Odskakování a hluk zadní nápravy.
Moderátoři: frawd, Moderátoři
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
jestli vás je nespokojenejch alespoň 20; tak udělejte sraz v praze, protestní jízdu a každej dejte 20.000 do sbírky, za kterou kupte jednu ix20 a protestně ji zapalte nebo tak něco to přitáhne pozornosti po celém světě dost... pokud vás bude 50 tak to je vůbec za babku už, a každej si může bouchnout do novýho auta
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Reklama
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Ahoj, pokusím se obstarat adresu do Koreje. Přes studenta, kterej studoval v Německu s Korejcama. Pak to ale musíš poslat! Ať opravdu vědí, že existuje tato diskuze.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
.. koukám, že to tady nějak umřelo ..
tlumiče se prej ve fabrice montují pro všechny lokace stejný, takže ty vozy, jak měli sachs tlumiče, musely být vyměněny přímo u toho prodejce..
tlumiče se prej ve fabrice montují pro všechny lokace stejný, takže ty vozy, jak měli sachs tlumiče, musely být vyměněny přímo u toho prodejce..
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic (Crystal White), LPG BRC, disky 16" PROLINE B700, 6.5x16" (ET45) @ GoodYear 205/55 R16.
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Divíš se? Povýšili jsme v této rubrice ix20 na křáp, se kterým se “rozumný člověk bojí vyjet na silnici“. V celém fóru podezřele ubylo kladných hodnocení. Asi je to z obavy, aby pisatele hned někdo nezpražil odkazem na odskakující zadní nápravu. V tuto chvíli je počet zobrazení tohoto tématu 4887. Podle statistik bylo letos do října registrováno1549 vozů. Celkově od počátku prodeje odhaduji kolem 2000. Předpokládám, že stejně jako jsem to dělal já navštěvuje toto fórum mnoho potencionálních kupců nového auta. Musí to tady fungovat jako dokonalá antireklama. Každé auto má svoje limity. Koupí si mladá rodina se dvěma dětmi po přečtení tohoto fóra ix20 jako první auto???koudý píše:.. koukám, že to tady nějak umřelo ..
tlumiče se prej ve fabrice montují pro všechny lokace stejný, takže ty vozy, jak měli sachs tlumiče, musely být vyměněny přímo u toho prodejce..
HYUNDAI ix20 1,6 Style Sienna Orange
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Pokud budou poctivě na diskusních fórech sledovat i další auta jiných značek, tak zjistí, že každé auto má něco. A spíš víc much než míň, protože díky nízkým cenám všichni výrobci škudlí, kde se dá.
Mimochodem, pokud má někdo rezavou feldu nebo fávo, případně skvělý západní wágen ála fort eskórt z roku raz dva, obstarožního pasáta nebo téměř veteránské úno, tak i ta ix 20 bude pro ně o dost bezpečnější. Hlavně, když ví, jak případný nedostatek vyřešit...
Kurňa, já si snad objednám nějakou předváděcí jízdu, abych to vyzkoušel. Netvrdím, že je všechno v pořádku, ale nedělejme zase z toho smrtelně nebezpečné auto
Mimochodem, pokud má někdo rezavou feldu nebo fávo, případně skvělý západní wágen ála fort eskórt z roku raz dva, obstarožního pasáta nebo téměř veteránské úno, tak i ta ix 20 bude pro ně o dost bezpečnější. Hlavně, když ví, jak případný nedostatek vyřešit...
Kurňa, já si snad objednám nějakou předváděcí jízdu, abych to vyzkoušel. Netvrdím, že je všechno v pořádku, ale nedělejme zase z toho smrtelně nebezpečné auto
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
No asi to už neskáče Ne fakt,mne to neskace, nejake divne profili tu tvrdia,ze i pri 40ke to skocilo meter a podobne...to su podla mna keci a nie to,ze ked mi to neskace,ze do toho nevidim ...koudý píše:.. koukám, že to tady nějak umřelo ..
to,ze neskace,neznamena,ze to tlmi perfektne...naopak,buchot je na jamach pocut a ked je cesta dodrbana uplne, tak to ma podrž...ale drží sa!
