pietro32i píše:Porovnaj si to napríklad s golfom, octaviou, či hocičím iným a zistíš, že nemáš iné auto v tej cene s takou technickou a úžitkovou hodnotou.
toto je presne podla mna politika hyundaiu. urobit auto triedy golf ale za mensiu sumu. daju trebars vybavu, motor atd ale dakde zase nutne setria. kolega mi raz vravel ta nizsia suma za auto je za nejaku cenu. mal pravdu
juryno: A nebo naopak. Co když jsoui Korejci méně nenažraní a hladoví po penězích, než dejme tomu manageři od VW? Třeba jim stačí menší zisky. Na druhou stranu, tyto levná auta jsou alespoň zdravá konkurence pro dejme tomu Golfa, Oktávku, Passata. Pokud by nebylo , Kie, Renaultu Dacie a jiných, relativně levných aut, tak by namachrovanej Golf s Oktávku stáli ještě o 100 papírů víc a průměrní lidi by po silnicích drandily ve stále starších jetinách.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010. Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30.Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF "Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
samozrejme treba lacnejsiu konkurenciu aby nas niekto nevyzieral. ono zatial som s i30 spokojny. mne co totalne skazilo dojem na i30 su zvuky z interieru. clovek by predsa cakal ze ked da 13000 eur za NOVE auto ze nebude to hrkat jak v starej kraksni. no sekol som sa. ja osobne si uz hyundai nikdy nekupim. preistotu. alebo aspon nie z nosovic
Když jsme kupovali I30 Patriot 1,4i stal 269.900,- Golf VI 1,4 (slabsi motor ale lepe zprevodovany) 324.900,- a oproti I30 měl navíc kolenní aibagy, ESP, což je cca 20-25.000,- takže výsledná cena cca 300.000,- (a jde o docela důležité věci). Takže chtěl udělat Golfa, ale nepovedlo se ( sice nevrže, jezdí a nemáme zatím problémy, ale v Golfu se cítím i se jede jinak. Měli jsme koupit Golfa, těch 30.000,- za to nestálo, ještě lépe měi jsme koupit ojetinu vyšší třídy. Jo k l I30 jsme ještě měli litá kola a mlhovky nepodstatné věci které bych oželel. No stejně teď pátrám po ojetém Subaru na výměnu za I30.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Výsledná cena není 300000,ale 325000....Připočítej něco za páté dveře a to jen pokud financuješ auto přes škofin :lol:Něco za hlavové airbagy vzadu,něco za signalizaci vzadu,něco za nastavitelnou sedačku,něco za USB,a třeba dalších pár drobností. A pokud neodečteš ESP kolenní airbag,tak rozdíl v ceně už je dost v těchto holoverzích.Ani nemluvím o motorech.....
5 dvere byly v te dobe v setu s necim za 5000,- ano taky se plati za to ze Golfy a potazmo drtiva vetsina WV koncernu nema dlouhodobe problemy s korozi a i TDI jsou jen o tom jak se jezdi do srvisu. Já jsem s temito motory menel jediny problém. Takže I30 není špatné ale je ošizené, kdyby ho udělali stejně jako Golf tak je o 30.000 drazsi.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hm, máš pravdu, ale základ už dnes ani v Golfu není holátko. ESP a asistent rozjezdu do kopce je už nějakou dobu standard, klima, elektrika, rádio a svým způsobem díky korejcům. A tvrdit, že Golf na hovno stejně Octavka je stejný jako tvrdit, že I30 je na hovno.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Skyline píše:ano taky se plati za to ze Golfy a potazmo drtiva vetsina WV koncernu nema dlouhodobe problemy s korozi
tak ked odflaknu lakovanie v nosoviciach tak sa nemozeme cudovat na koroziu. som vravel sefovi ze ako sa nedolakovava v nosoviciach, ze ako to robia na kvantitu nie kvalitu a som sa spytal ci aj u nas vo volkswagene sa tak lakuje, tak na mna kukol ci som normalny a vravel ze to urcite nie
lada 71 píše:juryno: A nebo naopak. Co když jsoui Korejci méně nenažraní a hladoví po penězích, než dejme tomu manageři od VW? Třeba jim stačí menší zisky. Na druhou stranu, tyto levná auta jsou alespoň zdravá konkurence pro dejme tomu Golfa, Oktávku, Passata. Pokud by nebylo , Kie, Renaultu Dacie a jiných, relativně levných aut, tak by namachrovanej Golf s Oktávku stáli ještě o 100 papírů víc a průměrní lidi by po silnicích drandily ve stále starších jetinách.
