Servo řízení-ložisko
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Servo řízení-ložisko
zdravim /-/áčka,potřebuju radu ohledně ložiska v servu řízení.Zdá se že má své nejlepší léta zasebou,ale nevim jak na něj,a hlavně sem ho nikde nenašel v katalogu prodejců.Neměnil jste ho už někdo třeba?Začlo dost pískat a brzo pujde s....t úplně. ,to bych pak asi už ani nezaparkoval nečekám že by měl někdo rozměry ložiska nebo tak,ale třeba správný postup výměny nebo skušená rada ,mno....?
LANTRA 1.8-beast in korea 25*5*10 + --odpočívej v pokoji
- Reklama
Re: Servo řízení-ložisko
A je to fakt tím ložiskem??? By tam mělo být i nějaké futro!! Hyundaiácký servo jsem ještě rozebrané neměl,ale u jiních značek,teda těch evropských ano a je vždy ložisko a vystřeďovací futro!!Topek2 píše:zdravim /-/áčka,potřebuju radu ohledně ložiska v servu řízení.Zdá se že má své nejlepší léta zasebou,ale nevim jak na něj,a hlavně sem ho nikde nenašel v katalogu prodejců.Neměnil jste ho už někdo třeba?Začlo dost pískat a brzo pujde s....t úplně. ,to bych pak asi už ani nezaparkoval nečekám že by měl někdo rozměry ložiska nebo tak,ale třeba správný postup výměny nebo skušená rada ,mno....?
A většinou když odejde ložisko ,tak v servu je něco odpadlého většinou je to rotační kolo,které rozhazuje olej a jak kmitá,tak vzniká vůle,kterou ložisko nepobere a čím větší točky motoru,tím jsou vibrace větší!!
P.s Samotné díly se většinou neprodávají a tak se to mění jako celý kus buď z vrakáčů(cena kolem 2 000kč) a nebo nové a tam je cena kolem 8 000 a 12 000 za fungl nové servo!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: Servo řízení-ložisko
cau chlape si si isty,ze je to lozisko?Topek2 píše:zdravim /-/áčka,potřebuju radu ohledně ložiska v servu řízení.Zdá se že má své nejlepší léta zasebou,ale nevim jak na něj,a hlavně sem ho nikde nenašel v katalogu prodejců.Neměnil jste ho už někdo třeba?Začlo dost pískat a brzo pujde s....t úplně. ,to bych pak asi už ani nezaparkoval nečekám že by měl někdo rozměry ložiska nebo tak,ale třeba správný postup výměny nebo skušená rada ,mno....?
niesom mehanik,ale myslim si,ze lozisko to nebude.blby dotaz,mas v nadobke kapalinu,neni ucpana hadicka?popis to blizsie.a co klinak?lozisko nepiska,ale huci a to by nemalo vadit.ak sa mylim opravte ma niekto,rad si necham poraditTopek2 píše:no jistý si nejsem,ale tady na tom místě bych hledal ložisko,nebo snad něco jiného? to bych se divil.Až bude vazelína všechna pryč tak bude hotovo
no tak prajem vela stastia pri oprave.potom ked to vymenis tak pisni.rad by som vedel ci to bolo tym loziskom.rada na zaver.ak budes odpajat nejeku el.zasuvku odpoj baterku.moze sa ti stat,ze riadica jednotka nacita chybu a motor s nou bude pracovat a potom musis tu chybu vymazat.to znamena do servisu napichnut na pocitac a odstranit.kolko stoji napichnutie v znac.servise ti nemusim pisat,ze?Topek2 píše:ne kapalina a klinak je ok,ložisko může taky pískat.vlastně sem si jistej že to dělá,ale nevim jak na něj a hlavně jestli ho pak seženu.Měli by tam bejt údajně dokonce dvě,nebo jedno dvouředé.no newim,dám se dotoho
jj, ložisko může pískat, když je přidřené, ale u serva by se to snad stát nemělo, jestli jo tak si fakt zkontroluj kapalinu a její průchodnost do serva, ať to nový případně za chvíli neodrovnáš
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Servo řízení-ložisko
Já ho měnil jak ložisko, tak i simering nebo gufero jak je každému po chuti. Nic na tom není, stačí se dobře dívat jak co na něm je a podle toho ho rozděláš,Přesný postup si už nepamatuju,je to skoro 3 roky. Ložisko je tam jedno.Dávej po rozebrání pozor na ten labyrint a broušené lopatky co jsou tam.Zkusím udělat nějaké foto.Topek2 píše:zdravim /-/áčka,potřebuju radu ohledně ložiska v servu řízení.Zdá se že má své nejlepší léta zasebou,ale nevim jak na něj,a hlavně sem ho nikde nenašel v katalogu prodejců.Neměnil jste ho už někdo třeba?Začlo dost pískat a brzo pujde s....t úplně. ,to bych pak asi už ani nezaparkoval nečekám že by měl někdo rozměry ložiska nebo tak,ale třeba správný postup výměny nebo skušená rada ,mno....?
