Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
Servisy to je kapitola sama o sebe. Týždeň vopred sa objednám. Pristavím auto v 9.00. Keďže mi nikto zo servisu nevolá, tak okolo 16.00 sa informujem či je hotové, technik, že hej. Prídem tam o 17.00 a mechanik pobehuje okolo auta s fľaškou oleja. Časová norma prehliadky 2 hod.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Reklama
Re: Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
Stěžovat si, Vlado. A to nikoliv technikovi, ale Manažerovi servisu.. Poslouchá mě? Chci bolesté.vlado1979 píše:Servisy to je kapitola sama o sebe. Týždeň vopred sa objednám. Pristavím auto v 9.00. Keďže mi nikto zo servisu nevolá, tak okolo 16.00 sa informujem či je hotové, technik, že hej. Prídem tam o 17.00 a mechanik pobehuje okolo auta s fľaškou oleja. Časová norma prehliadky 2 hod.
Neposlouchá mě? Napíšu zprávu na internet: sem proboha nééééééé, nebo dojedete jako já..
Takový manažer i servis to brzy pocítí. Lidi už umí google používat.
Je to jen o tom, jestli se ti chce, doma pak nadávat je na nic. Prostě víc aktivní.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
Nie som ten typ, aby to hrotil do extrémov. Dávať všetko na web, súdiť sa ... Paradoxne som bol so servisom spokojný. Kedykoľvek som prišiel, tak nebol s ničím problém. Žiarovku vymenili na počkanie. Keď som mal vlastnú, dokonca zadarmo, keď nie, tak 15 eur. Auto Pola BA.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
Ale to jsi hloupej! Ty jsi přece zákazník. Nepochopení základního obchodního vztahu obchoduvlado1979 píše:Nie som ten typ, aby to hrotil do extrémov. Dávať všetko na web, súdiť sa ... Paradoxne som bol so servisom spokojný. Kedykoľvek som prišiel, tak nebol s ničím problém. Žiarovku vymenili na počkanie. Keď som mal vlastnú, dokonca zadarmo, keď nie, tak 15 eur. Auto Pola BA.
prodejce x zákazník znamená současně i nerovné postavení v případě potíží.
Prostě jsem-li přesvědčený, že nárok mám, jdu za tím.. A neberu ohledy. Dosud se mi to vyplatilo
(koupě bytu, koupě auta, smlouvy s dodavateli).
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
A čo, že som zákazník. Dáva mi to nejakú moc ? Mám byť nepríjemný ? (že som hloupej je v sekcii hádky).
P.S. Pri predaji i30 som mal slzu v oku keď som ho tam videl stáť. Novému majiteľovi prajem, aby bol tak spokojný ako som bol ja.
P.S. Pri predaji i30 som mal slzu v oku keď som ho tam videl stáť. Novému majiteľovi prajem, aby bol tak spokojný ako som bol ja.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
Nic ve zlém, ale umět být zákazníkem je důležité.vlado1979 píše:A čo, že som zákazník. Dáva mi to nejakú moc ? Mám byť nepríjemný ? (že som hloupej je v sekcii hádky).
P.S. Pri predaji i30 som mal slzu v oku keď som ho tam videl stáť. Novému majiteľovi prajem, aby bol tak spokojný ako som bol ja.
Kdyby mi i30 dávali zdarma, tak úměrně tomu utlumím nebo zastavím svou aktivitu.
Ale protože jsem za ni zaplatil, chci, aby vše fungovalo tak, jak prodejce a výrobce slibují.
Dostát svým slibům - to je základní výzbroj prodejce. Kdo to z nich neví, nemůže a nesmí prodávat.
Kdyby platilo, že I30-ka má chyby o kterých prodejce ví, nekoupím si jej, koupím si klidně dražší, ale "jistý" vůz JINÉ ZNAČKY..
To se ale nestalo, proto platí, že jako zákazník musím mít "navrch"
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
???????????????????????
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
Tomu som neporozumel.Cvrček píše:...Napíšu zprávu na internet: sem proboha nééééééé, nebo dojedete jako já...
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
Myslel jsem to takto: "sem do tohoto servisu NEJZDĚTE, nepomohou, neporadí vám".pietro32i píše:Tomu som neporozumel.Cvrček píše:...Napíšu zprávu na internet: sem proboha nééééééé, nebo dojedete jako já...
