Palivo E85
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Palivo E85
Nemám Favorit. Měl jsem BMM. Neboli Bosch monomotronic. Jednobod. SPI. Karburátor má problém už s 50% etanolu.(musel by se přetryskovat) Většina aut zvládne E 85 v pohodě. Akorát startování je problém. (za chladu). Zvýšené spotřebě o 10% nevěřte. Jen kecy prodejců. 20% minimálně +.. E 85 motoru sice nijak (v nějakém normálním časovém horizontu) neškodí,ale rozhodně mu ani nijak neprospívá. Vyšší opotřebení palivové pumpy(el. motor) vyšší opotřebení vstřikovačů. A oleji také zrovna nesvědčí. Plasty už jsou dnes odolnější,takže etanol je už nijak extrémně neničí(tvrdnutí,křehnutí)hlavně palivových hadic
- Reklama
Re: Palivo E85
OK seru nato a bude to bez problémů
tak ať to jezdí
tak ať to jezdí
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Re: Palivo E85
Spajky007 píše:69pavel píše:byt tebou tak spis bych si zjistil jaky typ RJ tam mas, treba Hyu-coupe normalne zvlada E85 bez jakykoůiv uprav a zasahu do systemu,mozna bude podobny typ RJ jako u coupe
a jak to zjistit s tou RJ
poptej se tady uzivatele Borek ma coupe a jezdi na e85, hod snim rec,
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
E85 Flexfuel kit, aneb jezdíme na ethanol
Zdravím lidi.
Jen jsem se chtěl zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti s ježděním na E85-tku. Koukal jsem, že se dá koupit spousty různých kitů na úpravu, jen se to vrazí mezi konektory na vstřiky a podle typu připojí k napájení.
Díky za vaše postřehy Deci.
Jen jsem se chtěl zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti s ježděním na E85-tku. Koukal jsem, že se dá koupit spousty různých kitů na úpravu, jen se to vrazí mezi konektory na vstřiky a podle typu připojí k napájení.
Díky za vaše postřehy Deci.
Re: E85 Flexfuel kit, aneb jezdíme na ethanol
někde tady je obsáhlé tema o E85 použij tlačítko hledej
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: E85 Flexfuel kit, aneb jezdíme na ethanol
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=25&t=16426 přímo tady... Slučuji.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: E85 Flexfuel kit, aneb jezdíme na ethanol
E85 bych do auta nedoporučoval je to blbost.Zvláště na seriovém autě bez úprav.A tady ty kity mě připadá že chce jen někdo zase namastit kapsu a zákazníka spíš oblbnout.Tyhle přídavné jednotky co mě tak napadá nejspíše Ecu oblbnou a posunou jen délku vstřiku.....deci.cv píše:Zdravím lidi.
Jen jsem se chtěl zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti s ježděním na E85-tku. Koukal jsem, že se dá koupit spousty různých kitů na úpravu, jen se to vrazí mezi konektory na vstřiky a podle typu připojí k napájení.
Díky za vaše postřehy Deci.
Hyundai Scoupe GT
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivo E85
opětovně jsem vyjezdil draze natankovaných 6l naturalu, odhadem jsem měl tak na 3-4 starty, takže jsm si řekl budu střelec jako obvykle a vzal jsem 11l E85 start byl ještě nepochybně na benzin, hned přepnutí na plyn a nic jsem nepoznal, takže jsem si to ručně přepnul a vyzkoušel. Při první jízdě na čistý E85 se věc měla asi následovně. V nízkých otáčkách při uržování rychlosti se nejevil rozdíl, až na to že stačí šlapat na plyn přibližně polovičně (subjektivní dojem?) když do 3tis otáček nasolím plnej, tak se zrychlení rovná možná tak horkovzdušnému balonu, podle zvuku bych řekl že se motor trochu dusí. Až překoná 3500 tak se nechutně probere a takový opření do sedaček jsem ještě v sonatě nezažil jediný nepřítel u takového zrychlení je omezovač jarních studených startů jsem během týdne překonal asi 12 a od benzinu se to nedá rozeznat a už se mírně zlepšuje i jízda v nízkých otáčkách pod plným. Uvidíme co to provede dál. Motor má o chlup víc pískavý zvuk
táta už dva roky míchá cca 1:1 i v zimě a startuje doslova na drc... spotřebu po mě nechtějte, tu nezjistím. Buď studený motor nebo zrychlování pod plným
táta už dva roky míchá cca 1:1 i v zimě a startuje doslova na drc... spotřebu po mě nechtějte, tu nezjistím. Buď studený motor nebo zrychlování pod plným
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: Palivo E85
Dneska sem natankoval směs N95+E85 v poměru 1:1 a zatím se to zdá v pohodě. Zdá se mě že auto i lépe jede. Mám 1,5 12V a zapalovací svíčky Brisk Premium. Jinak žádná úprava. Kolega z práce co má Accenta na to jezdí od prosince a v pohodě. Ještě by to chtělo zaject do Hradce kde maj E85 za 24,90 Kč Sem zvědavej na spotřebu...
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivo E85
Jestli čekáš,že uspoříš........tak na to zapomeň .No,však uvidíš spotřebu(s E85 potřebuje větší dávku na vstřik).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivo E85
Borek: já tím rozhodně neuspořím dávám mu totiž nějak napít
nicméně jízda na ethanol se mi každým ujetým kilometrem zlepšuje což jsem nečekal už nemá problém ani od 1tis otáček se sebrat ikdyž v nízkých je to stále takový vláčný. Nicméně udělal jsem svým stařičkým mobilem dvě videa, kvalitu holt omluvte a průjezd kružákem taky, napříště to pořeším jinak než ho držet v levé ruce
takže první z pátku, když jsem se vracel z Brna domů
http://www.youtube.com/watch?v=9bxzX_7CpYI
a tohle z dnešního rána, sněžilo a kosa jak cyp. Sice nastartování relativně vpohodě, ale vidím že pod bodem mrazu už by to taková sranda být nemusela, na čistý E85 bez úpravy... akorát zastudena o něco rychleji padají otáčky motoru
http://www.youtube.com/watch?v=0th8rhXTb0Y
jinak co jsem se bavil se známým, který ladí motorky a jeho názor na E85. Předevčírem poprve zkusil 1:1 a prý o chlup živější, malinko hlučnější a z výfuku to voní. (ta stejná sonata co mám já). K ethanolu se vyjádřil následovně, že si pohlídá gumové těsnění, které u starších aut může docela trpět díky agresivnějšímu lihu. Co se týče škodlivosti pro motor, nenašel důvod, proč by tomu tak být mělo. Sice má nižší výhřevnost, takže vyšší spotřeba, to souhlas. Jinak oktanové číslo přibližně 109, čili detonace jsou menší - palivo hoří pomaleji, dojde k dokonalejšímu spalování a díky menším rázům míň trpí píst, klikovka a k motoru po téhle stránce by měl být rozhodně šetrnější než třeba 100oktanový benzin jinak díky pomalejšímu hoření potřebuje větší předstih což je u novějších aut s lambda sondou bez problému, na základě množství kyslíku ve výfukových plynech vše seřídí a jede se dál, problém nastává u karburátorů, kde je potřeba ruční seštelování a pak by to mělo být taky bez problému uvidíme, až to vyjezdím tak ho zase natankuju, jenom škoda že u nás stojí 27,9kč
nicméně jízda na ethanol se mi každým ujetým kilometrem zlepšuje což jsem nečekal už nemá problém ani od 1tis otáček se sebrat ikdyž v nízkých je to stále takový vláčný. Nicméně udělal jsem svým stařičkým mobilem dvě videa, kvalitu holt omluvte a průjezd kružákem taky, napříště to pořeším jinak než ho držet v levé ruce
takže první z pátku, když jsem se vracel z Brna domů
http://www.youtube.com/watch?v=9bxzX_7CpYI
a tohle z dnešního rána, sněžilo a kosa jak cyp. Sice nastartování relativně vpohodě, ale vidím že pod bodem mrazu už by to taková sranda být nemusela, na čistý E85 bez úpravy... akorát zastudena o něco rychleji padají otáčky motoru
http://www.youtube.com/watch?v=0th8rhXTb0Y
jinak co jsem se bavil se známým, který ladí motorky a jeho názor na E85. Předevčírem poprve zkusil 1:1 a prý o chlup živější, malinko hlučnější a z výfuku to voní. (ta stejná sonata co mám já). K ethanolu se vyjádřil následovně, že si pohlídá gumové těsnění, které u starších aut může docela trpět díky agresivnějšímu lihu. Co se týče škodlivosti pro motor, nenašel důvod, proč by tomu tak být mělo. Sice má nižší výhřevnost, takže vyšší spotřeba, to souhlas. Jinak oktanové číslo přibližně 109, čili detonace jsou menší - palivo hoří pomaleji, dojde k dokonalejšímu spalování a díky menším rázům míň trpí píst, klikovka a k motoru po téhle stránce by měl být rozhodně šetrnější než třeba 100oktanový benzin jinak díky pomalejšímu hoření potřebuje větší předstih což je u novějších aut s lambda sondou bez problému, na základě množství kyslíku ve výfukových plynech vše seřídí a jede se dál, problém nastává u karburátorů, kde je potřeba ruční seštelování a pak by to mělo být taky bez problému uvidíme, až to vyjezdím tak ho zase natankuju, jenom škoda že u nás stojí 27,9kč
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: Palivo E85
Jestli tomu rozumím správně,tak sis sám natočil,jak překračuješ povolenou rychlost o cca 60km/h,dobrá práce
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivo E85
Nexus-já jsem spíš reagoval na slova radargsxf-"jsem zvědavej na spotřebu".Kdo počítá s tím,že vynásobí cenu E85 spotřebou na benzín,tak tenhle vzoreček neplatí .Ta spotřeba jde tím víc nahoru,čím víc E85 se leje. Vzhledem k vlastnostem lihu je to logické.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Palivo E85
Oběžník HYUNDAi z roku 2008. K používání E-85.
http://www.uloz.to/xYDdS9u/08-fl-008pdf-pdf
Na Lantře z roku 1996 to jelo, ale ne na čistý. Úspora žádná.
Rade622
http://www.uloz.to/xYDdS9u/08-fl-008pdf-pdf
Na Lantře z roku 1996 to jelo, ale ne na čistý. Úspora žádná.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivo E85
Uvidíme, nedostatek financí mne nutí zkoušet čistý E85, zatím jsem dospěl k poměru asi 75:25 a kupodivu se motor chová líp než když byl poměr 50:50 Jen jak je to se spotřebou nevím... budu muset počkat na další betankung
Jinak Scoupe s tím v nízkých otáčkách nemá problém, jen když začne pořádně foukat turbína, zdá se mi že se motoru přestává dostávat palivo
Jinak Scoupe s tím v nízkých otáčkách nemá problém, jen když začne pořádně foukat turbína, zdá se mi že se motoru přestává dostávat palivo
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)