Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Spotřeba i30
Zatím mě nikdo nepřesvědčil o tom, že ONO prodává nekvalitní palivo. Jezdím tam, do teska a občas, jsa masírován reklamou, pro dobrý pocit do shellu a žádné rozdíly nevidím. Na spotřebu mají vliv jiné věci, nepříklad teď nám tu začali na jednom úseku frézovat silnici a rázem spotřeba skočila o 0,5 l/100 km. Stejně tak, když se nedávno jedním úsekem jezdilo jen jedním pruhem a přibyl tam semafor, hned to bylo v průměru při cestě do práce půl litru na sto navíc. A pokud by se nedejbože stalo něco s motorem, tak bych chtěl od importéra, aby mi dokázal, že to bylo nekvalitním palivem. Pokud by tahle cesta nešla, tak je tu ještě havarijka, ne?
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
- Reklama
Re: Spotřeba i30
U benzinu neni co resit.Nafta je nachylnejsi.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Spotřeba i30
Mám ještě 2 poznámky k tématu kvality a ceny nafty:
1. To, že v A, D nebo CH odjedeš na nádrž o 100 km víc může znamenat, že nafta tolik nepění a do nádrže se vejde víc. Aditiva snižují pěnivost nafty významně.
2. Pokud jde o Tank Ono, slyšel jsem na vlastní uši na tisk. konferenci Benziny, že TO nakupuje část paliv v zahraničních rafineriích a že jde o kvalitní palivo. Jejich nízkou cenu si vysvětlují daňovými podvody. Ovšem nerozumím tomu, jak jim to může tak dlouho procházet, když po nich státní orgány dlouhodobě jdou jak slepice po flusu. Dle mého názoru je to o výtoči - stojan TO se nezastaví, v Benzině je furt prázdno.
1. To, že v A, D nebo CH odjedeš na nádrž o 100 km víc může znamenat, že nafta tolik nepění a do nádrže se vejde víc. Aditiva snižují pěnivost nafty významně.
2. Pokud jde o Tank Ono, slyšel jsem na vlastní uši na tisk. konferenci Benziny, že TO nakupuje část paliv v zahraničních rafineriích a že jde o kvalitní palivo. Jejich nízkou cenu si vysvětlují daňovými podvody. Ovšem nerozumím tomu, jak jim to může tak dlouho procházet, když po nich státní orgány dlouhodobě jdou jak slepice po flusu. Dle mého názoru je to o výtoči - stojan TO se nezastaví, v Benzině je furt prázdno.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Re: Spotřeba i30
Souhlas, už kdysi se mluvilo o jejich strategii nízká marže, vysoká výtoč. Navíc se mi líbí jejich politika jedné ceny všude.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: Spotřeba i30
Donalde, když mám napěněné palivo, tak ho tam dostanu míň (příklad: OMV Kufstein, Rakousko - tlak jak sviňa, napěněná nafta, pistole cvakla už po 35 litrech, přitom normálně cvakala až mezi 45 - 48...). Tady se jedná o prostý výpočet objemu natankovaného paliva a najetých km. A nejedná se o jedinou nádrž, ani jediné auto, to je dlouhodobá zkušenost potvrzená na několika vozech a obou "hlavních" palivech - u CNG byla spotřeba obdobná, tam jsem rozdíl nezaznamenal.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Spotřeba i30
Když jsem otestoval Mělnické Ono,tak byl motor daleko hlučnější.Toť má zkušenost.Od té doby radši neexperimentuji.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Spotřeba i30
