S0T0 píše:pilotzz: ukaž graf z brzdy po tom dobrém chipu, jsem docela zvědavý! Jinak ty ecoflexy mají poznat co je v systému za palivo, čím nevím, třeba nějakou vodivostí bych tipl..
Tak právě ten nemám jako soubor, jen výtisk na papíru (a na sken jsem línej).. ..průběh tentýž, akorát místo 109,48/5985rpm je výkon 110,44/6293rpm, moment tentýž.
Podle ladiče jsem na dynamické brzdě ani nemohl správně změřit, jaký výkon bude při zátěži (tedy s brzdou). To byl jeho názor, můj je ten, že i dynamické měření musí naměřit růst výkonu, který potřebuji pro lepší akceleraci při předjíždění (= roztáčení válců), ne že budu do kopce tahat vlek s hnojem...
Ten tuning je u benzinové atmosféry prostě problém. Změnit datové mapy vstřiků, přestihu je jedna věc, ale vědět jak s nimi algorytmus pracuje a kam až může v rámci svých vnitřních kontrol/korekcí a blabla jít je věc druhá. Víceméně je to metoda pokus-omyl. Na skutečné ladění nikdo nemá čas, resp. to nikdo nezplatí. Jinak by nebyl fyzicky problém z motoru při stejné životnosti dostat třeba 130koníků, akorát spotřeba/emise by tomu odpovídaly a tu je hlavní zakopanej pes v řízení.. Našel jsem sice firmu, která tvrdí, že 1.4ku dostala na 89kW a 160Nm, ale tomu (zejména momentu) už dneska asi ani nevěřím...