Jo a by ma zaujimalo,ci to je len problem naozaj len + kia...a porovnavajme prosim porovnatelne,teda nie Fabiu či micro auto Citi s miniMPV = vyssie a tazsie...Doteraz tu nikto neuviedol skusenosti s podobnymi autami.
Mna osobne seru na tom aute uprimne ine veci...na druhu stranu ma tolko plusov,ze to všetko neriešim a kupu rozhodne nebanujem! Za tie prachy nema v tej triede konkurenciu...
1,6 AT
40500km
40500km
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
kaje píše:Divíš se? Povýšili jsme v této rubrice ix20 na křáp, se kterým se “rozumný člověk bojí vyjet na silnici“. V celém fóru podezřele ubylo kladných hodnocení. Asi je to z obavy, aby pisatele hned někdo nezpražil odkazem na odskakující zadní nápravu. V tuto chvíli je počet zobrazení tohoto tématu 4887. Podle statistik bylo letos do října registrováno1549 vozů. Celkově od počátku prodeje odhaduji kolem 2000. Předpokládám, že stejně jako jsem to dělal já navštěvuje toto fórum mnoho potencionálních kupců nového auta. Musí to tady fungovat jako dokonalá antireklama. Každé auto má svoje limity. Koupí si mladá rodina se dvěma dětmi po přečtení tohoto fóra ix20 jako první auto???koudý píše:.. koukám, že to tady nějak umřelo ..
tlumiče se prej ve fabrice montují pro všechny lokace stejný, takže ty vozy, jak měli sachs tlumiče, musely být vyměněny přímo u toho prodejce..
Nemyslím si, že je rozumné A)neřešit vady B)tutlat před novými zájemci skutečnosti, jak to tutlá před námi, svými zákazníky.. Když to člověk kupuje tak dle keců u toho má pocit, že kupuje sedmý div světa a do tohoto zjištění se probudí... Mám za to, že od toho tu fórum je.
Ono když si vezmeš, jak zachází se svými zaměstnanci a jak ty vozy vyrábí (dokument "Vše pro dobro Nošovic" http://www.hyundai.phorum.cz/kia/viewto ... ?t=603&f=5 ) nebo co dokáží montovat, aby ušetřili a vydělali (tato zadní náprava mluví za vše), tak si myslím že nic jinýho než pokles tržeb/prodeje si nezaslouží...
U aut udělaj pěknej kabát, ale pod něj naperou všechno nejlevnější bez ohledu na cokoliv.. Bohužel se na to většina lidí úspěšně chytá..
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic (Crystal White), LPG BRC, disky 16" PROLINE B700, 6.5x16" (ET45) @ GoodYear 205/55 R16.
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
iggyno píše:No asi to už neskáče Ne fakt,mne to neskace, nejake divne profili tu tvrdia,ze i pri 40ke to skocilo meter a podobne...to su podla mna keci a nie to,ze ked mi to neskace,ze do toho nevidim ...koudý píše:.. koukám, že to tady nějak umřelo ..
to,ze neskace,neznamena,ze to tlmi perfektne...naopak,buchot je na jamach pocut a ked je cesta dodrbana uplne, tak to ma podrž...ale drží sa!
Jo a by ma zaujimalo,ci to je len problem naozaj len + kia...a porovnavajme prosim porovnatelne,teda nie Fabiu či micro auto Citi s miniMPV = vyssie a tazsie...Doteraz tu nikto neuviedol skusenosti s podobnymi autami.
Mna osobne seru na tom aute uprimne ine veci...na druhu stranu ma tolko plusov,ze to všetko neriešim a kupu rozhodne nebanujem! Za tie prachy nema v tej triede konkurenciu...
