Při studeném startu cuká motor.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
milacek.uo
*
Příspěvky: 15
Registrován: 24 úno 2012, 12:01

Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od milacek.uo »

Zdravím, chci se zeptat na vaše zkušenosti. Mám Accent 1.3 (63kw)r.v.2000. Při startování, když je motor studený mi dělá auto problémy. Normálně nastartuju a motor běží bez problému..., když chci přidat plyn, tak se začne dusit a ztrácí výkon. pokud se i přez to rozjedu, začne blikat kontrolka check-engine. Po cca minutě až dvou to všechno ustane a motor se chová normálně. Pokud startuju za teplého motoru, tak mi to neudělá....
Nevíte, co s tím??? Díky!
Skoda Octavia Combi 1.8T, 110kW/5700ot/min, r.v. 2002
Hyundai Accent 1.3, 63kW/5500ot/min, r.v. 2000

Skoda Felicia Combi 1.3, 50kW/5000ot/min, r.v.1997
Skoda 120 GLS, 40,5kW/5200ot/min, r.v. 1978
Skoda 110L, 39kW/5250ot/min, r.v. 1977
Reklama
 

Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od adam221 »

Ahoj,

zakladne otazky:
kedy si menil sviecky?
menil si niekedy svieckove kable?
pozri pruznu cast vyfuku - pletenec
pripadne lamda KO, ale to sa mi nezda ked to robi iba za studena... Skor by som pozrel kable, a sviecky..
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Uživatelský avatar
milacek.uo
*
Příspěvky: 15
Registrován: 24 úno 2012, 12:01

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od milacek.uo »

Díky za reakci, svíčky měsíc nové, kabely jsem už taky měnil. Vlnovec mám měněný na podzim - už tehdy měněný kvůli tomuhle problému.... lambda mě taky napadla, ale jak jsi psal... je to divný, že to potom nedělá.... leda že by se "nakopla" až když se ohřeje.... měla by mít vlastní vyhřívání... a to jestli nefunguje... mohlo by to být ono... jestly mám tedy správné informace..... Chystám se Akcentíka napojit na PC s skouknout křivku lambdy od nastartování... Jedna hloupá otázka... nasměřuješ mě, kde tu první lambdu najdu... ne tu na svodech :o) Díky!
Skoda Octavia Combi 1.8T, 110kW/5700ot/min, r.v. 2002
Hyundai Accent 1.3, 63kW/5500ot/min, r.v. 2000

Skoda Felicia Combi 1.3, 50kW/5000ot/min, r.v.1997
Skoda 120 GLS, 40,5kW/5200ot/min, r.v. 1978
Skoda 110L, 39kW/5250ot/min, r.v. 1977
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od adam221 »

Ved to je ona na zvodoch....
Este ma napadlo vycistit skrtiacu klapku....
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Uživatelský avatar
enjoy
****
Příspěvky: 1272
Registrován: 19 srp 2011, 20:23
Bydliště: Praha 3

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od enjoy »

Když tu lambdu odpojíš a projedeš to,tak budeš hned vědět jestli je to v ní... pokud to auto pojede líp..
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Uživatelský avatar
milacek.uo
*
Příspěvky: 15
Registrován: 24 úno 2012, 12:01

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od milacek.uo »

Ja slysel neco o tom, ze tam je jedna na svodech a jedna někde .... dál??? Promiň nejsem profík. Ta první na svodech je jednokabelová a ta druhá někde jinde je čtyřkabelová. Ta čtyřkabelová je prý ta důležitá a tou jednokabelovou si jen řídící jednotka porovnává hodnoty... tak to asi tak nením jak čtu od tebe..
Když to dělalo a odpojil jsem tu jednokabelovou - nestalo se vůbec nic - žádný rozdíl...

Tu klapku ještě taky zkusím... Díky za tipy!!!!
Skoda Octavia Combi 1.8T, 110kW/5700ot/min, r.v. 2002
Hyundai Accent 1.3, 63kW/5500ot/min, r.v. 2000

Skoda Felicia Combi 1.3, 50kW/5000ot/min, r.v.1997
Skoda 120 GLS, 40,5kW/5200ot/min, r.v. 1978
Skoda 110L, 39kW/5250ot/min, r.v. 1977
Uživatelský avatar
enjoy
****
Příspěvky: 1272
Registrován: 19 srp 2011, 20:23
Bydliště: Praha 3

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od enjoy »

No,jak říkáš,musíš tedy najít tu čtyřkabelovou...mohla by být před katalyzátorem,zkusím někde najít schéma...
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Uživatelský avatar
enjoy
****
Příspěvky: 1272
Registrován: 19 srp 2011, 20:23
Bydliště: Praha 3

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od enjoy »

takže takhle...http://www.vyfuky-bosal.cz/?v=detail&id ... -%208/2002

vidím tam návarek na lambdu za vlnovcem...máš tam katalyzátor hned za svodama,pak vlnovec a pak lambdu.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Uživatelský avatar
milacek.uo
*
Příspěvky: 15
Registrován: 24 úno 2012, 12:01

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od milacek.uo »

Super, díky za info, kde je. Příští týden to dám na diagnostiku, abych věděl jak se lambda chová za studena. Pokud bude problém s tou lambdou, vyměním a dám vědět... samo kouknu i na tu klapku. Chlapi moc díky za rady!
Skoda Octavia Combi 1.8T, 110kW/5700ot/min, r.v. 2002
Hyundai Accent 1.3, 63kW/5500ot/min, r.v. 2000

Skoda Felicia Combi 1.3, 50kW/5000ot/min, r.v.1997
Skoda 120 GLS, 40,5kW/5200ot/min, r.v. 1978
Skoda 110L, 39kW/5250ot/min, r.v. 1977
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od jaroslav5 »

Hlavná je za zbéracím potrubím.Tá druhá je za vlnovcom na trubke a je len kontrolna. Meriaš tu za zber.potrubím.Dobré by bolo pozriet váhu vzduchu,teplotné čidlo a snímač polohy škrtiacej klapky,myslím tým kontakty v zásuvkách,či tam nejde len o tzv. studený spoj.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Uživatelský avatar
milacek.uo
*
Příspěvky: 15
Registrován: 24 úno 2012, 12:01

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od milacek.uo »

Když to dělalo poprvé, kontakty jsem zkouknul... mrknu na ně ještě jednou.. pro sichr... to teplotní čidlo by to teor. mohlo být také - kdyby ukazovalo vyšší teplotu - nešel by "sytič"..... to ale když si tak uvědomuju funguje - otáčky při startu 1200 až 1500... No kouknu na kontakty, klapku, v týdnu na diagnostice na lambdu a teplotu z čidla a uvidíme.... ještě jednou díky za tipy!!!
Skoda Octavia Combi 1.8T, 110kW/5700ot/min, r.v. 2002
Hyundai Accent 1.3, 63kW/5500ot/min, r.v. 2000

Skoda Felicia Combi 1.3, 50kW/5000ot/min, r.v.1997
Skoda 120 GLS, 40,5kW/5200ot/min, r.v. 1978
Skoda 110L, 39kW/5250ot/min, r.v. 1977
Uživatelský avatar
milacek.uo
*
Příspěvky: 15
Registrován: 24 úno 2012, 12:01

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od milacek.uo »

Teď mě ještě napadlo... když jsem tu první jednokabelovou lambdu odpojil a problém byl pořád stejný.... teda žádný zlepšení ani zhoršení... znamená to že je teoreticky ok.... nebo ko...?
Skoda Octavia Combi 1.8T, 110kW/5700ot/min, r.v. 2002
Hyundai Accent 1.3, 63kW/5500ot/min, r.v. 2000

Skoda Felicia Combi 1.3, 50kW/5000ot/min, r.v.1997
Skoda 120 GLS, 40,5kW/5200ot/min, r.v. 1978
Skoda 110L, 39kW/5250ot/min, r.v. 1977
Uživatelský avatar
enjoy
****
Příspěvky: 1272
Registrován: 19 srp 2011, 20:23
Bydliště: Praha 3

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od enjoy »

no problém je hlavně v tom,že ta první by měla být ta hlavní,čili by neměla být jednokabelová :D
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Uživatelský avatar
milacek.uo
*
Příspěvky: 15
Registrován: 24 úno 2012, 12:01

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od milacek.uo »

ooops... tak teď jsem teda uplně beze slov... jdu kouknout pod kapotu.... totalní chaos....
Skoda Octavia Combi 1.8T, 110kW/5700ot/min, r.v. 2002
Hyundai Accent 1.3, 63kW/5500ot/min, r.v. 2000

Skoda Felicia Combi 1.3, 50kW/5000ot/min, r.v.1997
Skoda 120 GLS, 40,5kW/5200ot/min, r.v. 1978
Skoda 110L, 39kW/5250ot/min, r.v. 1977
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od jaroslav5 »

A čo spotreba.Pri špatnom alebo slabom signále od lamby,často vyskočí aj vyššia spotreba.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Odpovědět

Zpět na „Accent - Motor a převodovka“