Nehody
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
Re: Nehody
Jojo, to jsem už viděl.. však mi ho bylo líto... ale majitel ho měl určitě pořádně pojištěnej, tak si koupil novýho..
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
- Reklama
Re: Nehody
Chlapec mel pujcene auto od rodicu
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody
Jinak mne ještě tak napadlo, že tehdy bylo štěstí, že bylo ten den blokové čištění a tedy v tu dobu ještě většina aut pryč. Dovedete si představit, kdyby se to stalo během normálního dne? Tehdy je parkoviště doslova natřískané až až. Je těžký problém zaparkovat a obvykle se vám to ani nepovede. To by byl řádnej ohňostroj a myslím, že by to bylo i na titulní straně novin.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: Nehody
Radeji bez komentare
http://zpravy.idnes.cz/senior-vjel-na-o ... zpravy_klu
http://zpravy.idnes.cz/senior-vjel-na-o ... zpravy_klu
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Nehody
Je to smutný - to je bez diskuze, ale když tak koukám na ty fotky, tak Getzánek dostal slušnej hit ale docela drží po hromadě. Menší náraz by se v něm asi dal přečkat. Kdo ví, třeba měl řidič je smůlu a zrovna něco špatně trefil hlavou...
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Nehody
Hlavně bych tyhle 80ti leté řidiče nepouštěl za volant.Nějak se teď před koncem roku vyrojili,nebo mám jen smůlu.V pondělí mně jeden takový málem přejel na parkovišti,kde předtím nacouval do jiného auta.....
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Nehody
boční náraz je vždy průser, prakticky nulová deformační zona a kolize hlavy řidiče s B-sloupkem, tady i nárazy kolem 40km/h mohou být smrtelné.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Nehody
Já nemám problém s osmdesátiletým řidičem. Pokud jede jen pomalu a opatrně, tak mě to netrápí. Člověk už takového řidiče odhadne dopředu a nějak počítá s tím, že reakce budou pomalejší. Problém nastane až v momentě, kdy začne reagovat zmateně, kdy už si nepamatuje předpisy a nevidí ani na volant. A to by měly právě odfiltrovat zdravotní prohlídky. A všichni víme, jak to chodí. Takže než být paušálně nasranej na důchodce, spíš se nasrat na doktory, který nedělaj svoji práci (ale zas - jen někteří).matysekul píše:Hlavně bych tyhle 80ti leté řidiče nepouštěl za volant.Nějak se teď před koncem roku vyrojili,nebo mám jen smůlu.V pondělí mně jeden takový málem přejel na parkovišti,kde předtím nacouval do jiného auta.....
JJ, to máš pravdu. Spíš jsem to myslel tak, že nebyl rozpůlenej vejpůl, zlomenej, nebo tak něco. Je jasný, že z boku nás chrání deset čísel plechovejch výlisků a nedělám si iluze ani o bočních airbagách.mirpie píše:boční náraz je vždy průser, prakticky nulová deformační zona a kolize hlavy řidiče s B-sloupkem, tady i nárazy kolem 40km/h mohou být smrtelné.
Naposledy upravil(a) Engineer dne 25 lis 2011, 10:51, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Odpoveď na viacero citácií sa dá vložiť do jedného príspevku, ďakujem..
Důvod: Odpoveď na viacero citácií sa dá vložiť do jedného príspevku, ďakujem..
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody
Potvrzuju, zažil jsem někdy v r. 2007, kdy mě na souvislém náledí v Praze Hlobětíně u Tesly předjížděl v noci nějaký tuším Ford Siera, ale už přesdně nepamatuju, jel dost rychle, kolem 70 km/h, já tak asi 25. Když jsem dojel ke konečné tramvaje v Hlobětíně, tak těsně před ní je křižovatka s boční ulicí. Tam chytil smyk a namotal to pravým bokem na sloup uprostřed ulice (mezi tramvajovými kolejemi). Řidič byl natolik O.K:, že utekl, spolujezdec zůstal zaklíněný, když jsem k němu jako první přiběhl, ale počítám tak 5 minut po nehodě, protože mě předjížděl takové 2-3 kilometry před nehodou, (o asi 80 metrů dále seděl na konečné tramvaják pěkně v teplíčku své budky řidiče, ale nenamáhal se nejen ani vystoupit a poskytnout pomoc, ale dokonce zavolat vysílačkou o pomoc, jak se později ukázalo), tak jsem stačil zjistit, že spolujezdec ještě má tep, ale už nedýchal, nebylo mu možné dát umělé dýchání, protže byl zaklíněný a v pozici, že to nešlo, s někým dalším, co tam mezitím přijel jsme se ho pokusili obrátit, abychom se mu to dýchání pokusili dát. Jenže jak ten člověk mu sáhl na hlavu, aby mu jí obrátil, tak mu na ruce zůstal kus mozku. O chvíli později ten člověk vydechl naposledy, právě v okamžiku, kdy jsem mu znovu zjišťoval tep. Takže když asi za 1/4 hodiny dorazili hasiči a sanitky a policajti, všichni v koloně najednou, na tom ledě to fak nešlo, tak už nebylo koho a co zachraňovat. Policajtům jsem akorát stačil říct, že řidič utekl někam do vilek, co tam kolem jsou a vypařil jsem se, nechtěl jsem tam už být.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Nehody
Espero: Takovýhle zážitky pak člověka odnaučí závodit mnohlem líp, než všechny reklamy besipu...
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody
@Espero: Seš fakt machr, já byl jednou u jedné daleko lehčí bouračky do stromu a den sem se pak z toho dostával...
Ale jak píše XMira, kam se hrabe Besip...
Ale jak píše XMira, kam se hrabe Besip...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody
Kdybys musel, tak se taky donutíš, jenže jak stárnu, tak si přestávám pamatovat časové souvislosti. Bylo to v r. 1997, to jsem ještě bydlel na Černém Mostě.
Zažil jsem jako kluk ještě 2 daleko horší bouračky, kde šlo o pomoc a ta už nebyla možná.
Já to přece nějak přitahuju.
Zažil jsem jako kluk ještě 2 daleko horší bouračky, kde šlo o pomoc a ta už nebyla možná.
Já to přece nějak přitahuju.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Nehody
Ono v drtivé většině stačí používal obyčejný zdravý rozum. Bohužel některým se ho (nejen) na silnicích jaksi nedostává. Asi bude něco pravdy na tom, že hodnota IQ celé zeměkoule je konstantní, akorát se neustále rozmělňuje do víc a víc lidí...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody
Četl jsem docela zajímavé pojednání o tom, že u národů, či lidských společenství, která snižují počet jedinců (Češi, Rusové) se skutečně použitelné IQ snižuje, neboť vysokým IQ je vybaven kostantní podíl členů takové společnosti. Neboli počet inteligentních lidí v absolutním měřítku klesá, jakkoli je poměr v podstatě stále stejný. Prostor je pak substituován jinými lidmi zvenčí, jejichž asimilace je obvykle problematická a své IQ musejí alespoň v počátečním investovat do uspokojení základních potřeb, jako je zajištění základní obživy, ubytování a ovládnutí národního jazyka, neboli češtiny. Teprve potom začnou přispívat (možná) ku prospěchu, ale možná také ku neprospěchu společnosti, podle toho, odkud jsou, jaké mají sociální a náboženské kořeny.
Jinak s tím zdravým rozumem, každodenně jezdím po dálnici z Berouna do Prahy. Na Před Zličinem a v jeho okolí kolem 7 hodiny obvykle začíná namrzání v současných podmínkách. Já kvůli tomu nechci více než stovkou, tím jsem v jakési symbióze s náklaďáky a většinou dodávek, kterých ráno jezdí hodně, taky ještě nemám zahřátý motor a nechci ho zastudena honit. Na té 20 km trase stejně skoro nic nenaženu, pár desítek sekund nejvýše. Myslíte, že ti magoři zvolní. Pořád jezdí na horní hranici rychlostního limitu (tachometrově kolem 140). Když není provoz, tak to ještě jde, ale dneska bylo tak přeplněno, že jen do 3 km stoupání u Loděnice mě zprava předjelo v pomalém pruhu asi 5 aut, neboť v levém pruhu jim byla jízda pomalá (kolem těch 140) a myškovali mezi náklaďáky, co tam zpomalují. Jeli o dost rychleji než auta v levém pruhu. Problém byl v tom, že v případě kolize po asi 1/3 cesty nebylo vůbec kam uhnout.
Jinak s tím zdravým rozumem, každodenně jezdím po dálnici z Berouna do Prahy. Na Před Zličinem a v jeho okolí kolem 7 hodiny obvykle začíná namrzání v současných podmínkách. Já kvůli tomu nechci více než stovkou, tím jsem v jakési symbióze s náklaďáky a většinou dodávek, kterých ráno jezdí hodně, taky ještě nemám zahřátý motor a nechci ho zastudena honit. Na té 20 km trase stejně skoro nic nenaženu, pár desítek sekund nejvýše. Myslíte, že ti magoři zvolní. Pořád jezdí na horní hranici rychlostního limitu (tachometrově kolem 140). Když není provoz, tak to ještě jde, ale dneska bylo tak přeplněno, že jen do 3 km stoupání u Loděnice mě zprava předjelo v pomalém pruhu asi 5 aut, neboť v levém pruhu jim byla jízda pomalá (kolem těch 140) a myškovali mezi náklaďáky, co tam zpomalují. Jeli o dost rychleji než auta v levém pruhu. Problém byl v tom, že v případě kolize po asi 1/3 cesty nebylo vůbec kam uhnout.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Nehody
on je totiž uplně jinej dojem z této situace v nějakém novém BMW či mercedesu jako v Dacii. nemluvím teď o posunutí fyzikálních zákonů ale o tom pocitu co ti auto dá a kvuli tomu jedeš jak pičus. vsadím se, že kdybys vyměnil dacii za auto kolem milionu tak po roce jezdíš tak taky a nepřijde ti to člověk zapomene, neuvedomuje si....... v tom je problém. na to jsou tyhle budgetový auta dobrý
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS