Při dupnutí plynu nemá výkon
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
[quote="Cvrček"]Ciao, nevím oč tu moc je, ale moje dojmy (bez emocí):
a) FORUM HYUNDAI - měl jsem předtím Octavii I a II a byl jsem aktivní na Škoda foru - lidi vesměs příjmení, na dotazy rychlá reakce a snaha pomoct.
Tady mi v porovnání s výše uvedeným přijde, že tohle forum "spí" nebo spíš diskuse 3-4 lidí, kteří tu jsou dlouho.. Tím samozřejmě nechci nikoho urazit, nebo kritizovat, prostě můj dojem je takový.
neni tak prodejny jako Skoda a kupuje si ho hodne starsich lidi a jinych kteri sem urcite nepolezou prispivat. Ted jsem potkal jednoho mladsiho uzivatele (tak do 30let) na parkovisti s I30 pred faceliftem, tak jsem se dal do reci jak dlouho ho mam, jak je spokojeny atd.. Rekl ze ho ma tri roky a naprosta spokojenost a spolehlivost a kvalita, tak jsem se zaptal kolik ma najeto zda s tim jezdi v zime, najeto 4000 km !!! za 3 roky a v zime a v desti nesmi jezdit. Tak to mi stacilo. To uz se vyplati spis jezdit taxikem.
a) FORUM HYUNDAI - měl jsem předtím Octavii I a II a byl jsem aktivní na Škoda foru - lidi vesměs příjmení, na dotazy rychlá reakce a snaha pomoct.
Tady mi v porovnání s výše uvedeným přijde, že tohle forum "spí" nebo spíš diskuse 3-4 lidí, kteří tu jsou dlouho.. Tím samozřejmě nechci nikoho urazit, nebo kritizovat, prostě můj dojem je takový.
neni tak prodejny jako Skoda a kupuje si ho hodne starsich lidi a jinych kteri sem urcite nepolezou prispivat. Ted jsem potkal jednoho mladsiho uzivatele (tak do 30let) na parkovisti s I30 pred faceliftem, tak jsem se dal do reci jak dlouho ho mam, jak je spokojeny atd.. Rekl ze ho ma tri roky a naprosta spokojenost a spolehlivost a kvalita, tak jsem se zaptal kolik ma najeto zda s tim jezdi v zime, najeto 4000 km !!! za 3 roky a v zime a v desti nesmi jezdit. Tak to mi stacilo. To uz se vyplati spis jezdit taxikem.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- Reklama
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Takže u mě už je to uzavřený, díky Hardcama, který potvrdil, že to moje auto jede normálně.
i30, 1.4 MPi DOHC CVVT, Comfort, Shine Red, Korea
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Dovolim si použít toto vlákno pro dotaz na majitele benzínů s PP, který ukazuje okamžitou spotřebu.
Má někdo vyzkoušeno spotřebu v těchto jízdních režimech?
1) jedu do táhlého kopce na 5ku a "dusím" to mezi 2-3t. otáček
2) stejný kopec, stejná rychlost, ale na 4ku mezi 3-4t. otáček.
Dík
Má někdo vyzkoušeno spotřebu v těchto jízdních režimech?
1) jedu do táhlého kopce na 5ku a "dusím" to mezi 2-3t. otáček
2) stejný kopec, stejná rychlost, ale na 4ku mezi 3-4t. otáček.
Dík
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
willy, to se těžko takhle řekne, "táhlý kopec". Každý má jiný sklon... Zkusím to někde poměřit, ale moc přesné to nebude. Okamžiková spotřeba dost přeskakuje a o její přesnosti nejsem moc přesvědčen
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Neztrácej s tím zbytečně čas, myslel jsem jestli to už má někdo odpozorováno, nechci to nijak hrotit celkem o nic nejde.
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Ja to mám odpozorované, každý deň jazdím tiahlim kopcom s MPR 130 km/h. Ak idem s vyšším rýchlostným stupňom na nižších otáčkach, tak mi to ukazuje nižšiu okamžitú spotrebu ako pri nižšom stupni na vyšších otáčkách. Je to podľa mňa aj dosť logické.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Díky, to je dobrá a užitečná informace.
Nebyl jsem si tím jistý, právě proto, že jsem měl pocit když se to "dusí" tak to bude pracovat v neekonomickém režimu a spotřeba poleze nahoru.
Asi proto tedy výroce má nastavený našeptávač, že tě nutí do co nejnižších otáček.
Ještě jednou díky.
Nebyl jsem si tím jistý, právě proto, že jsem měl pocit když se to "dusí" tak to bude pracovat v neekonomickém režimu a spotřeba poleze nahoru.
Asi proto tedy výroce má nastavený našeptávač, že tě nutí do co nejnižších otáček.
Ještě jednou díky.
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
nevím jestli vám rozumím, hlavní je jezdit trochu hlavou ne? "Ekonomický režim" notabene v kopci, může být taky pěkně na hovno režim.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Při dupnutí plynu nemá výkon
Ale jistě, neboj, jezdím hlavou(hlavně spíš citem), jen si myslím, že je dobré vědět o autě(motoru) co nejvíc.
Určitě nejezdím do kopce 1500ot/min s plynem na podlaze
Určitě nejezdím do kopce 1500ot/min s plynem na podlaze