Tady je popis a pár fotek,servo je J1,ale u J2 je stejné,jen s min. rozdíly. Nejdřív se sejme řemenice,potom se sundá závlačka a ochraný plech a pod ním je ložisko. Dále se pokračuje z druhé strany,vyšroubují se čtyři šrouby a sundá část těla serva,pozor!!! tato část obsahuje onen zmiňovaný labyrint s broušenýma lopatkama (viz foto.) může,ale nemusí se stát,že se uvolní a pak
se bude muset složit,nic na tom není,ale je dobré zabránit rosypání a hlavně pádu labyrinti s lopatkama na zem(vše broušené) tak proto.dál se vydělá velká pružina a pak vylisuje hřídel s ložiskem směrem k řemenici,jak je na fotu. Pod ložiskem je zmiňované gufero. Postup montáže je opačný. Rozměr a označení ložiska je u J1: Ložisko 2Z-oboustraňě zavřené a 6203 a Simering
36x20x7mm. Pro J2 nemůžu tvrdit,že je stejné.
Na poslední fotce vytažená broušená lopatka a princip je takový,že otáčející se hřídel točí segmentem v němž jsou volně, ale na těsno uložené broušené lopatky a díky odstředivé síle lopatky vyjíždí a nabírají kapalinu a tlačí jí do otvorů,kde pokračuje dál k řízení. Otvor v němž je labyrint umístěn je v podstatě oválný jak je vidět na fotu. Tak hodně zdaru. Soráč ze sem tam rozmazanou fotku,ale zašel jsem do dílny, rozdělal servo a se špinavíma rukama fotil, nic moc pro foťák(myslím ty špinavé ruce). Za 40 minut nebylo co dělat.
se bude muset složit,nic na tom není,ale je dobré zabránit rosypání a hlavně pádu labyrinti s lopatkama na zem(vše broušené) tak proto.dál se vydělá velká pružina a pak vylisuje hřídel s ložiskem směrem k řemenici,jak je na fotu. Pod ložiskem je zmiňované gufero. Postup montáže je opačný. Rozměr a označení ložiska je u J1: Ložisko 2Z-oboustraňě zavřené a 6203 a Simering
36x20x7mm. Pro J2 nemůžu tvrdit,že je stejné.
Na poslední fotce vytažená broušená lopatka a princip je takový,že otáčející se hřídel točí segmentem v němž jsou volně, ale na těsno uložené broušené lopatky a díky odstředivé síle lopatky vyjíždí a nabírají kapalinu a tlačí jí do otvorů,kde pokračuje dál k řízení. Otvor v němž je labyrint umístěn je v podstatě oválný jak je vidět na fotu. Tak hodně zdaru. Soráč ze sem tam rozmazanou fotku,ale zašel jsem do dílny, rozdělal servo a se špinavíma rukama fotil, nic moc pro foťák(myslím ty špinavé ruce). Za 40 minut nebylo co dělat.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Jsem fakt rád,že nemám evropské auto,ale korejské ,já říkám pořád,že ty naše kárky sestavovali někde na rýžovém poli,ale pánbůh jim to zaplať,moc pěkné Dastine,tohle je fakt srandaDastin píše:Tady je popis a pár fotek,servo je J1,ale u J2 je stejné,jen s min. rozdíly. Nejdřív se sejme řemenice,potom se sundá závlačka a ochraný plech a pod ním je ložisko. Dále se pokračuje z druhé strany,vyšroubují se čtyři šrouby a sundá část těla serva,pozor!!! tato část obsahuje onen zmiňovaný labyrint s broušenýma lopatkama (viz foto.) může,ale nemusí se stát,že se uvolní a pak
se bude muset složit,nic na tom není,ale je dobré zabránit rosypání a hlavně pádu labyrinti s lopatkama na zem(vše broušené) tak proto.dál se vydělá velká pružina a pak vylisuje hřídel s ložiskem směrem k řemenici,jak je na fotu. Pod ložiskem je zmiňované gufero. Postup montáže je opačný. Rozměr a označení ložiska je u J1: Ložisko 2Z-oboustraňě zavřené a 6203 a Simering
36x20x7mm. Pro J2 nemůžu tvrdit,že je stejné.
Na poslední fotce vytažená broušená lopatka a princip je takový,že otáčející se hřídel točí segmentem v němž jsou volně, ale na těsno uložené broušené lopatky a díky odstředivé síle lopatky vyjíždí a nabírají kapalinu a tlačí jí do otvorů,kde pokračuje dál k řízení. Otvor v němž je labyrint umístěn je v podstatě oválný jak je vidět na fotu. Tak hodně zdaru. Soráč ze sem tam rozmazanou fotku,ale zašel jsem do dílny, rozdělal servo a se špinavíma rukama fotil, nic moc pro foťák(myslím ty špinavé ruce). Za 40 minut nebylo co dělat.
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)