Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON
Moderátor: Moderátoři
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Ja som sa už nie raz poučil, že závadu treba riešiť najskôr tým najlacnejším a najjednoduchším spôsobom, u Tucson s 2.0 Crdi to platí
trojnásobne, každý by ti len všetko menil za nové.
trojnásobne, každý by ti len všetko menil za nové.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 103kW, 4x4, 2006
Hyundai Accent 1.3, 63kW, 2006
Hyundai Accent 1.3, 63kW, 2006
- Reklama
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
[quote="JK-Tucson"]Ja som sa už nie raz poučil, že závadu treba riešiť najskôr tým najlacnejším a najjednoduchším spôsobom, u Tucson s 2.0 Crdi to platí
trojnásobne, každý by ti len všetko menil za nové.[/quote
Tak to dělají všichni. Ale jak chce zjistit tu závadu, když ti v servisu diagnostika ukazuje, že nemáš žádnou závadu?
Myslím teď v zimě.
trojnásobne, každý by ti len všetko menil za nové.[/quote
Tak to dělají všichni. Ale jak chce zjistit tu závadu, když ti v servisu diagnostika ukazuje, že nemáš žádnou závadu?
Myslím teď v zimě.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Zkoušel někdo na Tucsonovi CRDi vyřadit EGR ventil nebo co je potřeba vše udělat?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
To Saimon. Ja už na crdi pár EGR čistil a 3x EGR OFF,tak pár osobních postřehů mám...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Takýže vyčistil a stejně bude špatný? A co cena nového? Popiš blížeFORD píše:To Saimon. Ja už na crdi pár EGR čistil a 3x EGR OFF,tak pár osobních postřehů mám...
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
To Saimon.
Na EGR má velký vliv městský provoz,to znamená na krátké tratě a v režimu lehkého zatížení...Porád se v něm hromadí saze a nestačí se pročistit.Pokud má auto najeto kolem 15O tkm tak většinou pomůže porádně vyčistit ale musíš i vyčistit ten výměník/chladič plynů/a i tu kovovou propojovací ohebnou trubku.Dál skontroluj funkci ovládání toho EGR ventilu-občas je prodřená hadička.Pokud je EGR k.o. tak jde i zaslepit a systém funguje bez něj normálně a ani na stk,emisích nic nepoznají.Nový EGR ventil se pohybuje 5500-10000kč podle typu,dá se sehnat i náhrada kolem 4000kč.
Na EGR má velký vliv městský provoz,to znamená na krátké tratě a v režimu lehkého zatížení...Porád se v něm hromadí saze a nestačí se pročistit.Pokud má auto najeto kolem 15O tkm tak většinou pomůže porádně vyčistit ale musíš i vyčistit ten výměník/chladič plynů/a i tu kovovou propojovací ohebnou trubku.Dál skontroluj funkci ovládání toho EGR ventilu-občas je prodřená hadička.Pokud je EGR k.o. tak jde i zaslepit a systém funguje bez něj normálně a ani na stk,emisích nic nepoznají.Nový EGR ventil se pohybuje 5500-10000kč podle typu,dá se sehnat i náhrada kolem 4000kč.
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Děkuji za odpověď a asi to zaslepím a hotovo. Já jezdím teď denně jen celkem 32km
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
To saimon.
Dobře provedeným zaslepením určitě nic nezkazíš,chce to jen precizní práci. Auto to nepozná a jak jsem psal už minule,ani na stk-me mít problém nebudeš. Dokonce se ti může stát,že ti auto trochu lépe potáhne odspoda.některá auta to dělají a některá ne.Tento efekt je spůsoben celkovým stavem,kondicí,opotřebením motoru.Přeji ti hodně pracovních uspěchů a dej pak vědět jak to dopadlo...
Dobře provedeným zaslepením určitě nic nezkazíš,chce to jen precizní práci. Auto to nepozná a jak jsem psal už minule,ani na stk-me mít problém nebudeš. Dokonce se ti může stát,že ti auto trochu lépe potáhne odspoda.některá auta to dělají a některá ne.Tento efekt je spůsoben celkovým stavem,kondicí,opotřebením motoru.Přeji ti hodně pracovních uspěchů a dej pak vědět jak to dopadlo...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
FORD - Tak auto už by mnělo být opraveno a bylo to tím EGR ventilem, že se nedovřel nebo otevřel (teď nevím) jen do 3/4.
Tak mi to popisoval co mi to opravoval. Ventil dal na celý den do brzdové kapaliny aby se vyčistil a už to fachá. teď ještě dělá diagnostiku aby to bylo v pořádku.
Říkal mi, že stačí dát jen ze 2 podložky pod ten elektroventil nebo cívku aby nemohla zatlačit ten EGR a bude tím pádem bez funkce ale zapojen, takže Diagnostika to nezaznamená
Jinak, jestli máš nebo někdo jiné zkušenosti, tak pište a budou i dobré nějaké fotky
Tak mi to popisoval co mi to opravoval. Ventil dal na celý den do brzdové kapaliny aby se vyčistil a už to fachá. teď ještě dělá diagnostiku aby to bylo v pořádku.
Říkal mi, že stačí dát jen ze 2 podložky pod ten elektroventil nebo cívku aby nemohla zatlačit ten EGR a bude tím pádem bez funkce ale zapojen, takže Diagnostika to nezaznamená
Jinak, jestli máš nebo někdo jiné zkušenosti, tak pište a budou i dobré nějaké fotky
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
To Saimon.
Jak se koukám,tak řešíš 100 kw verzi,tu ted na dílně na fotky nemám ale pokud ti to pomůže,přes víkend mohu nafotit na 83kw,je to podobné a součásti ti označím...
Ano tak jak to popisuješ,tak to nějak podobně je a funguje to.
Jak se koukám,tak řešíš 100 kw verzi,tu ted na dílně na fotky nemám ale pokud ti to pomůže,přes víkend mohu nafotit na 83kw,je to podobné a součásti ti označím...
Ano tak jak to popisuješ,tak to nějak podobně je a funguje to.
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Výborně, protože zatím jsem jen jezdil bez jedinné závady a toto mně dostalo a zrovna v těch mrazechFORD píše:To Saimon.
Jak se koukám,tak řešíš 100 kw verzi,tu ted na dílně na fotky nemám ale pokud ti to pomůže,přes víkend mohu nafotit na 83kw,je to podobné a součásti ti označím...
Ano tak jak to popisuješ,tak to nějak podobně je a funguje to.
To budeš hodný, jinak ještě mám asi jeden žhavič špatný, tak mně čeká ještě toto ale přístup je otřesný
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
To saimon.
Jen tě musím upozornit,že když máš filtr pevných částic-DPF. Tak se ti občas může stát,že ti diagnostika vypíše chybu- EGR okruh.
Jen tě musím upozornit,že když máš filtr pevných částic-DPF. Tak se ti občas může stát,že ti diagnostika vypíše chybu- EGR okruh.
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
FORD - To by nevadilo, vymažem
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
To saimon.
V techhle mrazech jsou funkční žhaviče základ pro start dieslu a z vlastní zkušenosti ti poradím,jestli ti odešel 1 žhavič,tak vyměn najednou všechny-větší investice najednou ale vyplatí se to!Protože přístup k nim je na hovno,pořežes si prsty a za týden to děláš znova a pak si na to vzpomeneš.Jo a pokud to máš auto pro sebe a ne jen na prodej tak tam nedávej Starline.
V techhle mrazech jsou funkční žhaviče základ pro start dieslu a z vlastní zkušenosti ti poradím,jestli ti odešel 1 žhavič,tak vyměn najednou všechny-větší investice najednou ale vyplatí se to!Protože přístup k nim je na hovno,pořežes si prsty a za týden to děláš znova a pak si na to vzpomeneš.Jo a pokud to máš auto pro sebe a ne jen na prodej tak tam nedávej Starline.
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Jasně, že pro sebe. Takže díky za rady
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW