Pneumatiky pro ix20
Moderátoři: frawd, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8124
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky pro ix20
ferdu: mas pravdu. Policajti (a aj to len ti obzvlast bystri a rypavi) su schopni skotrolovat len index co tam mas a porovnat ho s udajom na zadnej strane maleho technicaku. Pretoze presne varianty (kolesa+pneu+ET) su len vo velkom TP. To je mozne detailne skontrolovat na STK aebo po nehode . Ja mam napr predpisany index V (a to teda neviem, jak na to ti joudove z Hyundai prisli), mam obute letne H, co je stale asi o 30 km/h viac nez mam max rychlost a bol som s tym na STK, bez problemu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: Pneumatiky pro ix20
Víte někdo jaký je rozdíl mezi Continental ContiWinterContact TS830 P a Continental ContiWinterContact TS830. Na první pohled mají jiný vzorek, ale co znamená to P.
HYUNDAI ix20 1,6 Style Sienna Orange
- PetrUL
- **
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14 říj 2011, 17:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky pro ix20
Zdravím, tady na stánkách výrobce jsou ty pneumatiky popsaný, ale označení P není nějak zvlášť vysvětleno ... (myslím si, že to "P" je označení jako POWER - síla pro výkonnná vozidla)
Máte někdo jiné vysvětlení
http://www.conti-online.com/generator/w ... _p_cz.html
Máte někdo jiné vysvětlení
http://www.conti-online.com/generator/w ... _p_cz.html
ix20 1,6 CVVT 16V,TRIKOLOR
Vanilla White, 11/2011
Vanilla White, 11/2011
Re: Pneumatiky pro ix20
Našel jsem tento popis. Potvrzuje tvoji teorii.
Run Flat technologie. Nová ContiWinterContactTM TS 830 P - bezpečně v zimě s výkonnými vozidly. Vyjímečná brzdná síla na mokré a zledovatělé vozovce. Vysoká tuhost bloků dezénu ve středové části a v obvodovém směru a velký počet lamel s optimalizovanou sestavou adhezních hran zaručuje vynikající brzdný výkon na mokru, stejně jako na sněhu a ledu. Lepší záběr na sněhu. Vysoký počet bloků a lamel v ramenních oblastech a použití „zámečkových“ sinusových lamel vytváří více adhezních hran a zvýšuje tak trakční sílu na sněhu. Dlouhá životnost. Díky rovnoměrnému rozložení tuhosti v dezénových blocích a rovnoměrné distribuci kontaktního tlaku, vykazuje pneumatika ContiWinterContact™ TS 830 P menší a rovnoměrnější opotřebení. Výsledkem je samozřejmě delší životnost pneu.
Pneumatika ContiWinterContact TS 830 byla navržena pro spolupráci s elektronickými bezpečnostními systémy – ESC. Systém ESC selektivně kontroluje brzdnou sílu , která působí na jedno kolo (zadní kolo na vnitřní straně zatáčky) a tak stabilizuje vozidlo. Unikátní design dezénu zvyšuje brzdný efekt pneumatiky a následně systému ESC.Vysoký počet záběrových bloků v ramenní části dezénu a bohatý lamelový systém, je zárukou velmi efektivního zařezávání se do sněhu a vyvážených adhezních vlastností v zimních podmínkách.
Výsledek: Kratší brzdná dráha na sněhu. Vysoká tuhost bloků ve střední části dezénu s propracovaným lamelovým systémem zajišťuje vynikající brzdný výkon na ledu a mokrém povrchu.Zkrácení brzdné dráhy na sněhu díky vysokému počtu bloků v ramenní části dezénu.Vynikající brzdný výkon na ledu a mokrém povrchu. Design dezénu je navržen pro nejmodernější elektronické jízdní systémy. Jedinečné snížení spotřeby paliva.
Péčka už jsou doma.
Run Flat technologie. Nová ContiWinterContactTM TS 830 P - bezpečně v zimě s výkonnými vozidly. Vyjímečná brzdná síla na mokré a zledovatělé vozovce. Vysoká tuhost bloků dezénu ve středové části a v obvodovém směru a velký počet lamel s optimalizovanou sestavou adhezních hran zaručuje vynikající brzdný výkon na mokru, stejně jako na sněhu a ledu. Lepší záběr na sněhu. Vysoký počet bloků a lamel v ramenních oblastech a použití „zámečkových“ sinusových lamel vytváří více adhezních hran a zvýšuje tak trakční sílu na sněhu. Dlouhá životnost. Díky rovnoměrnému rozložení tuhosti v dezénových blocích a rovnoměrné distribuci kontaktního tlaku, vykazuje pneumatika ContiWinterContact™ TS 830 P menší a rovnoměrnější opotřebení. Výsledkem je samozřejmě delší životnost pneu.
