LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
a to ti startuje na LPG, co vim tak startovani probiha na benzin a po zahrati na 60-70°to prepne na LPG,nebo mas nejakou zvlastni upravu a startujes primo na LPG
a jeste jedna vec k tomu tankovani, uz jsem u LPG vypozoroval ze jak to rves do plna az se zastavi to jejich cerpadlo tak trochu tomu neverim nebot ja mam 33l nadrz natlacil mi do ni pumpar 38 l ,coz si myslim ze po naplneni 33l uz pak sice natlaci mozna nejaky ten litrik ale to pak na ukor tlaku a vic jak 34l do toho nedas ,tak pak jim treba ty 3 l platis do kapsy, skusil jsem to merit a kdyz jsem tankoval do plna(vypnuti cerpadla) tak jsem mel vetsi spotrebu LPG o 1.5l nez kdyz tankuji tak aby se to zastavilo nekde kolem 28-30l,
nevim mozna se uz spodobnou skusenosti setkal,ale kdyz to vezmem logicky tak LPG plyn je kapalny tak do nadoby vleze jen 33l a vic tam nedas a abys se tam v mem pripade vlezlo 38 je blbost, cerpadlo sice tlaci a vzroste tlak ale porad tam bude jen 33l , kdyby to bylo plynne tak to by bylo neco jineho to by se tam vlezlo treba i 50l nebot by se to stlacilo.
a jeste jedna vec k tomu tankovani, uz jsem u LPG vypozoroval ze jak to rves do plna az se zastavi to jejich cerpadlo tak trochu tomu neverim nebot ja mam 33l nadrz natlacil mi do ni pumpar 38 l ,coz si myslim ze po naplneni 33l uz pak sice natlaci mozna nejaky ten litrik ale to pak na ukor tlaku a vic jak 34l do toho nedas ,tak pak jim treba ty 3 l platis do kapsy, skusil jsem to merit a kdyz jsem tankoval do plna(vypnuti cerpadla) tak jsem mel vetsi spotrebu LPG o 1.5l nez kdyz tankuji tak aby se to zastavilo nekde kolem 28-30l,
nevim mozna se uz spodobnou skusenosti setkal,ale kdyz to vezmem logicky tak LPG plyn je kapalny tak do nadoby vleze jen 33l a vic tam nedas a abys se tam v mem pripade vlezlo 38 je blbost, cerpadlo sice tlaci a vzroste tlak ale porad tam bude jen 33l , kdyby to bylo plynne tak to by bylo neco jineho to by se tam vlezlo treba i 50l nebot by se to stlacilo.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- Reklama
Re: LPG
nevím, jak to mají nastavené ostatní, mě se na LPG přepíná po dosažení teploty vody 40°C ( v létě cca 300-800m, teď ráno při 10°C cca 1200m)...takovýmto způsobem přepínají všechny sekvenční systémy, volitelná je jen ta teplota.
Já mám nádrž 47l, takže plnění reálně 38,5l (když naplním potom, co se mi lpg vrátí na benál). Hlavně na starších plničkách se to snaží rvát přes ten odpojovací ventil, ale to bych je poslal někam...za chvíli ho tím mohou odrovnat Na nových rychloplničkách to vždy po prvním zastavení vytahujou a fertig...
Já mám nádrž 47l, takže plnění reálně 38,5l (když naplním potom, co se mi lpg vrátí na benál). Hlavně na starších plničkách se to snaží rvát přes ten odpojovací ventil, ale to bych je poslal někam...za chvíli ho tím mohou odrovnat Na nových rychloplničkách to vždy po prvním zastavení vytahujou a fertig...
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: LPG
LPG je kapalné, ale při naplnění do plna (80% objemu nádrže) to zastaví multiventil a v nádrži je stále ještě 20% vzduchového polštáře.
Na Favoritu jsem měl válcovou nádrž 60l, tankoval jsem 50l po zastavení multiventilu, který se ovšem nechal přetlačit čerpadlem a tak nebyl problém tam napasovat skutečných 60l.
V C4 natankuji do 56l toroidu max. 42l LPG a konec. Jen jedna pumpa tady v okolí multiventil přetlačí, ale to je rachot jak kdyby se rozpadalo auto.
