Autolock-volnoběžky
Moderátor: Moderátoři
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autolock-volnoběžky
jo nachvilku..
pak zase něco..
pak zase něco..
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
- Reklama
Re: Autolock-volnoběžky
Jo jo volnoběžky.
To já už roky problém nemám. Když je nezapnu tak dyferák stojí. No a když vím že je sníh,, tak je zase vůbec nevypínám Jedině manualy jsou bezporuchové. Automaty jsou v garáži a je jim tam dobře- tuším.
To já už roky problém nemám. Když je nezapnu tak dyferák stojí. No a když vím že je sníh,, tak je zase vůbec nevypínám Jedině manualy jsou bezporuchové. Automaty jsou v garáži a je jim tam dobře- tuším.
H.Galloper 2.5 D TCI, 2001
Kawasaki ZZR-1100
Co ti ujede, nedoháněj. Život máme jeden.
Kawasaki ZZR-1100
Co ti ujede, nedoháněj. Život máme jeden.
Re: Autolock-volnoběžky
Ahoj, mně taky nechtěl spínat předek, tak jsem to rozebral. Pravá i levá strana byla plná binčusu - vazelína atd. Dostalo to odmašťovací kúru a dneska odpoledne jsem to složil a jel vyzkoušet k zahrádkám. Tam je nejvíc bahna. No, když jsem byl zhruba tak 25 cm v bahně a ještě v kopečku, tak jsem zařadil předek. A začly hrabat všechny 4. Bahno je až na oknech a všude, ale funguje to !!! Asi celý problém je v tom binčusu a vazelíně - jak pravá, tak i levá strana. Můj telefon 732574534.
- flashdriver
- **
- Příspěvky: 242
- Registrován: 31 črc 2009, 08:10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autolock-volnoběžky prodano
Prodam automaticke volnobezky, pouzite, ale plne funkcni. Cena 2000kc
- martin.matess
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 20 dub 2008, 20:43
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autolock-volnoběžky
kluci, hci se zeptat, máme doma gallopera, koupili jsme ho se závadou na hlavě, ta se dala nová a nyní je poskládaný motor brzdy a chceme začít jezdit, ale přiznám se čtyřkolkám prd rozumím a jedná se mi o to že nevím jak funguje to připínání předku, jak ozkoušet funkčnost??
strýc si myslí že to je ko a nefunguje a to z důvodu : auto je zatím na špalkách bez kol a přední náboje se volně otáčí, ale s poloosami nejde hnout... a jelikož jsme lajci tak nevíme jestli to je ok nebo špatně, díky za rady. auto je manuál 2.5 td 73kw intercooler, nevím zda ta jsou nějaké rozdíly
strýc si myslí že to je ko a nefunguje a to z důvodu : auto je zatím na špalkách bez kol a přední náboje se volně otáčí, ale s poloosami nejde hnout... a jelikož jsme lajci tak nevíme jestli to je ok nebo špatně, díky za rady. auto je manuál 2.5 td 73kw intercooler, nevím zda ta jsou nějaké rozdíly
Hyundai Galloper 2.5 Td intercooler 73kw
- flashdriver
- **
- Příspěvky: 242
- Registrován: 31 črc 2009, 08:10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autolock-volnoběžky
na nepevnem podkladu!!!!
mas-li automatky: u stojiciho auta strcis do kratke paky a skoci ti doprava, na palubce by se melo rozsvitit zelene auticko.
zvolna se rozjedes aby se poradne zamkly. Jedes dopredu a potrebujes si couvnout, tak jim musis dat prostor, protoze pri zmene smeru se nejdriv odemknou a zamknou na druhou stranu, kdyz si po jizde na jednu stranu nedas tu praci a vezmes to na hulvata na druhou, nezamknou se a muze to krupnout. Gallacky sice vydrzi vic nez pajeracky, jsou trosku jinak reseny, ale i tak to chce pri pouzivani pouzivat mozek. A jedna take dulezita operace je vypojeni predku. Vratis kratkou paku (k sobe a k zadi) do vyrazene polohy, pak si ale musis kousek couvnout, aby se bezpecne volnobezky odpojily. Doporucuju je sundat, vycistit a namazatm v zadnem pripade ne vazelinou a podobne, neco ridkeho, ja to prostrikal konkorem a stacilo.
prvni poloha kratke paky (z vyrazene doprava) je dlouha, do max 80km/h, druha poloha (z prave pozice dopredu) je kratka a doporucuju do max 40km/h
Z duvodu toho, ze jsou celkem naprd, kdyz nekde zapadnes a potrebujes auto rozhoupat, zahodil jsem je a dal manualni.
postup s manualnimi: vylezes z auta, zamknes si predky(na prednich kolech) a nemusis cekat az se zamknou, odemknou....
