Škubání při couvání
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: Škubání při couvání
to chápu jsem třeba myslel přiklad zasněžená křižovatka padne zelená a jestli je lepší nechat na utě až se protočej přední kola a sepne samo nebo to sepnou tlačítkem aby se to rozjelo rovnou na 4x4
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
- Reklama
Re: Škubání při couvání
nech to na autě,oni se ty kola tak strašně neprotočí
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Re: Škubání při couvání
V prvom rade sa ospravedlnujem, ze pisem bez diakritiky- tablet.
Pisem preto, ze prave riesim tento problem. Takze santafecko som kupil 05/2006 a od zaciatku jemne sklbalo. Tiez som si myslel ze je to normalne, no postupne sa to zhorsovalo. Je fakt, ze to auto dostava riadne na prdel. Kazdy den absolvujem hore-dole Sturec- horsky prechod a viac ako 250 zakrut. O zime nehovoriac. 4x4 som nuteny vyuzivat naozaj hojne. Aj o tom som tu vela cital takze- naozaj je ucine len ket ho zapnete tlacitkom. Inak len na asi 30%. V pripade mechanickeho pripnutia spolahlivo odopina aj koleso ktore preklzuje a prenasa na kolesa ktore su v zabere. To vsetko ale funguje len do 40 km/h. A samozrejme uberie vam vykon - dufam ze viete co hovorim - aj ked nepresne formulujem.Pri ceste po snehu a lade nevypinajte esp ale do kopca ja vypinam. Totiz to ked ho zopne - uberie vykon a v kuse sa budete rozbiehat. No a teraz k tej nestasnej spojke - po case ostavala trvale pripnuta ale len v tej polohe kde sa pripina sama po preklznuti. Zistite to tak,ze auto zdvihnete na zdvihaku a pkrutite kardanom a ak sa krutia zadne kolesa a nevladzete ich udrzat, alebo len s velkymi problemami- mate problem. Nova spojka 4x4 na SF 2006-2008- 2000 EUR na SF 2008-2012- 4600 EUR. Po vymene sice starsej / na skusku / vsetko super ale naozaj super- nikdy necukne, hladucky chod, tiche, znizena spotreba. No a hlavne vas chcem poprosit ma niekto kontakt na jazdene ND na SF za rozumne ceny. Spojku mam zatial slubenu za 550 eciek. Dufam a cakam - caute.
Pisem preto, ze prave riesim tento problem. Takze santafecko som kupil 05/2006 a od zaciatku jemne sklbalo. Tiez som si myslel ze je to normalne, no postupne sa to zhorsovalo. Je fakt, ze to auto dostava riadne na prdel. Kazdy den absolvujem hore-dole Sturec- horsky prechod a viac ako 250 zakrut. O zime nehovoriac. 4x4 som nuteny vyuzivat naozaj hojne. Aj o tom som tu vela cital takze- naozaj je ucine len ket ho zapnete tlacitkom. Inak len na asi 30%. V pripade mechanickeho pripnutia spolahlivo odopina aj koleso ktore preklzuje a prenasa na kolesa ktore su v zabere. To vsetko ale funguje len do 40 km/h. A samozrejme uberie vam vykon - dufam ze viete co hovorim - aj ked nepresne formulujem.Pri ceste po snehu a lade nevypinajte esp ale do kopca ja vypinam. Totiz to ked ho zopne - uberie vykon a v kuse sa budete rozbiehat. No a teraz k tej nestasnej spojke - po case ostavala trvale pripnuta ale len v tej polohe kde sa pripina sama po preklznuti. Zistite to tak,ze auto zdvihnete na zdvihaku a pkrutite kardanom a ak sa krutia zadne kolesa a nevladzete ich udrzat, alebo len s velkymi problemami- mate problem. Nova spojka 4x4 na SF 2006-2008- 2000 EUR na SF 2008-2012- 4600 EUR. Po vymene sice starsej / na skusku / vsetko super ale naozaj super- nikdy necukne, hladucky chod, tiche, znizena spotreba. No a hlavne vas chcem poprosit ma niekto kontakt na jazdene ND na SF za rozumne ceny. Spojku mam zatial slubenu za 550 eciek. Dufam a cakam - caute.