Turbo a vše kolem něj

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

jarous020 píše:

nevím jestli jr to normální u nafty, kdyžtak jsem se ztrapnil no :oops:
Normální to asi nebude, protože u mě jde turbo u všech rych. stupňů stejně. :-k
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od Richard555 »

Určitě na 4 nebude motor táhnout stejně jako na 2 :D jsou tam jiné převody, ale musí začít pracovat ve stejných otáčkách jako na nižší stupně........ dával jsem ven mezichladič stlačeného vzduchu a zapoměl jsem zacvaknout zajišťovací sponku na té hadici od chladiče do motoru...... rozjel jsem se a zhruba v 1500 otáčkách mi to vystřelilo a turbo nedávalo nic...... motor vůbec nejel, jen tak na volnej běh a malinko nad 1000 otáček dál nic...... takže zadřený turbo asi taky mít nebudeš........ to bys asi ty 3000 otáček ani nedosáhl
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od jarous020 »

Richard555 píše:Určitě na 4 nebude motor táhnout stejně jako na 2 :D jsou tam jiné převody, ale musí začít pracovat ve stejných otáčkách jako na nižší stupně........ dával jsem ven mezichladič stlačeného vzduchu a zapoměl jsem zacvaknout zajišťovací sponku na té hadici od chladiče do motoru...... rozjel jsem se a zhruba v 1500 otáčkách mi to vystřelilo a turbo nedávalo nic...... motor vůbec nejel, jen tak na volnej běh a malinko nad 1000 otáček dál nic...... takže zadřený turbo asi taky mít nebudeš........ to bys asi ty 3000 otáček ani nedosáhl


to mi je jasné :) ...akorát jsem to blbě napsal,přesně tak s těma otáčkama...´jinak mi to jde hezky do otáček, akorad to má tu prodlevu...
Naposledy upravil(a) jarous020 dne 23 dub 2011, 21:17, celkem upraveno 1 x.
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Uživatelský avatar
DEE
**
Příspěvky: 130
Registrován: 05 úno 2011, 14:51

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od DEE »

Zadřené turbo určitě nemá. Zadřené turbo klade odpor jak výfuku tak sání a auto se sotva plazí po rovině a po zhasnutí motoru je velmi pravděpodobné, že už ani nenastartujete.

Mimochodem. Osobně sem zadření turba zažil na dálnici (Scénic 1.9 dCi) a je to jeden z důvodů, proč sem teď šel do jednoduchého atmosférického motoru.
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic - Sienna Orange >100 000km
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od jarous020 »

jinak jsem se tak letmo koukal, teda spíš poslouchal, a řek bych že kolem turba trochu něco sičí nebo uniká....ale neměl jsem dnes čas se s tím víc zabývat....ale zítra se musím na to podívat podrobněji.
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od jarous020 »

jinak se ještě musím zeptat a zároven omluvit za mojí neznalost :oops: jak jsem slyšel v turbu má být asi teda olej že ? takže se musí někde dolejvat?? nebo si to bere z motoru ??? :-k
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od Bolo »

z motoru
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od Richard555 »

Jak psal Bolo turbo se maže a chladí olejem..... u oturbených motorů bacha na viskozitu, chce to dodržovat přesně specifikaci doporučenou výrobcem. Je stanovená s ohledem dostatečného průtoku právě turbem. Pokud tam napereš hustší olej může se snížit průtok právě turbem a olej se tam začne pálit, samo zanáší kanálky mazání no a je zaděláno na problémy se zadřením atd. Jestli máš mezichladič vzduchu, je dobrý se do něj občas podívat, jestli v něm nemáš olej, pokud je uvnitř zadělanej olejem, je třeba toto řešit teče tam totiž olej právě z turba........
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od jarous020 »

tak jsem to všechno omrknul a nic, už prostě nevim, v úterý s tim zajedu do servisu
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
celloo
*
Příspěvky: 17
Registrován: 25 čer 2007, 16:10
Bydliště: Bratislava

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od celloo »

ako si dopadol v tom servise?..lebo ja zacinam mat tiez podobny problem..:(
Hyundai Accent 2007, CRDi, Tender green, Elegance
celloo
*
Příspěvky: 17
Registrován: 25 čer 2007, 16:10
Bydliště: Bratislava

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od celloo »

Adam221, vdaka za tip , derava bola hadicka VGT.
Bud ju prehryzla nejaka kuna, alebo bola jednoducho prikratka a bola tym padom dost namahana....
Hyundai Accent 2007, CRDi, Tender green, Elegance
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od adam221 »

=D> Sikulka, som rad, ze foto pomohlo..
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
celloo
*
Příspěvky: 17
Registrován: 25 čer 2007, 16:10
Bydliště: Bratislava

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od celloo »

Este by som sa chcel opytat, ze naco ta VGT hadicka vlastne sluzi?....co spaja, ktore casti motora? Pytam sa, lebo odkedy som ju vymenil, vyfuk mi smrdi takym divnym stiplavym zapachom....trocha mozno ako ked guma hori....
Hyundai Accent 2007, CRDi, Tender green, Elegance
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od jarous020 »

to popravdě nevim :| ale nedávno jsem si koupil na benzině nějakou vodičku na pročištění vstřiků, nalil jsem ji skoro do prázdné nádrže, a hned na to jsem natankovla plnou ....a asi po 2 až 3 tis. km jsem poznal že auto má ohodně větší tach, už tam ani nemam tu prodlevu, nevím jestli to je 100% tím že jsem to tam nalil, ale nic jiného jsem s tim autem nedělal takže si myslím že je to tim.
prostě to auto má najednou uplně jinou akceleraci.... když jsem ho zkoušel tak ještě na trojku pískli kola....(normálně to nedělám, ale zkusil jsem to :)
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8134
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo a vše kolem něj

Příspěvek od Mexican »

ono to vodicka moc nie je :twisted: staci do pola hladat tu na fore zadat "aditiva" a informacii vypadne az-az. konkretne len u noveho accenta 100 vysledkov
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Pokec“