santa fe 2,4
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: santa fe 2,4
Omezené tankování nemusí být jen velikost nádrže ale i nastavení plováku. My do obou Santů nacpeme lehce přes 50 litrů. Ale vy musíte vědět, co Vám dali za nadrž:-)
Check se Ti rozsvítí třeba až po prvních několika tisících km. Ne hned po montáži. Nám Check svítí už pár let
Jinak k tomu přepínání - ono už Ti to při vyjeté nádrži nezačne pípat abys věděl, že jedeš na benzín a že máš tankovat??
Já na svou nádrž v 2,4 najednu asi 430km a v 2,7 najedu asi 360km.
Check se Ti rozsvítí třeba až po prvních několika tisících km. Ne hned po montáži. Nám Check svítí už pár let
Jinak k tomu přepínání - ono už Ti to při vyjeté nádrži nezačne pípat abys věděl, že jedeš na benzín a že máš tankovat??
Já na svou nádrž v 2,4 najednu asi 430km a v 2,7 najedu asi 360km.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
- Reklama
Re: santa fe 2,4
Neviem ci to zacne pipat, este som nevyjazdil celu nadrz (mam to len kratko). Teraz som pozeral do papierov, tak tam je 52L nadrz. Kedze sa smie plnit na 80% tak tych +/- 40L je realnych.
Dakujem za info. Ked budem mat dalsie "skusenosti" (nejsanosti:-) -dam vediet.
Dakujem za info. Ked budem mat dalsie "skusenosti" (nejsanosti:-) -dam vediet.
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: santa fe 2,4
určitě ti to zapípá když vyjedeš nádrž, každopádně po zapípání klidnou jízdou ještě pár kilometrů na plyn jde ujet ale nemusíme si nic nalhávat, mockrát se ti nestane aby ti to zapípalo, vždy natankuješ zavčasu, teď ti bude líto každý kapky benzinu. Začíná to tím, že chceš posunout teplotu přepnutí ze 40, ale vklidu, taky ji mám na 30 a nevadí to a na plyn se pak motor ohřívá ještě rychleji já vyjel nádrž dosucha třikrát (během cca 35tis km), poprve když jsem to zkoušel, podruhé když jsem ve švédsku nenašel čerpačku a naposled minulý týden, doufal jsem že dojedu, ale couračky po brně vzaly za své a 13km jsem jel na benzin, představa že jsem projel dvě piva mě děsí
a ještě jedna věc, vyhlídni si čerpačky s kvalitním plynem, pokud budeš jezit za 15, nedělej z toho závěry o spotřebě a zkus jinou. U mě horší plyn při stejné jízdě dělá dobrý 2litry nahoru, extrém byl 3 ve švédsku, tam to bude dobrý sotva na vaření...
a ještě jedna věc, vyhlídni si čerpačky s kvalitním plynem, pokud budeš jezit za 15, nedělej z toho závěry o spotřebě a zkus jinou. U mě horší plyn při stejné jízdě dělá dobrý 2litry nahoru, extrém byl 3 ve švédsku, tam to bude dobrý sotva na vaření...
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: santa fe 2,4
máte recht velebnosti ,ja bych to prásknul.Taky to mam seřízený na 30,dřív to sepne,rychlejš se to ohřeje,jezdím po celé republice a tankuju jen na určitých pumpách,ono nejlevnější neznamená kvalitní ,jde dolu výkon a nahoru spotřeba ,taky je znát jakej má pumpa plnící tlak a podle toho ti naplní nádrž co nejvíce. :D/Jinak mám 2,7 6V a na benzin tak 12/13l a na plyn 15/16l kombinovaná.Už se mi povedlo dálnice v klidu do 130km/h na 12l na sto na plyn.
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: santa fe 2,4
nárůst 3l plynu se mi zdá docela dost, ale teda né že bys spotřebou jakkoli vybočoval od ostatních členů co taky jezdí na plyn, to ne Akorát stále přemýšlím, to máte všichni takový nárůst spotřeby, nebo prostě neřešíte každej litr a naložíte tomu, jak to dělám já nebo táta?
jinak na plnící tlak bych se moc neodvolával. Plovák je zpravidla nastavený, že se ozve při 80% nádrže a je jedno, jakým tlakem ti to tam cpou plovák se prostě ozve, že ho někde přetlačí je věc druhá. Ale zároveň si spočítej spotřebu, když ho přetlačí? Víc se nás tu shodlo, že při přetlačování to asi měří špatně a nacpe tam míň než naměří a to řádově musí být o litry, protože se mi pak vždy zvedla spotřeba. Když vypnu vždy jak se ozve plovák, mám spotřebu jednoznačně nižší od té doby už ho nikdy nepřetláčím a že jsem to dělával často...
jinak na plnící tlak bych se moc neodvolával. Plovák je zpravidla nastavený, že se ozve při 80% nádrže a je jedno, jakým tlakem ti to tam cpou plovák se prostě ozve, že ho někde přetlačí je věc druhá. Ale zároveň si spočítej spotřebu, když ho přetlačí? Víc se nás tu shodlo, že při přetlačování to asi měří špatně a nacpe tam míň než naměří a to řádově musí být o litry, protože se mi pak vždy zvedla spotřeba. Když vypnu vždy jak se ozve plovák, mám spotřebu jednoznačně nižší od té doby už ho nikdy nepřetláčím a že jsem to dělával často...
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: santa fe 2,4
Já bych to viděl tou nakládkou samozřejmě s rozumem a bezpečně
nechci kecat ale mam za to že se dá plovák nějak povolit,že pustí do nádrže víc.Bacha u pumpy jak se ozve plovák už by se tam nemělo víc tlačit,prý může vyletět pojistnej ventil ,pumpaře vždy radši zastavím ,pro jistotu
nechci kecat ale mam za to že se dá plovák nějak povolit,že pustí do nádrže víc.Bacha u pumpy jak se ozve plovák už by se tam nemělo víc tlačit,prý může vyletět pojistnej ventil ,pumpaře vždy radši zastavím ,pro jistotu
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Re: santa fe 2,4
Pri už skoro prázdnej nádrži LPG pocítiš rapídne slabší výkon, motor sa bude dusiť. Ak prudko pridáš, začne to pípať a hodí ťa rovno na benzín. Ak pôjdeš piánko, vydržíš ísť ešte na LPG po prvý kopec. Kontrolky stavu nádrže LPG si nevšímaj , 1. mi vydrží cca 50-70km, 2. ďalších 20km, 3. kontrolka zhasne po 20km a posledná zelená cca 20km. Zbytok idem na červenej
Zlú skúsenosť mám s plynom na OMW na mieri, a ako som písal zväčša čapem LPG za Jumbom, alebo na KVP na Slovnafte. Majú dobrý bonusový systém a mám to blízko roboty aj domova.
Flashlube máš?
Zlú skúsenosť mám s plynom na OMW na mieri, a ako som písal zväčša čapem LPG za Jumbom, alebo na KVP na Slovnafte. Majú dobrý bonusový systém a mám to blízko roboty aj domova.
Flashlube máš?
mx5/swiftsport/santafe/accent
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: santa fe 2,4
já mám špatný zkušenosti s vitogaz. OMV s plynem znám jenom na dálnici u prostějova, dřív jsem tam brával idkyž byl skoro o kačku dražší, ale tankovat sám nemůžeš a na obsluhu většinou čekáš 10-15min a z kvality jsem takový rozpačitý. Snažil jsem se jet rozumně, v pěti lidech dálnice Ol-Brno a zpět, stále okolo 130km/h a spotřeba tak 10.5 což se mi docela zamlouvalo, ale zkusil jsem to samý, se stejnýma lidma 160-180 a spotřeba byla 11 což jsem nějak nepochopil, každopádně jsem tou rychlostí dál jezdit nechtěl a když jsem bral u nich a jezdil klidných 120, spotřeba byla +-11, takže s přihlédnutím na jejich obsluhu už tam nejezdím. Asi kilometr sjedu z dálnice, je tam čerpačka kde mají levnější plyn o 3.1kč oproti snad všem čerpačkám v Ol což při mé spotřebě je docela dost a mají solidní věrnostní program. Né že dostaneš slevu na nějaký reklamní předměty ale rovnou poukázky, který platí na jejich servisní místa v prostějově, tuším že snad i stk a stejně tak tou poukázkou můžu zaplatit přímo tankování. Takový věrnostní program si umím představit, né že budu mít slevu na batoh z 1000kč na 500
a flashlube? Žádný naše auto to nikdy nemělo
a flashlube? Žádný naše auto to nikdy nemělo
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: santa fe 2,4
Prva priemerna spotreba mi vysla 12,8L. Z toho bolo 75% mesto a 25% medzimesto. Inac, dnes sa mi prvykrat rozsvietila kontrolka CHECK (a to som myslel ze sa nerozsvieti..) Po pripojeni na diagnostiku - chudobna zmes. Myslite ze pri prehliadke LPG (po 1500km) ich s tym mam otravovat? Diagnostikou som to vyresetoval (uz nesvieti). Presiel som zatial okolo 120km a znova sa nerozsvietila. By ma zaujimalo co ma na to vpliv... Rozsvietila sa pri jazde do kopca pri rychlosti cca 120km/h. Cize pri pomerne velkej zatazi.
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Re: santa fe 2,4
Ahoj. Mne sa ten Check rozsvieti len keď idem medzimesto ustálenou rýchlosťou 90-120km/h. Predpokladám zvýšenú teplotu spalín alebo niečo podobné. Zníženie výkonu a ani vyššiu spotrebu počas "CHECK" nezaznamenávam. A po 1500 km ich určite otravuj, nech to nastavia správne. Aký máš výkon vo vyšších otáčkach ? 4,5tis a viac? Mne v tých otáčkach motor strácal výkon, po čase zistili nevhodný priemer vstrekov. Dali väčšie a bolo po probléme. V tom čase mi motor žral 10,8l LPG
mx5/swiftsport/santafe/accent
Re: santa fe 2,4
No, nad 4500ot som pravdupovediac este nesiel. Nejako mi ten vykon staci. Bezne jazdim do 3000ot. Ale najblizsie to vyskusam. Planujem kupit karavan a tam to uz budem musiet obcas trosku vytocit, tak nech potom nemam problem. Som zvedavy aku budem mat spotrebu teraz, kedze to bude 90% medzimesto.Dufam ze sa dostanem pod 10.
Inac Flashlube mam (som to naposledy zabudol napisat). Mam z neho take zmiesane pocity (ako z tabletiek znizujucich spotrebu...
Inac Flashlube mam (som to naposledy zabudol napisat). Mam z neho take zmiesane pocity (ako z tabletiek znizujucich spotrebu...
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Re: santa fe 2,4
Flashlube a moja skúsenosť: o mojej spotrebe oleja som už písal, na 10w40 žralo 1lit/2500km. Po zmene na 5w40 +flashlube 1lit/6000km v drsnej mestskej premávke. Možno olej, možno flashlube, v Nižnej myšli ma nejako nepresviedčali aby som to dal domontovať, ale dal som to. Japonské motory majú mäkké sedlá ventilov, tie naše hjundaje majjú motory Mitsubishi. V nemecku majú všetky novo predané automobily na LPG automaticky aj flashlube.
Ten výkon v nízkych otáčkach je dostačujúci v meste, sa pohybujem max 2500rpm ale mimo pri predbiehaní určite neraz točíš aj vyššie ako 4500rpm. A tam motorom trhalo, mal nepravidelný chod. V myšli pozreli a vymenili vstreky. Odftedy rozprávka
Ten výkon v nízkych otáčkach je dostačujúci v meste, sa pohybujem max 2500rpm ale mimo pri predbiehaní určite neraz točíš aj vyššie ako 4500rpm. A tam motorom trhalo, mal nepravidelný chod. V myšli pozreli a vymenili vstreky. Odftedy rozprávka
mx5/swiftsport/santafe/accent
Re: santa fe 2,4
Je mozne ze si ani neuvedomujem a vyletim aj do vyzsich otacok (ako pises pri predbiehani...) ale zatial som nepostrehol nejake sekanie, trhanie, proste zmenu. V Mysli ma pani presviedcala, ze sa objednava vyslovene zariadenie na konkretny typ auta (motora). Fotila si TP, podla ktoreho to vraj objednaju. Ci je to pravda,alebo nie, to uz neriesim. Co sa tyka flash lube - vraj sa jedna o akesy primazavanie/prichladzovanie ventilov, kedze su tensie drieky... a bla,bla, bla... Preco ale potom chladia a mazu nasavacie ventili a nie vyfukove, ked logicky vyfukove su viac namahane. Ako hovorim, prilis tomu neverim, ale pre ten pocit som si to tam dal. Co sa tyka tvojej znizenej spotreby oleja - povedal by som, ze to bude tym, ze si ho dal hustejsi.
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Re: santa fe 2,4
Dalsie info o spotrebe
Presiel som 220km medzimesto (no, ak sa to da tak povedat. Jazdim KE-PO-SL v piatok tam a v nedelu naspat. Piatok po obede mi cesta cez PO trva 20min..) + 30km mesto so spotrebou 11,8. Som celkom spokojny.
Presiel som 220km medzimesto (no, ak sa to da tak povedat. Jazdim KE-PO-SL v piatok tam a v nedelu naspat. Piatok po obede mi cesta cez PO trva 20min..) + 30km mesto so spotrebou 11,8. Som celkom spokojny.
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw
Re: santa fe 2,4
Dnes sa mi podarilo predat letne pneu + disky (15"). Neviem sa rozhodnut ci ist teraz do 16" alebo 17". Pri 16kach by som obul standartne 225/70R16, pri 17kach 225/65R17. Presiel si uz niekto touto "dilemou"? Za 16" hovori cena pneu, ktore sice nebudem kupovat kazdy rok... 17" su zas krajsie. Cena je +/- rovnaka (nekupujem nove,ale na inzerat).
Este to trosku doplnim. Aky bude rozdiel v spotrebe po prechode z 215 na 235? Mam vyhodnu ponuku na 235/65R17.
Este to trosku doplnim. Aky bude rozdiel v spotrebe po prechode z 215 na 235? Mam vyhodnu ponuku na 235/65R17.
SFIII, 2014, 2,2CRDi, 145kw