Pneumatika ContiWinterContact TS 830 byla navržena pro spolupráci s elektronickými bezpečnostními systémy – ESC. Systém ESC selektivně kontroluje brzdnou sílu , která působí na jedno kolo (zadní kolo na vnitřní straně zatáčky) a tak stabilizuje vozidlo. Unikátní design dezénu zvyšuje brzdný efekt pneumatiky a následně systému ESC.Vysoký počet záběrových bloků v ramenní části dezénu a bohatý lamelový systém, je zárukou velmi efektivního zařezávání se do sněhu a vyvážených adhezních vlastností v zimních podmínkách.
Výsledek: Kratší brzdná dráha na sněhu. Vysoká tuhost bloků ve střední části dezénu s propracovaným lamelovým systémem zajišťuje vynikající brzdný výkon na ledu a mokrém povrchu.Zkrácení brzdné dráhy na sněhu díky vysokému počtu bloků v ramenní části dezénu.Vynikající brzdný výkon na ledu a mokrém povrchu. Design dezénu je navržen pro nejmodernější elektronické jízdní systémy. Jedinečné snížení spotřeby paliva.
Péčka už jsou doma.
HYUNDAI ix20 1,6 Style Sienna Orange
Re: Pneumatiky pro ix20
Včera jsem posuvkou proměřil opotřebení letních Continentálů, které mám z výroby na autě. 205 55 R16 PremiumContakt 2. Byl jsem příjemně překvapený. Sjíždějí se velmi pomalu. Podle testů letních pneumatik by měly mít celkem krátkou životnost. Řadu disciplín vyhrali, jsou relativně měkké a proto dobře sedí. Proto krátká životnost, prognozovaná na cca 25 -35 tisíc km. V testu ale dostali nejhorší známku za ekonomiku poměr cena výkon km. A já naměřil pravý opak! Nové mají 8mm, a já jsem naměřil po ujetí 20 tisíc km ještě 6mm gumy. To znamená že 1mm se ojede za 10 tisíc km. Když odečtu cca 1,5mm které se už ojet nesmí, tak tam ještě mám 4,5 mm což je teoreticky 45 tisíc??? Celkem 65 tisíc? To se mi ani nechce věřit. Jak se Vám ojíždějí?
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Pneumatiky pro ix20
Po přezutí na zimní mě svítí kontrolka tlaku vzduchu v pneu. Co s tím? ScanMaster ji zhasnout neumí? Já jsem tomu nevěřil, že jsou ve ventilech na origo elektronech nějaká čidla, ale asi fakt jo! Četl jsem o tom v sekci pro i30. Domníval jsem se, že při poklesu tlaku v kole se zmenší jeho obvod a kolo se začne točit rychleji jako když funguje ESP a ono je to jinak. Tak to na mě bude asi svítit kontrolka celou zimu??
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Pneumatiky pro ix20
Ahojte, po skusenostiach na zimných pneu 195/65/15 som sa rozhodol originály 205/55/16 AL predať a kúpiť 15" aj na leto, alebo vymením s niekym,ak by ste chceli...Lepšie sa to auto cíti na ceste a je obratnejšie...
Hyundai iX 20 1,4 CRDi Style, RED
Re: Pneumatiky pro ix20
U mně nakonec vyhráli Michelin Alpin 4 R15. Max. spokojenost, ale tuto zimu zatím nebylo příliš příležitostí na opravdový test
ix20, 1.6 Style, White
- PetrUL
- **
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14 říj 2011, 17:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky pro ix20
Já koupil Continental 195/65 R 15 TS830 a co jsem zatím mohl vyzkoušet (žádné Alpy jen české hory s 10 cm sněhu ), tak jsem moc spokojený ...
ix20 1,6 CVVT 16V,TRIKOLOR
Vanilla White, 11/2011
Vanilla White, 11/2011
-
- **
- Příspěvky: 426
- Registrován: 13 dub 2011, 14:08
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Pneumatiky pro ix20
Tiež mám tie to pneu.Plná spokojnost.Vidia sa mi tichšie ako letné Continentali
Hyundai IX 20 1.6. 1.4 crystal white-Šemík/+Š Felicia,Š Rapid,Š1203,VAZ2105,VAZ2102,Š100
Re: Pneumatiky pro ix20
Pokud ještě uvažujete o koupi zimních pneu, našel jsem článek, který by mohl pomoci při výběru pneu, a jehož odkaz přidávám. Je o tom, jaké jsou rozdíly v dezénu zimních pneumatik - kdy je lepší směrová a kdy asymetrická pneumatika.
Na podzim se to tu diskutovalo třeba v souvislosti s pneu Continental 830 / 830P.
Tak se trochu poučte.
http://www.auto.cz/asymetricky-dezen-64393
Na podzim se to tu diskutovalo třeba v souvislosti s pneu Continental 830 / 830P.
