), že výrobní přípravky (různé formy atd.), když si odslouží své ve výrobní fabrice jdou (možná i po repasi, nevím) někam jinam, kde na nich stloukají ty náhradní díly. Samozřejmě, že už s asi i s většími výrobními tolerancemi, než ve výrobní fabrice.
To znamená, že jestli je nějaký Hyndaj dělaný u nás a jiný jinde je asi jedno, náhradní díly se produkují kdesi v modravých dálavách a úplně separátně. Dokonce myslím (a bylo by to logické), že výrobní přípravky (různé formy atd.), když si odslouží své ve výrobní fabrice jdou (možná i po repasi, nevím) někam jinam, kde na nich stloukají ty náhradní díly. Samozřejmě, že už s asi i s většími výrobními tolerancemi, než ve výrobní fabrice.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
To je logické, že do fabriky se dostanou jen díly, ze kterých se postaví nové vozy, ale výrobci dílů přece musí zásobovat značkové servisy a případně velkoobchodníky s díly, proto bývají centrální velkosklady, každá automobilka nějaký v Evropě má, odkud se pak rozvážejí do jednotlivých dílen nebo lokálních skladů.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
No oni tam kastli dělají od začátku, neboli od plechové role, motory a převodovky taky, pak tam mají subdodavatele, kteří jsou přímo v areálu a dodávají skupiny a podskupiny pro montáž. Všechno jen pro výrobu, co tam jde od jinud nevím, to nám neřekli. Není to tak, že by se tam jenom montovalo, obrobny a výroby skupin a podskupin tam jsou.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
to uz znova pekne odchadzame od temy, hmm
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
tombas: na co rozvodove sady, kdyz oba modely maji ve vsech motorizacich retez (ac na 2.0 a 2.0 CRDi, kde v nabidce rozvody jsou)?
Tycky na ne taky jsou a na nove modely budou uz zanedlouho. navic proc se staras oi tycky, kdyz tebou zminovane vozy maji zaruku 5-7 let? Neresis tak trochu nesmysly?
Mexican: Honzo, rekl bych, ze k vyberu nastupce Accenta dostupnost nahradnich dilu patri a i30/Ceed/Rio jsou pro nektere z vas urcite vhodni adepti. Tak, jako jste vy Accentaci resili pomerne brzo dostupnost tlumicu, brzd a filtru. Pokud se tema nejak extremne nerozjede ke skutecnemu OT, pak bys to zachovat mohl. Ale je to samozrejme na tobe.
Tycky na ne taky jsou a na nove modely budou uz zanedlouho. navic proc se staras oi tycky, kdyz tebou zminovane vozy maji zaruku 5-7 let? Neresis tak trochu nesmysly?
Mexican: Honzo, rekl bych, ze k vyberu nastupce Accenta dostupnost nahradnich dilu patri a i30/Ceed/Rio jsou pro nektere z vas urcite vhodni adepti. Tak, jako jste vy Accentaci resili pomerne brzo dostupnost tlumicu, brzd a filtru. Pokud se tema nejak extremne nerozjede ke skutecnemu OT, pak bys to zachovat mohl. Ale je to samozrejme na tobe.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
na mne nie, ja nie som moderator
nove auto by som podla dostupnosti ND nevyberal, resp ma to nenapadlo. Som zivotny optimista a nepriznam si zeby sa nieco mohlo vyspypat. Accent ma velku vyhodu v tom, ze je globalny model a tak sa vela veci da objednat z korei / usa. Co je super. Rozsirenost dielov za barakom asi nebude ako u Fordu / Skody ale tak hrozne to nebude
nove auto by som podla dostupnosti ND nevyberal, resp ma to nenapadlo. Som zivotny optimista a nepriznam si zeby sa nieco mohlo vyspypat. Accent ma velku vyhodu v tom, ze je globalny model a tak sa vela veci da objednat z korei / usa. Co je super. Rozsirenost dielov za barakom asi nebude ako u Fordu / Skody ale tak hrozne to nebude
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Jsem na chalupě v lese, špatnej signál. Tady dávaj lišky dobrou noc . Jsem rád že si zavolám.. Úpravy kdyžtak příští týden kluci. Ale utíkáte od tématu..
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Martun: kusuj babo, vypni telefon a vlez si zpatky na pec
Mexican: jaj, ja myslel, ze jsi porad Mod, tak to sry zvyk je zelezna kosile
ja abych se priznal, tak u auta ktery hodlam koupit, ceny dilu peclive studuju...ale z ceho jsem teda nekdy pred par dny sednul na zadek je to, ze predni kotouce na vaseho Accenta mi v katalogu pro jednoho zakaznika vyjely za 360Kc kus/Ferodo,
Mexican: jaj, ja myslel, ze jsi porad Mod, tak to sry zvyk je zelezna kosile
ja abych se priznal, tak u auta ktery hodlam koupit, ceny dilu peclive studuju...ale z ceho jsem teda nekdy pred par dny sednul na zadek je to, ze predni kotouce na vaseho Accenta mi v katalogu pro jednoho zakaznika vyjely za 360Kc kus/Ferodo,
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Jinak nemám důvod lhát o ceně garanční prohlídky u Fabie TSI DSG po 15 tis km která stála 2000,- u Accenta 4500,- i když tohle je téma o nástupci Accentu klidně sem dám zitra fakturu. Já měl o nástupci jasno. Kombi kuf rcca 500L, délka auta cca 4.3m, benzin min 110koní, moderní automat, plná výbava (ESP, HHC, ASR, digi klima, tempomat, par.čidla,výhř.sed. atd) cena po slevě 380tis. Jinak Aca stal 350tis a pořád ho mám !!! Takže já sem spokojený a už mám 20tis km za 6 měs. Pro zajímavost foto
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Ale jo,tuhle škodovku bych zkousnul... sice bych v noci nespal,ale dal bych to.
Akorát,že za cca 400 tisíc můžeš mít takový auta,že výběr škodovky se dá okecat jen stěží .až na to DSG,která se tváří málem jak variátor,je to drahý až až..
Akorát,že za cca 400 tisíc můžeš mít takový auta,že výběr škodovky se dá okecat jen stěží .až na to DSG,která se tváří málem jak variátor,je to drahý až až..
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Souhlas a hlavně je to Fobie. V práci jsem s ní už jel několikrát a upřimně není o co stát. Ani řízení s ní není žádný med, když to porovnám se svým autem přijde mi milionkrát lepší na komfort ovládání než nejnovější Fobie
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent
4enjoj:A jaké auto můžu mít za 380tis v super výbavě ? Napadla mě jestě Ibiza ST Sport DSG ale je menší jak interie a kufr.
4Farrael: jezdíš ve 13 let starém autě a srovnáváš to s novou Fabii? Jel si v ní? Myslím TSI DSG Elegance + Dynamic paket? Možná v práci ze starou HTP. Já to opravdu můžů srovnávat a Accent nemá teda moc přesné řízení oproti Fabce a podvozek je mnohem hlučnější.
Jinak at si každý koupí co chce a taky proto má u nás v ulici každý jiné auto
4Farrael: jezdíš ve 13 let starém autě a srovnáváš to s novou Fabii? Jel si v ní? Myslím TSI DSG Elegance + Dynamic paket? Možná v práci ze starou HTP. Já to opravdu můžů srovnávat a Accent nemá teda moc přesné řízení oproti Fabce a podvozek je mnohem hlučnější.
Jinak at si každý koupí co chce a taky proto má u nás v ulici každý jiné auto
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km