Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Spotřeba i30
Pri 1,2-kovom benzínovom motore to musí byť tutovka. Skúšam občas, keď sa neponáhľam, ísť tú istú trasu len na spotrebu, t.j. oči "nalepené" na okamžitej spotrebe. Dá sa takto spraviť na diaľnici priemer aj pod 6 litrov pri bezvetrí alebo s vetrom vzadu, ale to sa občas prichytím, že ma už dobiehajú aj kamióny a ručička sa motá naozaj okolo 80-tky.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- Reklama
Re: Spotřeba i30
Bez tempomatu mám vždy menšiu spotrebu. Tempomat je o pohodlí...hraniciar píše:No ja mam hyundai I30 motor / nafta 1582cm3 66KW, 6 predovových stupňov najazdené 10000km a spotreba stale 6.2l/100 km nechapem tomu preco v papieroch je pisaná 4,4l/100km to som este vobec nemal taku spotrebu aj ked idem po D1 iba 110 km. Tempomat zapinam vzdy ked idem nad 80km za hodinu. závidim vsetkym kto ma mensiu spotrebu
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Spotřeba i30
Já určitě nenuluji spotřebu před každou jízdou.důležitá je dlouhodobá spotřeba.Mažu při přezouvání kol.Na letních asi 6,7,na zimních 7,1.Počítač potom proměřuje asi0,1 podle mého je docela přesný.Pro info benzín1,6 ,6tikvalt.
Re: Spotřeba i30
Muj nazor je tento - 2. prispevek:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... start=1155
To, ze ti propocty sedi je jen shoda nahod, protoze jezdis obvyklou trasu obvyklym stylem jizdy a tak je spotreba vicemene stale stejna.
Nejpresnejsimu vypuctu jdou nejvic naproti nektere nove modely, ktere po dotankovani vynuluji spotrebu. Patrne se ale pocitalo s tim, ze se jezdi od plne do prazdne. Cili na jedne nadrzi a nejlepe na jeden zatah by mela byt ukazana spotreba nejrealnejsi.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... start=1155
To, ze ti propocty sedi je jen shoda nahod, protoze jezdis obvyklou trasu obvyklym stylem jizdy a tak je spotreba vicemene stale stejna.
Nejpresnejsimu vypuctu jdou nejvic naproti nektere nove modely, ktere po dotankovani vynuluji spotrebu. Patrne se ale pocitalo s tim, ze se jezdi od plne do prazdne. Cili na jedne nadrzi a nejlepe na jeden zatah by mela byt ukazana spotreba nejrealnejsi.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Spotřeba i30
Nevím,jezdím různě dálnice20procent,okresky60,město zbytek,různě to střídám,ale od plné do plné to vždycky plus mínus sedí,počítám i reál podle kilometrů.
Re: Spotřeba i30
Keď sa plazím 80 - 90 km/h po diaľnici tak spotreba je teraz v zime 4,8, v lete 4,5. Priemer za 27.000 km mám 5,2 rýchlosti na diaľnici od 80 - 180 km/h, ale hlavme okolo 100 km/h, jazdím na spotrebu.pietro32i píše:To mi chceš povedať, že normálnou jazdou diaľnicami (130 km/h) máš priemernú spotrebu 5,2 l/100 km benzínu Buď máš diesel alebo zle rátaš spotrebu, alebo sa stále "plazíš" 80-tkou.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotřeba i30
Pokud se touto rychlosti neplouzis v levem pruhu tak je mi to jedno.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Spotřeba i30
jasne ze v pravom, nie som hazarder, hlavne ked vidim tie sluzobne tdi ako sa tvaria, ze su vykonne a smiesne sa pokusaju nahanat so silnejsimi autami v lavom pruhu. pri tej 130 km/h rychlosti potrebuje mat motor dostatocnu vykonovu rezervu na bezpecne zrychlenie v pripade potreby a to tie TDI ak nie su aspon V6ky nemaju
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: Spotřeba i30
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Re: Spotřeba i30
nějak se tady v tom ztrácím, ale napíšu, co se osobně domnívám, že je za mou výrazně nižší spotřebou:
(najeto lehce přes 15.000 km, spotřeba 4,6 l nafty)..
1) parkuji v podzemní garáži a když ráno vyjíždím, tak auto mám při startování vždy zahřáté okolo cca +8 °C
(myslím si, že i to je znát)
2) maximálně omezuji další spotřebiče (když už jsem na ulici, v zimě oškrábu pečlivě skla a rozmrazuju jen chvilku a to jen ty zbytky), nemám na 3-ku puštěný ventilátor (např.), nesvítím mlhovkama, pokud to není nutné, mám většinou puštěné pouze topení a rádio + světla
3) vyjíždím ihned, nenechávám auto nastartované, aby se "prohřálo", jak někde jinde doporučují
4) tankuji pouze VERVA DIESEL, výjimečně TOPQ u Benziny
5) jezdím s citem - rozjíždím se pomalu a hned řadím 2,3... Vyhýbám se jakékoliv prudké akceleraci.
