Tringi píše:Já čekám na facelift (snad s xenony), a pak se zase zadlužím na dalších X let.
tak si od toho slibuju hodně. až moc na to, že facelifty u hyundaie nikdy nic moc velikýho nepřinesli, mimo vzhledových změn některé automobilky dělají větší změny i bez faceliftu no, je to teda skutečně facelift v pravém slova smyslu
I ❤ cars Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Tady dostane 3.8 V6 rozvod GDI a tím cca 30 koní navrch!!
Co se týče vzhledu, tak se budou zřejmě měnit akorát nárazníky a maska, která bude podobnější nové i30 (sport/facelift) a i40 sedanu (alespoň tak soudím podle zamaskovaných fotek).
už je začínám potkávat super auta...hlavně dobrý pontciál...ještě 2 roky počkám a koupím si nějaký
Hyundai sonata zelená Y3 - daily Hyundai sonata AWD racing Renault Magnum 440 kozel Renault MAgnum 440 Tandem Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Také bych raději faceliftovanou verzi. Hlavně kvuli upravě motoru. Má dostat příme vstřikování GDI. To potom kroutící moment a výkon bude konečně uměrný obsahu 3.8litru. Dále by mohl být upraven podvozek aby nebyl tak hlučný při přejezdu nerovností. A jak říká Tringi byli by dobré xenony!!
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
V súvislosti so zavedením motora V8 5.0 dostal aj motor V6 3,8 litra konštrukčného radu Lambda technológiu priameho vstrekovania paliva GDI. Vďaka nej výkon vzrástol o 15 percent z 216 kW (294 k) na 249 kW (338 k). Súčasne sa aj maximálny krútiaci moment šesťvalca zvýšil z 358 Nm na 395 Nm. Použitie priameho vstrekovania paliva umožnilo zvýšiť kompresný pomer motora V6 z 10,4:1 na 11,5:1 pre zvýšenie termodynamickej účinnosti. Prepracovaný motor Hyundai V6 teraz poskytuje vyšší merný výkon ako neprepĺňané šesťvalcové motory konkurenčných modelov európskych a japonských značiek.
Všetky moderné konštrukčné prvky, ktorými motor V6 3,8 litra upútal pri premiére limuzíny Genesis, zostali zachované: kontinuálne variabilné časovanie nasávacích a výfukových ventilov D-CVVT (Dual Continuously Variable Valve Timing), variabilné nasávacie potrubie, celohliníkový blok motora a hlavy valcov, pohon ventilového rozvodu reťazou a zapaľovacie sviečky s irídiovými elektródami. Okrem výrazného zvýšenia výkonu a krútiaceho momentu prinieslo priame vstrekovanie paliva aj podstatné zníženie emisií vďaka skráteniu doby nábehu katalyzátora na prevádzkovú teplotu o 40 percent. Nové olejové čerpadlo s variabilnými lopatkami umožňuje presnú reguláciu tlaku oleja podľa momentálnych potrieb, čím sa zvyšuje účinnosť v celom rozsahu otáčok. Výsledkom týchto konštrukčných opatrení je zníženie spotreby paliva motora V6 3.8 GDI o vyše 7 percent pri jazde mimo mesta.
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)