mazut v sání- turbodmychadlo dosluhuje?
Moderátor: Moderátoři
Re: mazut v sání- turbodmychadlo dosluhuje?
Jednoznačně EGR okruh...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
- Reklama
Re: mazut v sání- turbodmychadlo dosluhuje?
Ano, tak jest, dnes mi totez potvrdili i dva znamy automechanici, pry zaslepit EGR, vycistit a jezdit. Oltcitakova teorie "prospesnosti" EGR se zda byti relevantni. Jsem zbytecne plasil...
Dekuji vsem za reakce a zvlaste Bolovi za fotky- moje sani vypadalo hur . S alternatorem mas pravdu, dnes jsem to vomrknul a bude muset dolu, ten blok nepujde z tech steftu sundat- domek termostatu do nej narazí. Ja ho ale stejne budu muset nechat dat dolu kvuli lozisku, tak pak sundam i to sani a vycistim, abych mel dobrej pocit.
Dekuji vsem za reakce a zvlaste Bolovi za fotky- moje sani vypadalo hur . S alternatorem mas pravdu, dnes jsem to vomrknul a bude muset dolu, ten blok nepujde z tech steftu sundat- domek termostatu do nej narazí. Ja ho ale stejne budu muset nechat dat dolu kvuli lozisku, tak pak sundam i to sani a vycistim, abych mel dobrej pocit.
Trajet 2.0 CRDi, 2003
Re: mazut v sání- turbodmychadlo dosluhuje?
Jestli můžu, tak na to potrubí dobře zabírá louch i opakovat
Re: mazut v sání- turbodmychadlo dosluhuje?
Jestli muzes? Musis! Jak to aplikujes, prosim? A nebude ten hlinik s louhem prilis "reagovat"? To se asi vyblejska jak psi kulky
Trajet 2.0 CRDi, 2003
Re: mazut v sání- turbodmychadlo dosluhuje?
pre kanal
...áno, altík musí von, tesnenie spod sania som použil pôvodné, čo sa týka demontáži alter. povoliť jednu maticu na vrchu ktorá sa nachádza pod držiakom krytu motora, potom povoliť druhú maticu ktorá sa nachádza nižšie blízko remeňa alt. a vytiahnuť skrutku (dlhý štift), odpojiť čerpadlo serva tuším 3xM10, poodpájať elektriku a je to, úplne som pozabudol samozrejme zhodiť remeň povolením napínacej kladky (dosť blbý prístup, najlepšie dole pravé predné koleso, dole kryt a tak máme lepší prístup ku kladke)...
...áno, altík musí von, tesnenie spod sania som použil pôvodné, čo sa týka demontáži alter. povoliť jednu maticu na vrchu ktorá sa nachádza pod držiakom krytu motora, potom povoliť druhú maticu ktorá sa nachádza nižšie blízko remeňa alt. a vytiahnuť skrutku (dlhý štift), odpojiť čerpadlo serva tuším 3xM10, poodpájať elektriku a je to, úplne som pozabudol samozrejme zhodiť remeň povolením napínacej kladky (dosť blbý prístup, najlepšie dole pravé predné koleso, dole kryt a tak máme lepší prístup ku kladke)...
Trajet 2.0 CRDI 2003
Škoda Forman
Lada 1200
Škoda Forman
Lada 1200
Re: mazut v sání- turbodmychadlo dosluhuje?
Tak jestli můžu, jasně musíš opatrně nemůžeš to tam nechat půl dne- ucpeš díry naleješ budeš s tím kvedlat na strany a vyleješ a znova pokud to bude málo pak vypláchneš vodou, dělal sem to tak a je to čisté
Re: mazut v sání- turbodmychadlo dosluhuje?
A idealne to pak vylejt pred Taxisuv prikop, pripadne sousedovi na anglicak...pozor, musi se v noci! m
Nee, diky, zkusim to podle tvyho receptu.
Nee, diky, zkusim to podle tvyho receptu.
Trajet 2.0 CRDi, 2003
Re: mazut v sání- turbodmychadlo dosluhuje?
Růčo vyškrab co se dá a potom
Re: mazut v sání- turbodmychadlo dosluhuje?
zahřat motor...vytočit na střední otáčky a hadici do sání pustit vodu...když začne motor "slabnout " přidat plyn i vodu - opakovat několikrat - odkarbonizuje to kompletně hlavu a vše ostatní...sací svody už pak dočistit ručně a je to.....ale tenhle sajrajt je ve všech autech takže bych si stím nedělal starosti...