6) na dálnici jezdím KONSTANTNÍ rychlostí okolo 90 km *hod-1, nejezdím rychleji (nepočítám občasné krátké projetí cca 10 km rychlostí až 160 km * hod-1) - aby Cvrček nezlenivěl
7) po Praze jezdím s přemýšlením: na 1. semaforu se klidně rozjedu a ihned vyřadím, k 2. semaforu už dojíždím pouze setrvačností (svítí-li další červená)
při sjezdu z prudkých kopců brzdím maximálně motorem
9) vyřazení používám i na rovinkách v městském provozu (hustý provoz, semafory, atd.)
V létě jsem se dostal cca 3.500 km při spotřebě 4,3 l nafty, na podzim 4,5 l nafty / cca dalších 5.000 km, nyní v zimě 4,6 l/zbytek).
Protože si pečlivě píšu tankování, spotřeba osciluje okolo 4,9l (matematicky), tj. PP proměřuje o cca 0,2-03l).
Tím vším se tady nechlubím, ale spíše píšu postřehy, jak jsem toho docílil osobně a třeba to někomu i pomůže. Dejte vědět, jestli někomu něco z toho nakonec i pomohlo
(najeto lehce přes 15.000 km, spotřeba 4,6 l nafty)..
1) parkuji v podzemní garáži a když ráno vyjíždím, tak auto mám při startování vždy zahřáté okolo cca +8 °C
(myslím si, že i to je znát)
2) maximálně omezuji další spotřebiče (když už jsem na ulici, v zimě oškrábu pečlivě skla a rozmrazuju jen chvilku a to jen ty zbytky), nemám na 3-ku puštěný ventilátor (např.), nesvítím mlhovkama, pokud to není nutné, mám většinou puštěné pouze topení a rádio + světla
3) vyjíždím ihned, nenechávám auto nastartované, aby se "prohřálo", jak někde jinde doporučují
4) tankuji pouze VERVA DIESEL, výjimečně TOPQ u Benziny
5) jezdím s citem - rozjíždím se pomalu a hned řadím 2,3... Vyhýbám se jakékoliv prudké akceleraci.
6) na dálnici jezdím KONSTANTNÍ rychlostí okolo 90 km *hod-1, nejezdím rychleji (nepočítám občasné krátké projetí cca 10 km rychlostí až 160 km * hod-1) - aby Cvrček nezlenivěl
7) po Praze jezdím s přemýšlením: na 1. semaforu se klidně rozjedu a ihned vyřadím, k 2. semaforu už dojíždím pouze setrvačností (svítí-li další červená)
při sjezdu z prudkých kopců brzdím maximálně motorem
9) vyřazení používám i na rovinkách v městském provozu (hustý provoz, semafory, atd.)
V létě jsem se dostal cca 3.500 km při spotřebě 4,3 l nafty, na podzim 4,5 l nafty / cca dalších 5.000 km, nyní v zimě 4,6 l/zbytek).
Protože si pečlivě píšu tankování, spotřeba osciluje okolo 4,9l (matematicky), tj. PP proměřuje o cca 0,2-03l).
Tím vším se tady nechlubím, ale spíše píšu postřehy, jak jsem toho docílil osobně a třeba to někomu i pomůže. Dejte vědět, jestli někomu něco z toho nakonec i pomohlo
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: Spotřeba i30
1) Isteže to má pozitívny vplyv na spotrebu.
2) Nie som elektrikár, ale myslím, že čo sa spotreby týka, tak ventilátor na 1 alebo na 3 bude minimálny rozdiel.
3) Tak ak štartuješ vždy v plusových teplotách, tak je to logické, či? V lete asi málokto "prihrieva" ráno auto.
6) Ďalší diaľničný "plazič"
7) Sorry, ale takých "premýšľačov", ktorí si o sebe myslia, akí sú chytrí, mám plné zuby, a to ani nejazdím v Prahe, ale v menších mestách. Taký plachťák premýšľač si to zotrvačnosťou šinie v ľavom jazdnom pruhu, lebo veď na ďalšom semafóre je červená. Že však na tom istom semafóre je v odbočovacom pruhu vľavo zelená, ja sa tam však kvôli nemu nemôžem dostať, je mu už jedno. To isté platí aj pre jazdu v pravom pruhu a odbočovací pruh/vetvu vpravo.