..pokud máš stejné auto a pokud ti to mlátí, tak to i skáče. To že jsi to nezaregistroval je věc jiná - jezdíš třeba se zatíženým autem nebo jezdíš třeba na kvalitních silnicích. Zkus se projet po silnici z kostek a uvidíš. Třeba takový střed Prahy, to je zážitek.
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic (Crystal White), LPG BRC, disky 16" PROLINE B700, 6.5x16" (ET45) @ GoodYear 205/55 R16.
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13 pro 2008, 08:36
- Bydliště: Brno
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Tak jsem z tohoto vlákna takovej rozpačitej. Pár stránek dozadu jsem se ptal, jestli tohle auto pořídit pro manželku s dvěma děckama a dozvěděl jsem se, že určo, že je pro tyhle účely super. Pak zase čtu, že je to auto vyloženě nebezpečný a že i v nízké rychlosti dokáže odskočit pomalu do protivky. Pokud to tak je, tak v něm nemůžu nechat jezdit to nejdražší, co mám. Vím, že tohle za mě nikdo nevyřeší... No, nechám se překvapit, příští pátek by měla být nachystaná ta moje.
Co je pravda, že zmizely příspěvky o dobrých vlastnostech téhle káry. Nejsou? Nebo je zadní náprava totálně zastínila?
Co je pravda, že zmizely příspěvky o dobrých vlastnostech téhle káry. Nejsou? Nebo je zadní náprava totálně zastínila?
Ix20, 12/2011, Tricolor, 1,6 CVVT, 92Kw, hnědá metla
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
famfulin76 píše:Tak jsem z tohoto vlákna takovej rozpačitej. Pár stránek dozadu jsem se ptal, jestli tohle auto pořídit pro manželku s dvěma děckama a dozvěděl jsem se, že určo, že je pro tyhle účely super. Pak zase čtu, že je to auto vyloženě nebezpečný a že i v nízké rychlosti dokáže odskočit pomalu do protivky. Pokud to tak je, tak v něm nemůžu nechat jezdit to nejdražší, co mám. Vím, že tohle za mě nikdo nevyřeší... No, nechám se překvapit, příští pátek by měla být nachystaná ta moje.
Co je pravda, že zmizely příspěvky o dobrých vlastnostech téhle káry. Nejsou? Nebo je zadní náprava totálně zastínila?
Asi takto:
pohled na to je dvojí: ve stávajícím stavu ta zadní náprava je tragická, auto kvůli tomu je velmi degradováno a proto vhodné pro velmi pomalé a klidné řidiče. Tito nebudou mít bezpečnostní problém ( jen na horší silnici mlátící a vrzací).
pohled druhý je tyto vady odstranit - za vlastní peníze. Potom to může být dobré auto. (teď nebereme v potaz poruchovost). A v tom smyslu ti Franta prvně poradil..
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic (Crystal White), LPG BRC, disky 16" PROLINE B700, 6.5x16" (ET45) @ GoodYear 205/55 R16.
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Tak znovu opakování matka moudrosti. Auto je naprosto bezpečné a pro mě stále perfektní. Kdybych stál teď před prodejnou, jdu do něj! Toto vzkazuji všem zájemcům o ix20!!!!!
Dnes již asi desítky novinářských testů konstatují kvality tohoto vozu. Jeden nebo dva testy hovoří o odskočení zadní nápravy běžném pro tuto konstrukci nápravy a tuto třídu auta. Doufám že máme stejný auta! O odskočení při razantním projetí zatáčkou na nekvalitním povrchu. Pokud někdo tvrdí, že je auto nebezpečné, zláště pro manželku a dítě ještě lépe pro tři neviná malá děcka, začínám soukromě spekulovat o organizované antireklamě. Pokud tedy máte v rukávu další nové testy , měření, fakta díky za ně už je jdu číst. Jinak ale prosím pišme sem dál co si kdo myslí, ale prosím važme slova!
Přikládám foto svého snažení pod dálkovým vedením Františka. Ještě pár pasování pod autem a bude to k prvnímu testu!