Jinak mám systém Stag 300+, přepínání při teplotě 35°C a otáčkách min.1800
Na Favoritu jsem měl válcovou nádrž 60l, tankoval jsem 50l po zastavení multiventilu, který se ovšem nechal přetlačit čerpadlem a tak nebyl problém tam napasovat skutečných 60l.
V C4 natankuji do 56l toroidu max. 42l LPG a konec. Jen jedna pumpa tady v okolí multiventil přetlačí, ale to je rachot jak kdyby se rozpadalo auto.
Jinak mám systém Stag 300+, přepínání při teplotě 35°C a otáčkách min.1800
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Re: LPG
po splnení podmienok 20°C reduktora a 500RPM štartujem hneď na LPG. A k plneniu - tankujem na jednej benzínke a tam majú vždy rovnaký tlak asi 12bar. Na iných môže byť tlak nižší a tak sa plnenie zastavuje skôr.
i30, 1,4-80kW, LPG-SolarisOBD
Re: LPG
...nebuď si taký istý... multiventily sú rôzne, niektoré sa dajú ľahko pretlačiť a niektoré sú od montáže zle nastavené (niekedy aj úmyselne pre preplnenie nad 80%). Ten môj je nastavený správne, ale niektoré čerpadlá ho aj tak vedia pretlačiť.
i30, 1,4-80kW, LPG-SolarisOBD
Re: LPG
já evim jak vám ale mě to přepína n aply asi tak po 10 sekundach ted když na auto pere celj den sluníčko tak to přepíná hned po nastartovní a to na volnoběch a v zimně to přepína asi po 2 minutach a to rozhodně neni ještě ohřáty ani na 35stupnu hlavně ne v tí zimně co byla v loni
Sonata 97 2.0l 92kw
Sonata 03 2.0l 106 kw
Sonata 03 2.0l 106 kw
Re: LPG
Samozřejmě vše je otázkou nastavení.
Jak jsem pozoroval programování plynové řídící jednotky,tak by šlo nastavit i nulová teplota a nulové otáčky. To by pak odpovídalo přímému startu na plyn.
Jinak většina systémů umí nouzově nastartovat přímo na plyn (při poruše benzínového okruhu), u stagu je postup následující.
Držet tlačítko přepínače, zapnout zapalování, zůstane svítit plynová kontrolka a startovat.
Když se podaří auto nastartovat, tak jede rovnou na plyn.
Jak jsem pozoroval programování plynové řídící jednotky,tak by šlo nastavit i nulová teplota a nulové otáčky. To by pak odpovídalo přímému startu na plyn.
Jinak většina systémů umí nouzově nastartovat přímo na plyn (při poruše benzínového okruhu), u stagu je postup následující.
Držet tlačítko přepínače, zapnout zapalování, zůstane svítit plynová kontrolka a startovat.
Když se podaří auto nastartovat, tak jede rovnou na plyn.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Re: LPG
no jo, jen pro motory 1.4. Ať jdou do háje, troubelíni!!!
Ale jinak cena dobrá 29 990,- vč. DPH...
Ale jinak cena dobrá 29 990,- vč. DPH...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: LPG
Dopadne to naprosto stejně,jako když jsem řešil záruku já.Koupil jsem auto v prosinci,kdy byla pouze 3.letá záruka a v lednu začala 5.letá.Když jsem se ptal i na zpětnou platnost,bylo mi napsáno že to nejde,protože to je jen dobrá vůle distributora
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: LPG
Technik z Autostag Strakonice se nedávno na foru zmínil že v současné době probíhá intenzivní školení Hyundai na přestavby, vybraný systém společností Hyundai je BRC.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Re: LPG
Ha, zaskodnik pustil informaci...
je to tak, v zari jsem se daval fotku jednoho z prvnech del, i20 1.2 na LPG prave ze Strakonic. Ale moc si od toho neslibujte, LPG nebude ke kazdymu motoru a ke kazdymu modelu.
je to tak, v zari jsem se daval fotku jednoho z prvnech del, i20 1.2 na LPG prave ze Strakonic. Ale moc si od toho neslibujte, LPG nebude ke kazdymu motoru a ke kazdymu modelu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT