Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Tak mě to nějak nefachčí. Když zastavím, vyplnu motor a vytáhnu klíčky, tak parkovačky furt svítí. Když otevřu dveře tak něksy auto zhasne, ale už se stalo, že zůstaly parkovačky svítit i po zamknutí auta. Radši už točím točítke. Chtěl jsem v servisu nějaké autom.svícení, ale prý tam už je. Co vy na to?
- Reklama
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Zkus nevypnout světla páčkou,hned jak zastavíš tak vylez z auta a auto 2x po sobě zamkni.Pokud světla zhasnou,máš tam follow me home a to už ti nezbývá nic jiného,než otevřít manuál od auta a pořádně si ho přečíst Pokud nezhasnou,zkus to ještě jednou.
Pokud se ti občas stane,že zůstanou parkovačky svítit a nemáš fmh,tak je chyba ve spínací skříňce a je to na servis.Většinou pomůže znovu strčit klíče do zapalování a vyndat aby to cvaklo.Ale to je jen první pomoc.
Pokud se ti občas stane,že zůstanou parkovačky svítit a nemáš fmh,tak je chyba ve spínací skříňce a je to na servis.Většinou pomůže znovu strčit klíče do zapalování a vyndat aby to cvaklo.Ale to je jen první pomoc.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Denne svietenie som vyriesil pomocou zapojenia relatka. Nakolko sa u nas musi svietit a ja som stale zabudal zapnut svetla tak som zapojil relatko na skupinovy prepinac svetiel a funguje mi ti tak ze ked zhavim tak mi uz svietia stretavacie svetla ale pocas startovania zhasnu ,a po nastartovani znovu sa rozsvietia. po vypnuti kluca samozrejme zhasnu svetla. Mam r.v.2008. Do buducna planujem denne svietenie.
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Tak furt přemýšlím, jestli DLR ano nebo ne. Z nějakých LED dodělávek vepředu nejsem odvázanej, ale dost mi vadí, že za jasného dne mám slabé podsvícení palubky (při zapnutých světlech se intenzita podsvícení snižuje), takže s tím reostatem podsvícení často točím (den / noc). Na předchozím autě jsem na něj během 4,5 roku šáhnul asi pětkrát... Navíc občas zapomenu rozsvítit (stane se to tak 1x za měsíc).
Líbí se mi řešení, jaké zvolil alarm, ale nechce se mi dělat takovou ďouru do nárazníku. Spíš jsem přemýšlel, jak to nacpat do spodní černé mřížky, ale ty "plástve" jsou dělané tak, že pro všechna možná světla je řezání nutné.
Přemýšlel jsem taky o tom relátku, který by spínalo dálková světla na menší výkon, ale vadí mi, že to není homologované (tady bych to asi okecal, ale občas se pohybuju v Rakousku, Německu, Švýcarsku a tam bych to chtěl mít v ažůru)
Objevil jsem ale toto:
http://tuningcenter.cz/214-svetla-pro-a ... -typ2.html. Tento typ mě zaujal kvůli své variabilitě: "Světla se vyznačují speciální konstrukcí, kdy je možné jednotlivé LED moduly sundat z kulatého držáku a namontovat samostatně, dle Vaší představy!"
Máte někdo na autě tento typ DLR? Přemýšlím, že bych část diod nacpal do mřížky v nárazníku - trošku by se ten plast musel ubrat, diody mají 25 mm a v mřížce je výška cca 20 mm - a některé bych musel vrtnout do těch "plných pláství" na kraji černého plastu. Vyvrtání pár 25 mm děr do nelakované části už by mě tak nebolelo...
Líbí se mi řešení, jaké zvolil alarm, ale nechce se mi dělat takovou ďouru do nárazníku. Spíš jsem přemýšlel, jak to nacpat do spodní černé mřížky, ale ty "plástve" jsou dělané tak, že pro všechna možná světla je řezání nutné.
Přemýšlel jsem taky o tom relátku, který by spínalo dálková světla na menší výkon, ale vadí mi, že to není homologované (tady bych to asi okecal, ale občas se pohybuju v Rakousku, Německu, Švýcarsku a tam bych to chtěl mít v ažůru)
Objevil jsem ale toto:
http://tuningcenter.cz/214-svetla-pro-a ... -typ2.html. Tento typ mě zaujal kvůli své variabilitě: "Světla se vyznačují speciální konstrukcí, kdy je možné jednotlivé LED moduly sundat z kulatého držáku a namontovat samostatně, dle Vaší představy!"
Máte někdo na autě tento typ DLR? Přemýšlím, že bych část diod nacpal do mřížky v nárazníku - trošku by se ten plast musel ubrat, diody mají 25 mm a v mřížce je výška cca 20 mm - a některé bych musel vrtnout do těch "plných pláství" na kraji černého plastu. Vyvrtání pár 25 mm děr do nelakované části už by mě tak nebolelo...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
riešenie alarma sa mi tiež páči
Mne to do čiernej masky nevliezlo , tebe asi ano, máš inú masku.Nevedel som dodržať rozmer 600mm od seba a 400mm od kraja. Ak by ..tak určite nerežem nárazník-ale som rád, že som si to urobil.Tým pádom display vidím pekne...
Mne to do čiernej masky nevliezlo , tebe asi ano, máš inú masku.Nevedel som dodržať rozmer 600mm od seba a 400mm od kraja. Ak by ..tak určite nerežem nárazník-ale som rád, že som si to urobil.Tým pádom display vidím pekne...
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
U těch faceliftovaných nárazníků to vyjde akorát, ta černá mřížka je větší a světlo musí zasahovat až úplně k jeho kraji, abych se dostal na max. 40 cm od okraje vozidla.
P.S.: Ještě, aby se ti alarmovo řešení nelíbilo
P.S.: Ještě, aby se ti alarmovo řešení nelíbilo
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
ak ich budeš rozmiestňovať, nezabudni, že najbližšie svietiace body nesmú byť bližšie ako 600mm.
ono...ak človek niečo vytvorí, tak si po chvíli povie: "urobil by som to inak, keby som to robil ešte raz...
v tomto prípade to neplatí...
ono...ak človek niečo vytvorí, tak si po chvíli povie: "urobil by som to inak, keby som to robil ešte raz...
v tomto prípade to neplatí...
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Chasnik, až to budeš mať, tak sem daj fotky a svoje postrehy z montáže. Pôjdem tiež do toho, vyzerá to sľubne s tými svetlami.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
vcera mi nevypli svetla. uz sa mi to stalo druhykrat kua. boli zapnute cez 1,5 hodiny. vadi to nejako na baterku?? auto ma pol roka. ci to sa dobije samo pocas jazdy? proste ci to treba nejako riesit, dufam ze nie. ako nastartoval som, vsetko funguje.
diki za odpoved
diki za odpoved
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Nech si v servisu vymenit wire kabel na zaruku, pokud jsi auto opustil dvermi ridice.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Takže abych vám to osvětlil:
1. Povinost mít DRL platí u aut HOMOLOGOVANÝCH po 1.1.2011 - pokud automobilka homologovala 31.12.2010, tak klidně může dalších X let vyrábět auta bez DRL
2. potkávačky technicky nejsou DRL, DRL má vlastní homologaci - je to prostě samostatný zdroj světla s mnoha specifiky
Pro vysvětlení - dělám ve fabrice na automobilové lampy
1. Povinost mít DRL platí u aut HOMOLOGOVANÝCH po 1.1.2011 - pokud automobilka homologovala 31.12.2010, tak klidně může dalších X let vyrábět auta bez DRL
2. potkávačky technicky nejsou DRL, DRL má vlastní homologaci - je to prostě samostatný zdroj světla s mnoha specifiky
Pro vysvětlení - dělám ve fabrice na automobilové lampy
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Môj postreh s automatickým (ne)vypínaním svetiel.. pri bežnom zaparkovaní/zamknutí sa svetlá stále vypnú (zastavím, vypnem motor, zavriem dvere, prípadne niečo vyberiem z kufra, zamknem). Ale ak napríklad zastavím, úplne vypnem motor (aj rádio), potom otočím kľúčom, aby šlo aspoň rádio, prípadne viac, aby som dotiahol okná.. chvíľu posedím a ešte niečo porobím s autom bez naštartovania.. a až tak vystúpim z auta a zamknem.. vtedy s najväčšou pravdepodobnosťou svetlá nevypnú. Nemám odskúšané všetky potrebné úkony.. aby to nastalo, ale viem, že sa to deje pri nie štandardnom opustení auta.
Škoda Fabia Combi 1.4MPI 50kw Comfort 4/2001
Hyundai i30CW 1.6i CVVT 93kW Style 6/2011
Hyundai i30CW 1.6i CVVT 93kW Style 6/2011
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
no je to mozne ze som standartne neopustil motorove vozidlo
ale zaujma ma ci ta 1,5 hodina svietenia nieco urobi s baterkou, alebo nemusim to riesit.
hm??
ale zaujma ma ci ta 1,5 hodina svietenia nieco urobi s baterkou, alebo nemusim to riesit.
hm??
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
Neurobí nič viac, než ju vybije. Ak si potom naštartoval, tak sa vybiť nestihla. Pri najbližšej dlhšej jazde ti ju alternátor zase dobije, takže podľa mňa nerieš.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Denní svícení v i30 (rok výroby 2011)
kamo ja som mal tiez tento problem,ze mi svetla ostali svietit,no vsimol som si ze ani auto sa nezamkne po zatlaceni DO. Vsimol som si ze spinacia skrinka ma vtedy iny zvuk po vytiahnuti kluca...chybalo mi tam to cvaknutie.Zistil som ze sa skrinka obcas zasekne po vytiahnuti kluca,nezacvakne.Vtedy ostali svietit parkovacky...pokial som si to vsimol odisiel som od auta z tym ze je zamknute no neboll a parkovacky svietili.Proste sninacka ostala v polohe ako keby tam bol kluc.Vyriesil som to tak ze som do nej nastriekal poriadne mnozstvo WD cka a rozchodil som to klucom...od vtedy mi spinacka po vytiahnuti kluca vzdy zaskoci,cvakne...juryno píše:vcera mi nevypli svetla. uz sa mi to stalo druhykrat kua. boli zapnute cez 1,5 hodiny. vadi to nejako na baterku?? auto ma pol roka. ci to sa dobije samo pocas jazdy? proste ci to treba nejako riesit, dufam ze nie. ako nastartoval som, vsetko funguje.
diki za odpoved
Hyundai i30 1,4 VVTI 82kW 109HP, r.v.2010,
LPG system BRC + dochladzovanie ventilov JLM
LPG system BRC + dochladzovanie ventilov JLM