9) Dtto ako 7)
Záver: myslím, že sa ani až tak nemáš čím chváliť, aj keby si chcel. O pár príspevkov vyššie jeden borec jazdí za 5 l na 100 km BENZÍNU. Keby mal on nafťáka, tak musí jazdiť za 3. Hybrid by mu nejaké palivo ešte asi aj vyrábal
2) Nie som elektrikár, ale myslím, že čo sa spotreby týka, tak ventilátor na 1 alebo na 3 bude minimálny rozdiel.
3) Tak ak štartuješ vždy v plusových teplotách, tak je to logické, či? V lete asi málokto "prihrieva" ráno auto.
6) Ďalší diaľničný "plazič"
7) Sorry, ale takých "premýšľačov", ktorí si o sebe myslia, akí sú chytrí, mám plné zuby, a to ani nejazdím v Prahe, ale v menších mestách. Taký plachťák premýšľač si to zotrvačnosťou šinie v ľavom jazdnom pruhu, lebo veď na ďalšom semafóre je červená. Že však na tom istom semafóre je v odbočovacom pruhu vľavo zelená, ja sa tam však kvôli nemu nemôžem dostať, je mu už jedno. To isté platí aj pre jazdu v pravom pruhu a odbočovací pruh/vetvu vpravo.
9) Dtto ako 7)
Záver: myslím, že sa ani až tak nemáš čím chváliť, aj keby si chcel. O pár príspevkov vyššie jeden borec jazdí za 5 l na 100 km BENZÍNU. Keby mal on nafťáka, tak musí jazdiť za 3. Hybrid by mu nejaké palivo ešte asi aj vyrábal
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Spotřeba i30
tedka nam na PP sviti 7,0.
auto viz podpis.
jezdi se proste kdyz je potreba. vetsina okresky a mesto. dalnice jen minimum. startovani v zime, trasy treba jen 10km...
edit: jo a nuloval jsem to nekdy pred 2-3 nadrzema
auto viz podpis.
jezdi se proste kdyz je potreba. vetsina okresky a mesto. dalnice jen minimum. startovani v zime, trasy treba jen 10km...
edit: jo a nuloval jsem to nekdy pred 2-3 nadrzema
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Spotřeba i30
To Cvrček:
Nezbývá než to co tu pořád dokola píšeš dokázat.
Jedna fotečka to vyřeší, natankuj plnou a hod sem stejnou položku z PP.
RR
Nezbývá než to co tu pořád dokola píšeš dokázat.
Jedna fotečka to vyřeší, natankuj plnou a hod sem stejnou položku z PP.
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: Spotřeba i30
to: Cvrček
Jazdím úplne rovnako
to: pietro32i
Myslím, že Crvrček svoj štýl jazdy nikomu nevnucuje, o tom ako budeš jazdiť rozhoduješ ty sám. Dnes už samotné firmy robia školenia pre zamestnancov ako hospodárne jazdiť a kto chce jazdiť úsporne tomu sa tieto rady zídu. Akú spotrebu by som mal s naftou to netuším, nemal som možnosť porovnať. S hybridom mám skúsenosť, v lete pri plnom obsadení auta, zapnutej klíme som mal spotrebu 3,8 podľa palubného PC
to: Ruska.ruleta
Ten dojazd 405 km je po natankovaní do plna? Dosť málo, včera som natankoval plnú (i20ka má 45 l nádrž) a dojazd podľa palubného PC okolo 740 km, nabudúce odfotím. Po vynulovaní palubného PC a odjazdení 75 km (dialnica 80 - 90 km/h) spotreba podľa palubného PC 4,4
Jazdím úplne rovnako
to: pietro32i
Myslím, že Crvrček svoj štýl jazdy nikomu nevnucuje, o tom ako budeš jazdiť rozhoduješ ty sám. Dnes už samotné firmy robia školenia pre zamestnancov ako hospodárne jazdiť a kto chce jazdiť úsporne tomu sa tieto rady zídu. Akú spotrebu by som mal s naftou to netuším, nemal som možnosť porovnať. S hybridom mám skúsenosť, v lete pri plnom obsadení auta, zapnutej klíme som mal spotrebu 3,8 podľa palubného PC
to: Ruska.ruleta
Ten dojazd 405 km je po natankovaní do plna? Dosť málo, včera som natankoval plnú (i20ka má 45 l nádrž) a dojazd podľa palubného PC okolo 740 km, nabudúce odfotím. Po vynulovaní palubného PC a odjazdení 75 km (dialnica 80 - 90 km/h) spotreba podľa palubného PC 4,4
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba i30
mne tam svieti spotreba 7,4 l/100km podla mna normalne na zimu, nenahanam sa, jazdim normalne a len kratke trasy do 10 km
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...