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Re: mazut v sání- turbodmychadlo dosluhuje?
na tu vodu sa vykasli,nedoporucujem,sprav ako kuschall pise,odmontovat,vyskriabat co sa da rucne a zbytok docistit tym luhom napriklad,ked bude sanie ciste a EGR zaslepeny potom by uz mal byt klud a potrubie ostane ciste,max. lahko zaolejovane a to uz nevadi.
Re: mazut v sání- turbodmychadlo dosluhuje?
Chlapi diky, jak rikate, tak se stane. Mam 1500km do vymeny oleje a pal. filtru a nejaky veci na predni naprave- tak to udelame vsechno najednou. Chci na leto prejit na 10W-40 (normalne 5W-40), pac mam pocit, ze se ten lehkobeznej olej vic ztraci a s 10W-40 jsem nedolejval od vymeny k vymene ani decku. Ale to uz je rok a pul zpatky- potom uz jenom 5W-40 (dolevam 3-4dcl). Co si o tom myslite, prosim?
P.S. S tou vodou do sani mi to prijde jako science-fiction. Kdyz to pres saci ventily vlitne do rozpaleny spalovaci komory to musi byt exitus, ne? To se normalne pouziva? Bych to asi potreboval vysvetlit...
P.S. S tou vodou do sani mi to prijde jako science-fiction. Kdyz to pres saci ventily vlitne do rozpaleny spalovaci komory to musi byt exitus, ne? To se normalne pouziva? Bych to asi potreboval vysvetlit...
Trajet 2.0 CRDi, 2003
Re: mazut v sání- turbodmychadlo dosluhuje?
tohle se normálně dělá..je to jediný způsob jak to vyčistit nic jineho nepomůže...neni to nějaký sedlácký způsob ale jednoduše popsatelný fyziklaní děj....na youtube bylo i video rozhozený motor předtímhle a potom - a je to jako nové.... zní to možná trochu "hrubě" ale je to tak... ten bordel v sání bude vždy....samozřejmě pokud odpojíš egr nepujde ti do motoru NOx ale tím zase riskuješ změnu směsi která právě stím nox v palivové mapě už dopředu počítá a může být v určitých otáčkách a režimech motoru jiná než by měla být (stechiometrická) ...ale rozdíl je vtom tak malý že by se nic nemělo stát....osobně si taky zaslepím veškere reciklační ventily....ale vzhledem k Tdi motorum tam přes turbo dmychadlo projdou saze a olej vždy at děláš co děláš.... ještě můžeš odpojit odvětraní víka ventilu v sání a napojit oilcatch tank nebo aspon přes malý filtr vést odvětraní do atmosfery....
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Re: mazut v sání- turbodmychadlo dosluhuje?
Problem s mazutem v sani doresen zde https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=225 https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=240
Text nize je prevzaty z vlakna viz vyse, kdyby nekomu nesedeli souvislosti.
To Bolo: Altik, resp. jeho lozisko, ani volnobezka nebyla nakonec zdrojem toho chrasteni a susteni, i kdyz to tak vypadalo (snazil jsem se to odposlouchavat zeleznou 1/2" trubkou prilozenou za chodu motoru stridave na altik, pohon serva, vyvevu a vsude, kde to slo oprit). Po rozdelani byly nakonec pricinou volnobezna remenice a remenice napinaci kladky- stary viz foto, loziska uz mely silnou vuli a pri otaceni chrastily. Altik v pohode. Po vymene parada, chrasteni pryc. Obe remenice jsem koupil v
Jinak altik ven- musis sundat remen!, pak povolit sroub, odklonit, dalsi tusim dva srouby, odsroubat vyvevu (tri srouby) odpojit elektro a je to. S mym mechanikem byl dole za 5 min i s remenem, ale na zvedaku (kvuli pristupu k napinaci kladce)- je to sikula, radost mu pomahat. S tim vercajkem uplne nevim co mel v rukach, ale veci klasicky z goly a stranovy klice s ockem.
