PORADNA PRO MAJITELE I30

Vše o garančkách a Vašich zkušenostech se servisy.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od pietro32i »

Ty kokso cvrčku, si to trochu prekombinoval, či? Ani som to nemal silu dočítať do konca, sorry. V mnohých veciach máš pravdu, presvedčil som sa, ale v tomto si trochu "ujel"... :lol:
To by predsa mohol povedať každý servis, pri každom pokuse o akúkoľvek reklamáciu, že "Hele pane, někdo se v tom vrtal!", a neuznať preto záruku. Podozrenie vysloviť môže, musí ho však aj dokázať. Ak to nevie/nemôže, tak to musí zostať len v rovine podozrenia. Je to presne naopak, dôkazné bremeno má na pleciach servis, nie zákazník. Ako si predstavuješ, že by som ako zákazník mal dokázať, že som si olej nevymenil sám? Dá sa to? Čo si zoženiem svedka, ktorý odprisahá, že som to nespravil? Ak tam budú originál súčiastky, de facto len jedna - olejový filter - tak to nemôže dokázať ani súdny znalec. Môžu si dať spraviť chemický rozbor tvojho oleja, ktorý približne ukáže, koľko km s nim bolo najazdené. Opakujem však, nie ty, na svoje náklady, ale servis na svoje.
Ak si olej nikdy nemenil, ani to nevidel, tak prosím neodsudzuj ostatných, že tak robia. Robia to nie preto, že chcú podvádzať, ale kvôli motoru svojho auta. To nie je o tom, že sa chcem vyhnúť povinnej garančnej prehliadke, spojenou s výmenou oleja a nemalou platbou za to. Bol som na takej medzigarančnej, dobrovoľnej výmene oleja v servise a všetci tam na mňa zazerali jak na UFO. Navonok: "Fajn, škoda, že nie je každý taký zodpovedný k svojmu autu." (Bodaj by nie, veď je to pre nich kešovka za 10 min. práce.). A z ich pohľadu vyčítaš: "Čo je to za debila, meniť olej, keď nemusí a ešte za to platiť v servise?"
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Spajky007
**
Příspěvky: 347
Registrován: 13 úno 2011, 12:36
Bydliště: Praha 9 Vinoř

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od Spajky007 »

ty vole takovejch vět ohledně kraviny :hyu: tak ať každej dělá jak myslí a pak uvidí co to provede ](*,)
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od 89majlo96 »

hadate sa o prkotinach, kazdy nech to robi ako uzna za vhodne, nechapem naco sa tu natahujete ako male deti na pieskovisku ](*,)
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od Skyline »

juryno píše:mam takyto problem. ako sa ochladilo a auto je odstavene viac hodin tak ako sa rozbieham, tak jedna v pohode, na dvojke vzdy zadrhne ako by sa nedostaval benzin ci co, trocha potrase a potom nabehne, trojka v pohode. potom uz ide aj dvojka v pohode.

vzdy mi to robi len na dvojke a iba pri rozjazde. neturujem, rozbieham pomaly. je to normalne??
Něco takového nám to dělá když zrovna natankujeme mene kvalitni benzin, bez problémů je VERVA a AGIP.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Uživatelský avatar
Cvrček
**
Příspěvky: 266
Registrován: 30 črc 2011, 08:33

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od Cvrček »

Nemyslím si, že by to byly kraviny, ba právě naopak, ale už vše bylo všemi řečeno..
Schválně by se mohl pak někdo ozvat, když by podobným martýriem prošel, aby bylo vidno, jak se to řeší
ajaké jsou argumenty stran. Za sebe mohu říci: za vším, co jsem si napsal, si stojím.. Navrhuju to ale uzavřít, aby opět jaksi "nehořelo" :mrgreen:
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
mirisko2
*
Příspěvky: 72
Registrován: 01 bře 2009, 23:06

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od mirisko2 »

Cvrček píše:
mirisko2 píše: Ty ked si uzivatel a zastanca servisov...nikto ti nebrani , aby si ich navstevoval aj nadalej...
Len asi sledujes prilis vela detektivnych filmov, Maiami, Cololombo...atd... Myslis, ze servis zisti aky olej si si dal do auta( samozrejme podla predpisanych parametrov...to sa docitas aj v Prirucke dodavanej k autu...) ci si dal Shell, alebo Castrol...nikto nikdy skumat nebude... A dokonca mne pri prvej zarucnej prehliadke a vymene oleja, nedali original olejovy filter Hyundai, ale nahradu od firmy Bosch...samozrejme som to zistil az pri mojej dalsej vymene...

