ELANTRA 2011

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: ELANTRA 2011

Příspěvek od Hardcam »

1. pravdepodobne jsi nepochopil zakladni funkci uzamceni vozu. Pokud bys bydlel v Praze, kde kazdou chvili stojis v kolone a mistni spoluobcane ti bezostychu vyberou kufr, psal bys jinak.
Mam to aktivovane u obou aut, u i30 pri 20kmh, u Ceeda pri 40kmh a necham to zmenit na 20kmh, je to neocenitelna funkce a odemknout auto jednim stiskem snad neni takovy problem...teda jak pro koho.
2. s Elantrou se mi tech par cest, co jsem s ni absolvoval, rozjizdelo docela dobre, to se da nacvicit, chyba nevidim v aute.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Reklama
 

Uživatelský avatar
Farrael
*****
Příspěvky: 2161
Registrován: 01 bře 2010, 21:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ELANTRA 2011

Příspěvek od Farrael »

Ono hlavně každé auto je v tom plynu a spojce trochu jiné. S každym to chce pár rozjezdů, chcípnutí. Jak říkal můj učitel v autoškole je nejlepší to auto hezky postavit do lehčího kopečka, kde to moc nejezdí a tam se několikrát rozjet.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red ;-)
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1723
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Re: ELANTRA 2011

Příspěvek od XMira »

Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Uživatelský avatar
Farrael
*****
Příspěvky: 2161
Registrován: 01 bře 2010, 21:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ELANTRA 2011

Příspěvek od Farrael »

Vzhledem k tomu, že je to první recenze, kde jí dali takhle na prdel tak si myslim, že byl silně zaujatej, nebo po předešlé opici. A nebo je to prostě škodofkář. Už jen kvuli tomu neustálému vytahování octy, feldy, superbu.
Navíc, kdyby to bylo tak špané, tak by nám už o tom napsal Santos. Určitě by si toho totiž všimnul.
Buhví co za rozvrzanej novinářskej model dostal.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red ;-)
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
zulyk
**
Příspěvky: 329
Registrován: 31 srp 2010, 07:57
Bydliště: VT

Re: ELANTRA 2011

Příspěvek od zulyk »

tiez ma na tom teste niektore veci prekvapili, niektorym veciam nieje dovod neverit. zarazila ma hlavne zmienka o hlucnosti auta, to som v niktorom teste nezaznamenal, aby sa kriticky vyjadrovali k hlucnosti auta, snad iba hluk od kolies (slabina korejcov). na druhej strane, nieje dovod neverit priemernym jazdnym vlastnostiam auta, vzhladom nato, kde vznikalo a pre ake trhy je primarne urcene(azia, USA). naladenie podvozka takisto nieje silna stranka korejcov (hoci sa to uz postupne zlepsuje), autor takisto nespomenul, ze je to auto ladene komfortnejsie, na zavodenie to urcite nebude a z toho asi vyplyva aj ta nervozna zadna naprava, moja korejka predvadza taketo tanecky rovnako :wink:
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Uživatelský avatar
Donald
**
Příspěvky: 431
Registrován: 06 bře 2006, 09:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ELANTRA 2011

Příspěvek od Donald »

K tomu testu mám pár poznámek: Jde o auto dělané hlavně pro sociálně slabší Američany a tomu odpovídá i cena v USA. Když p. Žák srovnává Elantru s Octavií Tour, rozhodně má ela co nabídnout. Rozhodně mnohem víc prostoru a především motor. Ten je ve srovnání s VW 1.6 MPI o několik hvězdných délek vepředu. Jeho kvality snižuje aut. převodovka, ale řekněme si přímo: Zatímco v USA se jiná neprodává, kdo to u nás s automatem koupí? Proto dát ho novinářům k testům je přinejmenším neuvážené. Pokud bych stál před rozhodnutím výběru mezi oběma vozy, dám přednost Elantře. Nejen kvůli motoru, který na rozdíl od multilinku Octy využiji na každém kilometru, ale především proto, že nechci být každý rok vykradený a do tří let bez auta úplně.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1723
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Re: ELANTRA 2011

Příspěvek od XMira »

Znáte to i z jiných recenzí:
Roomster je parádně dlouhý a je v něm plno místa - Venga je široká a špatně se s ní parkuje
Citroen C4 má francouzsky měkkou karosérii a je laděný na pohodlí - Elantra se kroutí
Citigo má parádní podvozek, který ještě vylepšují malá kola - Getz drncá, protože má malá kola
Citigo má charakteristický zvuk - Elantra je hlučná

Ona skoro každá vlastnost auta se dá hodnotit jako nevýhoda i jako výhoda.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1723
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Re: ELANTRA 2011

Příspěvek od XMira »

Na druhou stranu jsem o Elantře taky uvažoval (dokonce o automatu) a nakonec jsem vzal i30. Co mi na Elantře vadilo, bylo zpracování kufru. Ty lanka a dráty, co jsou na horní straně kufru si přímo říkají o utržení. To polstrování v kufru, nebo co to je, taky zrovna dobře nepůsobí - jezdilo po celým kufru. Na dveřích jsem viděl hodně špatnej svár (možná vada jednoho kusu) a nakonec to rádio bez RDS mě dostalo. Nakonec jsem radši zaplatil mnohem míň za i30. I když je pravda, že design Elantry je o hodně dál.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Uživatelský avatar
Santos
*
Příspěvky: 45
Registrován: 21 zář 2011, 13:30

Re: ELANTRA 2011

Příspěvek od Santos »

Hardcam píše:1. pravdepodobne jsi nepochopil zakladni funkci uzamceni vozu. Pokud bys bydlel v Praze, kde kazdou chvili stojis v kolone a mistni spoluobcane ti bezostychu vyberou kufr, psal bys jinak.
Mam to aktivovane u obou aut, u i30 pri 20kmh, u Ceeda pri 40kmh a necham to zmenit na 20kmh, je to neocenitelna funkce a odemknout auto jednim stiskem snad neni takovy problem...teda jak pro koho.
2. s Elantrou se mi tech par cest, co jsem s ni absolvoval, rozjizdelo docela dobre, to se da nacvicit, chyba nevidim v aute.
1. ja som tú funkciu samozrejme pochopil, ibaže sa mi zdá, že lepšie je si auto manuálne, jedným stlačením zamknúť, keď to chcem, ako zakaždým manuálne tlačítkom otvárať dvere (ako nejaký autobusár) keď zastavím pri chodníku a chcem niekoho rýchlo naložiť. Ja som sa rozhodol nechať to zatiaľ prvý rok takto, a ak si na to za ten čas nezvyknem, tak to potom dám zrušiť.

2. beriem to tak, že treba nájsť ten správny cit. pre mňa je to o to horšie, že stále presadám z accenta do ely a tak mi asi trochu trvá zvyknúť si.
XMira píše:Tady jí teda dali naprdel :(
http://www.autoweb.cz/hyundai-elantra-16-mpi-at/
Táto recenzia vôbec nepotvrdzuje moju osobnú vyše mesačnú skúsenosť s Elou. Navyše je trápne ironická a dáva tušiť akým autám jej autor nadŕža. Tým však nevravím, že tie sú zlé.
Hyundai Elantra 1.6i GLS Style, bronzová metalíza, kúpené 9/2011
Mitsubishi Carisma 1.6i GL, strieborná metalíza, kúpené 5/1999 -[/color] PREDANÉ 8/2011
Hyundai Accent 1.3i GS, bledozelená metalíza, kúpené 8/1996, 115 000km
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: ELANTRA 2011

Příspěvek od Mexican »

mam len jednu technicku. Jazdil som teraz mesiac po USA, nova Elantra je podla mojho odhadu tak 60% Hyundaiov tam. Porovnavat tragicku a letargicku 1,6 dusenu Euro normami so 150 konovou 1,8 v amere je nemozne. Donald ma recht, spriahnutie 1,6 (tak slabej aj vykonovo aj krutakovo) s automatom asi nebude to prave pre "sportovo orientovaneho novinara" v ceskej republike. Osobne by som sa na nejake testy vyprdol, cas strateny citanim tych zaujatych blabolov venoval praci a z tych penazi si zaplatil Elantru na vikend. Osobna skusenost je ta najlepsia :-)

PS tym skusenostiam s prevodovkou by som aj veril. Motor ma maly krutak a kopce proste neutiahne a preto musi prevodovka radit ako o zivot. To iste som mal u 1,8 Toyoty Matrix (ta mala 5 st A/T) a jazdenie horami bolo skutocne neprijemne. Niekam do Holandska to ale bude idealne :-)

PS2 - Donald:
K tomu testu mám pár poznámek: Jde o auto dělané hlavně pro sociálně slabší Američany a tomu odpovídá i cena v USA
socialne slabsi americania byvaju v mestach a jazdia vylucne MHD a auto nemaju. Ak uz skutocne potrebuju auto a su z maleho mesta, jazdia ojazdenymi autami. Nove auta si rozhodne nekupuju. Elantrami tam jazdia najma ludia strednej triedy z vacsich a strednych miest. Najpredavanejsimi autami v USA su v sucastnosti prave sedany tej triedy (a jednej vyssie) napr Corolla, Focus, Altima, Accord. Pochopitelne redneci a ludia z vidieku si kupuju trucks (ci uz F150 alebo Dodge-Ram -> tam tie auta ale vo vacsine pripadov skutocne maju opodstatnenie). Ci uz Elantra alebo Sonata su v USA uplne normalne auta pre uplne normalnych ludi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
kaldous
*
Příspěvky: 11
Registrován: 02 lis 2011, 09:20

Re: ELANTRA 2011

Příspěvek od kaldous »

Zdravím všechny, zde jsou moje zkušenosti se 14ti denním užíváním nové Elantry.
Zatím jsem urazil jen asi 1500km, ale musím říct, že si to zatím pěkně užívám. Na téměř každodenní jízdu do práce se těším. Což je změna.
Oproti staršímu modelu co jsem měl (Hyundai Lantra 1997) je rozdíl obrovský, počínaje el. posilovačem řízení a spotřebou konče.

Elantra zabírá až tak od 3000otáček a víc, ale to je potom když jedu sám znát.
Hluk se vyskytuje asi tak od 120km v hodině, ale není to zvuk motoru.
Rádio je trochu problém, když si naladím stanici po pár kilometrech je pryč.
Vzadu je komfortně místa i pro prostorově výraznější.
Velikost kufru neřeším, když pojedeme 2x někam na delší dobu půjčím si rakev a je to.
Design auta je nenapodobitelný, je to sice subjektivní názor, ale ten je hodně rozhodující. Když se ti auto nelíbí, tak si ho nekoupíš, že?
Auto slušně drží stopu, je hned vyhřátý, spotřebu mám dle počítače 7,0/100km.

To je zatím všechno, co mě takhle z voleje napadá.

Mějte se, zdraví Aleš
Hyundai Lantra 1,8 GLS, r.v. 1997
Hyundai Elantra 1,6 Comfort, r.v. 2011
zulyk
**
Příspěvky: 329
Registrován: 31 srp 2010, 07:57
Bydliště: VT

Re: ELANTRA 2011

Příspěvek od zulyk »

ako hodnotis kvalitu pouzitych materialov a celkovo vypracovanie toho auta, mam na mysli, ci sa neozyvaju nejake pazvuky v aute
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
kaldous
*
Příspěvky: 11
Registrován: 02 lis 2011, 09:20

Re: ELANTRA 2011

Příspěvek od kaldous »

Pazvuky, no žádný zásadní nepociťuju. Jak říkám, auto je spíš tichý, ale jen do určitý rychlosti.
Hyundai Lantra 1,8 GLS, r.v. 1997
Hyundai Elantra 1,6 Comfort, r.v. 2011
Uživatelský avatar
Farrael
*****
Příspěvky: 2161
Registrován: 01 bře 2010, 21:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ELANTRA 2011

Příspěvek od Farrael »

A ten hluk není to náhodou od pneumatik? Co vím, tak ty co se fasují k novému autu obvykle nejsou zázrak bezhlučnosti ve vyšších rychlostech. ;-) Kord zimní.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red ;-)
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
zulyk
**
Příspěvky: 329
Registrován: 31 srp 2010, 07:57
Bydliště: VT

Re: ELANTRA 2011

Příspěvek od zulyk »

skor by som povedal, ze sudruhovia si nejak extra nedali zalezat na odhlucneni kolies, vynimka je jedine nova i40-ka :wink:
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
Odpovědět

Zpět na „ELANTRA“