Tak se trochu poučte.
http://www.auto.cz/asymetricky-dezen-64393
HYUNDAI ix20 COMFORT 1,4 CVVT 16V , Stříbrná
Š FELICIA 1,3 GLXi
Š FAVORIT 136
Š FELICIA 1,3 GLXi
Š FAVORIT 136
- kubad
- **
- Příspěvky: 221
- Registrován: 05 srp 2010, 08:10
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky pro ix20
Mexican píše:ferdu: mas pravdu. Policajti (a aj to len ti obzvlast bystri a rypavi) su schopni skotrolovat len index co tam mas a porovnat ho s udajom na zadnej strane maleho technicaku. Pretoze presne varianty (kolesa+pneu+ET) su len vo velkom TP. To je mozne detailne skontrolovat na STK aebo po nehode . Ja mam napr predpisany index V (a to teda neviem, jak na to ti joudove z Hyundai prisli), mam obute letne H, co je stale asi o 30 km/h viac nez mam max rychlost a bol som s tym na STK, bez problemu
ohledně indexu rychlosti ti nemůže nikdo nic říct, je to tvoje volba max povolená rychlost je jasně daná a každému muže být fuk jestli dám pneu do 170 nebo 190 nebo do 210km
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
Re: Pneumatiky pro ix20
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Pneumatiky pro ix20
Asi nějaký dement....
Na suché cestě musí brzdit všechny +- stejně.
Ovšem v mokru na sněhu už to bude jinak protože každá má dělaný vzorek pro jiný záběr a druhá věc při nehodě na brzdu hupsnete a bude vám jedno co s tou pneumatikou bude a pochybuji že když budeš dělat test že budeš brzdit tak stejně intenzivně.
Na suché cestě musí brzdit všechny +- stejně.
Ovšem v mokru na sněhu už to bude jinak protože každá má dělaný vzorek pro jiný záběr a druhá věc při nehodě na brzdu hupsnete a bude vám jedno co s tou pneumatikou bude a pochybuji že když budeš dělat test že budeš brzdit tak stejně intenzivně.
Re: Pneumatiky pro ix20
sobane
ehm s tim určováním medicínské diagnostiky bych byl poněkud opatrnější, mohlo by se to obrátit proti tobě, to za prvé, za druhé je mi proti srsti, když mi někdo nějakým dementním zákonem něco nařizuje (např zimní pneu) a také na jednom ze svých aut mám celoročně letní a jezdím i když vím že sněží nebo bude sněžit, dělal jsem to i za komančů tak proč strkat hlavu do chomoutu jako stádo, to že někdo řekl zákonem "A" , znamená, že se bude (a tady si troufám říct, že velice správně) druhej snažit říct "B" a tady je k tomu "B" článek
http://www.autoweb.cz/letni-pneumatiky-budou-povinne/
kdyby jsi chtěl polemizovat o tom cos napsal, tak tady nejdřív nastudovat, neříkám, že je tam vše pravda, ale v zásadě se k závěrům můžu připojit
připojil bych se k německému modelu, tam ti nikdo nic nenařizuje a nikdo nic neřeší, avšak pouze do chvíle, kdy vznikne nějaký problém (havárie na sněhu a letních pneu, pak teprve začínají represivní složky svou práci
ještě k tomu hupsnutí, nemůžu souhlasit že na to "hupsneme" asi jako na rejč, to by do těch aut nemontovali BAS někdo hold na ten rejč hupsne míň, někdo víc
ehm s tim určováním medicínské diagnostiky bych byl poněkud opatrnější, mohlo by se to obrátit proti tobě, to za prvé, za druhé je mi proti srsti, když mi někdo nějakým dementním zákonem něco nařizuje (např zimní pneu) a také na jednom ze svých aut mám celoročně letní a jezdím i když vím že sněží nebo bude sněžit, dělal jsem to i za komančů tak proč strkat hlavu do chomoutu jako stádo, to že někdo řekl zákonem "A" , znamená, že se bude (a tady si troufám říct, že velice správně) druhej snažit říct "B" a tady je k tomu "B" článek
http://www.autoweb.cz/letni-pneumatiky-budou-povinne/
kdyby jsi chtěl polemizovat o tom cos napsal, tak tady nejdřív nastudovat, neříkám, že je tam vše pravda, ale v zásadě se k závěrům můžu připojit
připojil bych se k německému modelu, tam ti nikdo nic nenařizuje a nikdo nic neřeší, avšak pouze do chvíle, kdy vznikne nějaký problém (havárie na sněhu a letních pneu, pak teprve začínají represivní složky svou práci
ještě k tomu hupsnutí, nemůžu souhlasit že na to "hupsneme" asi jako na rejč, to by do těch aut nemontovali BAS někdo hold na ten rejč hupsne míň, někdo víc
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012