Stalo se mi toto a toto, rekace taková a taková.
Já osobně dávám hodně na internet a zkušenosti druhých. Je to levnější, a praktičtější,
než opakovat chyby druhých, kteří hloupě naletěli reklamě nebo slibům prodejců, co vás znají jen do té doby, než zaplatíte 100%.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
suhlas s cvrckem.. na to vlastne forum existuje. Vykecavat o zbytocnostiach sa clovek moze pri pive
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
Dík za podporu, jsem trochu překvapený, jak málo si osobní zkušenosti dokážeme vyměňovat. A to v době, kdy nám doba přeje (to jak příznivou cenou vozů - pro rejpaly: bylo to přeci o dost horší)Mexican píše:suhlas s cvrckem.. na to vlastne forum existuje. Vykecavat o zbytocnostiach sa clovek moze pri pive
tak konkurenčním tlakem).
Chci tím říct, že my jako zákazníci, když se budeme dobře organizovat a korektně a včas informovat, můžeme s leččím pohnout. V praxi to znamená dát echo o tom, kde jsme byli se servisem a prodejem spokojeni a kde nikoliv. Je jasné, že některý případ může být sporný, ale jde o to, jestli převažují celkově kladná hodnocení nebo záporná hodnocení. Špatné servisy to buď nepřežijí anebo budou muset dělat změny - ve prospěch nás, zákazníků, samozřejmě..
Aby se stalo, že mám najeto 11.000 km a mám problém, který servis nebo výhradní zastoupení NEŘEŠÍ je prostě out a veřejnost o tom musí vědět.
Co si totiž dovolí servis nebo prodejce k nám, je odrazem toho, co mu sami svým přístupem dovolíme..
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
Co třeba téma "zkušenosti se servisy",které už tu je
Nebo sem..
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... se+servisy
Nebo sem..
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... se+servisy
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
JJ, díky za odkaz, ale je to trochu zablešené.. Chtělo by to pořádek a řád, příspěvky OFF TOPIC netýkající se tématu mazat (což hrozí tady i mě, protože jen okrajově se to drží tématu).
prostě kdo bude hodnotit, měl by určitě vyplnit nějaké základní údaje - předpokládám něco ve smyslu:
- Kraj, okres
- název servisu (prodejce) a ulici, vč. města
- zvlášť hodnotit nákup vozu (prodejce) - známky od 1 po 5 (jako ve škole), vč. udání důvodu (kladně i záporně)
- zvlášť hodnotit servis - známky od 1 po 5 (jako ve škole), vč. udání důvodu (kladně i záporně)
- celková známka (aritmetický průměr)
- Výhody:.....
- Nevýhody....
- Datum:......
Doporučím ANO/NE (NE=důvod).
Myslím, že není třeba se bát nějakých hloupých soudních sporů - škodu musí prokázat poškozený (tedy servis) a pokuď je každý z nás alespoň trochu rozumný,
nebude si vymýšlet, ale napíše svůj zážitek, tak jak se udál...
PŘÍKLAD, jak by to mohlo vypadat:
- Kraj: Středočeský, okres Benešov
- název servisu : Autocentrum Bertík, Černý potok
- nákup vozu: známka 2- (vadilo mi, že domluva byla, že vůz bude připravený v 10 hod a ještě ve 13 hod. tam vůz nebyl. Jako bolestné mi dali jen kalendář
- servis: známka 5 (1. garančka) - nacenili mi předběžně 3.500,- pak sjem platil 7.200,- nikdo mi to nedal vědět!!!! ... Nevyměnili mi fitlr vzduchu, ačkoliv jej fakturovali,
- celková VÝSLEDNÁ známka: 3-
- Výhody: + blízko města
- Nevýhody: - ty lidi tam nevědí, co dělají, ve firmě není systém, nic tam nefunguje jak má, podvádí se (viz filtr vzduchu)
- Datum: 03/2012
Doporučím: NE (důvod: nejsem u nich "zákazník" a celkově z toho nemám dobrý pocit, převažují zápory)
Prostě jasně, stručně a přehledně, žádný romány. DOst ale na to, abych zvážil, jestli nepopojet 15 km dál a mít JISTOTU a referenci dalších.