Da se predek priradit za jizdy, s vyslapnutou spojkou, kdy motor ne ni v tahu a hlavne s citem, ale protoze mas poloosy zamknute na tvrdou, nemusis se toho tolik bat.
jsou to AVM 445
a koupis je za dobrou cenu treba tady: http://www.4x4.tomot.cz/195-od-
A na zaver dulezita rada, urizni kratky rozvodovy remen, ktery honi vyvazovaci hridele, rad se trha a skace pod hlavni. Coz je likvidace motoru. Uz ho mam venku, kdyz je to studene, podrzis chvilku plyn a prestane se to klepat, ale usetris furu penez za motor, vim o cem mluvim.
No, snad ma ta odpoved hlavu a patu a pochopis co jsem napsal.
Kdybys neco potreboval, najdes me casteji tady:
http://offroadforum.cz/memberlist.php?m ... ile&u=5916
A jestli si pojizdny, prijed se ukazat na moji akci, pokecame:
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=28&t=51722
mas-li automatky: u stojiciho auta strcis do kratke paky a skoci ti doprava, na palubce by se melo rozsvitit zelene auticko.
zvolna se rozjedes aby se poradne zamkly. Jedes dopredu a potrebujes si couvnout, tak jim musis dat prostor, protoze pri zmene smeru se nejdriv odemknou a zamknou na druhou stranu, kdyz si po jizde na jednu stranu nedas tu praci a vezmes to na hulvata na druhou, nezamknou se a muze to krupnout. Gallacky sice vydrzi vic nez pajeracky, jsou trosku jinak reseny, ale i tak to chce pri pouzivani pouzivat mozek. A jedna take dulezita operace je vypojeni predku. Vratis kratkou paku (k sobe a k zadi) do vyrazene polohy, pak si ale musis kousek couvnout, aby se bezpecne volnobezky odpojily. Doporucuju je sundat, vycistit a namazatm v zadnem pripade ne vazelinou a podobne, neco ridkeho, ja to prostrikal konkorem a stacilo.
prvni poloha kratke paky (z vyrazene doprava) je dlouha, do max 80km/h, druha poloha (z prave pozice dopredu) je kratka a doporucuju do max 40km/h
Z duvodu toho, ze jsou celkem naprd, kdyz nekde zapadnes a potrebujes auto rozhoupat, zahodil jsem je a dal manualni.
postup s manualnimi: vylezes z auta, zamknes si predky(na prednich kolech) a nemusis cekat az se zamknou, odemknou....
Da se predek priradit za jizdy, s vyslapnutou spojkou, kdy motor ne ni v tahu a hlavne s citem, ale protoze mas poloosy zamknute na tvrdou, nemusis se toho tolik bat.
jsou to AVM 445
a koupis je za dobrou cenu treba tady: http://www.4x4.tomot.cz/195-od-
A na zaver dulezita rada, urizni kratky rozvodovy remen, ktery honi vyvazovaci hridele, rad se trha a skace pod hlavni. Coz je likvidace motoru. Uz ho mam venku, kdyz je to studene, podrzis chvilku plyn a prestane se to klepat, ale usetris furu penez za motor, vim o cem mluvim.
No, snad ma ta odpoved hlavu a patu a pochopis co jsem napsal.
Kdybys neco potreboval, najdes me casteji tady:
http://offroadforum.cz/memberlist.php?m ... ile&u=5916
A jestli si pojizdny, prijed se ukazat na moji akci, pokecame:
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=28&t=51722
- martin.matess
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 20 dub 2008, 20:43
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autolock-volnoběžky
díky za postřehy, paráda, už trochu více vím o čem to je ale ja jsem psal, to že poloosy v předu jsou jakoby na tvrdo a nejde s nimi pohnout je ok?
Hyundai Galloper 2.5 Td intercooler 73kw
- flashdriver
- **
- Příspěvky: 242
- Registrován: 31 črc 2009, 08:10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autolock-volnoběžky
moc otazce nerozumim, mas auto ve vzduchu, vyrazenou rychlost a nejde tim otocit, to je neco spatne.
Odkud jsi, klidne do SZ
Odkud jsi, klidne do SZ
- flashdriver
- **
- Příspěvky: 242
- Registrován: 31 črc 2009, 08:10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autolock-volnoběžky
Tak jsem je uspesne prodal a kamarad je ted shani, kdyby se nekomu valely doma, dejte vedet. Diky
Kontakt primo na nej 725860972
Kontakt primo na nej 725860972