Pas mi zhasne iba ak sa zapnem. Inak bliká a pípa, ale neskúšal som to, lebo ma to nenapadlo. Skusím, ale asi až o rok (-20 už túto zimu asi nebude)Bill1 píše: a teraz som si všimol, že nepočkáš kým Ti nezhasnú kontrolky, ja štartujem bez plynu iba stlačím spojku, ale až keď mi zhasne pripojenie pásu, lebo keď Ti zhasne pás, tak vlastne je auto pripravené na jazdu,
Startování v zimě
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Startování v zimě
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Reklama
Re: Startování v zimě
Mám ropáka a startoval jsem několikrát ráno po celé noci zaparkované venku při teplotě -26 až -28°C - vždycky chytil na první pokus asi po třetím převalení motoru a chrochtal (teda běžel) jako hodinkyXMira píše:Chasník: Chceš kolegiálně zakusit strasti kolegů s ropákem?
Běžná zimní nafta tankována u Lukoilu + zimní VIF, který přidávám pravidelně.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startování v zimě
nejak nerozumiem tej panike. Myslim si ze absoltna vacsina problemov s naftou v CR/ SR je sposobena bandaskarmi, ktori bud pokutne kupuju alebo kradnu naftu, ktora je pochybnej kvality, pochybne skladovana. Potom maju majitelia benzinakov pocit, ze vsetko co v zasade jazdi na diesel je traktor, ktory nestartuje, dymi
Ja som staroval tuto zimu a 4 zimy pred tym vzdy na prvy krat. Ci uz vzhladom k dobremu stavu baterie a tiez k dobremu stavu palivoveho systemu. Nikdy mi nafta nezamrzla a ako pisepakl, tiez netankujem ultra-ueber-super-sport palivo. Obyc Lukoil, benzinol (slovensko), Globus. Plus aditiva (nielen v zime)
Ak vam to hapruje, tak chodte od jednej veci k druhej. Baterka-palivo-palivovy system. A co je dolezite, neklamte samych seba. To je to najhorsie co sa moze stat
Ja som staroval tuto zimu a 4 zimy pred tym vzdy na prvy krat. Ci uz vzhladom k dobremu stavu baterie a tiez k dobremu stavu palivoveho systemu. Nikdy mi nafta nezamrzla a ako pisepakl, tiez netankujem ultra-ueber-super-sport palivo. Obyc Lukoil, benzinol (slovensko), Globus. Plus aditiva (nielen v zime)
Ak vam to hapruje, tak chodte od jednej veci k druhej. Baterka-palivo-palivovy system. A co je dolezite, neklamte samych seba. To je to najhorsie co sa moze stat
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Startování v zimě
jak už jsem tu psal, startoval jsem několikrát i v těch krutých mrazech - 18°C a -22°C.
Stačilo startovat tzv. se selským rozumem: 2x jsem pouze žhavil (netočil), potřetí poprvé
otočil klíčkem a Cvrček bez potíží naskočil (a to mám 1. diesel v životě).
Je pravda, že dbám na palivo - takže pravidelně beru VERVU Diesel (Benzina) a 1x jsem vzal SHELL POWER DIESEL,
který jsem si vyzkoušel, zjistil, že v Česku nestojí ani za zlámanou grešli (marketingový podvod) a zařekl se, že již nikdy
více (bral jsem SHEL POWER DIESEL v Rakousku a to bylo jiné kafe! )
U mě vítězí Benzina a Verva, spotřeba 4,6 l, tichý chod motoru a požadovaný zátah v podstatě dokladuje, že není třeba
dále špekulovat a hledat něco, co tohle osvědčené palivo nahradí
(aby nedošlo k mýlce, pak dokládám, ať si tam každý leje co chce a co uzná za vhodné
Stačilo startovat tzv. se selským rozumem: 2x jsem pouze žhavil (netočil), potřetí poprvé
otočil klíčkem a Cvrček bez potíží naskočil (a to mám 1. diesel v životě).
Je pravda, že dbám na palivo - takže pravidelně beru VERVU Diesel (Benzina) a 1x jsem vzal SHELL POWER DIESEL,
který jsem si vyzkoušel, zjistil, že v Česku nestojí ani za zlámanou grešli (marketingový podvod) a zařekl se, že již nikdy
více (bral jsem SHEL POWER DIESEL v Rakousku a to bylo jiné kafe! )
U mě vítězí Benzina a Verva, spotřeba 4,6 l, tichý chod motoru a požadovaný zátah v podstatě dokladuje, že není třeba
dále špekulovat a hledat něco, co tohle osvědčené palivo nahradí
(aby nedošlo k mýlce, pak dokládám, ať si tam každý leje co chce a co uzná za vhodné
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startování v zimě
ja nerozumiem terminu : x krat zhavit. Ved predsa zhavice riadi rele a to zhavi tak dlho aby bola dosiahnuta prevadzkova teplota na nastartovanie. Co znamena niekedy 1 s, niekedy 10 sekund. Na to je tam ta kontrolka, ktora oznami ze motor je pripraveny
to date do polohy dva poskate, potom vypnete, znova do polohy dva? panboh ochranuj vodnu pumpu a vlastne aj elektrosustavu naokolo
to date do polohy dva poskate, potom vypnete, znova do polohy dva? panboh ochranuj vodnu pumpu a vlastne aj elektrosustavu naokolo
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Startování v zimě
Veru tak! 2x do polohy 2, kým nevypne relé a na tretí crnk a je to. U nás v rodine to tak funguje viac než 30 rokov, robí to otec, robím to tak aj ja. Nikdy nebol problém. ALE! pri motore s 80 tis km to možno nemá velký význam, pri 250 tis km a viac to už je poznať...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Startování v zimě
Je to na palici, diesel mi v mrazech startuje spolehliveji nez benzin s Vervou a to ten diesel zhavim jen jednou.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Startování v zimě
v korei asi nemajú -20st
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Startování v zimě
problémy jsou s tím, že nafta zamrzá a ne s nažhaveným relé ne?, to když ti zamrzne nafta, tak si zničíš rele a stejně nenastartuješ a co na to baterka?
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011
Re: Startování v zimě
Ano nafta zamŕza. Žhaviče sa isto zničia skôr, veď žhavia 3x tolko. Relé sa nezničí, to iba vypne po určitom čase, alebo teplote. Baterka má radosť.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Startování v zimě
Já startuju na první šup 1,4 benzín a to jsem při těch mrazech co u nás bylo i -22 C nejezdil i 5 dnů!
Jinak garáž je fajn ale moc to auto nerozmazluj.
Jinak garáž je fajn ale moc to auto nerozmazluj.