Takze kludne si mily pietro32i vymen olej doma...to autu isto neuskodi iba prospeje...
A vy ostatny, ktori ste zastanci servisov...navstevujte ich isto dalej...
app...viete, ze v "dnesnych modernych rychloservisoch", aj znackovych sa olej nevypusta ale odsava cez mierku oleja??!
aaa, viete ake velke mnozstvo vam ten ktory mechanik z auta "odsaje"??!
Mluvil jsem o něčem jiném, vy jste to moc nepochopil.. Už bych se ale opakoval a si se i opakuji. Nezastávám se servisů, jen dávám na misku vah pár tisíc za vlastní výměnu oproti poškozenému motoru (čímkoliv) co později servis odmítne v rámci záruky.. Uvedu názorný příklad:


Franta Mácha samo doma si vymění olej. Udělá to tak nešikovně, že poškrábe toto, strhne toto a udělá neopatrně tamto (se může KLIDNĚ stát i mistrovi tesařskému :)
V servisu na to přijdou, pobaví se a do svých SDÍLENÝCH ELEKTRONICKÝCH ZÁZNAMŮ zaevidují, aniž by o tom zákazník věděl (musí to servis dát vědět zákazníkovi? Nemusí :) Pakliže ano, na základě jakého zákona? Číslo prosím..

Franta jezdí, začne mu např. okolo těsnící zátky kapat olej, nebo se poškodí motor špatným palivem, event. cokoliv dalšího s motorem OBECNĚ (vstřikování, spalování.. - co na tom, že to nemá příčinnou souvislost s výměnou oleje) a následně Franta letí s křikem do servisu: REKLAMACÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ, REKLAMACÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ...

A teď jak to bude dále: mechanici kouknou nejdříve do záznamů v počítači (ještě před započetím všech prací - to tak dělávají), najdou záznam o podezření na neoprávněnou manipulaci.
Auto prohlédnou, a poslechněte dialog, který proběhne:

Servis: "pane Mácho, je nám líto, ale my jsme přesvědčení, že se v tom někdo hrabal. A to by neměl, pak ztrácíte záruky. To Vy sám? Někdo jiný?"
František: "Já??? V životě néééééééééé, vy to nechcete opravit, ten :hyu: je na ....., já to všude napíšuuuuuu, jak podvádíte...." (přičemž první podváděl František, nezapomeňme)
Servis: "pane Mácho, tohle Vám na záruku neopraví nikde. To podezření tam máme proto a proto, je vidět, že je tam tamto a tamto, přičemž tam má být toto a toto. Bohužel.
Cena opravy u nás je 24.648,- bez DPH. Chcete?"
František: "já vás poženu k soudůůůůůůůůůůůůů, vy mi tady lžete panéééééé, to je hrůza, co si ty automobilky a servisy tady dovolujíííííííííííííííííííííííí..."
Servis: "bohužel, na to máte plné právo... Když myslíte...."

O co jde? František má teď 2 možnosti: buď zaplatí (de facto přizná vinu) nebo si bude na netu stěžovat (a to je prasárna, protože sám lže a podvádí) a vyhrožovat žalobou
Když ji (žalobu) podá, má důkazní břemeno na sobě, tj. musí PROKÁZAT, že mu skutečně vznikla újma (čím, na základě čeho) a následně musí vyčíslit škodu.
Servis se bude přirozeně bránit - svědectví, vysvětlení pojmů, jak to funguje.. V případě, že František nebude mít v ruce "neprůstřené" doklady v písemné podobě, které podpoří jeho úhel pohledu, de facto přišel o dost peněz (náhrada soudních výdajů a výdajů advokatů obou stran + přečin proti soužití - je to jen přestupek, ale jde o nařknutí 2. osoby z přečinu - řeší MÚ v místě bydliště - sankce = pokuta).
Navíc když František nezaplatí, dál PŘECE jezdí s rozbitým autem (nazapomínejme).

Ke "zmanipulovanému" posudku soudního znalce: František může mít známého, nebo někoho může uplatit (nebude první, ani poslední). V tom případě takovému znalci za nepravdivý znalecký posudek hrozí pokuta, možné obvinění z tr. činu podvodu a vypracování zmanipulovaného znaleckého posudku a následně trest hrozby vyškrtnutí ze seznamu soudních znalců v oboru motorových vozidel. Vyplatí se riskovat pro 2.000 Kč????

To celé když podtrhnu, tak vyvedu "mirisko2" z omylu: nejsem PRO servis ani za ně NIJAK nelobuju (HARD potvrdí, že si na ně brousím docela zoubky :-)
ale jsem pro KOREKTNÍ JEDNÁNÍ (bez podvodů) a proto, aby KAŽDÝ ZVÁŽIL NA 2 MISKÁCH VAH VŠECHNA PRO A PROTI a sám posoudil rozika, která s tímto mohou být spojená.
Kdo to nechápe, tak ješte jednou:

"Stojí mi za ušetřených 5.000,- za vlastní výměnu oleje přičemž riskuji v budoucnu závažnější problémy s motorem obecně např. za 80.000,-????" Ano nebo ne???"

Může se stát, že v některých servisech z toho nebudou dělat žádnou vědu (většinou ty, co je jim vše jedno, a kde lze aj logicky pochybovat o kvalitě práce). Dobrý servis, který má dost zakázek a dobré jméno, tam vás asi ale poženou "se zárukou" pryč, protože o takvé podvodníčky nestojí (dnes je to výměna oleje, zítra to bude pokus o výměnu něčeho jiného........... )

Poslední věc mám k platbě v rámci záruky: nejsem v tomto odborník, ale logicky odvozuji, že:

- když servis nahlásí importérovi (výrobci) škodu a opravu v rámci záruky, vzájemné finanční vyrovnání bude asi pěkná byrokracie a peníze za dlouho.. Chybí mi tedy CASH pro mě, mé zaměstnance i peníze pro nákup dílů a platbu energií (tzn. dotuji vše z jiných peněz)
- když záruku odmítnou a budou chtít peníze přímo po Františkovi, peníze dostanou většinou IHNED PO OPRAVĚ.
Co je tedy pro ně lepší a výhodnější? Aby opravdu pečlivě zvážili, co je v záruce a co již není v záruce. Nebo se mýlím?

aaale pochopil.. na jednej strane mas pravdu...ale na druhej: ak by si bral, ze "co ak Franta nahodou strhne zavit..." tak potom by si nemal ani vychadzat na ulicu...lebo: !co ak ta nahodou zrazi auto"...

aale, ked si Franta vymeni olej saam, aspom ma istotu, ze ho vypustil vsetok..a neostalo mu tam po "odsavani" napr. 0,5L a viac stareho... alebo boli aj pripady ze ten olej "odsali" iba polovicku a doliali novym... (nemusi to byt pravidlo)

Ak si Franta kupi napr. Castrol, tak vie ze tam nalial Castrol a nie iba Castrol zaplati a naleju mu tam o dve triedy lacnejsi olej aaj ked mozno od tej istej znacky...
Aa, ked si Franta naleje svoj kupeny Castrol, tak zisti, ze do :hyu: 1,4 mu vojdu presne 3! Litre (vratane vymeny filtra) po vrchnu rysku mierky oleja... a nezauctuju mu (ako mne na zarucke) 3,6L a bolo to do polovice mierky...

Takze ak to zhrniem, a ak Franto nestrhne zavit...tak nie len ze usetri na servise aale aj da predpisany olej, aj mnozstvo , tak svojmu autu nielenze neublizil...ale vlastne predllzil zivotnost...

aa, pevne verim, ze keby ten spominany zavit strhol mechanik (lebo pripustam, ze aj to sa moze stat...) tak urcite si chybu neprizna, a do PC systemu nenapise ze: "JA mechanik som Frantovi strhol zavit"... iba to zacapka tak, aby to co najmenej presakovalo... a ak to Franto zisti, tak pojde do servisu a tak isto sa bude natahovat so servisom ako keby ho strhol sam...nikto mu neuveri, ze tu chybu mohol spravit "pan mechanik"...
i30 1.5 T-GDI 2023 PLAY, Bordový
+
i30 1.4 CVVT 2009 Confort ,Strieborny
majklus
*
Příspěvky: 14
Registrován: 16 led 2011, 09:14

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od majklus »

juryno píše:mam takyto problem. ako sa ochladilo a auto je odstavene viac hodin tak ako sa rozbieham, tak jedna v pohode, na dvojke vzdy zadrhne ako by sa nedostaval benzin ci co, trocha potrase a potom nabehne, trojka v pohode. potom uz ide aj dvojka v pohode.

vzdy mi to robi len na dvojke a iba pri rozjazde. neturujem, rozbieham pomaly. je to normalne??
Presne tohle se mi uz taky nekolikrat stalo. Kdyz se ale rozjizdim se studenym autem, jak mi radil prodejce, problem neni: nastartovat, pockat cca 30 sec. (ze by synchronizace ventilu?), rozjezd.
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od 89majlo96 »

mirisko2 píše:
aa, pevne verim, ze keby ten spominany zavit strhol mechanik (lebo pripustam, ze aj to sa moze stat...) tak urcite si chybu neprizna, a do PC systemu nenapise ze: "JA mechanik som Frantovi strhol zavit"... iba to zacapka tak, aby to co najmenej presakovalo... a ak to Franto zisti, tak pojde do servisu a tak isto sa bude natahovat so servisom ako keby ho strhol sam...nikto mu neuveri, ze tu chybu mohol spravit "pan mechanik"...
Pravda, pan mechanik je svaty a nedotknutelny, mne poskriabal plast v interieri a hned pri prevzati auta som to povedal ze to tam nebolo, zacal sa so mnou hadat ze to tam bolo a spravil som si to sam. Keby mam po ruke trubku tak ho trafim a spravim z neho mrzaka za to ze je debil a nevie si priznat chybu. Nastastie to islo dole a nic viditelne nezostalo.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
tomason
*
Příspěvky: 61
Registrován: 04 pro 2011, 23:18

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od tomason »

Spotřeba oleje se vyskytuje hlavně u motorů, provozovaných na prodloužené intervaly s long–life oleji. Tyto oleje jsou po ujetí cca 17.000 km v českých podmínkách (nekvalitní paliva kontaminovaná sírou z LTO, vysoká prašnost, kyselé deště) bez jakýchkoliv přísad, včetně té, která omezuje vypařování motorového oleje. Je–li motor nový, nejsou ještě dostatečně zaběhnuté třecí plochy motoru a olej se vypařuje, dále potom vlivem extrémně rychlého opotřebení těchto ploch (v oleji již nejsou přísady zvyšující otěru vzdornost a olej je dále znehodnocen sazemi jako produktem hoření nafty a křemičitým prachem, který neměněný vzduchový filtr není schopen zachytit – obojí se do oleje dostane profukem kolem pístních kroužků) se olej dostává do spalovacího prostoru ve větší míře a shoří. Velký vliv na degeneraci motorového oleje má též jeho teplota, která samozřejmě roste s jeho zatížením.

3) Hlučná a poruchová turbodmychadla: příčinou jsou opět dlouhé intervaly výměn motorového oleje a vzduchového filtru, další příčinou je nedochlazení turbodmychadla po větší zátěži.

4) Nízká životnost rozvodového mechanismu je dána, jak jinak, použitím long-life olejů, jak je popsáno v bodě 2, uhlíkové saze a křemičitý prach působí jako ideální abrazivo.

Koupě ojetého auta jezdícího na prodloužené intervaly výměny oleje není doporučena odborníky.
Výměnu po 15000km lze jen doporučit ,osobně to tak dělám u svého Focusu 1,8tdci.
Uživatelský avatar
juryno
**
Příspěvky: 147
Registrován: 19 kvě 2011, 08:04

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od juryno »

majklus píše:Presne tohle se mi uz taky nekolikrat stalo. Kdyz se ale rozjizdim se studenym autem, jak mi radil prodejce, problem neni: nastartovat, pockat cca 30 sec. (ze by synchronizace ventilu?), rozjezd.

ale v zime "odbornici" nedoporucuju nechat zahriat na volnobehu. ale hned ist na minimalnych otackach. vyskusam nechat chvilu nastartovane. preco ale nezadrhava sa na jednotke. preco len na dvojke kua?
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1723
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od XMira »

Juryno: A slapes pri rozjeti se studenym motorem na plyn? Ja se rozjizdim rano po rovine a motor ma tolik otacek, ze mi bohate staci spojka. az pri razeni z 2 na 3 pridacam plyn. To je jediny duvod, ktery me napada, proc na jednicku nic nepozorujes.
Naposledy upravil(a) XMira dne 13 pro 2011, 20:39, celkem upraveno 1 x.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od laufas »

hosi, tohle je normalni projev. ucim se na zkousky, nemam cas vam to tady hledat, ale resilo se to... uz jsem nevydrzel to jen tak cist, snad nekdo dokonci moji ''pomoc'' :)
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
Cvrček
**
Příspěvky: 266
Registrován: 30 črc 2011, 08:33

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od Cvrček »

pietro32i píše:Ty kokso cvrčku, si to trochu prekombinoval, či? Ani som to nemal silu dočítať do konca, sorry. V mnohých veciach máš pravdu, presvedčil som sa, ale v tomto si trochu "ujel"... :lol:
To by predsa mohol povedať každý servis, pri každom pokuse o akúkoľvek reklamáciu, že "Hele pane, někdo se v tom vrtal!", a neuznať preto záruku. Podozrenie vysloviť môže, musí ho však aj dokázať. Ak to nevie/nemôže, tak to musí zostať len v rovine podozrenia. Je to presne naopak, dôkazné bremeno má na pleciach servis, nie zákazník. Ako si predstavuješ, že by som ako zákazník mal dokázať, že som si olej nevymenil sám? Dá sa to? Čo si zoženiem svedka, ktorý odprisahá, že som to nespravil? Ak tam budú originál súčiastky, de facto len jedna - olejový filter - tak to nemôže dokázať ani súdny znalec. Môžu si dať spraviť chemický rozbor tvojho oleja, ktorý približne ukáže, koľko km s nim bolo najazdené. Opakujem však, nie ty, na svoje náklady, ale servis na svoje.
Ak si olej nikdy nemenil, ani to nevidel, tak prosím neodsudzuj ostatných, že tak robia. Robia to nie preto, že chcú podvádzať, ale kvôli motoru svojho auta. To nie je o tom, že sa chcem vyhnúť povinnej garančnej prehliadke, spojenou s výmenou oleja a nemalou platbou za to. Bol som na takej medzigarančnej, dobrovoľnej výmene oleja v servise a všetci tam na mňa zazerali jak na UFO. Navonok: "Fajn, škoda, že nie je každý taký zodpovedný k svojmu autu." (Bodaj by nie, veď je to pre nich kešovka za 10 min. práce.). A z ich pohľadu vyčítaš: "Čo je to za debila, meniť olej, keď nemusí a ešte za to platiť v servise?"
Já jsem psal o tomto ve vztahu k podávané žalobě:
KDO PODÁVÁ ŽALOBU, NESE DŮKAZNÍ BŘEMENO (obyčejně platí, že i druhá strana si opatřuje důkazy).
Takto to bylo myšleno a jsem přesvdčený, že to je i po právní stránce správně.
Bez důkazů nebude ani nařízeno případné řízení (znění občansko-právního sporu)
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Uživatelský avatar
Donald
**
Příspěvky: 431
Registrován: 06 bře 2006, 09:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od Donald »

Hardcame, uvažuji o výměně auta a jako jeden z kandidátů je i30 CRDi 85 kW r. v. 2008. Protože jsi měl elantru, nevíš, zda disky z ní pasují na íčko? Jde mi o to, abych nemusel kupovat disky na zimní gumy. Děkuji za odpověď. PK
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: PORADNA PRO MAJITELE I30

Příspěvek od Hardcam »

Cau Pavliku, nepasuji, ani pneu, ani disky.
Elantra 4x114,3 195/60 R15 resp. 185/65 R15 (na CRDi 85kW ale nebudou) vs. i30 5x114,3 195/65R15 resp. 185/65 R15
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Odpovědět

Zpět na „i30 Garanční prohlídky, servis“