Antikorozního nástřik spodné části auta
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 145
- Registrován: 02 kvě 2010, 20:44
- Bydliště: "Tady i onde,to byste nepochopil..."
Re: Antikorozního nástřik spodné části auta
Sprejový gumoasfalt(ono je to spíš něco jako BODY) doporučuji,při výměně kol za zimáky jsem kontroloval stav nástřiku z fabriky a třeba u mé i30 nebyl vůbec nastříkaný horní hrnek na pružinu na levé straně a taky bylo pár nedodělků za trubičkami a v kapsách pro uchycení náprav. Takže provedena dostříkáž,samozřejmě po očištění. Apropo technický benzín ten původní nástřik krásně smývá,takže opatrně. Jinak nástřik porovnáván se stejně mladou Fobií,tam je to snad ještě horší. Na prazích zespoda nakydáno jak když zedník nahazuje lopatou a zbytek spodku je úplně čistý,bez nástřiku,krásná základovka.... Asi se šetří všude stejně,nebo spíš Škodaauto ještě víc.
i30 1.4 Start , Champagne Silver, Made in Nošovice
ex.: Peugeot 206 1.1
Peugeot 205 1.8
Škoda 120L
Škoda 100L
2x Trabant 601 "Limousine"
ex.: Peugeot 206 1.1
Peugeot 205 1.8
Škoda 120L
Škoda 100L
2x Trabant 601 "Limousine"
- Reklama
Re: Antikorozního nástřik spodné části auta
taky jsem nechal spodek Icka dostriknout, vcetne části prahů (viz foto) - ty byly za prednima kolama obyty na kov - ten hluk od odstrelenyho bordelu ma tedy i fyzicky dopad na nater prahu, premyslim o shaneni nejakych vetsich zasterek k predni naprave, nemate nekdo nejaky tip?
- Přílohy
-
- 01.jpg (166.51 KiB) Zobrazeno 3160 x
-
- 03.jpg (205.68 KiB) Zobrazeno 3160 x
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: Antikorozního nástřik spodné části auta
Tak takhle nějak to vypadá za zástěrkama po dvou letech:
Ale nemyslím si, že je to od kamínků. Je to hned za zástěrkou, takže jak by se tam dostaly?
Problém je podle mne v tom zahnutí. Plech je vodorovně zahnut a loupe se to od hrany postupně nahoru. Alespoň dle stavu u spolujezdce, kde to teprve začíná. Po dešti pod tím byla voda a po lehkém přejetí prstem to takto odpadlo, jak mokrý papír.
Ten kov pod tím se mi zdá lakovaný, na něm gumový nástřik a teprve na tom barva. Možná to pracuje i změnou teplot, těžko říct. Na horním obrázku vpravo ta barva není až na hranu, na dolním vlevo se naopak na hraně láme.
Ale nemyslím si, že je to od kamínků. Je to hned za zástěrkou, takže jak by se tam dostaly?
Problém je podle mne v tom zahnutí. Plech je vodorovně zahnut a loupe se to od hrany postupně nahoru. Alespoň dle stavu u spolujezdce, kde to teprve začíná. Po dešti pod tím byla voda a po lehkém přejetí prstem to takto odpadlo, jak mokrý papír.
Ten kov pod tím se mi zdá lakovaný, na něm gumový nástřik a teprve na tom barva. Možná to pracuje i změnou teplot, těžko říct. Na horním obrázku vpravo ta barva není až na hranu, na dolním vlevo se naopak na hraně láme.
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antikorozního nástřik spodné části auta
A nemoze to byt sposobene heverom pri vymene kolesa ? Mozno si ho omylom ulozil na zle miesto, pretoze to nie je v tych drazkach, ale vsetko sa moze stat. A ked nie od teba tak ked chodis na kazdorocne prehliadky tak tam auto zdvyhnu zdvyhakom, ktoreho "papuca" sa ulozi priblizne na tomto mieste, moze byt ze sa nater pretlacil a nasledne odskocil. Ja mam doma kupeny cierny sprej na podbehy a vzdy po pouziti zdvyhaka to dane miesto zastriekam. Sprej vytvara presne taky isty gumoasfaltovy povrch akym je nastriekany spodok auta.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: Antikorozního nástřik spodné části auta
Tohle je hned za zástěrkama, místo na hever je ještě kousek vedle. Ten sprej mám a po heveru to taky vždycky opravím a už jsem s ním zastříknul i toto. Jestli se to stalo v servisu těžko říct, ani to nikomu nedokážu, ale podle stavu u spolujezdce spíš ne. Tam se to teprve loupat začíná, barva je taky trochu popraskaná (lze vidět jen po zvětšení z digitální fotky) a na mechanické poškození to nevypadá. Spíš to teplo, proud vzduchu, styření té gumy jako podkladu... Hrany co jsou dál se zdají v pohodě, trpí jen tento ohyb (ono to není z fotky patrné, ale ten ohyb je jen cca 6-8cm dlouhý, dál už jen kolmý nezahýbaný svár - na první fotce od Maca je to k tomu prvnímu prolisu na hraně).
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antikorozního nástřik spodné části auta
tak ak to odpadne znovu tak to odmasti, mozno je to mastne a potom strekni
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Antikorozního nástřik spodné části auta
Na spodek jsem koukal a spodky prahu jsem nedavno cistil, za se to byt OK, ale asi se uz se budu muset odhodlat jit na nastrik, nerad bych to u novyho auta podcenil.
Maco: co vsechno se strikalo? Co ramena, napravy a alsi casti, co rady hniji?
Maco: co vsechno se strikalo? Co ramena, napravy a alsi casti, co rady hniji?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Antikorozního nástřik spodné části auta
Ma i30 osetrene dutiny z vyroby ???
I30 1.6CRDI 66 KW paket trikolor + (3.2011)
Re: Antikorozního nástřik spodné části auta
lada72 píše:Ma i30 osetrene dutiny z vyroby ???
Ano moje 2011ka má. Z dutin dveří vytéká sra..ka jako z pátých dveří Felicie . Teda ne tolik, ale je to tam mastný. Aspoń nemusíme dutiny dělat. Někdo nemusí stříkat ani spodek .
Sry, to je černej humor
T.
i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW