New Santa Fe - 2,2 CRDi versus 2,7 V6
Moderátoři: miooo, Moderátoři
benzin versus diesel
Naprosto se Zdenkem souhlasím. Jsem jednoznačně pro benzin. Také proto, že najedu pouze cca 10 tis. km ročně.
SANTA FE 2,4i ELEGANCE 4x4
SANTA FE 2,4i ELEGANCE 4x4
- Reklama
3.3L DOHC V6
zajímavá alternativa 242 koníků v automatu s nižším přídělem benzínu než slabší verze v manuálu v plný za 28tis. USD
http://www.hyundaiusa.com/vehicle/santa ... mited.aspx
http://www.hyundaiusa.com/vehicle/santa ... mited.aspx
Mazda CX-7 made in Japan, Hyundai i30 made in CZ
To jo ta americká 3.3V6 je zajímavá, mně se líbila už ta předchozí 3.5V6, akorát jsem tehdy zjistil, že by mi to tady nepřihlásili, ale třeba se to časem změní a bude se u nás nabízet i ten silnější benzin.
U předchozího santy dělali zase třeba Korejci 2.7V6 ve verzi Gold, šlo tam sice spíše o styling, ale vypadalo to moooc pěkně.
U předchozího santy dělali zase třeba Korejci 2.7V6 ve verzi Gold, šlo tam sice spíše o styling, ale vypadalo to moooc pěkně.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Myslím, že je to otázka peněženky. Když máš na to abys živil benzín tak je benzín lepší. Radím Ti abyses projel v obou verzích. To jsem udělal já. Pak uvidíš jestli se Ti benzín za ty prachy vyplatí. To je jediná rada. Já jsem koupil nafťák za tak super cenu, tak že nebylo o čem přemýšlet. Přeju štastnou volbu.
Hyundai SANTA FE - 2.00 CRDi VGT
Re: 3.3L DOHC V6
taky jsem na to koukal ... v USA se Santa prodává o dost vylepšená ve standardu jsou různý doplňky navíc, detekce přitomnosti spolujezdce kvuli airbagum, počítač ukazuje průměrnou rychlost a aktuální spotřebu ... to sou věci který mi na "evropský" santě chyběj ... zatracený amíci ... a co je nejhorší ... je ještě LEVNEJSIjs píše:zajímavá alternativa 242 koníků v automatu s nižším přídělem benzínu než slabší verze v manuálu v plný za 28tis. USD
http://www.hyundaiusa.com/vehicle/santa ... mited.aspx
3.3L DOHC V6
zeptám se nějakého dovozce (denker a pod) jestli se to tady dá přihlásit a kolik by za to chtěl. stejný motor se už dá koupit u nás v sorentu tak nevím proč to nevedou u SF. napadla mě ještě další možnost a to že si ho koupí moje kamarádka z texasu ale jezdit s ním budu já tady. třeba je to hloupost ještě s ní o tom promluvím co a jak. taky chci pro úplnost zkusit ten diesel jestli je opravdu tak dobrej jak všichni píšou (viz hlasování) je sice pravda, že má menší rozsah využitelných otáček, ale asi taky bude mít delší převody, až to prubnu tak uvidím.
Mazda CX-7 made in Japan, Hyundai i30 made in CZ
Já když jsem si tehdy zjišťoval tu 3.5V6, tak mi bylo řečeno (Hyundai, STK, úřad), že mi to tady nepřihlásí, protože se na našem trhu tento vůz neprodává a nemá tu homologaci. Teď po té změně zákona by to možná s tou 3.3V6 šlo, pokud se prodává (nebo má homologaci) někde v rámci EU. Ale musí to být montováno ve stejném voze, tj. to že to je v Kia ti je k ničemu.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
dovozci typu denker a.j. běžně vozí nová i jetá us auta, kterých u nás jezdí tisíce takže nějaká cesta tady je, pokud se stejné auto prodává i u nás jsou o 10-20% pod cenou tuzemského dovozce. osobně s tím ale zkušenost nemám vím jenom to co jsem si o tom přečetl na netu. záruka je prý globální a lze ji u většiny vozů uplatnit kdekoliv. ještě se poptám, svezu se s tolik opěvovaným dieslem a uvidíme. třeba mezitím nahradí tu imitaci dřeva něčím méně "luxusním"
Mazda CX-7 made in Japan, Hyundai i30 made in CZ
js: to přihlášení docela hodně záleží na importérovi, mně tehdy na H řekli, že 3.5V6 mi nepovolí, ale třeba když to člověk solidně zaplatí a protlačí přes nějakou specializovanou firmu, tak to půjde. Jako dostat sem 3.3V6 by bylo luxusní, časem na to fouknout třeba kompresor a fíííí
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
frica: najdi si to ve starších postech, už se to tady párkrát probíralo. Hlavně u nového auta tím ztrácíš záruku. Když ti ten výkon dieselu nestačí, proč si za míň peněz nekoupíš výkonnější benzin?
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
ono ne že bys ztratil záruku, ale když se ti to někde pokazí, nemůžeš zavolat do prvního H-servisu ať pro to přijedou, protože by zjistli jiný soft řj a je po záruce. Musíš to dotáhnout tam, kde ti tu úpravu prováděli, vrátit zpět původní soft a pak teprve do servisu. Samozřejmě nevím, nakolik jsou pak v servisu schopni poznat, že byl původní soft přehranej, nahrazen jiným a zase vrácen původní.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
3.3V6
takže tohle auto tady lze přihlásit a provozovat i v úpravě N1. od specializované firmy vše na klíč i s nezbytnejma úpravama (blinkry apod.). spotřeba by dle us měření měla být nižší než u manuální 2.7 kterou taky v us prodávají. záruka by měla platit globální 5let/60tis.mil (tak jak to už u nás nabízí třeba honda). mám už i konkrétní nabídku, cena specializovaného dovozce je však vyšší než jsem počítal, cca o 10% vyšší než 2.7. otázkou je jak to bude fungovat v praxi, na papír se dá napsat cokoliv (viz nářky majitelů tusconu na rozdíly mezi papírovou a skutečnou spotřebou)
Mazda CX-7 made in Japan, Hyundai i30 made in CZ
- BlackLabelSociety
- Příspěvky: 4
- Registrován: 09 črc 2006, 20:44