Ano, to je rozumný přístup. Já osobně tedy neznám nikoho, kdy by nějak poškodil motor a prokázanou příčinou by byla nekvalitní nafta. V každém případě, pokud by mě někdy něco podobného potkalo a servis by to odůvodnil nekvalitní naftou, tak chci po servisu nějaké hmatatelné a nezvratitelné důkazy, že to tak skutečně je. Ne že na mě nějakej přijímací technik štěkne někde od stolu, že vyndali vstřikovač a je to jasně špatnou naftou. Prostě je na straně servisu, případně importéra, aby toto prokázali. Já vím, že by mi to stejně asi bylo málo platné, ale nějak pro klidnější pocit, od té doby co mám diesela, mám schované veškeré účtenky od tankování na čerpačkách. Doposud jsem natankoval celkem 41x plnou nádrž, z toho jsem 4x bral na ONU, 1x u Tesca a jinak vše Benzina (90% Verva, 10% Top Q).Luboshak píše:.....A pokud by se nedejbože stalo něco s motorem, tak bych chtěl od importéra, aby mi dokázal, že to bylo nekvalitním palivem.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Spotřeba i30
Takže co z toho plyne, že asi až tak moc nezáleží na značce ale na jiných faktorech a já rozdíl ve spotřebě vůbec nevidím ať tankuji co tankuji. ONO tedy vyzkouším a jsem zvědav. VERVU stejně jako ŠKODOVKY propaguje i Svět Motorů a jednu dobu propagoval VERVU i Autohit, tudíž si o tom začínám myslet své a prémiové paliva asi přestanu tankovat úplně.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Spotřeba i30
matesekul: Otázka je, jestli je to značkou ONO, nebo tím městem. Já mám zase negativní zkušenosti s Vervou z Mělníka
Což neznamená, že tady oroduju za T.O., já jsem spíš LUK oilák...
Což neznamená, že tady oroduju za T.O., já jsem spíš LUK oilák...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Spotřeba i30
Já zase s Vervou z Mělníka od nádraží nemám problém.Tu druhou,myslím u ludmily,nemám vyzkoušenou.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Spotřeba i30
Nevím, jestli automobilová paliva v ČR mají nižší energii a obecně kvalitu, to neposoudím, protože tankuji výhradně tady. Kromě 1 negativní zkušenosti s benzínem s vodou u Euro Oil (tehdy Octavia 1.8 moc nechtěla jet) jsem problém nikdy žádný nezaznamenal. Tankuji výhradně u Tank Ono v Mělníku od doby, co to tam převzali, a nemám žádné problémy. Jak jsem psal, přidávám VIF tak, že to nákladově dělá na litr cca 20 - 30 haléřů. Spotřebu mám dlouhodobě kolem 5 litrů, teď po vyřazení egr ventilu to vypadá na 4,8 l. Každý má jinou zkušenost a proto každý tankuje jinde. To je dobře, protože ty fronty u pumpy TO mě už začínají štvát.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Re: Spotřeba i30
Hele a co dieseltech od agipu. máte s tím zkušenosti. stojí stejně jak normální nafta.
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011
Re: Spotřeba i30
K Agipu taky jezdim a mam podobny pocit jako u Vervy, a to mensi hlucnost u 1,9tdi OII otazka je jestli je to jen pocit nebo skutecnost.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Spotřeba i30
Chtělo by to NOVÝ TEST paliv.. I Shell má najednou vylepšené palivo bez příplatku snižující hlučnost a spotřebu za běžnou cenu Naturalu, AGIP to samé - super tec, disel tech..standas píše:Hele a co dieseltech od agipu. máte s tím zkušenosti. stojí stejně jak normální nafta.
Prostě nezávislý test - zkušebnu, která vše změří a vydá výsledky..
Toho jediného se bojí
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Spotřeba i30
Mam obavu o nezavislost, krome toho zalezi i na tom jak se kdo o pumpu stara a jaka je tam prutocnost. Co natom kdyz bude nejlepsi Agip a na nejake pumpe to budou mrvit.
Euroil spotreba za tyden 6,7l a Verva 6,3l docela prekvapeni, a jezdi se porad stejna trasa.
Euroil spotreba za tyden 6,7l a Verva 6,3l docela prekvapeni, a jezdi se porad stejna trasa.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)