Kdyby nekoho zajimalo- pro sundani toho sani bylo treba jeste odsrobovat rail, odpojit vsech 5 vysokotlakych trubek, odpojit konektory tusim regulace a cidla tlaku railu, zvedout ho nahoru, odpustit chladici kapalinu, rozdelat a vyndat termostat, odpojit konektor cidla teploty chlad. kapaliny, odsroubovat matky na steftech a sani odtrhnout od tesneni. Pak vse vycistit, odmastit kontaktni plochy a tesneni, nanest pro jistotu vysokoteplotni tesnici tmel (koupil jsem do 380 st.) a vse zpet. Na vycisteni hlinikoveho bloku sani- zaslepit plochou gumou mezi blok a plast. prirubu, upnout svisle do sveraku a nasypat do kanalu louh, zalyt horkou vodou. Pracujte v gumovych rukavicich a !pozor na oci a vypary!- po chvili zacne s hlinikem prudce reagovat a nekontrolovatelne bleje ta spinava pena ven, je to docela fofr. Pak vylit a opakovat dle potreby, semtam tam hrabnout ruco treba kartackem na zuby, nebo kartacem na lahve. Vyplachnout dobre studenou vodou a nechat oschnout. Zvenku pro pocit vzit jemnym drat. kartacem na flexe, kontaktni plochy pro tesneni kartacem mosaznym. Prisaham, ze to sani je cisty jak z vyroby. Dal do motoru ty kanaly k ventilum uz jen ruco opatrne smocenym zubnim kartackem v techn. benzinu, nebo jine rozpoustedlo a dukladne vytrit hadry a vyfouknout stlacenym vzduchem. Nesmi se tam v zadnym pripade dostat bordel! Nechat pak idealne do dalsiho dne odparit zbytky rozpoustedla, nez to zase zavrete, aby motor nenasal se vzduchem vypary. To by nedopadlo dobre .
Text nize je prevzaty z vlakna viz vyse, kdyby nekomu nesedeli souvislosti.
To Bolo: Altik, resp. jeho lozisko, ani volnobezka nebyla nakonec zdrojem toho chrasteni a susteni, i kdyz to tak vypadalo (snazil jsem se to odposlouchavat zeleznou 1/2" trubkou prilozenou za chodu motoru stridave na altik, pohon serva, vyvevu a vsude, kde to slo oprit). Po rozdelani byly nakonec pricinou volnobezna remenice a remenice napinaci kladky- stary viz foto, loziska uz mely silnou vuli a pri otaceni chrastily. Altik v pohode. Po vymene parada, chrasteni pryc. Obe remenice jsem koupil v
Jinak altik ven- musis sundat remen!, pak povolit sroub, odklonit, dalsi tusim dva srouby, odsroubat vyvevu (tri srouby) odpojit elektro a je to. S mym mechanikem byl dole za 5 min i s remenem, ale na zvedaku (kvuli pristupu k napinaci kladce)- je to sikula, radost mu pomahat. S tim vercajkem uplne nevim co mel v rukach, ale veci klasicky z goly a stranovy klice s ockem.
Kdyby nekoho zajimalo- pro sundani toho sani bylo treba jeste odsrobovat rail, odpojit vsech 5 vysokotlakych trubek, odpojit konektory tusim regulace a cidla tlaku railu, zvedout ho nahoru, odpustit chladici kapalinu, rozdelat a vyndat termostat, odpojit konektor cidla teploty chlad. kapaliny, odsroubovat matky na steftech a sani odtrhnout od tesneni. Pak vse vycistit, odmastit kontaktni plochy a tesneni, nanest pro jistotu vysokoteplotni tesnici tmel (koupil jsem do 380 st.) a vse zpet. Na vycisteni hlinikoveho bloku sani- zaslepit plochou gumou mezi blok a plast. prirubu, upnout svisle do sveraku a nasypat do kanalu louh, zalyt horkou vodou. Pracujte v gumovych rukavicich a !pozor na oci a vypary!- po chvili zacne s hlinikem prudce reagovat a nekontrolovatelne bleje ta spinava pena ven, je to docela fofr. Pak vylit a opakovat dle potreby, semtam tam hrabnout ruco treba kartackem na zuby, nebo kartacem na lahve. Vyplachnout dobre studenou vodou a nechat oschnout. Zvenku pro pocit vzit jemnym drat. kartacem na flexe, kontaktni plochy pro tesneni kartacem mosaznym. Prisaham, ze to sani je cisty jak z vyroby. Dal do motoru ty kanaly k ventilum uz jen ruco opatrne smocenym zubnim kartackem v techn. benzinu, nebo jine rozpoustedlo a dukladne vytrit hadry a vyfouknout stlacenym vzduchem. Nesmi se tam v zadnym pripade dostat bordel! Nechat pak idealne do dalsiho dne odparit zbytky rozpoustedla, nez to zase zavrete, aby motor nenasal se vzduchem vypary. To by nedopadlo dobre .
Trajet 2.0 CRDi, 2003