Pro prvotní informaci plně postačující. Střílím to z hlavy, ale ještě se nad tím zamyslím, a doplním.
Samozřejmě i od Vás ocením, co tam dodat, aby to mělo smysl a řád Více hlav, více ví
prostě kdo bude hodnotit, měl by určitě vyplnit nějaké základní údaje - předpokládám něco ve smyslu:
- Kraj, okres
- název servisu (prodejce) a ulici, vč. města
- zvlášť hodnotit nákup vozu (prodejce) - známky od 1 po 5 (jako ve škole), vč. udání důvodu (kladně i záporně)
- zvlášť hodnotit servis - známky od 1 po 5 (jako ve škole), vč. udání důvodu (kladně i záporně)
- celková známka (aritmetický průměr)
- Výhody:.....
- Nevýhody....
- Datum:......
Doporučím ANO/NE (NE=důvod).
Myslím, že není třeba se bát nějakých hloupých soudních sporů - škodu musí prokázat poškozený (tedy servis) a pokuď je každý z nás alespoň trochu rozumný,
nebude si vymýšlet, ale napíše svůj zážitek, tak jak se udál...
PŘÍKLAD, jak by to mohlo vypadat:
- Kraj: Středočeský, okres Benešov
- název servisu : Autocentrum Bertík, Černý potok
- nákup vozu: známka 2- (vadilo mi, že domluva byla, že vůz bude připravený v 10 hod a ještě ve 13 hod. tam vůz nebyl. Jako bolestné mi dali jen kalendář
- servis: známka 5 (1. garančka) - nacenili mi předběžně 3.500,- pak sjem platil 7.200,- nikdo mi to nedal vědět!!!! ... Nevyměnili mi fitlr vzduchu, ačkoliv jej fakturovali,
- celková VÝSLEDNÁ známka: 3-
- Výhody: + blízko města
- Nevýhody: - ty lidi tam nevědí, co dělají, ve firmě není systém, nic tam nefunguje jak má, podvádí se (viz filtr vzduchu)
- Datum: 03/2012
Doporučím: NE (důvod: nejsem u nich "zákazník" a celkově z toho nemám dobrý pocit, převažují zápory)
Prostě jasně, stručně a přehledně, žádný romány. DOst ale na to, abych zvážil, jestli nepopojet 15 km dál a mít JISTOTU a referenci dalších.
Pro prvotní informaci plně postačující. Střílím to z hlavy, ale ještě se nad tím zamyslím, a doplním.
Samozřejmě i od Vás ocením, co tam dodat, aby to mělo smysl a řád Více hlav, více ví
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
Sám píšeš kam nemáš a chceš to dodržovat od ostatních Zkus se domluvit s moderátorem sekce,jestli Ti tam udělá pořádek a můžeš to klidně sám rozjet.Aktivitě se meze nekladou....
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Kolik máte najeto a zda motor šlape jak má?
Cvrcek: dovolim si oponovat v nekolika bodech - lide si to davaji vedet, o to se neboj, zklusenosti na servisy je tu dost, aby si clovek udelal nazor a s tim souvisi muj druhy bod nesouhlasu a to ten, ze napsat anonymne nazor umi kazdej blb, to se na me nezlob, ale osobni zkusenost je osobni zkusenost. Ano, pokud bude na dany servis 100 hodnoceni a 98 z nich bude zapornych, pak asi neni moc o cem, ale v nasi zemi funguje zaujatost, zavist a lez - jejich kombinace zpusobuje afekt a tim padem neobjektivni hodnoceni.
Napsat "mam 11tkm a neuznali mi vymenu toho a toho muze napriklad jedna pani, ktera si pred 2 a pul lety koupila novou i10, jenze prohlidky neresila a tim padem o zaruku prisla. Z doslechu vim, ze bublala kde to slo, jak je poskozena a tak dale. Jenze uz se zapomnela pochlubit, ze si za to muze sama. Toho se panove nezucastnim.
Napsat "mam 11tkm a neuznali mi vymenu toho a toho muze napriklad jedna pani, ktera si pred 2 a pul lety koupila novou i10, jenze prohlidky neresila a tim padem o zaruku prisla. Z doslechu vim, ze bublala kde to slo, jak je poskozena a tak dale. Jenze uz se zapomnela pochlubit, ze si za to muze sama. Toho se panove nezucastnim.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT