i30 - druhá generace
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Tak jsem hledal, ale pro ceed 1,6 CVVT 91,9 kW jsem graf nenašel. Jen pro nějakej slabší. A na webu má Kia tu samou informaci - 154Nm/4200ot.
Ale o nic nejde. I u toho slabšího to je tak, že velká část momentu je dostupná už v nižších otáčkách. křivka není nijak dramaticky strmá. U Getze vs. Rio a motoru 1.4 to bylo tak, že u Getze uváděli max. v 3200ot. vs. 4700ot u Ria. Ale křivka vypadala tak, že byla mezi 3200ot. a 4700ot. prakticky plochá a jen drobnýma odchylkama v naladění to vyšlo u Ria o pár newtonmetrů líp v 4700 ot.
Ale o nic nejde. I u toho slabšího to je tak, že velká část momentu je dostupná už v nižších otáčkách. křivka není nijak dramaticky strmá. U Getze vs. Rio a motoru 1.4 to bylo tak, že u Getze uváděli max. v 3200ot. vs. 4700ot u Ria. Ale křivka vypadala tak, že byla mezi 3200ot. a 4700ot. prakticky plochá a jen drobnýma odchylkama v naladění to vyšlo u Ria o pár newtonmetrů líp v 4700 ot.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
- Reklama
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
tady to jede...
Vcera jsem poprve videl novou i30 a vubec se mi nelibi. Projizdel jsem kolem ni, bylo šero, ale i tak... Velka slabota
Vcera jsem poprve videl novou i30 a vubec se mi nelibi. Projizdel jsem kolem ni, bylo šero, ale i tak... Velka slabota
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Tak jsem v kompu našel ten graf. Je z katalogu na cedníka, takže spíš informativní. Ale je tam vidět top rpm za hranicí 5000. A taky z něho lze vyčíst pomalý plynulý nárůst, takže i v nižších otáčkách není ten točák o moc nižší
https://www.dropbox.com/gallery/5564863 ... h=e01bfa#/
https://www.dropbox.com/gallery/5564863 ... h=e01bfa#/
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
JJ, proto se dá velice slušně provozovat už kolem dvou tisíc otáček. Zatím jsem s chováním motoru moc spokojenej.
PS: A moc díkec za graf!
PS: A moc díkec za graf!
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
- Tommy.Koppy
- **
- Příspěvky: 159
- Registrován: 21 dub 2009, 22:00
- Bydliště: Brno
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
to Chasnik:
Vycházím s oficiálních stránek a KIA kde je uvedeno 4200/ot./min.
Ten graf mě nějak nedává smysl, ukazuje na 5200, ale dole máš napsaný max.nM při 4200.
Vycházím s oficiálních stránek a KIA kde je uvedeno 4200/ot./min.
Ten graf mě nějak nedává smysl, ukazuje na 5200, ale dole máš napsaný max.nM při 4200.
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Tommy, jak už jsem psal na minulé stránce (a nebyl to můj výmysl, citoval jsem další přispěvatele, kteří na toto upozorňovali už v minulosti), tak v tištěných materiálech je numerická chyba a místo 5200 rpm byl vytištěn údaj 4200 rpm...
Jinak např. srbové
http://img150.imageshack.us/img150/1480/graphsla4.jpg
a rumuni
http://www.kia-forums.com/attachments/k ... e-ceed.jpg
To mají v pořádku. Asi se od toho balkánu máme co učit ještě
Jinak např. srbové
http://img150.imageshack.us/img150/1480/graphsla4.jpg
a rumuni
http://www.kia-forums.com/attachments/k ... e-ceed.jpg
To mají v pořádku. Asi se od toho balkánu máme co učit ještě
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Tommy.Koppy
- **
- Příspěvky: 159
- Registrován: 21 dub 2009, 22:00
- Bydliště: Brno
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Chasnik: já vycházím z oficiálních zdrojů a našel jsem na http://www.hyundai.com i graf.
http://www.hyundai.com/eu/en/wcm/groups ... 006460.pdf
stranka12/18 viz. foto.
Samozřejmě nejlepší by bylo nechat si někde změřit výkon motoru
http://www.hyundai.com/eu/en/wcm/groups ... 006460.pdf
stranka12/18 viz. foto.
Samozřejmě nejlepší by bylo nechat si někde změřit výkon motoru
- Přílohy
-
- DSC01148a.jpg (81.96 KiB) Zobrazeno 2245 x
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
No tak to koukám, to je úplně jiná křivka. Tahle se kroutí jak paragraf. Přiznám se, že teď nevím, kde je zakopaný pes...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Tommy.Koppy
- **
- Příspěvky: 159
- Registrován: 21 dub 2009, 22:00
- Bydliště: Brno
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
na tom tvým odkazu ze Srbska je uvedena emisní norma EURO 4, ale 1.6 CVVT v i30 splňuje EURO 5
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Až bude i30 v benzínu se spotřebou odpovídající CRDi, v provedení 3D, v základní výbavě za 249 000, tak začnu zvažovat. Ale podobné kombinace se nedočkám... tak pápá
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
Dnes se objevily na webech první dojmy z jízdy novým i30 na centrum.cz, auto.cz a jistě i jinde. Jak se dalo čekat, hned se rozpoutala diskuse dosti nechutná mezi koreafily a koncernisty. Nicméně musím konstatovat, že Hyundai už může konkurovat Němcům nejen cenou. Například Astra, která je též povedená, bude tahat za kratší konec. Jsem zvědav, co to udělá s prodejem Octavií na tuzemském trhu. Na premianta mít i30 nebude, ale stáhne náskok určitě.
Mimochodem, proč je Octavia považována za české auto a i30 ne? Vyjmenujete 5 rozdílů?
Mimochodem, proč je Octavia považována za české auto a i30 ne? Vyjmenujete 5 rozdílů?
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
pět rozdílů:
1) Škoda - české slovo, Hyundai nikoliv
2) Octavia - tradiční český název auta, I30 nikoliv
3) platy - lépe placení dělníci ve škodovce, Hyundai zatím pokulhává
4) vzpomínky na zážitky s Š105 apod. - u H. není na co vzpomínat - zatím
5) Octávek jezdí už tolik, že je ani nelze nepovažovat za NAŠE - to H. ještě dloho nebude
1) Škoda - české slovo, Hyundai nikoliv
2) Octavia - tradiční český název auta, I30 nikoliv
3) platy - lépe placení dělníci ve škodovce, Hyundai zatím pokulhává
4) vzpomínky na zážitky s Š105 apod. - u H. není na co vzpomínat - zatím
5) Octávek jezdí už tolik, že je ani nelze nepovažovat za NAŠE - to H. ještě dloho nebude
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
No tak zrovna v tomhle je Hyu asi blíž českému standardujose3 píše:pět rozdílů:
3) platy - lépe placení dělníci ve škodovce, Hyundai zatím pokulhává
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
v aktuálním SM je test nové i30 jinak zatím dodali všude jen vrcholný 1.6GDI
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: i30 první gen. odchází do důchodu-druhá generace ještě l
No to by mě zajímalo, jak v SM dopadl.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)