Dnes již asi desítky novinářských testů konstatují kvality tohoto vozu. Jeden nebo dva testy hovoří o odskočení zadní nápravy běžném pro tuto konstrukci nápravy a tuto třídu auta. Doufám že máme stejný auta! O odskočení při razantním projetí zatáčkou na nekvalitním povrchu. Pokud někdo tvrdí, že je auto nebezpečné, zláště pro manželku a dítě ještě lépe pro tři neviná malá děcka, začínám soukromě spekulovat o organizované antireklamě. Pokud tedy máte v rukávu další nové testy , měření, fakta díky za ně už je jdu číst. Jinak ale prosím pišme sem dál co si kdo myslí, ale prosím važme slova!
Přikládám foto svého snažení pod dálkovým vedením Františka. Ještě pár pasování pod autem a bude to k prvnímu testu!
- Přílohy
-
- FB1.JPG (163.55 KiB) Zobrazeno 2395 x
Naposledy upravil(a) airwaves dne 16 led 2012, 16:18, celkem upraveno 2 x.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Koudý...mas pocit,ze nase cesty su lepsie...?...ak jazdis ale rally šotolina,to si si mal naozaj kupit iné auto.
1,6 AT
40500km
40500km
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Ja sa moc nestažujem na skakanie ale aj to mi spravilo. Mám tu na ulici zákrutu a v nej diru a ak sa mi tam dostane zadné koleso tak to odskočí. Ale žiadna tragédia. Čo mi vadí ten klepot zadnej nápravy pri prechode nerovnostami. Ja som dosť háklivý na takéto veci, hlavne ak ma auto stojí 16000 euro.
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
choucas...nebucha ti skorej zamok zadnych dverí?
1,6 AT
40500km
40500km
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Pridavam moju skusenost s odskocenim spred par tyzdnov.
Nezatazene auto, rychlost cca 40 km/h, pravotociva zatacka mierne z kopca a nadmieru zvlneny asfalt. Odskok citelny , ale ziadna katastrofa - auto sa v momente ukludnilo bez akehokolvek zasahu z mojej strany. ( skontrolujem tlak v pneu a pojdem sa tade previezt v tomto mrznucom obdobi )
Pretekar nie som a uvedomujem si ze pouzity podvozok ma svoje limity, ktore su umocnene vyssou stavbou karoserie. Na druhej strane su plusy, ktore su "danou" za pouzitu techniku.
Este par postrehov z testov k tomuto spravaniu aj od konkurencie ( priamej / nepriamej ) :
IX20 1,4 CRDI:
Typický neduh tohto typu podvozka, odskakovanie zadnej časti v hrboľatých zákrutách, sa prejavuje iba mierne. A aj to iba pri nezaťaženom vozidle. Z jednoduchej konštrukcie zavesenia kolies sa skrátka poctivým ladením podarilo dostať veľmi slušný výsledok.
Toyota Auris 1,6:
Usudzujeme, že konštruktéri zámerne ladili podvozok na pokojnú jazdu, lebo pri športovom prejazde zákruty zadné kolesá nezaťaženého vozidla trošku odskakujú a šofér pocit má, že toto auto je mierne pretáčavé.
VW Golf VI 1,2 Tsi:
Jazda Golfom je príjemná, pri ostrejšom prejazde zákruty si však treba zvyknúť na mierne odskakovanie zadnej nápravy, hoci vozidlo sa napokon udrží v stope.
Seat Altea 2,0 TDI:
Na rozbitých úsekoch však zadná náprava predsa len viac odskakuje.
Ford Fiesta 1,6 TI-VCT:
Pruženie filtrovať nedokáže nerovnosti, posádku môže necitlivejšia jazda potrápiť a vodič musí odskakovanie kolies korigovať riadením.
Suzuki SX4 1,6 VVT :
Tvrdšie naladenie spôsobuje v zákrutách s hrboľatým povrchom zvýšený sklon k odskakovaniu zadnej nápravy a vyvoláva nutnosť častejších korekcií volantom.
Kia Ceed 1,6 CVVT:
Ostrejšie nerovnosti mu príliš nevoňajú, vtedy majú nápravy väčšiu chuť odskakovať.
Citroen C3 Picasso 1,6 VTI:
Rozvoľnené radenie a odskakovanie konštrukčne jednoduchšej zadnej nápravy sa premietajú do dvoch mínusov záverečného hodnotenia
Citroen C4 Picasso 1,6 Hdi:
Pri nenaloženom stave odskakuje zadok na nerovnostiach, ale to je klasika, cena za cenu . Keď už niekto v zadu sedí alebo je naložený kufor tak je to v poriadku a je Citroeňácky mäkké.
Renault Grand Scenic:
K dokonalosti mu chýba komunikatívnejšie riadenie a prepracovanejšia konštrukcia zadnej nápravy, ktorá na nerovnostiach mierne odskakuje.
Nezatazene auto, rychlost cca 40 km/h, pravotociva zatacka mierne z kopca a nadmieru zvlneny asfalt. Odskok citelny , ale ziadna katastrofa - auto sa v momente ukludnilo bez akehokolvek zasahu z mojej strany. ( skontrolujem tlak v pneu a pojdem sa tade previezt v tomto mrznucom obdobi )
Pretekar nie som a uvedomujem si ze pouzity podvozok ma svoje limity, ktore su umocnene vyssou stavbou karoserie. Na druhej strane su plusy, ktore su "danou" za pouzitu techniku.
Este par postrehov z testov k tomuto spravaniu aj od konkurencie ( priamej / nepriamej ) :
IX20 1,4 CRDI:
Typický neduh tohto typu podvozka, odskakovanie zadnej časti v hrboľatých zákrutách, sa prejavuje iba mierne. A aj to iba pri nezaťaženom vozidle. Z jednoduchej konštrukcie zavesenia kolies sa skrátka poctivým ladením podarilo dostať veľmi slušný výsledok.
Toyota Auris 1,6:
Usudzujeme, že konštruktéri zámerne ladili podvozok na pokojnú jazdu, lebo pri športovom prejazde zákruty zadné kolesá nezaťaženého vozidla trošku odskakujú a šofér pocit má, že toto auto je mierne pretáčavé.
VW Golf VI 1,2 Tsi:
Jazda Golfom je príjemná, pri ostrejšom prejazde zákruty si však treba zvyknúť na mierne odskakovanie zadnej nápravy, hoci vozidlo sa napokon udrží v stope.
Seat Altea 2,0 TDI:
Na rozbitých úsekoch však zadná náprava predsa len viac odskakuje.
Ford Fiesta 1,6 TI-VCT:
Pruženie filtrovať nedokáže nerovnosti, posádku môže necitlivejšia jazda potrápiť a vodič musí odskakovanie kolies korigovať riadením.
Suzuki SX4 1,6 VVT :
Tvrdšie naladenie spôsobuje v zákrutách s hrboľatým povrchom zvýšený sklon k odskakovaniu zadnej nápravy a vyvoláva nutnosť častejších korekcií volantom.
Kia Ceed 1,6 CVVT:
Ostrejšie nerovnosti mu príliš nevoňajú, vtedy majú nápravy väčšiu chuť odskakovať.
Citroen C3 Picasso 1,6 VTI:
Rozvoľnené radenie a odskakovanie konštrukčne jednoduchšej zadnej nápravy sa premietajú do dvoch mínusov záverečného hodnotenia
Citroen C4 Picasso 1,6 Hdi:
Pri nenaloženom stave odskakuje zadok na nerovnostiach, ale to je klasika, cena za cenu . Keď už niekto v zadu sedí alebo je naložený kufor tak je to v poriadku a je Citroeňácky mäkké.
Renault Grand Scenic:
K dokonalosti mu chýba komunikatívnejšie riadenie a prepracovanejšia konštrukcia zadnej nápravy, ktorá na nerovnostiach mierne odskakuje.