Jo, ale koupil bych kvalitni ojetinu. Co mi pomuže ze budu mit radost z noveho auta, ktere uz neydrzi tolik co pred 10 lety, tehdy to bylo spravne, kdo na to at koupi nove kdo ne at ma ojete. Koupil jsem 2 roky starou Almeru a dodnes jezdi s puvodnim vyfukem apod.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
argumentu jak je všechno elektronicky monitorováno se musím smát... linka je elktronická to ano ale pokud něco nestíhaš tak stojí..... To je jako z nějaké encyklopedie pojmů kde najdeme i argumenty typu: Jezděte do autorizovaneho servisu jen tam mají 100 % techniku a sve proškolené a profesionalní pracovníky. Čím novější auto tím hůř je provedené at se koukneš na podvozkové části které sou model od modelu slabší, motory kde je použito čím dál víc plastů, hlinikové odlitky které sou tak křehké že při sebemenším namáhání praskají .. je to 2-3 roky co sem z autorizaku pryč..to co sem tam viděl si žádný soukromník s autodílnou nedovolí.. ty auta sou prostě dělané jako spotřební věc dneska už ano.. starý japonec nebo němec najel 300 000 km a bez problemu... dnešni auta staré 1-2 roky řeší po najetí 60 000 km vyjeté vačky...začlo to u VW motoru V6 tdi s označemí AK- (AKN,AKE... ) místo aby se poučily z uzkých mazacích kanalů (při nizkých otáčkách smrtící kombinace) ,nekvalitních materialů vačky a absencí odvalovací h ložisek na vaččce které už měly japonci v roce snad 88 . tak tyhle problémy s vačkami a jejich vadnou cementací mají už motory 1,6 benzin .. 2,0 tdi s DOHC (2 rozvodové kola na hlavě) tam ještě praskaj hlavy.. a moh bych pokračovat... u hyundaie to neni jiný tam sou ty motory taky ošizené..dokonce i dřív nezničitelné motory volvo odchází na vačky... Dneska když si člověk koupí jakékoliv nové auto i 30 nebo octavku nebo cokoliv tak nevydrží to co před 10 ti lety a vubec ne to co před 20 ti lety... taky koupit si Diesel a v -5 nastartovat hned kouř a jedu ujedu 10km pak to stojí atd... Nedivím se vůbec že ty auta se kazí protože ty auta se prostě kazit maj.. Neni to dlouho co sem viděl 2 roky starý mercedes CLS na zvedáku a ze zvědacosti pod něj vlezl a na spojích prahů už to rezlo... Takže jestli si někdo myslí že jsi koupí auto nové a to mu vydrží tak je na obrovském omylu... U ojetin kde místo jednoho auta kupujete vlastně 2 akorát svařené dokupy je to ještě horší...
Hyundai sonata zelená Y3 - daily Hyundai sonata AWD racing Renault Magnum 440 kozel Renault MAgnum 440 Tandem Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
ja by som to tak cierne nevidel. A mam pocit, ze tu vznika uplna psychoza z poruch a problemov. Videl som diskuzie u Noveho accenta (tlmice), potom ix20 (zadna naprava) ja sa fakt divim, ze vobec nejake auta jazdit vidim, ved vlastne vsetko su to tak nebezpecne a nespolahlive plecky, zeby mali uz davno byt rozvesane po stromoch
mam 130 000km.. za 4 a cosi roka. Cesty daleko od idealu (casto D2 a D1).. s jednym vymenenym loziskom (vyrobna vada). Dvaja-traja borci s Accentami MC 180 000+ tiez za 4 roky. Bez chyb. Kolega s Kia Soul... 100 000km za 3 roky, bez jednej poruchy. Ano auta su spotrebak.. ale sledovat tunajsie panicke scenare, kde nieco niekde vrzdne a v zapati je tu hafo nostradamov, ktori hovoria ze dneska tie auta uz nestoja za nic, je fakt unavne. Potom tu clovek cita nazory od ludi, co maju 10 000km s autom a uz sa trasu ako osiky, lebo si ho chcu nechat 50 rokova ono to po tych 10 000km vyhodi nejaku tu drobnost.
mozno je Kony5 mechanik, ale pise uplne bludy. mesiac dozadu som stal 30 dni na letisku, nastartoval som tak ako vzdy. Prejav a nasledna jazda tak ako vzdy. Ci boli auta prted dvadsiatimi rokmi spolahlivcejsie? nemozem posudit.. ja osobne mam 100%. A 99% ludi co ma Accentov, i30, ix20 proste auta rano startuju a jazdia. Bez problemov. To ze tu hrstka ludi vyplakava neznamena ze je to vseobecny jav.
a teraz do mna
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
sem mechanik a určitě nepíšu bludy..jak můžeš psat že píšu bludy když o tomhle nic nevíš? tohle ti nikdo v autorizáku neřekne, mechaničinou se neživím ale spoustu kámošů a známých kterých to živí mám a když se sejdem divil by ses jaké poruchy jsou u relativně nových aut možné......to že za 30 dní nastartuješ je jen o baterce...ze zkušenosti vím jedno pokud auto jezdí tak okej a pak se něco pokazí přijede jednou spravíš to a pak už jezdí furt.... vadný kus bys řekl kdyby ti tam ty auta nejezdily pořád dokola...prostě každý model má svoje mouchy..a auta sou prostě poruchovější o tom žádná...myslíš že automobilový inženýři aplikují do aut všechny technologie které mají??? teď sem narazil na članek kdy nějaký proferos (čech)lindhart vyrobil svíčku se safírovým izolantem (v čem je lepší si už dohledej) bosch koupil patent a svíčky které sou defakto nezničitelné nevyrábi kvůli možnému přesicení trhu...tím nechci nějak hanit i30 nebo jiný hyundai tenhle trend je prostě u všech značek..
Hyundai sonata zelená Y3 - daily Hyundai sonata AWD racing Renault Magnum 440 kozel Renault MAgnum 440 Tandem Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Tak samozřejmě a Kony v tom má pravdu. Teď se dělá všechno jako spotřebák. Ať jsou to boty, elektronika atd. Kdysi ty věci opravdu vydržely podstatně déle. Vidíš to i u lepších (premiových značek). Ano neplatí to o všech, ale ve většině případů to tak je.
Jsou sice nové technologie, ale nepoužívá se všechno. Také existují takzvaná kurvítka. Kdyby se totiž dělalo vše tak jak se má, tak by tu ty věci vydržely moc dlouho a to firmy nechtějí. Nebyl by totiž pak takovej vejvar. Takže je potřeba, aby to přežilo nějak dobře tu záruku a pak to nevydrželo zase o tolik déle.
Sice napíšeš, že jezdí MCčko 4 roky bez větších problémů. No ještě aby jako auto nejezdilo. Ale otázka je jak na tom bude za dvanáct let a více co staré X-3 teď. Myslíš, že na tom budou stejně dobře na svůj věk při normálním zacházení? No toť otázka, já si však myslím, že zřejmě úplně nikoliv. Ač zrovna MCčko ještě považuju za neodfláknuté. i30 na tom už však tak slavně zřemě za tolik let nebude.
Ale je všeobecně fakt, že tady lidi hrozně moc plašej s tím, že ty nová auta jsou na nic a proč si to kupovali, sotva tu slyší o nějaké závadě jednoho jedince. Jedinec nedělá dav a může to být vyjímka.
Kdysi tyhle vady, které se projevily brzy, také byly, ale v té době měl málokdo doma internet, aby se o tom mohlo takhle živě diskutovat. Takže jste o tom jen nevěděli. Tedy z brzkých vad bych fakt závěry nedělal. Byly vždycky a budou.
To však nic nemění na tom, že auta už taky spotřebáky, kde jde hlavně o zisk.
Ostatně můj dobrej kamarád co se v autech taky vrtá odmalička, že dobrá auta končí po roce 2005.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Vrátim sa k téme najkvalitnejšia značka 2011 (druhýkrát za sebou).
"Značka Hyundai sa umiestnila na 1. mieste vo veľkom reporte kvality nemeckého magazínu AUTO BILD
Od roku 2001 najväčší nemecký motoristický magazín AUTO BILD každoročne publikuje komplexný report kvality. Poskytuje rýchlu a fundovanú orientačnú pomôcku pre posúdenie rôznych oblastí ako sú spoľahlivosť, dlhodobá kvalita a spokojnosť zákazníkov všetkých najdôležitejších automobilových značiek predávaných v Nemecku. "
Podľa mňa, kupujúci značku hyundai sú menej nároční zákazníci, ktorí si uvedomujú, že chyby sú vykúpené priaznivejšou cenou a až tak nelipnú nad kvalitou či vlastnosťami. Samozrejme je to môj čiste laicky, subjektívny názor a nechcem sa nikoho dotknúť. Autobild sa zameriava hlavne na Nemecko a tam si hyundai fakt kúpi málokto, takže ten rebríček nemá veľkú vypovednú lehotu. V USA či Ázii je na tom značka so šikmým H lepšie, ale na najnáročnejšom EU trhu to sláva nie je. Darí sa jej najmä v ČR a SR.
Každopádne, opätovne gratulujem, pretože za ten pokrok si to zaslúžia. Uvidíme pri nových modeloch. i30 je na ceste a keď to nezabijú slabými motormi a vysokou cenou (ako u i40), tak úspech je "aspoň u nás" zaručený.